معرفی خدمات تخفیف سازمانی در اچ آر مارکت

نوشته شده توسط جاب ویژن
زمان مطالعه: 4دقیقه
معرفی خدمات تخفیف سازمانی در اچ آر مارکت

تخفیف‌های سازمانی یک راه‌حل ایده‌آل برای کاهش هزینه‌های سازمان، افزایش انرژی و انگیزه کارکنان مؤسسه، کسب رضایت کارمندان و… محسوب می‌شوند. در واقع سازمان‌های مختلف با بررسی شرایط و خدمات ارائه‌دهندگان تخفیف سازمانی می‌توانند با آن‌ها قراردادی را تنظیم نمایند تا تخفیف‌های ویژه را برای خرید عمده یا تکی برخی اقلام چون مواد غذایی، پوشاک، لوازم بهداشتی، لوازم آرایشی و… در اختیار کارکنان خود قرار دهند. امروزه تخفیف‌های سازمانی در قالب کارت‌های هدیه، اعتبار در پلتفرم‌های خرید آنلاین، برنامه‌های وفاداری، خدمات رفاهی و تفریحی و هدایای سازمانی به مؤسسات مختلف ارائه می‌شوند.

برای مشاهده انواع خدمات سازمانی اچ آر مارکت کلیک کنید.

انواع خدمات تخفیف های سازمانی

خدمات تخفیف سازمانی

خدمات تخفیف سازمانی با روش‌ها و از طریق ابزارهای مختلف برای سازمان‌ها ارائه می‌شوند. این خدمات می‌توانند سبب بهبود وضعیت اقتصادی سازمان‌ها و کارمندان آن شوند. در ادامه مطلب به معرفی انواع خدمات تخفیفی برای سازمان‌ها و ویژگی‌ها یا مزایای هرکدام خواهیم‌ پرداخت.

کارت های تخفیف

کارت‌های تخفیف از بهترین خدمات تخفیف برای سازمان‌ها به شمار می‌روند. کارمندان با استفاده از کارت تخفیف می‌توانند از کالاها و خدمات فروشگاه‌های مختلف یا خدمات تفریحی و مسافرتی شرکت‌های مختلف استفاده کنند. سازمان‌ها در حوزه‌های کاری مختلف می‌توانند این کارت را با توجه به اعتبار سازمانی خود به پرسنل ارائه دهند. کارت هدیه در مبلغ‌های مختلف قابل‌شارژ و ارائه است.

پلتفرم های تخفیف گروهی

پلتفرم‌های تخفیف گروهی برای سازمان‌ها یا کارمندان آن‌ها امکان خرید عمده محصولات و کالاها را فراهم می‌سازند. در واقع می‌توان گفت که سازمان‌ها یا شرکت‌های مختلف با استفاده از این خدمات تخفیفی می‌توانند برخی کالاها را با قیمت ویژه‌ای به‌صورت عمده خریداری نمایند. معمولاً این نوع پلتفرم به برخی سازمان‌های خاص با شرایط ویژه ارائه می‌شود.

برنامه‌ های وفاداری

برنامه‌های وفاداری برای ارائه امتیاز یا پاداش‌هایی برای کارمندان مؤسسات مختلف هستند. این برنامه تخفیف سازمانی کمک می‌کند تا کارکنان سازمان‌ها بتوانند با کسب برخی امتیازها از برخی فروشگاه‌های خاص خرید کنند. بسیاری از کسب‌وکارها جهت تبلیغ خود این خدمات وفاداری را به شرکت‌‌های مختلف ارائه می‌دهند.

هدایا و مشوق ها

امروزه سازمان‌ها می‌توانند از هدایای سازمانی چون کوپن‌ها و تخفیف‌های ویژه جهت افزایش انگیزه و انرژی کارکنان و بهبود روند کاری استفاده کنند. کوپن‌ها جهت خرید برخی کالاها برای کارمندان توسط مدیریت سازمان ارائه می‌شوند و تعیین اعتبار کوپن یا کالای موردنظر برای خرید به مدیر سازمان بستگی دارد.

خدمات رفاهی و تفریحی

خدمات رفاهی شامل کمک ‌هزینه غذا، کمک ‌هزینه برای استفاده از خدمات اماکن تفریحی، تخفیف برای عضویت در باشگاه‌های ورزشی، کمک‌ هزینه برای ثبت‌نام کودک در مهدکودک یا مدرسه و… می‌شود. این خدمات رفاهی از سوی سازمان‌ها به کارکنان ارائه می‌شوند تا سازمان بتواند برخی نیازهای کارمندان خود را برطرف کند. البته انتخاب بهترین خدمات رفاهی در انواع تخفیف سازمانی به میزان بودجه مالی سازمان و نیازهای کارمندان آن مؤسسه بستگی دارد.

مطلب مرتبط: اچ آر مارکت؛ بازارچه‌ای یکپارچه از خدمات منابع انسانی

مزایای استفاده از خدمات تخفیف سازمانی

مزایای تخفیف سازمانی

استفاده از خدمات تخفیف سازمانی برای سازمان و حتی کارمندان برخی مزایا را به دنبال خواهد داشت. مزایای تخفیف‌های سازمانی برای مؤسسه و سازمان‌های مختلف به شرح زیر است:

  • کاهش هزینه‌ها: سازمان‌ها با عقد قرارداد با مؤسسه‌های مختلف یا همان ارائه‌دهندگان این تخفیفات می‌توانند برخی هزینه‌های خود را کاهش دهند. با استفاده از تخفیف‌های سازمانی، مؤسسه قادر به خرید اقلام مختلفی چون مواد غذایی، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و حتی لوازم تفریحی و سرگرمی برای کارکنان خود خواهد بود.
  • افزایش انگیزه و رضایت کارکنان: ارائه خدمات تخفیفی سبب افزایش انرژی و انگیزه کارکنان سازمان خواهد شد. کارمندان به این تخفیف‌ها به‌عنوان یک مزیت شغلی نگاه خواهند کرد و این تخفیف‌ها برای آن‌ها بسیار جذاب به نظر خواهد رسید.
  • جذب کارکنان جدید و حفظ کارکنان خوب قدیمی: ارائه این خدمات رفاهی سبب جذب کارمندان ویژه برای استخدام در سازمان می‌شود و کارمندان قدیمی که انگیزه بالایی برای کار در سازمان دارند، به فکر خروج از سازمان نخواهند بود.
  • تقویت روابط میان کارمندان و سازمان: ارائه خدمات تخفیف به تقویت رابطه میان مدیریت سازمان و کارمندان کمک فراوانی خواهد نمود و سبب کسب رضایت کارکنان از سازمان و مدیریت آن خواهد شد. در واقع ارائه این خدمات نشانه اهمیت دادن سازمان به کارمندان است.
  • بهبود فضای کاری: ارائه خدمات تخفیف‌های سازمانی به ایجاد فضای کاری پویاتر کمک خواهد نمود.

در بلاگ بخوانید: معرفی خدمات تسهیلات آموزش سازمانی در اچ آر مارکت

نکات مهم برای استفاده تخفیف‌ های سازمانی

انواع خدمات تخفیف سازمانی

ارائه خدمات تخفیف برای کارکنان سازمان می‌تواند راه‌حل ایده‌آلی جهت افزایش رضایت کارکنان از مدیریت سازمان و همچنین ایجاد فرهنگ مثبت در محل کار شود. همچنین استفاده از این خدمات می‌‌تواند در کاهش برخی هزینه‌های سازمان بسیار مؤثر باشد. برای استفاده از هرکدام از تخفیف‌های سازمانی باید نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • نیاز کارمندان: شما باید بدانید که کارمندانتان به چه نوع خدمات رفاهی و تخفیفی نیاز دارند و ارائه کدام خدمات تخفیفی برای آن‌ها جذاب‌تر خواهد بود.
  • توان مالی: بودجه خود را برای استفاده از خدمات تخفیف سازمانی تعیین کنید و از خدماتی که متناسب با توان مالی سازمان هستند، استفاده نمایید.
  • مقایسه خدمات تخفیفی مختلف: تمامی خدمات رفاهی و تخفیفی مناسب برای سازمان‌ها را مورد بررسی قرار دهید و بهترین گزینه را برای سازمان خود انتخاب کنید.
  • جست‌وجو نظرات کارمندان: از کارمندان خود در مورد نوع خدمات موردنیاز آن‌ها سؤالاتی بپرسید. این تحقیق برای کسب اطلاعات در موردنیازهای کارکنان و خدمات تخفیف متناسب با نیاز آن‌ها نیاز خواهد بود.

خدمات Snapp Grocery در اچ آر مارکت

Snapp Grocery شامل هدایای تخفیفی مختلف چون کارت‌های هدیه و خریدهای عمده است. در واقع سازمان‌ها با استفاده از این تخفیفات می‌توانند در هزینه‌های خود جهت ارائه خدمات رفاهی صرفه‌جویی کنند. از مزایای خدمات تخفیفی اسنپ گروسری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارمندان می‌توانند با استفاده از این تخفیف سازمانی به تهیه اقلام موردنیاز خود بپردازند.
  • تنوع خدمات تخفیفی سازمانی در Snapp Glocery سبب می‌شود تا سازمان با توجه ‌به اعتبار خود از این خدمات استفاده کند.
  • این نوع خدمات تخفیفی را می‌توان با توجه به نیاز کارمندان و سلیقه‌های مختلف انتخاب کرد.
  • تخفیفات و پیشنهادهای مختلف در خدمات رفاهی سبب صرفه‌جویی در هزینه‌های سازمان خواهد شد.

اچ آر مارکت بازارچه جامع منابع انسانی

سخن پایانی

تخفیف‌های سازمانی را می‌توان در بخش‌های مختلفی مثل خرید کالا، امکانات رفاهی و تفریحی، خدمات مربوط به حمل‌ونقل، ارائه کارت‌های هدیه برای خرید اقلامی چون مواد غذایی و… دسته‌بندی کرد. سازمان‌ها و مؤسسه‌های مختلف می‌توانند از این پلتفرم‌ها برای ارائه امکانات ویژه به کارکنان سازمان استفاده کنند و از مزایای آن چون افزایش انگیزه کارمندان، ایجاد رابطه قوی میان سازمان و کارمندان، بهبود روند کاری، کاهش هزینه‌های خدماتی سازمان و… بهره‌مند شوند. در بخش مربوط به تخفیف سازمانی در اچ آر مارکت می‌توانید تمامی ارائه‌دهندگان تخفیف‌های سازمانی را شناسایی کنید و با عقد قرارداد با این سازمان‌ها از خدمات تخفیفی آن‌ها برای مؤسسه خود استفاده نمایید.

نویسنده

دسته بندی :
hrmarket
بدون دیدگاه