اچ آر مارکت؛ بازارچه‌ای یکپارچه از خدمات منابع انسانی

نوشته شده توسط نورا تاجدینی
زمان مطالعه: 16دقیقه
اچ آر مارکت؛ بازارچه‌ای یکپارچه از خدمات منابع انسانی

منابع انسانی، سرمایه اصلی هر شرکت هستند و نقش مهمی در موفقیت و توسعه سازمان‌ها ایفا می‌کنند. مدیریت منابع انسانی معمولاً یکی از حوزه‌های پرچالش در مدیریت سازمان‌ها است. با توجه به نقش منابع انسانی در دستیابی به اهداف سازمان، باید به رفع نیازها و حل دغدغه‌های کارکنان پرداخت و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرد. اگر به دنبال کامل‌ترین بازارچه خدمات منابع انسانی برای تهیه غذای سازمانی، پکیج‌های مناسبتی، تخفیفات سازمانی، بیمه تکمیلی و… هستید، «اچ آر مارکت» جاب ویژن جایی است که باید به آن رجوع کنید. اگر می‌خواهید با امکانات جامع این بازارچه یکپارچه خدمات منابع انسانی آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

چرا اچ آر مارکت؟

اچ آر مارکت چیست

بسیاری از کسب و کار‌ها لاینی برای فروش محصولات و خدمات خود به سازمان‌ها دارند. واحد منابع انسانی، مخاطب بسیاری از خدمات و محصولات سازمانی است. کارشناسان منابع انسانی باید در مورد مسائل زیادی، از جمله غذا، بیمه، امور رفاهی کارکنان، هدایای مناسبتی، نرم‌افزار‌های سازمانی و بسیاری از مسائل دیگر تصمیم بگیرند که با کدام تامین‌کننده همکاری کنند. برای رسیدگی به این نیاز‌ها به صورت یکپارچه و بدون سردرگمی، اچ آر مارکت جاب ویژن بهترین انتخاب برای افراد فعال در این حوزه است.

دغدغه بسیاری از مدیران و کارشناسان منابع انسانی، تأمین نیاز‌های پرسنل سازمان و شناسایی بهترین تامین‌کننده‌ها است که تا پیش از این لیست کاملی از این نهاد‌ها در دسترس نبود. در نتیجه، باید وقت و انرژی زیادی صرف تهیه لیستی کامل از ارائه‌دهندگان این نوع خدمات می‌شد و سپس کارشناسان منابع انسانی شروع به مقایسه هر یک از تامین‌کننده‌ها با یکدیگر می‌کردند.

با توجه به این مشکلات، HR Market به کمک واحد منابع انسانی آمده تا بستری جامع برای معرفی محصولات و خدمات به جامعه منابع انسانی کشور باشد. در اچ آر مارکت، از طرفی ارائه‌دهندگان این دسته از خدمات و محصولات می‌توانند با مخاطب هدف خود در ارتباط باشند و از سوی دیگر، مدیران و کارشناسان منابع انسانی لیستی کامل از خدمات مورد نیاز خود را در بستری جامع در دسترس خواهند داشت تا بهترین تامین‌کنندگان را بدون صرف زمان زیادی شناسایی کرده و با آن‌ها همکاری کنند.

در بخش‌های بعدی این مقاله بیشتر با امکانات HR Market آشنا خواهید شد.

برای مشاهده سایت اچ آر مارکت و کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

تسهیلات درمانی

در حوزه مدیریت منابع انسانی، ارائه تسهیلات و امکانات درمانی به پرسنل سازمان نقش مهمی در ایجاد یک محیط کاری سالم و سازنده دارد. این تسهیلات، جنبه‌های مختلفی از رفاه و سلامت کارکنان، از جمله حمایت از سلامت جسمی و روانی آن‌ها را در بر می‌گیرند. سازمان‌ها با ارائه تسهیلات درمانی مناسب مانند مشاوره پزشکی، انجام آزمایش در محل کار یا دسترسی به برنامه‌های سلامتی، تعهد خود را به رفاه و رضایت کارکنان خود نشان می‌دهند. برخورداری از چنین تسهیلاتی رضایت شغلی کارکنان را افزایش داده و به جذب و نگهداشت نیروی انسانی مستعد کمک می‌کند.

علاوه بر این، امکانات درمانی به ارتقای فرهنگ سازمانی و برندسازی کارفرمایی کمک می‌کنند. شرکت‌هایی که سلامت کارکنان خود را در اولویت قرار داده و امکانات درمانی جامعی را به آن‌ها ارائه می‌دهند، به عنوان کارفرمایانی مسئولیت‌پذیر شناخته می‌شوند. ایجاد چنین برندی، نه تنها استعداد‌های برتر را جذب می‌کند، بلکه تصویری مثبت از سازمان در ذهن کارکنان، مشتریان و ذی‌نفعان می‌سازد.

در بخش تسهیلات درمانی اچ آر مارکت، با ارائه‌دهندگان تسهیلات درمانی، آزمایشگاهی، پزشکی و… به صورت سازمانی برای انجام چکاپ‌های سازمانی و تسهیل در فرآیند ارتقای سلامت سازمان آشنا می‌شوید.

بیمه درمان تکمیلی در اچ آر مارکت

امروزه برای همه افراد جامعه، برخورداری از پوشش بیمه درمانی مناسب ضروری است. اکثر کارکنان از طریق محل کار خود تحت پوشش بیمه پایه مانند بیمه تأمین اجتماعی قرار می‌گیرند. اما با توجه به محدودیت‌های بیمه پایه، از جمله مراکز طرف قرارداد محدود و تعهدات درمانی نسبتاً کم، این بیمه‌ها نمی‌توانند نیاز افراد به جبران هزینه‌های درمانی خود را برطرف کنند. از این رو، بسیاری از کارکنان تمایل به داشتن بیمه تکمیلی دارند.

سقف پوشش‌های درمانی در بیمه‌های انفرادی در زمینه بستری، آزمایشگاهی، دندانپزشکی و… بسیار محدود بوده و قیمت بالایی دارد. علاوه بر این، سطح رضایت بیمه‌شدگان بیمه‌های گروهی از پوشش درمانی خود بیشتر است. به همین خاطر، بسیاری از سازمان‌ها امکان پوشش بیمه درمان تکمیلی را برای کارکنان خود فراهم می‌کنند. معمولاً طرح‌های بیمه با میزان پوشش و قیمت‌های مختلفی توسط تامین‌کنندگان بیمه درمان تکمیلی به سازمان‌ها ارائه می‌شوند.

اگر می‌خواهید با شرکت‌های تامین‌کننده و دفاتر صدور بیمه سازمانی آشنا شوید، می‌توانید به بخش بیمه درمان تکمیلی HR Market جاب ویژن مراجعه کنید.

وام و خرید اقساط و سرویس اعتباری

در حوزه مدیریت منابع انسانی، ارائه تسهیلاتی مانند وام و خرید اقساطی نقشی مهمی در افزایش رضایت کارکنان دارد. سازمان‌ها اغلب به شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات وام برای کارکنان خود، فراهم کردن امکان خرید به صورت اقساطی و راه‌اندازی سرویس‌های اعتباری متکی هستند. در اچ آر مارکت، با مراجعه به بخش وام و خرید اقساط و سرویس اعتباری این امکان را دارید که با این شرکت‌ها آشنا شده و به شماره تماس، وب‌سایت، ایمیل و اطلاعات آن‌ها دسترسی داشته باشید.

دسترسی به وام و گزینه‌های خرید اقساطی می‌تواند استرس مالی کارکنان را کاهش دهد و فرصت‌هایی را برای رشد و پیشرفت آن‌ها فراهم کند. در بازار کار رقابتی امروز که جذب و حفظ استعداد‌های برتر در اولویت است، ارائه چنین تسهیلاتی می‌تواند سازمان‌ها را متمایز کند.

خدمات سفر و گردشگری

بازدهی نیروی انسانی در فرآیند ارائه خدمات و تولید نقش مهمی دارد. رضایت کارمندان از سازمان می‌تواند باعث بهره‌وری بیشتر و عملکرد بهتر آن‌ها شود. سازمان‌ها می‌توانند با ارائه تسهیلات سفر و گردشگری به پرسنل خود باعث افزایش رضایت آن‌ها شوند.

علاوه بر این، برای کارجویان در دنیای امروز، تنها ارائه حقوق مناسب برای راضی کردن آن‌ها کافی نیست. با وجود گزینه‌های رو به رشد موجود برای کارکنان و پویایی محیط‌های کاری امروزی، بسیاری از کارجویان اکنون می‌دانند که اگر به شیوه‌ای مناسب به جستجوی شغل بپردازند، احتمال یافتن پیشنهادات کاری که نظرشان را جذب کنند، وجود دارد. از جمله تسهیلات منحصر به فردی که می‌توانید به کارکنان خود ارائه دهید و با استفاده از آن استعداد‌های برتر را جذب کنید، خدمات سفر و گردشگری است.

اما کدام شرکت‌ها ارائه‌دهنده خدمات سفر و گردشگری به صورت سازمانی هستند؟ برای ارائه تسهیلات استفاده از خدمات گردشگری به صورت دادن کارت‌های تخفیف، وام سفر و پرداخت اقساطی هزینه‌های سفر و گردشگری به پرسنل سازمان خود و آشنایی با ارائه‌دهندگان برتر این تسهیلات، می‌توانید به بخش خدمات سفر و گردشگری HR Market مراجعه کنید.

آموزش و توسعه در اچ آر مارکت

یکی از مهمترین وظایف مدیران و کارشناسان منابع انسانی در تمامی سازمان‌ها، توجه به آموزش و توسعه کارکنان است. ارائه تسهیلات آموزشی به کارکنان باعث به‌روز شدن دانش و مهارت آن‌ها برای انجام وظایفشان می‌شود که در نهایت افزایش بهره‌وری سازمان را به دنبال خواهد داشت. کارشناسان منابع انسانی می‌توانند با فراهم آوردن امکانات دسترسی به کتاب‌های آموزشی و شرکت در دوره‌های آموزشی با تخفیف یا به صورت رایگان، به پیشرفت کارکنان و در نهایت موفقیت سازمان کمک کنند.

ارائه تسهیلات آموزشی به کارکنان، یکی از راهکار‌های اصلی ارتقای سطح دانش و مهارت‌های افراد در یک سازمان است. با توجه به پیچیدگی روزافزون کسب و کار‌ها و نیازمندی‌های متغیر بازار، آموزش مداوم و به‌روز کردن دانش کارکنان امری ضروری است. این اقدام نه‌تنها به کارکنان اعتماد به نفس بیشتری می‌دهد، بلکه باعث افزایش تعهد و انگیزه آن‌ها نسبت به انجام وظایف کاری خود می‌شود. همچنین، این امکان را به کارمندان می‌دهد که با استفاده از رویکرد‌های جدید و به‌روز، مسائل و مشکلات مختلف در وظایف روزمره خود را به خوبی مدیریت کنند.

علاوه بر این، ارتقای دانش و مهارت‌های کارکنان از طریق آموزش‌های منظم، می‌تواند به بهبود فرهنگ سازمانی نیز کمک کند. زمانی که یک سازمان به فرآیند‌های آموزشی و توسعه دانش و مهارت پرسنل خود اهمیت می‌دهد، به صورت غیر مستقیم این ذهنیت را ایجاد می‌کند که برای رشد و پیشرفت ارزش قائل است. این دیدگاه سبب می‌شود که کارکنان، ارتقای حرفه‌ای را به عنوان یک راهبرد مهم در مسیر شغلی خود مد نظر قرار دهند و انگیزه بیشتری برای بهبود کارایی و عملکرد خود داشته باشند.

علاوه بر این، سازمان می‌تواند با ارائه تسهیلات آموزشی به کارکنان، محیط کار خود را پویا و جذاب نشان داده و برند سازمانی را تقویت کند. این امر باعث جذب و حفظ افراد مستعد در سازمان می‌شود. در نتیجه، سازمان توانایی رقابت در بازار را با داشتن یک تیم مجرب، متعهد و توانمند افزایش می‌دهد.

در بخش آموزش و توسعه اچ آر مارکت جاب ویژن می‌توانید با ارائه‌دهندگان تسهیلات آموزشی آشنا شوید.

پکیجهای مناسبتی

سازمان‌ها برای تجلیل و قدردانی از کارمندان و شرکای تجاری خود، از پکیج‌های مناسبتی و هدایای سازمانی استفاده می‌کنند. هدایای سازمانی، بخش مهم و جدایی‌ناپذیری از استراتژی بازاریابی و ایجاد برند کارفرمایی محسوب می‌شوند.

طیف وسیع و متنوعی از پکیج‌های مناسبتی وجود دارد که سازمان‌ها به مناسبت‌های مختلف، از آن‌ها برای جلب رضایت کارکنان خود استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، افراد فعال در حوزه مدیریت منابع انسانی می‌توانند به مناسبت سال نو، شب یلدا، روز کارمند و…، هدایایی را برای پرسنل سازمان در نظر بگیرند. بسیاری از شرکت‌ها برای قدردانی از زحمات پرسنل خود با دادن هدیه به آن‌ها به افزایش رضایت شغلی کارمندان کمک کرده و باعث تقویت روحیه مثبت در آن‌ها می‌شوند تا اشتیاق بیشتری به کار داشته باشند.

ارائه‌دهندگان پکیج‌های مناسبتی متنوع هستند و شما معمولاً به صورت یکپارچه به آن‌ها دسترسی ندارید تا تنوع محصولات، کیفیت، قیمت و… را با یکدیگر مقایسه کنید. از این رو، می‌توانید به بخش پکیج‌های مناسبی HR Market جاب ویژن مراجعه کرده و با توجه به سلیقه و علاقه کارکنان و بودجه سازمان، مناسب‌ترین و باکیفیت‌ترین پکیح‌ها و هدایا را انتخاب کنید.

تخفیفات سازمانی

بسیاری از سازمان‌ها برای برخورداری از کد تخفیف سازمانی و تخفیفات فروشگاه‌های اینترنتی، اقدام به ثبت برند سازمانی خود در پلتفرم‌های ارائه‌دهنده تخفیفات گروهی و سازمانی می‌کنند. مدیران و کارشناسان منابع انسانی می‌توانند با بهره‌گیری از خدمات و طرح‌های تخفیفی مختلف، امکانات ویژه‌ای را برای کارکنان سازمان فراهم کرده و باعث افزایش انگیزه و مسئولیت‌پذیری افراد نسبت به شغل و محل کار خود شوند.

همانطور که می‌دانید، برند و شهرت سازمان‌ اهمیت زیادی دارد. ارائه تخفیفات مناسب به کارکنان می‌تواند به ارتقای شناخت عمومی از سازمان کمک کند و در نتیجه، باعث جذب نیروی کار ماهر و مستعد و حفظ نیرو‌ی انسانی در سازمان شود.

این تخفیفات سازمانی می‌توانند شامل امکانات تفریحی و رفاهی، خرید کالا، خدمات حمل و نقل و… شوند. بسیاری از پلتفرم‌ها امکان ارائه تخفیفات گروهی و سازمانی را دارند. در بخش تخفیفات سازمانی در اچ آر مارکت می‌توانید ارائه‌دهندگان این تخفیفات را شناسایی کرده و با آن‌ها قرارداد ببندید.

غذای سازمانی

اگرچه دورکاری در سال‌های اخیر در بسیاری از سازمان‌ها جا افتاده و امروزه بسیاری از افراد در خانه به انجام وظایف کاری خود مشغول هستند، اما همچنان در بسیاری از مشاغل امکان دورکاری وجود ندارد و کارکنان باید به صورت حضوری زمان زیادی را در سازمان بگذرانند. در نتیجه، بسیاری از کارکنان وعده ناهار را در محل کار خود صرف می‌کنند. برخلاف هزینه بالای تهیه و سفارش غذا به صورت انفرادی، تهیه غذای سازمانی روشی آسان و به‌صرفه است.

تهیه غذای سازمانی، از چالش‌های همیشگی سازمان‌ها است. پیدا کردن کترینگ یا شرکتی که بتواند غذای سازمانی باکیفیتی را با قیمتی مناسب ارائه دهد، کار ساده‌ای نیست. علاوه بر این، ارائه‌دهنده سرویس ناهار سازمانی که انتخاب می‌شود، باید منوی متنوع و کاملی داشته باشد. سازمان‌ها با تهیه غذای سازمانی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنند و همچنین از اتلاف زمان کارکنان برای انتخاب غذا نیز جلوگیری می‌شود.

غذای سازمانی باکیفیت باعث بهبود روحیه کارکنان می‌شود. به ویژه زمانی که دیگر لازم نباشد زمان زیادی را صرف تصمیم‌گیری درباره ناهار خود کنند. از مزایای تهیه غذای سازمانی می‌توان به کیفیت و بسته‌بندی مناسب غذا با هزینه کمتر اشاره کرد. معمولاً هنگام سفارش غذای سازمانی امکان انتخاب سالاد، نوشیدنی و دسر در کنار وعده اصلی وجود دارد.

در اچ آر مارکت جاب ویژن، با مجموعه‌های ارائه‌دهنده سرویس ناهار خانگی سازمانی، سرویس غذای رویداد‌ها و ایونت‌ها و تخفیف در دریافت غذا به صورت سازمانی آشنا می‌شوید.

آزمون‌های ارزیابی در اچ آر مارکت

هدف اصلی متخصصین و مدیران منابع انسانی در سازمان، جذب، آموزش و حفظ سرمایه‌های انسانی است. دستیابی به این هدف و ساخت تیمی رو به ‌رشد، نیازمند انجام ارزیابی‌های منظم است. اینجاست که نقش آزمون‌های ارزیابی پررنگ‌تر از قبل می‌شود.

به عنوان مثال، نظرسنجی آنبوردینگ ابزاری مناسب برای سنجش اثربخشی دوره آزمایشی است. اولین روزهای ورود و تجربه اولیه یک کارمند جدید در سازمان، بر میزان تعلق و رضایت او و حتی عملکرد شغلی‌اش تاثیر قابل توجهی دارد. به همین خاطر، بسیاری از سازمان‌ها با استفاده از آزمون‌های ارزیابی آنبوردینگ یا دوره آزمایشی در روزهای اولیه ورود نیروها تعاملی سازنده با آن‌ها برقرار می‌کنند.

آزمون نیازسنجی آموزش و توسعه کارمندان، یکی دیگر از آزمون‌های ارزیابی در زمینه مدیریت منابع انسانی است. کمک به ارتقای مهارت‌ها و دانش کارکنان فعلی یا آموزش کارکنان جدید، بخشی جدایی‌ناپذیر از یک سازمان موفق است. به همین دلیل، کارشناسان جذب و منابع انسانی جهت برنامه‌ریزی برای آموزش نیروها از آزمون نیازسنجی آموزش کارکنان استفاده می‌کنند.

آزمون‌های ارزیابی متعددی در زمینه مدیریت منابع انسانی در دسترس هستند که هر کدام اهمیت ویژه‌ای دارند. اگر می‌خواهید آزمون دوره آزمایشی، آزمون جذب و استخدام و… را برگزار کنید، HR Market به زودی به کمکتان خواهد آمد.

روانشناسی سازمانی

روانشناسی سازمانی در اچ آر مارکت

همانطور که می‌دانید، در یک سازمان سودآوری حرف اول را می‌زند. سرمایه‌گذاران صرفاً به دلیل برند یا محبوبیت روی یک سازمان سرمایه‌گذاری نمی‌کنند؛ بلکه ملاک اصلی سرمایه‌گذاری، بازدهی سازمان است. برای دستیابی به سود بالا باید محصولات و خدمات باکیفیتی توسط سازمان ارائه شود که به طور مستقیم به جذب و حفظ نیروی انسانی متخصص بستگی دارد.

درک روانشناسی سازمانی جهت کمک به کارکنان سازمان برای رسیدن به اهدافشان، با انگیزه ماندن و دستیابی به بهترین نتیجه اهمیت زیادی دارد. صرفاً اخراج یا تنبیه کارکنان، پرسیدن سوال یا مشاوره در مورد اینکه چه اتفاقی افتاده و چه احساسی دارند، برای تصمیم‌گیری کافی نیست. روانشناسی سازمانی، مکمل مدیریت منابع انسانی است؛ چرا که هر کدام بدون دیگری کارایی و اثربخشی لازم را ندارد.

روانشناسان، نقشی فراتر از ارائه مشاوره دارند. این افراد، کارکنان سازمان و شیوه تعاملات آن‌ها را به دقت بررسی و ریشه مشکلات را پیدا می‌کنند. کارکنان سازمان می‌توانند با کار در شرایطی مناسب، بهره‌وری و انگیزه بیشتری داشته باشند.

برای دستیابی به چنین اهدافی، لازم است که به خوبی کارکنان را درک کنیم و به همین خاطر، روانشناسی سازمانی با حوزه مدیریت منابع انسانی ترکیب می‌شود. به زودی اچ آر مارکت جاب ویژن به شما برای بهره‌گیری از بهترین خدمات روانشناسی سازمانی کمک خواهد کرد.

نرم افزار و دستگاه‌های حضور و غیاب (مدیریت زمان پرسنل)

مدیریت زمان پرسنل در زمینه مدیریت منابع انسانی اهمیت زیادی دارد. عملکرد اصلی نرم افزار و دستگاه‌های حضور و غیاب، دریافت و ثبت اطلاعات مربوط به کارکرد پرسنل سازمان است. در حوزه مدیریت منابع انسانی، تهیه گزارش‌هایی درباره ساعات حضور و غیاب کارکنان با توجه به برنامه‌های کاری تعیین‌شده کاربرد زیادی دارد.

در گذشته، حضور و غیاب در سازمان‌ها به صورت دستی و با استفاده از لیست حضور و غیاب و ثبت روی برگه‌های تردد انجام می‌شد. اما ثبت کاغذی احتمال خطا و تقلب را افزایش می‌داد و همچنین بسیار زمان‌بر بود. از این رو، نرم افزارها و دستگاه‌هایی عرضه شدند که به صورت اتوماتیک این کار را انجام می‌دادند.

امروزه معمولاً در سازمان‌ها محاسبه حقوق و دستمزد و ارزیابی عملکرد کارکنان بر اساس ساعات ورود و خروج آن‌ها انجام می‌شود. نرم افزار و دستگاه‌های حضور و غیاب به سازمان‌ها کمک می‌کنند تا اطلاعات مربوط به تردد پرسنل را دریافت و پردازش کنند.

از جمله امکانات متنوع سیستم حضور و غیاب در سازمان‌های بزرگ و کوچک می‌توان به پوشش فرآیندهای دورکاری، امکان تعریف انواع مختلف شیفت‌های کاری، انجام محاسبات اضافه‌کار و کسر کار به صورت اتوماتیک و تهیه گزارش‌های متنوع از وضعیت تردد کارکنان اشاره کرد.

اچ آر مارکت به مدیران و کارشناسان منابع انسانی برای انتخاب بهترین نرم افزار و دستگاه‌ حضور و غیاب که قابلیت یکپارچه‌سازی با نرم افزارهای حسابداری، پشتیبانی مناسب و عملکردی ساده و کاربرپسند داشته باشد، کمک خواهد کرد.

نرم افزار ارزیابی عملکرد

ارزیابی عملکرد، گزارشی است که یک سازمان به صورت دوره‌ای به کارکنان خود ارائه می‌دهد. ارزیابی و بررسی فعالیت‌هایی که کارمندان در یک دوره زمانی خاص انجام داده‌اند، در این گزارش قید می‌شود. بخش دیگری از این گزارش، شامل پیشنهاداتی برای بهبود عملکرد است.

مدیران و کارشناسان منابع انسانی می‌توانند بازخوردی درباره نقاط قوت و ضعف هر کارمند ارائه داده و مسیری را برای بهبود به آن‌ها پیشنهاد کنند. نرم افزار ارزیابی عملکرد، پلتفرمی یکپارچه برای کارفرما و کارمند است تا برای دستیابی به عملکردی بهینه تلاش کنند. این نرم افزار منجر به تعیین معیارهای دقیق‌تر برای ارزیابی عملکرد تیم و در نتیجه بهبود ارتباطات سازمانی و نتایج می‌شود.

ارزیابی عملکرد دوره‌ای برای بهبود نحوه عملکرد یک سازمان جهت جلب رضایت مشتریان خود ضروری است. به همین دلیل، برای مدیریت منابع انسانی باید بررسی عملکرد و شناسایی نقاط قوت و ضعف به صورت منظم انجام شود. سپس می‌توان برگزاری جلسات آموزشی و توسعه مهارت‌ها را طبق حوزه‌های شناسایی‌شده پس از ارزیابی عملکرد در نظر گرفت.

با استفاده از یک نرم افزار ارزیابی عملکرد مناسب، می‌توان به صورت موثر کارکنان سازمان را مدیریت کرد. انجام ارزیابی منظم عملکرد به افزایش انگیزه و تعیین دامنه رشد کارکنان کمک می‌کند و نتایج بهتری را برای سازمان به دنبال خواهد داشت.

در اچ آر مارکت به زودی با بهترین نرم افزارهای ارزیابی عملکرد آشنا خواهید شد.

نرم افزار حقوق و دستمزد

از نظر 40 درصد از صاحبان مشاغل کوچک و متوسط، محاسبه مالیات و حقوق و دستمزد پرسنل یکی از زمان‌برترین جنبه‌های مالکیت یک کسب و کار است. نرم افزارهای حقوق و دستمزد راه حلی برای این مشکل هستند. در زمینه مدیریت منابع انسانی، پرداخت به‌موقع و دقیق حقوق کارکنان اهمیت زیادی دارد.

با استفاده از یک نرم افزار حقوق و دستمزد مناسب، می‌توان از تاخیر و اشتباهات پرداختی اجتناب کرد. نرم افزارهای حقوق و دستمزد، پرداخت حقوق کارمندان را خودکار ‌می‌کنند. همچنین این امکان وجود دارد که نرم افزار حقوق و دستمزد و حضور و غیاب یکپارچه باشند. چنین نرم افزارهایی در زمان مدیران و کارشناسان منابع انسانی صرفه‌جویی کرده و احتمال بروز خطا در زمینه پرداخت حقوق را کاهش می‌دهند.

استفاده از یک نرم افزار حقوق و دستمزد مطابق با نیازهای سازمان، منجر به مشکلات کمتری برای مدیریت و رضایت بیشتر کارکنان می‌شود. نرم افزار حقوق و دستمزد باید قابل اعتماد، سازگار و امن باشد. اگر به دنبال تمامی این ویژگی‌ها در نرم افزار حقوق و دستمزد هستید، HR Market جاب ویژن به کمکتان خواهد آمد.

اتوماسیون اداری در اچ آر مارکت

تحقیقات گروه WFMC نشان می‌دهد که شرکت‌ها و سازمان‌های سنتی فقط از 30 درصد از وقتی که صرف فرآیند‌های خود کرده‌اند، ارزش افزوده دریافت می‌کنند. به همین دلیل، بسیاری از سازمان‌ها تمایل دارند که سرعت انجام کارهای جاری و روزمره خود را بالا ببرند. اما در واقع، زمان زیادی به رسیدگی به درخواست‌ها و نامه‌ها و انجام مکاتبات اختصاص می‌یابد. اتوماسیون اداری می‌تواند به سازمان‌ها کمک کند که زمان اختصاص‌یافته به بسیاری از فرآیندهای تکراری را کاهش دهند.

به عنوان مثال، سیستم‌ اتوماسیون مدیریت منابع انسانی طیف گسترده‌ای از وظایف منابع انسانی، مانند مدیریت حقوق و دستمزد، ارسال پیشنهادات شغلی، استخدام نیروهای جدید، زمان‌بندی مصاحبه‌ و بررسی رزومه‌ها را خودکار می‌کند. همچنین این سیستم‌ می‌تواند از طریق تجزیه و تحلیل داده‌ها، راهکارهایی را برای افزایش بهره‌وری پرسنل پیشنهاد دهد.

نرم افزار اتوماسیون اداری در زمینه فعالیت‌های بازاریابی، فرآیندهای فروش، امور مالی و حسابداری و… نیز کاربرد زیادی دارد. از جمله مزایای اتوماسیون اداری می‌توان به افزایش بهره‌وری، صرفه‌جویی در زمان و هزینه و تصمیم‌گیری سریع‌تر اشاره کرد. در اچ آر مارکت به زودی شاهد بهترین ارائه‌دهندگان نرم افزارهای اتوماسیون اداری خواهید بود.

پرسشنامه

سازمان‌ها می‌توانند با استفاده از پرسشنامه‌های مختلف و درک نیازهای کارکنان خود در مسیر درستی گام بردارند. از طریق پرسشنامه‌های معتبر می‌توان فهمید که:

  • در ذهن کارکنان سازمان چه می‌گذرد؟
  • چه چیزی باید بهبود یابد؟
  • نظر کارکنان در مورد شیوه مدیریت تیم یا سازمان چیست؟
  • پرسنل چه چیزی را در سازمان بیشتر دوست دارند؟

پرسشنامه‌ها ابزاری کاربردی برای سازمان‌ها جهت جمع‌آوری بازخورد عینی از کارکنان خود و اتخاذ تصمیم‌های مبتنی بر داده‌ با هدف بهبود فرهنگ محیط کار و رضایت کارکنان هستند. کارشناسان و مدیران منابع انسانی می‌توانند برای طراحی و ارائه پرسشنامه به کارکنان سازمان به صورت آنلاین از سامانه‌های طراحی و تحلیل پرسشنامه استفاده کنند.

در این پرسشنامه‌ها، شما امکان طراحی انواع سوالات چهارگزینه‌ای، لیست کشویی، سوالات متنی با پاسخ بلند یا کوتاه، سوالات اولویت‌دهی و… را خواهید داشت و سپس به راحتی می‌توانید به نتایج پرسشنامه‌ها و داده‌های تحلیلی آن‌ها دسترسی داشته باشید. HR Market جاب ویژن به زودی به متخصصین منابع انسانی در این زمینه کمک خواهد کرد.

ایونت و برگزاری رویداد سازمانی

ایونت و برگزاری رویداد سازمانی

برگزاری ایونت‌ها و رویدادهای سازمانی نیازمند برنامه‌ریزی، تدارک و مدیریت موثر رویدادها است. انجام مراحلی از جمله تعیین اهداف از برگزاری ایونت، طراحی و برنامه‌ریزی جزئیات رویداد، تهیه و تدارک منابع، اجرای عملیات و در نهایت ارزیابی رویداد، برای برگزاری رویدادهای سازمانی لازم است.

برای انجام تمامی مراحل ذکرشده به صورت منظم و سازمان‌یافته، می‌توانید از خدمات شرکت‌های متخصص در زمینه مدیریت و برگزاری رویدادها استفاده کنید. همچنین این شرکت‌ها می‌توانند از ابزارهای مدیریت رویدادها و فناوری‌های روز برای بهبود کیفیت و کارایی ایونت‌های سازمانی استفاده کنند و خدمات متنوعی را در این زمینه ارائه دهند.

با بهره‌گیری از این خدمات می‌توان اهداف مورد نظر از برگزاری رویداد، شامل ارتقای فروش، افزایش شناخت برند، ارائه آموزش، برقراری ارتباط با مشتریان و… را تعیین و سپس در مورد مکان، تاریخ، زمان‌بندی و فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف رویداد تصمیم‌گیری کرد.

پس از برگزاری ایونت سازمانی، مرحله ارزیابی و بهبود عملکرد اهمیت زیادی دارد. در این مرحله، رضایت حضار و مهمانان رویداد بررسی شده و ارزیابی می‌شود که اهداف تعیین‌شده برآورده شده‌اند یا خیر. با استفاده از بازخوردها می‌توان اصلاحات مورد نیاز را در رویدادهای آینده سازمان اعمال کرد.

آیا می‌خواهید با شرکت‌های متخصص در حوزه مدیریت و برگزاری رویدادها و ایونت‌های سازمانی آشنا شوید؟ اچ آر مارکت به زودی بهترین شرکت‌ها در این زمینه را به شما معرفی خواهد کرد.

وندینگ ماشین

وندنیگ ماشین یا دستگاه فروش خودکار، با حداقل دخالت انسانی دسترسی فوری به اقلام مختلف را فراهم می‌کند. این دستگاه‌‌ها به مرور زمان تکامل یافته‌اند و اکنون بسیار پیشرفته‌تر از انواع اولیه خود هستند و می‌توانند دسته‌بندی‌های مختلفی از محصولات را شامل شوند؛ از غذا‌های گرم گرفته تا میان‌وعده و نوشیدنی‌ و لوازم بهداشتی.

از جمله پیشرفت‌های تکنولوژیکی وندینگ‌ ماشین‌های مدرن می‌توان به سیستم‌ تشخیص چهره، گزینه‌های‌ پرداخت متنوع و رابط‌ صفحه لمسی اشاره کرد که این دستگاه‌ها را کاربرپسندتر کرده‌اند.

علاوه بر این، دستگاه‌های فروش خودکار بسیار مقرون به صرفه هستند. وندینگ‌ ماشین‌ها نسبت به یک فروشگاه، به فضا و کارکنان کمتری نیاز دارند که آن‌ها را به گزینه‌ای مناسب برای کسب و کارها تبدیل کرده است. همچنین می‌توان وندینگ‌ ماشین‌ها را بدون نیاز به ویترین فروشگاهی در مکان‌های مختلفی نصب کرد.

اگر به دنبال خرید یا اجاره یک وندینگ ماشین پیشرفته و مجهز به تکنولوژی‌های روز در سازمان خود هستید،HR Market در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.

ولکام پکیج در اچ آر مارکت

هر یک از اعضای جدید زمانی که وارد سازمان می‌شوند، ذهنیتی درباره محل کار خود ندارند و با محیط غریبه هستند. اما بی شک برخورد اول سازمان اهمیت زیادی دارد و در ذهن تمامی کارکنان باقی می‌ماند. به همین خاطر، بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها جهت استقبال از اعضای جدید از ولکام پکیج یا بسته خوش‌آمدگویی استفاده می‌کنند.

ولکام پکیج‌ سازمان‌ها با یکدیگر متفاوت است و هر شرکت، هر چیزی که برایش اولویت دارد را درون بسته خوش‌آمدگویی قرار‌ می‌دهد. پیش از تهیه ولکام پکیج‌، باید در ابتدا مشخص شود که سازمان چه مقدار بودجه برای این کار تعیین کرده و می‌خواهد چه تعداد از کارکنان جدید خود را با این بسته‌ها خوشحال کند.

برای نشان دادن فرهنگ و ارزش‌های سازمان، می‌توان در ولکام پکیج از اقلامی مانند کتابچه راهنمای کارکنان، اقلامی با لوگو یا برند چاپ‌شده‌ سازمان یا حقایق و دانستی‌های مهم درباره سازمان استفاده کرد.

استفاده از ولکام پکیج سبب می‌شود که کارمند احساس اهمیت در سازمان داشته باشد و همچنین تلاش کند که وظایفش را به نحو احسن انجام دهد. به این ترتیب، می‌توانید در بلندمدت تاثیر چنین هدایایی را روی پرسنل سازمان ببینید. به زودی در اچ آر مارکت جاب ویژن می‌توانید با بهترین ارائه‌دهندگان ولکام پکیج متناسب با فرهنگ سازمانی و قیمتی مناسب آشنا شوید.

مشاوره

مشاوره مدیریت منابع انسانی، یک فرآیند تخصصی‌ است که به کمک سازمان‌ها می‌آید تا مشکلات و چالش‌های‌ مرتبط با این حوزه را شناسایی و حل کرده و به منظور بهبود شرایط کسب و کار، تغییرات لازم را در زمینه مدیریت منابع انسانی اعمال کند.

سازمان‌های مختلفی در این زمینه فعالیت‌ می‌کنند که با استفاده از راه‌ حل‌های آزموده‌شده و بهره‌گیری از یک تیم متخصص به شناسایی و رفع چالش‌های مدیریت منابع انسانی سازمان می‌پردازند. معمولاً چنین خدماتی در جنبه‌های مختلف مدیریت منابع انسانی مانند راه‌اندازی واحد مدیریت منابع انسانی، شناخت وضعیت موجود مدیریت منابع انسانی، آموزش کارکنان، ارزیابی و استخدام، مدیریت و ارزیابی عملکرد، برنامه‌های توسعه مدیران، افزایش بهره‌وری کارکنان، طراحی سیستم حقوق و دستمزد و پاداش و… ارائه می‌شوند.

علاوه بر این، مشاوره حقوقی مطابق با قانون کار در سازمان‌ها اهمیت زیادی دارد. در صورتی که کارکنان و کارفرمایان درباره قوانین اداره کار آگاهی لازم را نداشته باشند، نمی‌توانند مشکلات خود را حل کنند و این احتمال وجود دارد که در این میان دعوی حقوقی جدی ایجاد شود. در نتیجه، با کمک گرفتن از مشاور اداره کار طرفین ‌می‌توانند نسبت به حقوق خود آگاه شوند و همچنین با صحبت و مکالمه، میان آن‌ها صلح ایجاد شود.

در HR Market با بهترین ارائه‌دهندگان مشاوره منابع انسانی و مشاوره حقوقی قانون کار آشنا خواهید شد.

مکان برگزاری رویداد

همانطور که ذکر شد، برگزاری ایونت‌ها و رویدادهای سازمانی راهی مناسب برای شبکه‌سازی، بازاریابی و تبلیغات، توسعه کسب و کار و افزایش فروش است. یکی از مهم‌ترین مراحل هنگام برنامه‌ریزی برای ایونت، انتخاب مکان برگزاری رویداد است. مکان رویداد، باید امکانات مورد نیاز برای برگزاری ایونت را داشته باشد و به اندازه‌ای باشد که بتواند همه حضار و مهمانان را در خود جای دهد.

همچنین مکان برگزاری ایونت باید از قبل تجهیز و آماده شده باشد و پس از ورود مهمانان، از آن‌ها استقبال شود. در طول رویداد نیز لازم است که نیازهای مهمانان برآورده شوند. توجه به تمامی این جزئیات می‌تواند بسیار زمان‌بر باشد؛ ضمن اینکه در نهایت ممکن است به نتیجه مورد نظر از برگزاری رویداد نرسید.

در نتیجه، بهتر است که از بودجه سازمان به صورت هوشمندانه استفاده کنید و از خدمات حرفه‌ای در زمینه طراحی دکوراسیون و چیدمان متناسب با نوع رویداد، طراحی و چیدمان میز مهمان، ارائه خدمات صوتی و تصویری و… در مکان برگزاری رویداد بهره بگیرید.

با مراجعه به بخش مکان برگزاری رویداد اچ آر مارکت به زودی می‌توانید بهترین شرکت‌های برگزارکننده رویداد را انتخاب کنید.

جمعبندی

در این مقاله، با اچ آر مارکت جاب ویژن و امکانات ویژه آن آشنا شدید. HR Market، به عنوان کامل‌ترین بازارچه خدمات منابع انسانی در حال حاضر با 8 بخش مجزا، انواع خدمات و محصولات سازمانی را به صورت یکپارچه در خود جای داده است. در آینده نیز 12 بخش دیگر که در این مقاله به آن‌ها اشاره شد، به اچ آر مارکت اضافه خواهد شد.

در این بازارچه، ارائه‌دهندگان می‌توانند خدمات و محصولات خود را به واحد منابع انسانی سازمان‌ها معرفی کنند. علاوه بر این، مدیران و کارشناسان منابع انسانی این امکان را دارند که با مراجعه به اچ آر مارکت، بدون صرف زمان زیادی در مورد انتخاب بهترین تامین‌کنندگان غذای سازمانی، بیمه، هدایای مناسبتی، تخفیفات سازمانی و… تصمیم‌گیری کنند.

اچ آر مارکت، مناسب‌ترین خدمات منابع انسانی برای سازمان شما

نویسنده

  • نورا تاجدینی

    من فارغ‌التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه گیلان هستم و از سال 1400 پا به عرصه تولید محتوا و سئو گذاشتم. در دوره تحصیلی‌ام به صورت پاره‌وقت با سازمان‌های معتبری در زمینه تولید محتوا همکاری کردم. بعد از اتمام دوره تحصیلاتم تصمیم گرفتم که به طور جدی در زمینه تولید محتوا فعالیت کرده و به کسب و کار‌ها کمک کنم تا در چشم مخاطبانشان یک مرجع معتبر و قابل اعتماد باشند. پس از کسب تجربه و شرکت در دوره‌های مرتبط موفق شدم که بسیاری از مقالاتم را به صفحه اول گوگل و دیگر موتور‌های جستجو برسانم. راه پیشرفت در زمینه کاری خودم را بی انتها می‌دانم و همیشه آماده یادگیری چیز‌های جدید هستم.

بدون دیدگاه