همه چیز درباره خدمات هدیه سازمانی در اچ آر مارکت

نوشته شده توسط جاب ویژن
زمان مطالعه: 6دقیقه
همه چیز درباره خدمات هدیه سازمانی در اچ آر مارکت

هدیه‌های سازمانی به آن دسته از هدایایی که توسط شرکت‌ها، مؤسسه‌های بزرگ و سازمان‌های مختلف به کارکنان، کادر شرکت و مشتریان با هدف تبلیغ خدمات شرکت و برند ارائه می‌گردد، گفته می‌شود. هدایای سازمانی از ابزارهای مهم برای برقراری ارتباط‌های تجاری و سازمانی هستند که تأثیر بالایی در روند تبلیغ برند و سازمان می‌گذارند. از انواع هدیه سازمانی می‌توان برای تبلیغ برند و جذب مخاطبان یا مشتریان جدید در مراسم و مناسبت‌های مختلف سازمان استفاده کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات منابع انسانی در اچ آر مارکت کلیک کنید.

هدیه سازمانی چیست؟

هدیه سازمانی چیست

ماگ و لیوان، ست‌های اداری، کیف‌دستی، لوازم‌تحریر مانند روان‌نویس و خودکار، پد موس، جاکارتی، پاوربانک و… برخی از انواع هدایای سازمانی هستند. این هدایا معمولاً هنگام برگزاری جشن، مراسم یا همایش‌های مختلف در سازمان، به کارکنان اهدا می‌شوند. به هدایای سازمانی، هدایای مدیریتی نیز گفته می‌شود. هدف اصلی ارائه این هدایا، ایجاد رابطه قوی میان کارمندان و مدیریت سازمان و ثبت نام برند در خاطر مشتریان و مخاطبان است.

هدف از ارائه هدیه اداری و شرکتی

ارائه انواع هدیه سازمانی با هدف جذب مخاطب، جلب رضایت کارکنان و تبلیغ برند انجام می‌شود که باید برای استفاده از این هدایا به موضوعاتی چون نوع مخاطبان خود، نیاز افراد، نوع خدمات سازمان و… توجه کرد. استفاده از انواع هدیه‌های سازمانی سبب تبلیغ و نمایش احترام سازمان به کارکنان خود است. این هدایا را می‌توان در مناسبت‌های مختلف به کارکنان سازمان هدیه داد و علاوه بر افزایش انرژی‌ و انگیزه آن‌ها، روند تبلیغ برند و مؤسسه را بهبود بخشید.

ارائه هدیه‌های سازمانی در مناسبت‌هایی مثل تولد و همایش‌ها باعث ایجاد ارتباطی عمیق و قوی میان سازمان و کارمند می‌شود. افزایش رضایت کارکنان و کارمندان از سازمان سبب بهبود روند کاری آن‌ها نیز خواهد شد.

انواع هدیه های سازمانی

هدیه‌های شرکتی و سازمانی را می‌توان در دسته‌های مختلف لیوان و ماگ، لوازم‌تحریر، روان‌نویس، خودکار، سررسید، تقویم، ست لوازم اداری، کیف‌دستی و… دسته‌بندی کرد. استفاده از این لوازم برای هدیه‌دادن سبب تبلیغ برند شما خواهد شد؛ ازاین‌رو می‌توانید با خرید هدیه سازمانی در انواع مختلف به تبلیغ برند، شرکت یا سازمان خود بپردازید. در کل هدایای سازمانی را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد:

هدیه‌های برندینگ

این هدیه‌ها شامل هدایایی با برچسب‌ها یا نشانه‌هایی از لوگو، نام‌ برند و… هستند که تنها جهت تبلیغ و معرفی برند و سازمان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

هدیه‌های تشکر و قدردانی

این هدایا برای تشکر و قدردانی از زحمات کارکنان در مراسم مختلف به آن‌ها ارائه می‌شود. هدف اصلی از ارائه این نوع هدیه سازمانی، تقویت رابطه میان مدیریت سازمان و کارمندان آن است.

هدیه‌های مناسبتی

هدیه های نوروزی سازمانی

سازمان‌ها می‌توانند با اهدای هدایای مناسبتی به کارکنان خود، ضمن تقویت انگیزه و وفاداری آن‌ها، محیط کاری را مثبت‌تر و پرانرژی‌تر کنند. این هدایا که به مناسبت‌های مختلفی چون نوروز، شب یلدا و دیگر رویدادهای مهم اهدا می‌شوند، نه تنها باعث قدردانی از تلاش‌های کارکنان می‌شوند، بلکه به سازمان کمک می‌کنند تا ارتباطات انسانی و حرفه‌ای خود را بهبود بخشد. انتخاب هدیه‌های مناسب و مرتبط با مناسبت‌های خاص می‌تواند نقش مهمی در ارتقای روحیه تیمی و تقویت حس تعلق به سازمان ایفا کند.

  • هدیه های نوروزی سازمانی: در نوروز و مراسم‌های مربوط به عید می‌توان از هدیه نوروزی سازمانی برای افزایش انرژی و انگیزه کارمندان و همچنین تبلیغ شرکت خود استفاده کرد. این، یکی از روش‌های جذاب برای تبلیغات برند محسوب می‌شود که مزایای بسیاری برای سازمان به همراه خواهد داشت. همچنین ارائه هدیه سازمانی در سال نو به کارمندان سبب افزایش ارزش هدیه در نظر ‌آن‌ها می‌شود.
  • هدیه سازمانی شب چله: اهدای هدیه سازمانی در شب چله تأثیر زیادی در افزایش انگیزه و بهبود روند کاری کارکنان‌ می‌گذارد. هدایای سازمانی شب چله دارای تم مخصوص این مراسم هستند و با رنگ و طراحی خاص عرضه می‌شوند. در این رویداد مهم می‌توانید با هدیه‌دادن، ارزشمندی کارکنان برای سازمان را به نمایش بگذارید. از انواع هدیه‌های سازمانی شب چله می‌توان به کیف‌دستی‌های پارچه‌ای، دوشی یا برزنتی، تندیس، انواع شیرینی و آجیل و… اشاره کرد.

نکات مهم برای خرید هدایای سازمانی

برای خرید هدایای سازمانی باید به کسب اطلاعات در مورد فرایند و نحوه خرید آن‌ها بپردازید. هنگام انتخاب هدایای سازمانی به نکاتی چون نیازهای کارکنان شرکت، نوع خدمات سازمان و دیگر فاکتورهای مهم توجه کنید تا بتوانید هدایای متناسب با نیاز خود را خریداری کنید. انتخاب هدایا اگر به‌درستی انجام گیرد، تأثیر بالایی در روند تبلیغ سازمان شما خواهد گذاشت.

در اچ آر مارکت می‌توانید به‌صورت آنلاین با ارائه‌دهندگان پک هدایای سازمانی آشنا شده و پک‌های مورد نظر را تهیه کنید. قبل از خرید نیز می‌توانید انواع پک‌های هدیه سازمانی را از جنبه‌های مختلف همچون قیمت بررسی کنید. در خرید هدیه‌های سازمانی به برخی نکات چون موارد زیر توجه داشته باشید:

  • در مورد انواع هدیه‌های سازمانی و تأثیر هرکدام در تبلیغ برند تحقیق کنید تا بتوانید هدیه شرکتی یا سازمانی متناسب با نیاز خود را تهیه کنید.
  • به ارزش و کیفیت هدیه قبل خرید آن توجه کنید. هدایایی را خریداری کنید که ارزش بالایی برای کارکنان شرکت یا سازمان شما داشته باشند.
  • قبل از خرید به بررسی قیمت‌های هدایای مختلف بپردازید و هدایای سازمانی متناسب با توان ‌مالی خود را خریداری نمایید.

مطلب مرتبط: آشنایی کامل با اچ آر مارکت؛ بازارچه خدمات منابع انسانی

ارائه دهندگان هدیه‌های سازمانی در اچ آر مارکت

ارائه دهندگان هدایای سازمانی

در ادامه با برخی از سازمان‌های ارائه دهنده انواع هدایای سازمانی آشنا خواهید شد. با کمک اچ آر مارکت می‌توانید ویژگی‌های این سازمان‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و گزینه مناسب را بر اساس نیازهای کارکنان خود انتخاب کنید.

هدایای سازمانی بارجیل

هدایای سازمانی بارجیل شامل جعبه‌ها و سبدهای هدیه مختلف هستند. با بارجیل می‌توان نام برند و لوگو را روی سبد و جعبه‌هایی با طراحی خاص، چاپ کرد و این هدیه منحصربه‌فرد را به کارکنان شرکت در مناسبت‌های مختلف ارائه داد. هدیه‌های بارجیل برای آن شرکت‌ها و مؤسسه‌هایی که محصولات آرایشی، بهداشتی، خوراکی و… دارند، مناسب است تا بتوانند محصول خود را با بسته‌بندی جذاب به کارکنان در رویدادهای مهم هدیه دهند.

اسنپ گروسری

اسنپ گروسری یا همان snapp grocery استفاده از خدمات مختلفی از جمله کارت هدیه، اعتبار سازمانی و خرید عمده سازمانی را برای شما امکان‌پذیر می‌کند. شما می‌توانید هنگام عید نوروز یا سایر مناسبت‌ها، کارت‌های هدیه مناسبتی از اسنپ گروسری تهیه کنید.

هدایای سازمانی آرت یار

اگر به دنبال هدایای لوکسی برای ارائه به کارمندان‌ مؤسسه خود هستید، می‌توانید سراغ آرت یار بروید. مجموعه آرت یار با ارائه مشاوره و خدمات هنری به سازمان‌ها، نه تنها به ارتقای فرهنگ سازمانی کمک می‌کند، بلکه به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا با انتخاب آثار هنری متناسب با فضای کاری خود، محیطی الهام‌بخش و زیبا ایجاد کنند.

آرت یار با بهره‌گیری از ظرفیت‌های هنر به سازمان‌ها کمک می‌کند تا از طریق نمایش آثار هنری و هدایای هنری به کارکنان و مشتریان، ارزش‌های برند خود را بهبود بخشند. این مجموعه با راه‌حل‌های خلاقانه و تخصصی، پل ارتباطی بین هنر و سازمان‌هاست و نقش مهمی در خلق تجربه‌های ماندگار و معنادار ایفا می‌کند.

هدایای سازمانی انتشارات آریانا قلم

انتشارات آریانا قلم با تمرکز بر حوزه مدیریت و کسب‌وکار، بستری ارزشمند برای توسعه دانش و ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای افراد در سازمان‌ها فراهم کرده است. این مجموعه با انتشار کتاب‌های تخصصی، به سازمان‌ها کمک می‌کند تا از طریق ارائه کتاب‌های مناسب به کارکنان و مدیران خود، انگیزه و دانش آنان را تقویت کنند.

انتخاب کتاب‌هایی که بر اساس جایگاه شغلی و نیازهای حرفه‌ای تهیه شده‌اند، از جمله خدماتی است که آریانا قلم به شرکت‌ها ارائه می‌دهد. این انتشارات با نشر آثاری که برای بهبود فرهنگ کاری و مدیریت سازمانی طراحی شده‌اند، نقشی کلیدی در ارتقای سطح آگاهی و عملکرد سازمان‌ها ایفا می‌کند.

برخی از کتاب‌های این انتشارات برای هدیه دادن به کارکنان سازمان عبارتند از:

  • از بازخوردت متشکرم
  • راه‌ورسم گوش‌دادن
  • چابکی در مدیریت هیجانات
  • ذهن متمرکز

فدکس شاپ

یکی دیگر از مجموعه‌هایی که می‌توانید از طریق آن برای کارکنان خود هدیه سازمانی تهیه کنید، فدکس شاپ است. فدکس‌شاپ با ارائه‌ی گستره‌ای متنوع از کالاهای دیجیتال، از جمله گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها و لوازم جانبی، محیطی مطمئن برای خرید آنلاین فراهم کرده است. این مجموعه با تمرکز بر ساده‌سازی فرآیند خرید، امکان دسترسی سریع و آسان به کالاهای مورد نیاز را برای مشتریان فراهم می‌کند و گزینه‌های پرداخت آنلاین و اقساطی نیز این تجربه را تسهیل می‌سازد.

هدایای سازمانی گروه زر

گروه زر با تکیه بر تجربه و نوآوری، علاوه بر تولید محصولات غذایی باکیفیت، به سازمان‌ها کمک می‌کند تا با ارائه هدایای سازمانی خاص و متنوع، تجربه‌ای متفاوت برای کارکنان و مشتریان خود خلق کنند. این گروه با ارائه پک‌های رفاهی پرسنلی، پک‌های پذیرایی و پک‌های هدیه مواد غذایی، طیف گسترده‌ای از محصولات مانند ماکارونی، رب گوجه، روغن، بیسکویت و شکلات را به‌صورت بسته‌بندی‌های ویژه در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد.

همچنین، غرفه‌های فروش مستقیم و خدمات پذیرایی از دیگر راهکارهایی هستند که گروه زر به سازمان‌ها پیشنهاد می‌دهد تا با هدایای مناسبتی و رفاهی، ارتباط خود با کارکنان و مشتریان را تقویت کنند.

سخن پایانی

در این مقاله با انواع هدایای سازمانی و ارائه دهندگان آن در اچ آر مارکت آشنا شدید. برای خرید هدیه‌‌ سازمانی باید به نکاتی چون نوع نیاز کارکنان سازمان، قیمت هدایا، کیفیت و ارزش آن‌ها و… توجه کنید. هدایای شرکتی معمولاً دارای نشانه‌هایی از برند یا شرکت چون برچسب لوگو و… هستند و در انواع پک‌های هدیه چون لوازم‌تحریر یا ست اداری، انواع شیرینی، آجیل و خوراکی، بسته‌های فرهنگی و… ارائه می‌شوند.

نویسنده

دسته بندی :
hrmarket
بدون دیدگاه