استخدام لارامب
استخدام لارامب
laramob.com 51 تا 200 نفر
بازرگانی و فروش پارچه مبلی
سال تاسیس 1370
صنعت تجارت / بازرگانی
نوع مالکیت خصوصی
نوع فعالیت شرکت ایرانی دارای مشتریان داخلی
آدرس وبسایت laramob.com
درباره ما
شرکت لارامب با بیش از 27 سال سابقه فعالیت در صنعت مبلمان کشور توانسته است به یکی از بزرگترین شرکت های فعال در این صنعت تبدیل شود. شرکت لارامب همواره سعی داشته از طریق همکاری با بهترین برند های دنیا در صنعت پارچه مبلی و فراهم آوردن به روزترین و مدرن ترین طراحی های دنیا به تقاضای بازار داخلی پاسخ دهد.
توضیحات بیشتر angle

سوالات متداول درباره شرکت لارامب

1 هزینه ساخت رزومه در جاب ویژن و ارسال آن برای فرصت‌های شغلی لارامب چقدر است؟
2 مزیت استفاده از جاب ویژن برای اعلام آمادگی همکاری با لارامب چیست؟
3 آیا امکان کارآموزی در فروشگاه لارامب وجود دارد؟

شرایط استخدام در فروشگاه پارچه‌ مبلی لارامب 

لارامب (Laramob) فروشگاه تخصصی عرضه‌کننده پارچه مبلی در ایران است. این مجموعه فروشگاه‌ها که به‌صورت تخصصی در حوزه صنعت نساجی فعالیت می‌کنند، دارای مشتریان عمده و خرده بوده و برای تمام استان‌های کشور ارسال دارند. علاوه بر این لارامب دارای چند شعبه خرید حضوری در مناطق مختلف تهران و حومه، البرز و اصفهان است. لازم به ذکر است که لارامب تهران شعبه یافت‌آباد به‌عنوان فروشگاه مرکزی این شرکت شناخته می‌شود. این شرکت بیش از 27 سال سابقه درخشان در حوزه نساجی مبلمان دارد و امروز به‌عنوان یکی از بهترین شرکت‌های فعال صنعت مبلمان ایران شناخته می‌شود. 

هدف از تأسیس فروشگاه‌های لارامب چیست؟

شرکت لارامب به‌صورت تخصصی در زمینه فروش پارچه مبلی فعالیت داشته و تلاش می‌کند با همکاری با برندهای مطرح دنیا در حوزه نساجی و پارچه‌فروشی، به‌روزترین و مدرن‌ترین طراحی‌ها را به بازار داخلی ایران عرضه کند. بسیاری از تولیدکنندگان مبلمان خانگی و اداری برای تأمین پارچه موردنیاز خود از تأمین‌کنندگان داخلی و خارجی با مشکل مواجه هستند. همچنین مشتریانی که می‌خواهند رنگ پارچه مبلمان خانگی خود را تغییر دهند، هنگام مراجعه به بازار با حجم زیادی از پارچه‌های مختلف روبرو می‌شوند که انتخاب از میان آن‌ها برایشان دشوار است.

وجود یک فروشگاه تخصصی که فقط در زمینه پارچه مبلی فعالیت می‌کند، توانسته است تا حد زیادی دغدغه مشتریان خرد و عمده پارچه را برطرف کرده و به آن‌ها کمک کند بهترین انتخاب را حین خرید محصول موردنیاز خود داشته باشند. این فروشگاه دارای 7 شعبه مختلف در تهران، البرز و اصفهان و یک فروشگاه آنلاین به آدرس www.laramob.com است.

اپلیکیشن لارامب

این فروشگاه برای اینکه رضایت حداکثری مشتریان خود را به دست آورد، اقدام به توسعه اپلیکیشن فروشگاهی کرده است. مشتریان می‌توانند با دانلود این اپلیکیشن از طریق سایت رسمی این شرکت یا گوگل پلی، خریدی ساده‌تر و بی‌دغدغه را تجربه کنند. باتوجه به اینکه فعالیت این فروشگاه در سایت و اپلیکیشن زیاد بوده و بخش زیادی از مشتریان خود را از این طریق جذب می‌کند، آگهی‌های استخدام برنامه‌نویس در صفحه فرصت‌های شغلی این شرکت به چشم می‌خورد.

همچنین لازم به ذکر است این فروشگاه حضور فعالی نیز در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام دارد و مشتریان می‌توانند با مراجعه به این صفحه، تصاویر دقیقی را از پارچه‌ها مشاهده کرده و خرید بهتری را تجربه کنند. باتوجه به فعالیت گسترده‌ای که این شرکت در اینستاگرام، تلگرام و سایت فروشگاهی خود دارد، اقدام به جذب کارشناس تولید محتوا و طراح گرافیک نیز می کند.

چه محصولاتی در این فروشگاه به فروش می‌رسند؟

همان‌طور که گفتیم محصول اصلی این فروشگاه پارچه مبلی و کوسن است. طیف پارچه‌هایی که در این فروشگاه فروخته می‌شود بسیار متنوع است و مشتریان برای انتخاب پارچه، جنس و رنگ موردعلاقه خود با هیچ مشکلی روبرو نخواهند شد.

از جمله انواع پارچه‌هایی که در این فروشگاه به فروش می‌رسد می‌توان به اودتا، اوپرا، انزو، ادگار، برتون، پالاموس، جنسیس، نیوکشمیر، نووارا، داماسک، دیه گو، رزالین، انواع طرح‌های بافت و انواع طرح‌های چاپ اشاره کرد. 

در شبکه‌های اجتماعی این فروشگاه تصاویر دقیقی از کالیته‌های پارچه‌های مختلف، بافت نزدیک پارچه‌ها و نمونه‌های کار شده روی مبل و کوسن منتشر شده است که انتخاب را برای مشتریان راحت‌تر می‌کند.

 آدرس فروشگاه‌های لارامب

همان‌طور که گفتیم این شرکت دارای چند فروشگاه خرید حضوری در استان‌های تهران، البرز و اصفهان است که به مشتریان این شرکت خدمات ارائه می‌کنند. علاوه بر فروشگاه‌های حضوری، مشتریانی که در شهرهای دیگر زندگی می‌کنند یا به هر دلیلی تمایلی به خرید حضوری ندارند، می‌توانند از طریق سایت این شرکت یا اپلیکیشن اندروید آن، اقدام به انتخاب کالا و خرید کنند. در ادامه آدرس و راه‌های تماس با شعب این شرکت را آورده‌ایم:

فروشگاه مرکزی (لارامب یافت آباد)

یافت آباد بورس خرید مبل و پارچه مبلی در تهران است و هر روز افراد زیادی برای خرید این محصولات به این خیابان مراجعه می‌کنند. ازآنجاکه این فروشگاه نیز به‌صورت تخصصی در زمینه فروش پارچه مبلی فعالیت می‌کند، شعبه مرکزی خود را در این منطقه تأسیس کرده است. این فروشگاه در شهر تهران، خیابان یافت آباد شرقی، خیابان شاندیز، خیابان آقانوری، پاساژ مروارید، پلـاک 4 قرار دارد. 

فروشگاه لارامب دلاوران

خیابان دلاوران یکی دیگر از مناطق شهر تهران است که به‌عنوان بورس کالای خواب و مبل شناخته می‌شود. آدرس شعبه دلاوران این فروشگاه بلوار دلاوران، خیابان آزادگان شمالی، بین کوچه شریفی و کوچه پاریاب، پلاک 2/90 است.

فروشگاه پارچه مبلی لارامب کرج

آدرس این شعبه کرج، خیابان درختی، بین سه‌راه حدادی و خیابان سوم است.

فروشگاه لارامب احمدآباد مستوفی

آدرس این فروشگاه احمدآباد مستوفی، میدان پارسا، شهرک بهسازان صنایع چوب ایران، بلوک B11 است. 

فروشگاه لارامب جمهوری

آدرس این شعبه پارچه‌فروشی خیابان جمهوری، بعد از چهارراه یاسری و پیروز، پلاک 1410 و 1412 است.

فروشگاه لارامب اصفهان

آدرس شعبه اصفهان این فروشگاه، خیابان امام خمینی، خیابان شریف شرقی، بین کوچه 56 و 54 است.

لارامب چهاردانگه

آدرس این شعبه شهرک صنعتی چهاردانگه، نبش خیابان چهارم آلومینیوم کاران، پلاک 39 است.

موقعیت‌های شغلی فروشگاه پارچه مبلی لارامب

روشن است که فعالیت اصلی این فروشگاه در حوزه نساجی و پارچه‌فروشی است. مانند سایر فروشگاه‌های خرده و عمده‌فروشی، موقعیت‌های استخدامی این شرکت نیز بیشتر مربوط به حوزه فروش و بازاریابی می‌شوند. شما می‌توانید برای اطلاع دقیق‌تر از موقعیت‌های شغلی این شرکت در حوزه نساجی، فروش، استخدام کارگر ساده خط تولید، برنامه‌نویسی و ...، در همین صفحه به بررسی هرکدام از فرصت‌های شغلی بپردازید.

از جمله موقعیت‌های استخدامی که اغلب فروشگاه‌ها به آن‌ها احتیاج دارند می‌توان به استخدام کارمند فروش، استخدام کارشناس حسابداری، استخدام راننده و استخدام حسابدار ارشد اشاره کرد. همچنین از آنجا که این شرکت حجم بالایی از فروش عمده و خرد را تجربه می‌کند، حضور یک مدیر مالی و حسابداری خبره در دفتر این شرکت برای رسیدگی به امور مالی و حسابداری، ضروری است.

همچنین ازآنجاکه این شرکت دارای مشتریان مختلفی در استان تهران و البرز است، لازم است به‌صورت روزانه سفارش‌های آن‌ها در محل‌های مشخص شده تحویل داده شود. به همین دلیل این شرکت اقدام به استخدام راننده با وانت می‌کند تا بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد.

اگر دارای مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد مهندسی نساجی هستید، فعالیت در این شرکت می‌تواند فرصتی فوق‌العاده برای ادامه مسیر شغلی شما باشد. این شرکت جهت ست کردن طرح‌های مبلمان، ارائه مشاوره در زمینه طراحی و خرید پارچه و همچنین کنترل کیفیت پارچه‌ها، نیاز به جذب نیروی نساجی نیز دارد.

شما می‌توانید برای مشاهده شرایط همه فرصت‌های شغلی موردنیاز این شرکت، در همین صفحه روی موقعیت‌های شغلی کلیک کرده و مزایا و تسهیلات، ساعت کار و نیازمندی‌های شغلی آن‌ها را مطالعه کنید. در پایان فراموش نکنید که رزومه اولین نقطه روبرو شدن کارفرما با شما است و هرچه بهتر و مرتب‌تر طراحی شود، تأثیر بهتری روی او خواهد داشت. به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم رزومه خود را از طریق سرویس رزومه‌ساز دوزبانه جاب ویژن طراحی کنید. مزیت استفاده از این سرویس کوتاه شدن زمان طراحی و ساخت رزومه و همچنین امکان مشاهده موقعیت‌های شغلی متناسب با اطلاعات وارد شده است.

مشاهده آگهی‌های شغلی در شهرهای بزرگ

تهران  کرج  اصفهان  شیراز

مشاهده بیشتر