شرکت مشاورین نرم افزار سروشان پارس از سال 1380 تأسیس گردیده است و در همان مقطع زمانی فعالیت خود را در زمینه تولید نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش و بر اساس مطالعات میدانی آغاز نمود . نتیجه فعالیت های شرکت مشاورین نرم افزار سروشان تا به امروز، طراحی و تولید نرم افزار جامع مدیریت خدمات پس از فروش با نام تجاری "سروشان" می باشد که برخواسته از واقعیت های موجود در این حوزه و با شناخت کامل از نیازها و روال های موجود می باشد و می توان از آن بعنوان تنها راهکار جامع نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش در ایران نام برد. به نحوی که راهکار نرم افزاری مذکور، ضمن پوشش فرآیندها و نیازهای عمومی همه صنوف، نیازهای بومی هر صنف را نیز پاسخگو بوده است. تولید محصول نرم افزاری سروشان بی شک با بهره گیری از کادری آموزش دیده، متخصص و با تجربه و نیز استفاده از دانش و تجربه فعالان و کارشناسان با سابقه در این حوزه، آماده گردیده و در حال حاضر بیش از 2000 شرکت در کسب و کارهای بزرگ، متوسط و کوچک با توجه به نیازهای خود از نسخ نرم افزار سروشان استفاده می کنند.