معرفی 10 شغل جذاب با حقوق بالای 40 میلیون در سال 1403

نوشته شده توسط نجوا کندری
زمان مطالعه: 4دقیقه
معرفی 10 شغل جذاب با حقوق بالای 40 میلیون در سال 1403

یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در انتخاب شغل برای کارجویان، میزان حقوق ماهیانه موقعیت شغلی موردنظر است. باوجود افزایش حقوق کارگران و کارمندان مطابق با قانون کار، هم‌چنان مبلغ دستمزد ماهیانه، برای بسیاری از افراد جذابیتی ندارد و به‌دنبال فرصت‌های شغلی با حقوق بالا هستند. به همین دلیل در این مقاله از سایت جاب ویژن، قصد داریم به معرفی 10 شغل جذاب با حقوق بالای 40 میلیون در سال 1403 بپردازیم.

پس اگر شما هم تمایل دارید در شغلی با حقوق بالا استخدام شوید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله همراهمان باشید.

استخدام مدیر محصول با حقوق ماهیانه بالای 40 میلیون

استخدام مدیر محصول با حقوق بالای 40 میلیون

مطابق با گزارش حقوق و دستمزد 1403 جاب ویژن، میانگین حقوق ماهیانه یک مدیر محصول در تهران، 45.8 میلیون تومان است. بسته به نوع سازمان و سابقه کار، این مبلغ می‌تواند بسیار بیشتر هم باشد و تا 80 میلیون نیز برسد.

البته این میزان حقوق فقط مختص به تهران نیست. مدیران محصول در شهرستان‌ها هم می‌توانند باتوجه به شرایط کاری، حقوقی بالای 50 میلیون تومان نیز داشته باشند.

برای مشاهده آگهی های استخدام مدیر محصول کلیک کنید.

استخدام مدیر مالی با حقوق بالای 40 میلیون در ماه

استخدام مدیر مالی با حقوق بالای 40 میلیون

باتوجه به نظرسنجی حقوق و دستمزد جاب ویژن، مدیران مالی در تهران به‌طور میانگین، ماهیانه 45 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند. البته سقف حقوق یک مدیر مالی بسیار بالاتر از این مبلغ است و این مبلغ می‌تواند تا 84 میلیون تومان هم افزایش داشته باشد.

میزان درآمد مدیران مالی در شهرستان‌ها هم بالا است. به‌طوری که یک مدیر مالی در شهری کوچک نیز بسته به سابقه و محل کار می‌تواند تا 50 میلیون تومان حقوق ماهیانه دریافت کند.

برای مشاهده آگهی های استخدام مدیر مالی کلیک کنید.

استخدام Data scientist با حقوق ماهیانه بالای 40 میلیون

استخدام Data scientist با حقوق بالای 40 میلیون

طبق آمار سایت جاب ویژن، یک کارشناس ارشد حوزه علوم داده و هوش مصنوعی مانند تحلیلگر داده و Data scientist در تهران به طور میانگین 36 میلیون تومان در ماه دریافتی دارد. اما افراد باتجربه‌تر و شاغل در شرکت‌های مطرح، حقوق بالاتری دریافت می‌کنند. این مبلغ حتی می‌تواند تا 72 میلیون تومان در ماه نیز برسد.

برای مشاهده آگهی های استخدام تحلیلگر داده کلیک کنید.

استخدام مدیر HSE با حقوق بالای 40 میلیون در ماه

استخدام مدیر HSE با حقوق بالای 40 میلیون

مطابق با آمار موجود، میانگین حقوق مدیران حوزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) در تهران، 40 میلیون تومان در ماه است. اما این مبلغ بسته به تجربه کاری، نوع سازمان و شرح وظایف می‌تواند بسیار بالاتر بوده و حتی به حقوق ماهیانه 66 میلیون تومان هم برسد.

البته این مبلغ صرقا مختص به شهر تهران نیست. بلکه یک مدیر HSE در شهر کوچک نیز می‌تواند حفوقی تا سقف 62 میلیون تومان در ماه را هم تجربه کند.

برای مشاهده آگهی های استخدام مدیر HSE کلیک کنید.

استخدام برنامه‌نویس جاوا (Java) با حقوق ماهیانه بالای 40 میلیون

استخدام برنامه‌نویس جاوا (Java) با حقوق ماهیانه بالای 40 میلیون

بر اساس گزارش حقوق و دستمزد 1403 جاب ویژن، یک برنامه‌نویس جاوا در سطح Senior در تهران به طور میانگین، حقوقی معادل 46.3 میلیون تومان دریافت می‌کند. البته حقوق ماهانه تعدادی از برنامه‌نویسان سنیور جاوا بسیار بیشتر از این مبلغ بوده و این افراد می‌توانند تا 72 میلیون تومان در ماه هم درآمد داشته باشند. یک برنامه‌نویس جاوای باتجربه در شهری بزرگ نیز می‌تواند تا 62 میلیون تومان در ماه، حقوق دریافت کند.

برای مشاهده آگهی های استخدام برنامه نویس جاوا کلیک کنید.

استخدام مدیر تدارکات با حقوق بالای 40 میلیون در ماه

استخدام مدیر تدارکات با حقوق بالای 40 میلیون

یکی دیگر از شغل‌های جذاب با حقوق بالای 40 میلیون در ماه، مدیر تدارکات است. طبق گزارش حقوق و دستمزد جاب ویژن، میانگین حقوق ماهیانه یک مدیر ندارکات در تهران، حدود 40 میلیون تومان (38.4 میلیون) است. البته حداکثر حقوق دریافتی مدیران تدارکات می‌تواند بسیار بیشتر از این بوده و به 77 میلیون تومان در ماه هم برسد.

برای مشاهده آگهی های استخدام مدیر تدارکات کلیک کنید.

استخدام طراح UI/UX با حقوق ماهیانه بالای 40 میلیون

استحدام طراح محصول با حقوق بالای 40 میلیون

بر اساس نظرسنجی انجام‌شده سایت جاب‌ویژن، طراحان محصول و طراحان UI/UX سطح Senior در تهران، به‌طور میانگین، حقوقی معادل 36 میلیون تومان دریافت می‌کنند. اما حقوق ماهیانه بسیاری از طراحان محصول باتجربه بالاتر از 40 میلیون بوده و این افراد می‌توانند درآمدی تا سقف 56 میلیون تومان هم داشته باشند. حقوق یک طراح UI/UX در شهری بزرگ هم می‌تواند تا 46 میلیون تومان در ماه برسد.

برای مشاهده آگهی های استخدام طراح UI/UX کلیک کنید.

استخدام مدیر بازرگانی با حقوق بالای 40 میلیون در ماه

استخدام مدیر بازرگانی با حقوق بالای 40 میلیون

مدیر واحد بازرگانی یکی دیگر از موقعیت‌های شغلی با حقوقی بالای 40 میلیون تومان در ماه است. طبق گزارش حقوق و دستمزد 1403 جاب ویژن، مدیران بازرگانی در تهران، به طور میانگین، ماهیانه حقوقی حدود 40 میلیون تومان (39 میلیون) دریافت می‌کنند. البیته حداکثر حقوق ماهیانه یک مدیر بازرگانی می‌تواند تا 72.8 میلیون تومان در ماه هم برسد. سقف حقوق مدیران بازرگانی در شهرهای بزرگ بیشتر از این میزان بوده و می‌تواند تا 105 میلیون تومان در ماه هم باشد.

برای مشاهده آگهی های استخدام مدیر بازرگانی کلیک کنید.

استخدام مدیر فروش با حقوق ماهیانه بالای 40 میلیون

استخدام مدیر فروش با حقوق بالای 40 میلیون

میانگین حقوق ماهیانه یک مدیر فروش و بازاریابی در تهران بر اساس گزارش حقوق و دستمزد 1403 جاب ویژن، 42.8 میلیون تومان است. البته مدیران فروش بسته به میزان سابقه کار و نوع سازمان، می‌توانند تا سقف 84 میلیون در ماه هم خقوق دریافت کنند. این میزان حقوق فقط مختص به تهران نیست. بلکه طبق آمار موجود، مدیران باتجربه در شهرهای کوچک هم می‌توانند تا سقف 58 میلیون تومان حقوق ماهیانه داشته باشند.

برای مشاهده آگهی های استخدام مدیر فروش کلیک کنید.

استخدام در حوزه شبکه با حقوق بالای 40 میلیون در ماه

استخدام کارشناس ارشد شبکه با خقوق بالای 40 میلیون

مطابق با گزارش حقوق و دستمزد 1403 جاب ویژن، یک کارشناس ارشد شبکه در تهران به‌طور میانگین، حقوقی معادل 30.8 میلیون تومان دریافت می‌کند. البته مدیران شبکه و متخصصین DevOps در سطح مدیریت، بسته به شرایط کاری خود، می‌توانند حقوق بیشتری تا 58.5 میلیون تومان داشته باشند.

برای مشاهده آگهی های استخدام شبکه و Devops کلیک کنید.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی 10 شغل جذاب با حقوقی بالای 40 میلیون در سال 1403 پرداختیم. از جمله این شغل‌ها می‌توان به مدیر مالی، برنامه‌نویس جاوا، مدیر فروش، دیتا ساینتیست و مدیر فروش اشاره کرد. امیدواریم شما هم بتوانید با ارتقای مهارت‌های خود و بررسی بیشتر درباره مشاغل مختلف، به شغل موردنظرتان با حقوقی بالا دست پیدا کنید.

نویسنده

  • نجوا کندری

    من نجوا هستم؛ دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی‌ارشد مطالعات معماری ایران از دانشگاه تهران. از سال‌ها قبل به نوشتن، پژوهش و تکنولوژی‌های مرتبط به آن‌ها، علاقه زیادی داشتم. همین موضوع هم باعث شد به حوزه تولید محتوا و موضوعات مشابهی مثل کپی‌رایتینگ، سئو، دیجیتال مارکتینگ و استراتژی محتوا گرایش پیدا کنم و دوره‌های مختلفی را در این زمینه‌ها بگذرانم. در حال حاضر به‌عنوان کارشناس تولید محتوا فعالیت می‌کنم و به نوشتن در حوزه‌های مختلفی همچون معماری، توسعه فردی و به‌صورت تخصصی‌تر، کاریابی، مشغول هستم. بسیار خوشحالم که می‌توانم با نوشته‌هایم، راهنمایی برای افرادی که در ابتدای راه مسیر شغلی یا تغییر شغل هستند، باشم و در حد توانم، به آن‌ها در این مسیر پرپیچ‌وخم، کمک کنم.

دسته بندی :
حقوق و دستمزد
بدون دیدگاه