در تیر ماه 1402 تفکرات شکلگیری یک مرجع تبلیغاتی هوشمند براساس هوش مصنوعی شکل گرفت. هوش مصنوعی پدیده جدیدی بود قدرت آن ناشناخته. پنج ماه طول کشید تا بتوانیم به یک ثبات برسیم و با تیمی کوچک فعالیت بازریابی را به صورت تست بر اساس هوش مصنوعی پیش ببریم. در این مدت به صورت غیر رسمی پروژهها را تعریف میکردیم. وظایف هر یک را مشخص میکردیم و با تمام توان اجرا کردیم. تا اینکه در همان سال به یک تیم منسجم تبدیل شدیم. تمام جایگاهها مشخص شد. وظایف هر جایگاه بدون هیچ شکافی در انجام، طرح ریزی شد. در آخرین مرحله نام برند با نظر مثبت همه انتخاب شد. آوا ادز شدیم چون قدرت خود را درحد بزرگترین کارها و چابکی خودرا در حد یک آوا میدانیم.