سوالات متداول درباره کارگزاری مفید
آشنایی با شرکت کارگزاری مفید و فرصتهای شغلی در این سازمان
شرکت کارگزاری مفید را میتوان مهمترین کارگزاری ایران دانست که تعداد زیادی مشتری و شعبه در سراسر کشور دارد. این کارگزاری، فعالیت خود را از سال 1373 شروع کرده و با داشتن بیش از 500 نمایندگی در سراسر کشور و بیش از 9 میلیون نفر مشتری، بزرگترین کارگزاری ارائه دهنده خدمات بورس اوراق بهادار در ایران محسوب میشود.
این کارگزاری در زمینه معاملات اوراق بهادار در بازارهای بورس و فرابورس، عرضه و پذیرش شرکتها، معاملات سهام بورس انرژی، معاملات بورس کالا، سرمایه گذاری و مدیریت دارایی، تجزیه و تحلیل اطلاعات مالی، ارزشگذاری شرکتها و مشاوره سرمایهگذاری، تخصص دارد.
این شرکت دارای چندین سامانه معاملاتی مثل سامانه معاملات برخط مفید تریدر، mofidonline، سامانه ایزی تریدر و سامانه tadbir pardaz است. همچنین، سایت خود شرکت در آدرس emofid.com قرار دارد.
در حال حاضر، کارگزاری مفید در فرصتهای شغلی متعددی، نیازمند نیروی انسانی است. در ادامه این مقاله، در رابطه با شرایط کار کردن در این کارگزاری و فرصتهای شغلی مفید، صحبت خواهیم کرد.
استخدام در کارگزاری مفید
این کارگزاری با بیش از 9 میلیون نفر مشتری و 500 شعبه در سراسر کشور، دارای بیش از 260 میلیار ریال دارایی تحت مدیریت است. 1100 نفر در این شرکت و شعب کارگزاری که به عنوان اولین هلدینگ خدمات بازار سرمایه و بزرگترین کارگزاری بورس در ایران شناخته میشود، کار میکنند. در حال حاضر، هم ستاد مرکزی این کارگزاری نیازمند استخدام نیرو در جایگاههای شغلی مختلف است و هم دفاتر این نمایندگی نیازمند استخدام راهنمای سرمایهگذاری هستند.
چه ویژگیهایی برای استخدام شرکت کارگزاری مفید اهمیت دارند؟
واحد منبع انسانی این کارگزاری، همواره به دنبال جذب نیروهای سختکوش و با استعداد است. در صورتی که پیشرفت و آینده شغلی برای شما مهم باشد و به یادگیری مستمر، علاقهمند باشید، مفید از شما دعوت می کند تا رزومه خود را به این شرکت، ارسال کنید.
مزایای کار کردن در کارگزاری مفید
کار کردن در این کارگزاری مزایای بسیار زیادی دارد. اول اینکه شما به عنوان عضوی از خانواده مفید، همواره شانس یادگیری و پیشرفت حرفهای را در هر جایگاهی که قرار داشته باشید، دارید. به علاوه، این سازمان، خدمات رفاهی بسیار خوبی به کارکنان خودش ارائه میدهد. محیط کاری این شرکت بسیار مدرن و زیبا است و دسترسی مناسبی در شهر تهران دارد.
از دیگر خدمات این سازمان به کارکنانش میتوان بیمه درمان تکمیلی و طرح سرمایهگذاری آتیه کارکنان را نام برد.
فارغالتحصیلان چه رشتههایی میتوانند در کارگزاری مفید کار کنند؟
این کارگزاری، از میان فارغالتحصیلان رشتههای متعددی شامل رشتههای مالی، حسابداری و اقتصادی، گرایشهای مدیریت، رشتههای مهندسی و حتی رشتههای هنری، نیرو استخدام میکند. با این حال، مفید فرصتهای شغلی بسیار زیادی برای رشتههایی مثل مدیریت کسب و کار، فناوری اطلاعات و مهندسی کامپیوتر، دارد.
مراحل استخدام در کارگزاری مفید
برای استخدام شرکت در این کارگزاری رتبه الف، باید ابتدا یک رزمه حرفهای با استفاده از رزومهساز رایگان جاب ویژن بسازید. سپس، باید برای آگهی استخدام کارگزاری مفید در کاریابی جاب ویژن، رزومه ارسال کنید. در صورتی که رزومه شما مورد تأیید واحد منابع انسانی قرار بگیرد، به یک مرحله مصاحبه تخصصی دعوت میشوید و اگر این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارید، باید برای مصاحبه رفتاری با واحد منابع انسانی، دیدار داشته باشید. در انتها نیز پس از یک مصاحبه نهایی و مذاکره برای حقوق و دستمزد و آشنایی با شرایط کار و نحوه همکاری، میتوانید کار خود را در این سازمان معتبر، شروع کنید.
حقوق کارمندان کارگزاری مفید
حقوق کارمندان این کارگزاری فقط کمی بالاتر از حقوق وزارت کار است اما با کار کردن در این سازمان، میتوانید دانش و تجربه لازم برای کسب درآمد از بازارهای مالی را کسب کنید.
فرصتهای استخدام جدید کارگزاری مفید
مفید در حال حاضر، در حوزههای مختلفی، در شهرهای مختلف، نیرو استخدام میکند. فرصتهای شغلی در این کارگزاری به حوزههای فناوری، بازاریابی، منابع انسانی، مالی و سرمایهگذاری و خدمات مشتریان تقسیمبندی میشوند.
فرصتهای استخدام کارگزاری مفید در تهران و شرایط احراز آنها
کارگزاری مفید در شهر تهران نیازمند استخدام نیرو در جایگاههای شغلی زیر است:
- کارشناس امور مشتریان: حداقل مدرک لیسانس
- کارشناس جذب و استخدام: سطح بالای زبان انگلیسی و حداقل مدرک لیسانس مدیریت منابع انسانی، MBA یا دیگر رشتههای مرتبط
- کارشناس منابع انسانی: سطح بالای زبان انگلیسی و لیسانس در یک رشته تحصیلی مرتبط
- متخصص بازاریابی جذب: سابقه کار حداقل 2 سال در حوزه منابع انسانی و حداقل مدرک تحصیلی در رشتههای مرتبط
- کارشناس ارشد برندینگ: سابقه کار مرتبط و سطح بالای زبان انگلیسی
- مدیر شبکههای اجتماعی: سابقه کار مرتبط و سطح بالای زبان انگلیسی
- مدیر تجربه مشتری: سابقه کاری در حوزه ساخت تجربه مشتری
- مدیر کمپینهای بازاریابی: سابقه کار مرتبط
- کارشناس پشتیبانی: مدرک تحصیلی فناوری ارتباطات و حداقل سه سال سابقه کار مرتبط
- ادمین شبکه: مدرک تحصیلی فناوری اطلاعات، سابقه کار زیاد، مهارت در کار کردن با ابزارهای اتوماسیون و دانش مرتبط با ایمنی شبکه
- مهندس DevOps: حداقل دو سال سابقه کار با لینوکس، آشنایی با دیتا بیس SQL، حداقل 2 سال سابقه کار با Docker
- کارشناس تست نفوذ: آشنایی با MS SQL و حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط
- برنامه نویس node js: سابقه کاری مرتبط
- نیروی خدماتی: ساکن تهران
- طراح رابط کاربری و تجربه کاربری: سابقه کار مرتبط
این سازمان، با توجه به نیاز بالا به استخدام نیروی انسانی، نیازمند استخدام کارشناس ارشد جذب و استخدام است و از متخصصین منابع انسانی دعوت به همکاری میکند.
فرصتهای استخدام کارگزاری مفید در سایر شهرها و شرایط احراز آنها
این شرکت در حال حاضر، در نمایندگیهای خود در سایر استانها نیز، نیرو استخدام میکند. یکی از این فرصتهای شغلی، راهنمای سرمایهگذاری است. برای احراز این جایگاه شغلی، باید در مذاکره و ارتباط با مشتریان، مهارت داشته باشید. مفید در حال حاضر در نیشابور، گرگان، مشهد، رفسنجان، خرم آباد و بوشهر، نیازمند استخدام کارشناس سرمایهگذاری و استخدام کارشناس فروش و مشاور سرمایهگذاری است.
شرایط استخدام در کارگزاری مفید
برای اینکه در این سازمان استخدام شوید، باید کمتر از 35 سال سن داشته باشید. همچنین، آقایان برای استخدام شدن در مفید، باید کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت سربازی ارائه دهند.
واحد منابع انسانی مفید در جذب نیروهای خود، سختگیریهای زیادی دارد و به ویژه، به مهارتهای نرم، اهمیت زیادی میدهد. ویژگیهایی مثل تعهد کاری و مهارت در کار تیمی برای استخدام در کارگزاری مفید، ضروری هستند.
آدرس کارگزاری مفید
بلوار آفریقا، بالاتر از چهارراه جهان کودک، نبش دیدار شمالی، ساختمان کارگزاری مفید