استخدام داروکده
استخدام داروکده

استخدام در داروکده

4.5company score
darukade.com 51 تا 200 نفر
فروش اینترنتی و حضوری در حوزه دارو و مکمل های داروئی
سال تاسیس 1343
صنعت خدمات درمانی و سلامتی دارو
نوع مالکیت خصوصی
نوع فعالیت شرکت ایرانی دارای مشتریان داخلی
آدرس وبسایت darukade.com

امتیاز سازمان

4.5
درباره ما
داروکده، وب سایت رسمی داروخانه مرکزی جمالزاده، اولین داروخانه آنلاین ایران است. ما یک داروخانه با سابقه بیش از 50 سال در شهر تهران هستیم و از سال 1394 با مجوز معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران مکمل های غذایی، ورزشی، محصولات آرایشی و بهداشتی را به سراسر ایران ارسال می کنیم. با تلاش، کار تیمی و ایده های همکاران جوان و با انگیزه، نماد الکترونیک 5 ستاره را از سازمان صنعت، معدن و تجارت گرفتیم. برای حفظ و ارتقاء جایگاه داروکده همواره به دنبال همکارانی با انگیزه، خلاق و کارآزموده هستیم. تیم داروکده نیازمند افرادی با سطح تحصیلات گوناگون است. در هر تیم داروکده، همکاران در یک فضای صمیمی و آرام مشغول به فعالیت هستند. امکانات و محیط برای یادگیری، رشد و پیشرفت همکاران فراهم است. ما برای موفقیت شما، از همه ابزارها و قدرت خود استفاده می کنیم.
توضیحات بیشتر angle
فرصت‌های شغلی
فوری
داروکده

4.5

کارگر انبار - آقا
داروکده
تهران، انقلاب | 15 - 12 میلیون تومان

4 روز پیش

مشاهده

فوری
داروکده

4.5

پیک موتوری - آقا
داروکده
تهران، انقلاب | 35 - 25 ميليون تومان

28 روز پیش

مشاهده

فوری
داروکده

4.5

فروشنده آرایشی و بهداشتی
داروکده
تهران، انقلاب | 15 - 12 میلیون تومان

9 روز پیش

مشاهده

فوری
داروکده

4.5

تکنسین دارویی
داروکده
تهران، انقلاب | 15 - 12 میلیون تومان

41 روز پیش

مشاهده

بسته شده
فوری
داروکده

4.5

کارگر انبار - آقا
داروکده
تهران، انقلاب | 15 - 12 میلیون تومان

48 روز پیش

مشاهده

بسته شده
فوری
داروکده

4.5

کارشناس تغذیه
داروکده
تهران، انقلاب | 15 - 12 میلیون تومان

92 روز پیش

مشاهده

بسته شده
داروکده

4.5

کارمند اداری و منابع انسانی - خانم
داروکده
تهران، انقلاب | 12 - 10 میلیون تومان

122 روز پیش

مشاهده

بسته شده
فوری
داروکده

4.5

کارگر انبار - آقا
داروکده
تهران، انقلاب | 15 - 12 میلیون تومان

144 روز پیش

مشاهده

بسته شده
داروکده

4.5

کارشناس ارتباط با مشتری
داروکده
تهران، انقلاب | 12 - 10 میلیون تومان

122 روز پیش

مشاهده

بسته شده
فوری
داروکده

4.5

کارشناس تولید محتوا
داروکده
تهران، انقلاب | 12 - 10 میلیون تومان

178 روز پیش

مشاهده

بسته شده

سوابق ارسال رزومه برای این شرکت

سوالات متداول درباره کار در داروکده

1 وبسایت داروکده در چه مشاغلی نیاز به جذب نیرو دارد؟
2 چطور جدیدترین آگهی‌های استخدام داروکده را پیدا کنم؟
3 آیا ارسال رزومه برای آگهی‌های استخدام داروکده برای من هزینه‌ای دارد؟

آشنایی با فروشگاه اینترنتی داروکده و فرصت‌های شغلی در این شرکت

با اینکه این روزها همه کسب و کارها در حال آنلاین شدن هستند، داروخانه‌های اینترنتی زیادی پیدا نمی‌شوند. در چنین شرایطی، داروسازی مرکزی جمالزاده واقع در انقلاب تهران، یک داروخانه آنلاین بسیار بزرگ و حرفه‌ای، تأسیس کرده است. 

شاخه اینترنتی داروخانه جمالزاده را می‌توان اولین و بزرگ‌ترین داروخانه اینترنتی ایران دانست. در سایت این فروشگاه، نه تنها می‌توانید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی را خرید کنید، بلکه اطلاعات دارویی بسیار زیادی در این وبسایت قرار دارد.

علاوه بر فرصت‌های شغلی مرتبط با داروسازی و تکنسین داروسازی، فرصت‌های شغلی بسیار خوبی، هم برای علاقه‌مندان به مشاغل دیجیتال و هم برای مشاغل لجستیک در داروکده وجود دارد. در ادامه، به معرفی بیشتر این کسب و کار جدید و فرصت‌های شغلی آن، خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

آشنایی با واحد اینترنتی داروخانه جمالزاده

داروخانه جمالزاده، یکی از قدیمی‌ترین داروخانه‌های کشور است که بیش از 50 سال سابقه دارد. این داروخانه که در خیابان جمالزاده شمالی تهران واقع شده است، نایاب‌ترین داروهای کشور را عرضه می‌کند و علاوه بر محصولات دارویی، یکی از مراکز اصلی توزیع محصولات آرایشی و بهداشتی در کشور است.

با توجه توسعه روز به روز کسب و کارهای اینترنتی و حضور گسترده مردم در فضای مجازی و نیاز جامعه، این داروخانه، شاخه اینترنتی خودش را تحت عنوان داروکده در سال 1388 راه‌اندازی کرد.

توجه داشته باشید که در این داروخانه اینترنتی، دارو به فروش نمی‌رسد زیرا برای فروش دارو، حتی داروهای گیاهی، باید با نسخه پزشک به داروخانه مراجعه شود و فروش دارو، به صورت قانونی انجام شود. با این حال، طیف گسترده‌ای از محصولات آرایشی و بهداشتی، مکمل‌ها، محصولات ارتوپدی، لوازم پزشکی و ... از طریق این فروشگاه، برای مشتریان در سراسر ایران، ارسال می‌شود.

فرصت‌های شغلی داروکده

فروشگاه اینترنتی داروخانه جمالزاده، به دلیل حجم کاری بسیار بالا، فرصت‌های شغلی بسیار زیادی دارد و روز به روز، در حال توسعه است. بنابراین، داروخانه جمالزاده، نیاز بالایی به استخدام نیروی انسانی جدید دارد. در این داروخانه اینترنتی، آگهی های شغلی بسیار زیادی برای مشاغل دیجیتال، مثل برنامه‌نویسی، دیجیتال مارکتینگ و ... وجود دارد.

مشاغل مرتبط با برنامه‌نویسی و توسعه وب

یکی از گروه‌های شغلی که هر فروشگاه اینترنتی، برای راه‌اندازی، نگهداری و توسعه به آن نیاز دارد، برنامه‌نویسی و توسعه وب است. در صورتی که برنامه‌نویس بکند، برنامه‌نویس فرانت اند یا برنامه نویس وب هستید، می‌توانید برای آگهی استخدام داروکده، درخواست همکاری بفرستید.

برنامه‌نویسی فرانت اند

برای برنامه‌نویسی فرانت اند در این داروفروشی اینترنتی، باید به HTML/CSS مسلط باشید و بتوانید به زبان جاوا اسکریپت، برنامه‌نویسی کنید. همچنین، سطح زبان شما به عنوان یک برنامه‌نویس فرانت اند در این داروخانه آنلاین، باید در حد متوسط باشد.

طراحی UI/UX

با اینکه داروکده رقبای چندانی ندارد اما مدیریت این داروخانه به خوبی می‌داند که در سال‌های آینده، رقبای سختی پیدا خواهد کرد. به همین دلیل، توجه زیادی به طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری دارد تا بتواند از همین حال، مشتریان خود را راضی نگه داشته و حفظ کند.

واحد اینترنتی داروخانه جمالزاده، برای بهبود UI/UX سایت و اپلیکیشن موبایل خود، نیازمند طراح تجربه کاربری و رابط کاربری مسلط به HTML/CSS و جاوا اسکریپت با سطح زبان انگلیسی نسبتا خوب است. در صورتی که تجربه بالایی به عنوان یک طراح UI/UX دارید، می‌توانید برای این داروخانه، رزومه ارسال کنید.

طراح گرافیک

از دیگر شغل‌هایی که هر کسب و کار اینترنتی، به ویژه برای بازاریابی موفق در فضای مجازی به آن احتیاج دارد، گرافیست حرفه‌ای است. این فروشگاه اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات ارتوپدی و لوازم پزشکی، از میان طراحان گرافیک با تجربه، نیرو استخدام می‌کند.

مشاغل لجستیکی

از آن‌جایی که داروکده، یک فروشگاه اینترنتی بزرگ با مشتریان بسیار زیاد و حجم بسیار بالایی از تراکنش است، بنابراین، باید بتواند به سرعت، سفارش‌های مشتریان را تأمین کند و برای این کار، نیاز به مشاغل لجستیکی در یک زنجیره تأمین بسیار چابک دارد.

در صورتی که دارای تجربه بالایی به عنوان کارشناس لجستیک یا زنجیره تأمین هستید، می‌توانید از شانس استخدام شدن در این داروخانه اینترنتی، برخوردار شوید. همچنین، داروخانه جمالزاده برای مدیریت انبار داروها و محصولات خود، نیازمند استخدام انباردار و استخدام کارگر انبار است.

در صورتی که سطح تحصیلات بالایی ندارید و علاقه‌مند به کار کردن در این شرکت هستید، می‌توانید برای اطلاعیه استخدام کارگر ساده در شرکت دارویی داروکده، رزومه بفرستید.

مشاغل مرتبط با حوزه فروش

داروخانه جمالزاده برای به افزایش فروش آنلاین خود، نیازمند کارمند فروش و مدیر فروش است. اگر در حوزه فروش تخصص و تجربه دارید، می‌توانید با کار کردن در این فروشگاه اینترنتی، تجربه‌ی کار کردن در یک سازمان بسیار بزرگ و تخصصی را به تجربیات خود، اضافه کنید.

استخدام کارشناس ارتباط با مشتریان و روابط عمومی در داروکده

ارتباط فعال با مشتریان، پاسخ دادن به پرسش‌های آن‌ها و پشتیبانی از آن‌ها، ضرورت هر کسب و کار اینترنتی است و داروخانه جمالزاده نیز به خوبی به این موضوع، پی برده است. بنابراین، فرصت‌های خوبی برای جذب کارشناس روابط عمومی و ارتباط با مشتریان در این داروخانه وجود دارد.

مشاغل حوزه دیجیتال مارکتینگ

یکی از بخشی‌های اصلی هر کسب و کار آنلاین، دیجیتال مارکتینگ است. داروکده، یک واحد دیجیتال مارکتینگ بسیار فعال دارد که در جایگاه‌های شغلی مختلف، نیرو می‌پذیرد.

در صورتی که کارشناس دیجیتال مارکتینگ هستید، در سئو تخصص دارید یا می‌توانید محتوای متنی یا سوشال تولید کنید و به دنبال یک شغل تمام وقت هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما برای این داروخانه، رزومه بفرستید.

این وبسایت فروشگاهی دارای یک مجله به نام Darukade است. شما با داشتن تحصیلات در رشته‌های مرتبط با پزشکی و داروسازی می‌توانید به عنوان نویسنده این مجله، مشغول به کار شوید. برای استخدام مشاور پوست و مو خانم یا کارشناس تغذیه به عنوان نویسنده می‌توانید برای این مجله، رزومه بفرستید.

شرایط استخدام در داروکده

واحد آنلاین داروخانه جمالزاده، همواره در تلاش است تا شایسته‌ترین نیروهای جوان را برای فرصت‌های شغلی مختلف، استخدام کند. از مهم‌ترین شرایط استخدام در این فروشگاه اینترنتی می‌توان به موارد زیر، اشاره کرد:

  • کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت برای آقایان
  • سن بین 20 تا 35 سال برای اغلب فرصت‌های شغلی
  • تحصیلات مرتبط با گروه شغلی
  • سطح زبان انگلیسی بالاتر از متوسط 

اگر به دنبال فرصت استخدام بدون سابقه کار هستید، شانس زیادی برای پیدا کردن شغل در این سازمان ندارید و بهتر از به دنبال پیدا کردن فرصت شغلی در یک سازمان کوچک‌تر باشید.

چرا برای فرصت‌های شغلی در شعبه آنلاین داروخانه دکتر جمالزاده رزومه بفرستیم؟

داروخانه دکتر جمالزاده که تأسیس آن به سال 1348 باز می‌گردد، یکی از معتبرترین داروخانه‌ها در ایران است. همچنین، وبسایت darukade، همانطور که پیش از این گفتیم، اولین داروخانه آنلاین در کشور می‌باشد و در حال حاضر، بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کالاهای پزشکی، آرایشی و بهداشتی است.

البته این فروشگاه، هنوز مجوز فروش اینترنتی دارو را دریافت نکرده اما قطعا در سال‌های آینده، یکی از اولین فروشگاه‌هایی است که در ادامه آنلاین شدن بسیاری از کسب و کارها و حتی خدمات پزشکی، داروها را نیز به صورت آنلاین به فروش می‌رساند.

بنابراین، اگر به دنبال کار کردن در یک فروشگاه اینترنتی معتبر و با آینده‌ای درخشان هستید، به شما توصیه می‌کنیم که حتما برای آگهی‌های استخدام سایت داروکده، رزومه بفرستید.

مشاهده آگهی‌های استخدام در گروه‌های شغلی پرتقاضا

برنامه نویس    گرافیست   کارمند فروش    کارشناس روابط عمومی    انباردار   

مشاهده بیشتر toggle