استخدام دکتر نکست
استخدام دکتر نکست
drnext.ir 51 تا 200 نفر
دکتر نکست، شرکت پرونده پزشکی آنلاین و نسخه الکترونیک
سال تاسیس 1395
صنعت خدمات درمانی و سلامتی
نوع مالکیت خصوصی
نوع فعالیت شرکت ایرانی دارای مشتریان داخلی
آدرس وبسایت drnext.ir
درباره ما
دکترنکست، زیر مجموعه هلدینگ بزرگ توشا است. هلدینگ توشا که برند معتبر "علی بابا" را در کارنامه خود دارد، اکنون با تمرکز بر روی دکترنکست، در حال توسعه پلتفرم هوشمند و یکپارچه پرونده الکترونیک پزشکی بر بستر وب برای استفاده بیماران و پزشکان است. دکترنکست به پشتوانه تیم خلاق و توانمند خود، حضور و همراهی ارزشمند هزاران پزشک و متخصص و اعتماد مخاطبین خود توانسته تاثیرات بسیار ویژه‌ای در افزایش کیفیت و سرعت پروسه ویزیت، درمان و… داشته باشد. حضور متخصصین پزشکی، داروسازی، فناوری اطلاعات و… در تیم دکترنکست باعث شده تا امکان ارائه پیشرفته‌ترین خدمات سلامت الکترونیک به پزشکان و بیماران فراهم شود. هدف دکترنکست افزایش سطح سلامت ایران و کاهش بار بیماری‌ها است.
توضیحات بیشتر angle

سوالات متداول درباره دکتر نکست

1 آیا امکان استخدام در دکترنکست (drnext) به‌صورت دورکاری وجود دارد؟
2 چطور رزومه خود را برای شرکت دکتر نکست ارسال کنم؟
3 چطور می‌توانم از آخرین آگهی‌های شغلی دکتر نکست مطلع شوم؟

پلتفرم دکتر نکست؛ ارائه‌دهنده خدمات الکترونیک و یکپارچه نوبت‌دهی و ویزیت

پلتفرم دکتر نکست (Drnext) ارائه‌دهنده خدمات پرونده الکترونیک و نسخه‌نویسی آنلاین به پزشکان و کلینیک‌های درمانی است. سرمایه‌گذار این استارتاپ، هلدینگ توشا (مالک شرکت علی بابا) است که پس از حضور موفق در صنعت رزرو آنلاین بلیت، این بار به سراغ دنیای پزشکی آمده است. این پلتفرم با ارائه راهکارهای یکپارچه نوبت‌دهی، نسخه‌نویسی و پاسخگویی آنلاین بیمار، تلاش می‌کند از طریق ساده‌سازی فرایندهای درمانی رضایت پزشکان و کلینیک‌های درمانی را جلب کند. 

دکتر نکست چیست؟

با ورد اینترنت به حوزه کسب‌وکار و افزایش محبوبیت پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌های آنلاین، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند فعالیت‌های روزمره خود را به‌صورت آنلاین انجام دهند. دنیای پزشکی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بسیاری از پزشکان برای انجام امور مربوط به بیماران خود ترجیح می‌دهند از خدمات آنلاین استفاده کنند.

محصول اصلی شرکت drnext، پلتفرم هوشمند و یکپارچه پرونده پزشکی است که خیال پزشکان را از بابت مدیریت مطب، پرونده بیماران و رسیدگی به نوبت‌های آن‌ها راحت کرده است. این پلتفرم که از جمله محصولات زیرمجموعه شرکت علی بابا است، به پزشکان کمک می‌کند تا با برنامه‌ریزی دقیق نوبت‌های بیماران، رضایت آن‌ها را به دست آورده و درعین‌حال بتوانند به‌صورت یکپارچه، تمام اطلاعات بیمار و سوابق درمانی او را بررسی کنند.

نرم افزار دکتر نکست

drnext تلاش کرده است با تجمیع کلیه امکانات موردنیاز پزشکان در پلتفرم خود، یک مطب آنلاین کامل بسازد. از جمله امکاناتی که این اپلیکیشن در اختیار پزشکان و کلینیک‌های درمانی قرار می‌دهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پرونده الکترونیک

منشی موظف است برای همه بیماران در اولین مراجعه آن‌ها به درمانگاه یا مطب پزشک، پرونده تشکیل دهد. تشکیل پرونده با ارائه فرم کاغذی به بیمار و دریافت اطلاعات شخصی او انجام می‌شود. در مراجعات بعدی بیمار، پزشک با نوشتن شرح‌حال و روند درمان بیمار، پرونده او را تکمیل می‌کند.

چالش‌های پرونده کاغذی برای پزشکان و منشی‌ها بسیار زیاد است. از گم شدن فرم‌ها گرفته تا خراب شدن یا نقص پرونده‌ها از جمله مشکلاتی است که اجتناب‌ناپذیر هستند. در پلتفرم drnext پزشکان می‌توانند برای بیماران خود پرونده الکترونیک تشکیل داده و از بروز چنین مسائلی پیشگیری کنند. نکته جالب‌توجه این است که در این پلتفرم اطلاعات بیماران و سوابق بیماری‌های خانوادگی آن‌ها نیز ارزیابی می‌شود.

نسخه الکترونیک

خدمات نسخه الکترونیک در پلتفرم drnext به پزشک این امکان را می‌دهد که هم‌زمان به بیمه تأمین اجتماعی و بیمه سلامت متصل شده و نسخه بیمار خود را به‌صورت الکترونیک و آنلاین، ثبت کند. پس از ثبت نسخه در این پلتفرم، بیمار با مراجعه به داروخانه می‌تواند داروهای خود را تحویل بگیرد.

نوبت‌دهی الکترونیک

نوبت‌دهی درست و کاهش زمان انتظار بیماران در مطب یکی از دغدغه‌های اصلی تمام پزشکان است. خدمات نوبت‌دهی الکترونیک به پزشک و منشی این امکان را می‌دهد که به‌طور بهینه، نوبت‌های بیماران را مدیریت کنند. همچنین امکان ارسال یادآور نوبت به بیمار، اعلام کنسلی و جابه‌جایی نوبت از طریق پیامک نیز در این اپلیکیشن فراهم شده است.

حسابداری الکترونیک کلینیک

با افزایش تعداد مراجعین، نیاز به ثبت مخارج و درآمدها و ارائه گزارش‌های مالی بیش‌ازپیش احساس می‌شود. این پلتفرم به‌خوبی نیاز پزشکان و کلینیک‌های درمانی را درک کرده و با ارائه خدمات یکپارچه ثبت هزینه و درآمد، بدهی و طلب، گزارش‌دهی مالی و ارسال گزارش به بیمه، نیاز آن‌ها را به ثبت دستی (که احتمال بروز خطا در آن زیاد است) رفع کرده است.

آموزش آنلاین drnext

بیماران همیشه با سؤالات متعددی درباره بیماری، علائم و نحوه مصرف داروهای خود روبرو هستند. بااین‌حال امکان مراجعه حضوری یا تماس تلفنی، همیشه برای آن‌ها وجود ندارد. یکی از خدمات پلتفرم دکتر نکست، آموزش آنلاین به بیماران از طریق ارسال فایل آموزشی (متنی، صوتی و ویدئویی) است. در نتیجه بیماران می‌توانند در هر لحظه با پزشک خود در ارتباط بوده و مشکلات خود را رفع کنند.

هشدار تداخل و کمبود دارو 

آخرین و مهم‌ترین ویژگی این پلتفرم، امکان هشدار درباره تداخلات دارویی است. بسیاری از داروها تحت شرایط خاص بیمار (مثل شیردهی، بارداری یا بیماری‌های خاص) نباید تجویز شوند. drnext با اتصال به بانک دارویی کشور و در دست داشتن دیتابیس بیش از 30 هزار دارو، به‌صورت هوشمند پزشک را از این تداخلات مطلع می‌کند.

شرایط استخدام در دکتر نکست

این شرکت از جمله استارتاپ‌های مستقر در کارخانه نوآوری آزادی به آدرس تهران، کارخانه نوآوری، دفتر روز اول، شرکت مداوا گستران ارکید است. باتوجه‌به افزایش محبوبیت استفاده از این پلتفرم میان پزشکان، این شرکت برای بهبود محصول خود و افزایش رضایت مشتریان و همچنین معرفی این محصول به افراد بیشتر، از طریق سایت‌های کاریابی آگهی استخدامی منتشر می‌کند.

حقوق دریافتی، ساعت کار و مزایا و تسهیلات از جمله مواردی است که برای کارجویان اهمیت دارد. واقعیت این است که شرایط استخدام در این استارتاپ به موقعیت شغلی و شرایط افراد وابستگی زیادی دارد. برای مثال ممکن است سابقه کار، میزان تحصیلات مرتبط و مهارت‌های تخصصی روی میزان حقوق افراد تاثیرگذار باشد. همچنین نوع موقعیت شغلی نیز روی حقوق دریافتی تاثیرگذار است. برای مثال موقعیت‌های شغلی مختلفی مثل استخدام کارشناس فضای مجازی، استخدام پزشک خانم، استخدام کارشناس آموزش حضوری، استخدام ux designer و product designer و برنامه‌نویس front end هرکدام حقوق و مزایای متفاوتی دارند.

اگر شما هم علاقه‌مند به استخدام در شرکت drnext هستید، می‌توانید از طریق صفحه رزومه‌ساز جاب ویژن، برای ساخت رزومه اقدام کنید. رزومه ساختن از طریق این سرویس بسیار ساده بوده و شما می‌توانید تنها در چند قدم، یک رزومه حرفه‌ای با قالبی استاندارد داشته باشید. پس از ساخت رزومه می‌توانید از طریق همین صفحه برای موقعیت‌های شغلی این شرکت اقدام کرده و رزومه خود را ارسال کنید.

استخدام مدرپ نماینده علمی

ازآنجاکه پزشک عمومی و متخصص مشتری اصلی محصول شرکت دکترنکست است، این شرکت از طریق نماینده‌های علمی خود در شهرهای مختلف ایران تلاش می‌کند مشتریان بیشتری جذب کند. به همین دلیل آگهی‌های استخدام مدرپ در drnext برای استان‌های مختلف از جمله گرگان، خراسان شمالی و خوزستان (اهواز) در میان آگهی‌های سایت‌های کاریابی به چشم می‌خورد.

اگر به این شغل علاقه‌مند هستید می‌توانید رزومه خود را برای موقعیت‌های شغلی مدرپ در این شرکت ارسال کنید و پس از استخدام، به‌صورت دورکاری و پاره‌وقت مشغول به کار شوید.

آگهی‌های استخدام در شهرها و استان‌های مختلف

گرگان   خراسان شمالی   اهواز     تهران

مشاهده بیشتر