استخدام چاپ وستا
استخدام چاپ وستا

استخدام در چاپ وستا

chapvesta.com 11 تا 50 نفر
در زمینه چاپ وتبلیغات
سال تاسیس 1387
صنعت رسانه / چاپ و نشر
نوع مالکیت خصوصی
نوع فعالیت شرکت ایرانی دارای مشتریان داخلی و خارجی
آدرس وبسایت chapvesta.com
درباره ما
فعال در زمینه چاپ و تبلیغات
توضیحات بیشتر angle
فرصت‌های شغلی
چاپ وستا
بازاریاب و ویزیتور
چاپ وستا
تهران، صادقیه

626 روز پیش

مشاهده

بسته شده
چاپ وستا
طراح گرافیک
چاپ وستا
تهران، صادقیه

678 روز پیش

مشاهده

بسته شده
چاپ وستا
کارشناس دیجیتال مارکتینگ
چاپ وستا
تهران، صادقیه

678 روز پیش

مشاهده

بسته شده
چاپ وستا
کارمند حسابداری
چاپ وستا
تهران، صادقیه

683 روز پیش

مشاهده

بسته شده
چاپ وستا
کارشناس فروش
چاپ وستا
تهران، صادقیه

683 روز پیش

مشاهده

بسته شده
چاپ وستا
بازاریاب و ویزیتور
چاپ وستا
تهران، صادقیه

817 روز پیش

مشاهده

بسته شده
چاپ وستا
کارمند چاپخانه - آقا
چاپ وستا
تهران، بهارستان

865 روز پیش

مشاهده

بسته شده
چاپ وستا
پیک موتوری - آقا
چاپ وستا
تهران، صادقیه

865 روز پیش

مشاهده

بسته شده
چاپ وستا
طراح گرافیک
چاپ وستا
تهران، صادقیه

865 روز پیش

مشاهده

بسته شده
چاپ وستا
کارشناس فروش تلفنی
چاپ وستا
تهران، صادقیه

865 روز پیش

مشاهده

بسته شده

سوابق ارسال رزومه برای این شرکت

سوالات متداول درباره چاپ وستا

1 آیا برای استخدام در چاپ وستا باید کارت پایان خدمت داشته باشم؟
2 چرا برای چاپ وستا رزومه بفرستم؟
3 چگونه می‌توانم برای آگهی‌های استخدام چاپ وستا رزومه بفرستم؟

معرفی شرکت چاپ وستا و فرصت‌های استخدام در این شرکت

مجتمع چاپ و تبلیغات وستا یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه چاپ و نشر در کشور است که خدمات گسترده‌ای شامل چاپ پاکت، چاپ کاتالوگ، چاپ تبلیغاتی، ست اداری و ... را به مشتریان خودش ارائه می‌دهد. از آنجایی که این شرکت، به تازگی در حال کار کردن روی حضورش در فضای مجازی است و روی توسعه چاپخانه نیز سرمایه‌گذاری کرده است، نیاز بالایی به نیروی متخصص دارد.

آگهی‌های استخدام چاپ وستا

فرصت های شغلی در شرکت چاپ وستا را می‌توان به مشاغل چاپخانه‌ای و مشاغل دیجیتال، تقسیم‌بندی کرد. در حال حاضر، شرکت وستا نیاز زیادی به استخدام ناظر چاپ و دیگر مشاغل چاپخانه‌ای ندارد.

سرپرست مارکتینگ

از آن‌جایی که چاپخانه وستا به تازگی در حال آنلاین کردن کسب و کارش است، بنابراین، به نیروهای پرتجربه‌ای در حوزه مارکتینگ نیاز دارد. برای کار کردن به عنوان سرپرست مارکتینگ در این شرکت باید دارای حداقل چهار سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه باشید. تحصیلات در رشته‌های مدیریت، بازرگانی، رسانه، روابط عمومی، کسب و کار یا کتابداری، مزیت حساب می‌شود و باید به مایکروسافت ورد و مایکروسافت اکسل، مسلط باشید. تسلط به نرم‌افزار پیام گستر نیز به این منظور، ضروری است.

استخدام نویسنده در چاپ وستا

این شرکت دارای یک مجله است که اخبار و مقالات صنعت چاپ در آن منتشر می‌شود. به علاوه، وستا استودیو نیز که زیرمجموعه‌ای از وستا چاپ محسوب می‌شود و در زمینه بازاریابی و تبلیغات فعالیت دارد، نیازمند نویسنده برای تکمیل تیم تولید محتوای خودش است.

در صورتی که در نویسندگی مهارت دارید و به کار کردن با وردپرس مسلط هستید، می‌توانید برای آگهی های استخدام نویسنده در وستا استودیو، رزومه بفرستید. 

همچنین، اگر تجربه بالایی در تولید محتوا دارید و می‌توانید در سطح پیشرفته با وردپرس کار کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای فرصت شغلی استخدام کارشناس ارشد تولید محتوا در چاپ وستا، رزومه بفرستید.

کارشناس سئو

این شرکت، علاوه بر نیروی تولید محتوا، نیازمند سئوکار هم هست و در صورتی که به کار کردن با Google Search Console، Google Tag Manger یا Google Analytics در حد پیشرفته تسلط دارید و می‌توانید با وردپرس، طراحی سایت کنید، برای فرصت شغلی کارشناس سئو در وستا چاپ، رزومه بفرستید.

تدوینگر

یکی دیگر از شرکت‌های تابعه مجتمع چاپ وستا، به نام وستا ایزای پرینت آریا امیران، نیازمند استخدام تدوین‌گر است. در شرایطی که حداقل سه سال سابقه کار به عنوان تدوین‌گر دارید و با کار مدیریتی آشنا هستید و در صورتی که به نرم‌افزارهایی مثل Adobe Premiere، Cinema 4D، After Effects، After Flash و Adobe Photoshop، مسلط هستید، می‌توانید برای ساخت تیزر عکاسی موشن گرافیک، در این سازمان، رزومه بفرستید. 

استخدام طراح گرافیک در چاپ وستا

همانند هر کسب و کار فعال دیگر در حوزه چاپ، نشر و تبلیغات، وستا چاپ نیز نیاز بالایی به استخدام طراح گرافیست دارد. در صورتی که سابقه بالایی در کار کردن به عنوان طراح گرافیک دارید و در صنعت چاپ و نشر کار کرده‌اید، می‌توانید برای جایگاه شغلی طراح گرافیک یا طراح ارشد گرافیک در این سازمان، رزومه بفرستید. برای این شغل، باید به Adobe Photoshop، Adobe InDesign، Corel Draw، Edius، Adobe Premiere و After Effects مسلط باشید.

مدیر فروش و بازاریابی

برای اینکه بتوانید به عنوان مدیر بازاریابی در چاپ وستا مشغول به کار شوید، نیازمند حداقل 5 سال سابقه کار در جایگاه شغلی مشابه هستید. همچنین، باید سابقه کار مدیریتی داشته باشید. هدف این سازمان از استخدام مدیر فروش و بازاریابی در شرکت‌های زیرمجموعه خود، تشکیل تیم بازاریابی و فروش و مدیریت این فرآیندها است.

کارشناس پشتیبانی IT

سازمان وستا چاپ، یک سازمان بزرگ با شرکت‌های زیرمجموعه متعدد است. یکی از این شرکت‌های زیرمجموعه، شرکت وستا ایزی پرینت آریا امیران است که در زمینه تلفن‌های اینترنتی و سیستم‌های VoIP فعالیت دارد.

شرکت چاپ وستا، نیاز بالایی به جذب کارشناس پشتیبانی فناوری اطلاعات دارد و برای استخدام شدن در این جایگاه شغلی، باید حداقل 4 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه را داشته باشید. ترجیح سازمان به استخدام فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی کامپیوتر یا مهندسی فناوری اطلاعات است. از دیگر شرایط همکاری به عنوان کارشناس پشتیبانی آی تی در این شرکت فعال در حوزه چاپ و نشر می‌توان به مهارت در کار کردن با نرم‌افزارهای مجموعه مایکروسافت آفیس و نرم‌افزار پیام گستر اشاره کرد.

استخدام کارمند حسابداری در چاپ وستا

برای اینکه به عنوان کارمند حسابداری در وستا چاپ استخدام شوید، باید حداقل دو سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه داشته باشید. تسلط به نرم افزار سپیدار، شرط کار کردن به عنوان حسابدار در این سازمان است.

مدیر فروش و بازاریابی

برای اینکه بتوانید به عنوان مدیر بازاریابی و فروش در این شرکت بزرگ استخدام شوید، باید حداقل 5 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه داشته باشید و بتوانید کار مدیریتی انجام دهید. توسعه تیم بازاریابی و فروش، وظیفه اصلی کسی است که در این جایگاه شغلی قرار می‌گیرد.

شرایط استخدام در چاپ وستا

شرکت وستا چاپ برای استخدام نیروی انسانی جدید، تأکید زیادی به سابقه کار بالا دارد. همانطور که در بالا دیدید، برای اکثر مشاغل در این سازمان باید سابقه کار بالای 4 سال داشته باشید. همچنین، به غیر از بعضی از مشاغل مثل نویسنده یا طراح گرافیک، برای اکثر جایگاه‌های شغلی در این سازمان، فقط جنسیت آقا مورد پذیرش است. از دیگر شرایط مورد نیاز برای استخدام در چاپ وستا، نیاز به کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت برای آقایان است.

مزایای کار کردن در چاپ وستا

وستا چاپ یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه چاپ و نشر است که شرکت‌های تابعه و زیرمجموعه زیادی دارد. این شرکت، در حال آنلاین کردن بسیاری از خدمات خود و توسعه کسب و کارش است و نیاز بالایی به استخدام نیروی انسانی دارد.

در صورتی که در شرکت‌های تابعه و جوان وستا چاپ استخدام شوید، شانس بالایی برای پیشرفت سازمانی و پیشرفت حرفه‌ای خواهید داشت. چاپ وستا قطعا در آینده‌ای نزدیک به یکی از شرکت‌های اصلی در حوزه تبلیغات و بازاریابی تبدیل خواهد شد و کار کردن با این شرکت می تواند نقطه عطفی در رزومه کاری شما باشد.

مشاهده آگهی‌های استخدام در گروه‌های شغلی پرتقاضا

دیجیتال مارکتینگ    حسابداری    مدیر فروش و بازاریابی

مشاهده بیشتر toggle