رستوران های زنجیره ای شیلا در سال 1378 به همت دانش آموختگانِ جوان رشته صنایع غذایی دانشگاه تهران افتتاح شد. اولین شعبه، مرداد 78 در خیابان ولیعصر (تقاطع خیابان مطهری و خیابان فتحی شقاقی) راه اندازی شد. هدف از تأسیس این مجموعه ارائه ی غذایی با کیفیت و متمایز، همراه با تأمین رضایت و اطمینان مشتریان بود. رسیدن به این هدف به سادگی و بدون مطالعه و برنامه ریزی گسترده امکان پذیر نمی شد. از آنجایی که صنعت فست فود به صورت یک بخش تخصصی سابقه کمی دارد، بسیاری از زیرساخت های سیستمی و استاندارد های حرفه باید از ابتدا طراحی می شد.
برای ایجاد مجموعه ای کارآمد، استاندارد و موفق، شیلا فرآیند توسعه شعب خود را دقیق و تدریجی پیش برد و با بهره گیری از مشاورین برجسته ی صنایع غذایی و بازاریابی، نسبت به طراحی بسته جامع مدیریت یکپارچه اقدام کرد. حاصل پژوهش ها، همکاری و راهبری گروه مشاوران، برنامه ریزی و پیاده سازی یک سازمان منسجم شد که در آن یک واحد برنامه ریز و هدایت گر ستادی، راهبری مجموعه را با پشتوانه ی قدرت و توان نرم افزاری خود در طراحی و راه اندازی شعب به کار گرفت.
توسعه ی شیلا، صرفاً به توسعه ی شعب محدود نمی شود. تدوین و اجرای دقیق دستورالعمل های یکپارچه ی تأمین و فرآوری مواد اولیه، کیفیت، نیروی انسانی، فضای رستورانی، پذیرش نمایندگی، پشتیبانی و نظارت، از برنامه ریزی مستمر و پیوسته ی واحد برنامه ریزی مجموعه است.
توضیحات بیشتر
آگهیهای استخدام مجموعه رستوران های زنجیره ای شیلا