ما بسیار علاقه مندیم که سبک زندگی مدرن را با سبک زندگی ایرانی تلفیق کنیم و خود بخشی از سبک زندگی مشتریان خود باشیم.
برایمان ارزشمند است درباره کالاهایمان صریح، صادق، واقع بین و سخت گیر باشیم و توجه ویژه به جنبه های اقتصادی قابل ارائه به مشتریان از اولویت های ماست.
این ارزش ها در تمامی فرآیندها و محصولات والین جاری است.
---احترام گذار - کاربر دوست - پر انرژی – پست مدرن---
از ویژگی های برند والین می باشند و ما با اتکا به این ویژگی ها خود را از دیگر نشان های تجاری متمایز می سازیم و عمیقا به آنها پایبندیم.
مشتریان خود را بخوبی می شناسیم و میدانیم با افرادی نکته سنج ، با هوش و اجتماعی روبرو هستیم. آنها اهل آرامش ، و سپری کردن اوقات خوش با نزدیکان و دوستان هستند، زیبایی را بخوبی درک میکنند و برای آن ارزش قائلند.