هدف و ماموریت این شرکت را به طور خلاصه میتوان توانمندسازی شرکتهای داخلی و بینالمللی در توسعه بازار محصولات موجود و توسعه سبد محصولات جدید تعریف کرد. در همین راستا با توجه به تجربیات و شناخت موسسین شرکت نسبت به شرایط و چالشهای شرکتهای نوپا و همچنین وجود شبکه متخصصین و همکاران گسترده این شرکت، خدمات آموزشی برای توانمندسازی مدیران و شرکتهای نوپا نیز برنامه ریزی شده است. به صورت کلی خدمات مشاوره برای آن دسته از مشتریان و سازمانهایی مناسب است که یا داخل سازمان خود تیم یا فرد مستقری که مسئولیت مربوطه را برعهده داشته باشد، ندارند و یا با وجود استقرار چنین افرادی بنا به دلایلی، احساس نیاز جهت دریافت مشاوره در آن حوزه را دارند.