استخدام بانک رفاه کارگران
استخدام بانک رفاه کارگران

استخدام در بانک رفاه کارگران

refah-bank.ir بیش از 5000 نفر
بانک رفاه کارگران
سال تاسیس 1338
صنعت بانکداری
نوع مالکیت دولتی
نوع فعالیت شرکت ایرانی دارای مشتریان داخلی و خارجی
آدرس وبسایت refah-bank.ir
درباره ما
بانک رفاه کارگران در اجرای تبصره ماده 39 قانون بودجه سال 1338 کشور و ماده 38 سازمان بیمه های اجتماعی به منظور سرمایه گذاری و بهره برداری از وجوه بیمه کارگران با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندیهای طبقه کارگر در تاریخ 1339/5/27 تشکیل و به ثبت رسید و عملیات خود را از ششم فروردین 1340 با افتتاح شعبه مرکزی در تهران و شعبه اصفهان آغاز کرد. سرمایه اولیه این بانک چهار صد میلیون ریال و از سوی سازمان تامین اجتماعی تامین شد. بانک رفاه یک بانک تجاری شناخته شده و با پنجاه و هشت سال تجربه در ارائه خدمات بانکی ، بهره مندی از 9693 نیروی انسانی و در اختیار داشتن 1028 شعبه فعال در سراسر کشور ، می کوشد از طریق ارائه مطلوب انواع خدمات بانکی ، رضایت عموم اقشار جامعه را تامین نماید. این بانک با برخورداری از اعتماد مردم و توانمندی بالای سرمایه انسانی خود ، در اجرای سیاست های کلان اقتصادی دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه در بخش صادرات کالاهای غیر نفتی و تولیدات صنعتی و کشاورزی ، خدمات ارزشمندی را صادر کنندگان کشور ارائه می‌دهد. بانک رفاه از نظر بانک های معتبر بین المللی، یکی از خوشنام ترین بانک های تجاری محسوب می شود که با داشتن کارگزاران منتخب از بانک های تراز اول دنیا ، نیاز های مشتریان خود در عملیات بانکی بین المللی را مرتفع می سازد.
توضیحات بیشتر angle
فرصت‌های شغلی
فوری
بانک رفاه کارگران
برنامه نویس ASP.NET Core
بانک رفاه کارگران
تهران، شریعتی

124 روز پیش

مشاهده

بسته شده
فوری
بانک رفاه کارگران
برنامه نویس ASP.NET Core
بانک رفاه کارگران
تهران، شریعتی

219 روز پیش

مشاهده

بسته شده
فوری
بانک رفاه کارگران
برنامه نویس ASP.NET Core
بانک رفاه کارگران
تهران، شریعتی

362 روز پیش

مشاهده

بسته شده
فوری
بانک رفاه کارگران
برنامه نویس ASP.NET Core
بانک رفاه کارگران
تهران، شریعتی

424 روز پیش

مشاهده

بسته شده
فوری
بانک رفاه کارگران
برنامه نویس ASP.NET Core
بانک رفاه کارگران
تهران، شریعتی

424 روز پیش

مشاهده

بسته شده
فوری
بانک رفاه کارگران
برنامه نویس اندروید
بانک رفاه کارگران
تهران، شریعتی

479 روز پیش

مشاهده

بسته شده
بانک رفاه کارگران
تحلیل گر نرم افزار
بانک رفاه کارگران
تهران، شریعتی

606 روز پیش

مشاهده

بسته شده
بانک رفاه کارگران
برنامه نویس ASP.NET Core
بانک رفاه کارگران
تهران، شریعتی

615 روز پیش

مشاهده

بسته شده
بانک رفاه کارگران
برنامه نویس ASP.NET Core
بانک رفاه کارگران
تهران، شریعتی | 25 - 20 میلیون تومان

718 روز پیش

مشاهده

بسته شده

سوابق ارسال رزومه برای این شرکت

سوالات متداول درباره استخدام بانک رفاه کارگران

1 آیا ارسال رزومه برای آگهی‌های استخدام بانک رفاه کارگران در سایت جاب ویژن هزینه‌ای دارد؟
2 چگونه می‌توانم در سریع‌ترین زمان ممکن از آگهی‌های استخدام بانک رفاه کارگران مطلع شوم؟
3 مزیت ارسال رزومه برای آگهی‌های استخدام بانک رفاه کارگران از طریق جاب ویژن چیست؟

بررسی شرایط و نحوه استخدام بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران در سال 1339 با هدف کمک به تامین رفاه طبقه کارگر، فراهم نمودن تسهیلات لازم برای رفع نیازمندی‌های این قشر و ارائه خدمات بانکی به اقشار مختلف جامعه تاسیس شد. این بانک که سرمایه اولیه آن توسط سازمان تامین اجتماعی فراهم گردید، فعالیت خود را به‌صورت رسمی در سال 1340 با افتتاح شعبه مرکزی در تهران و همچنین شعبه اصفهان آغاز نمود. در ادامه به شرایط و نحوه استخدام بانک رفاه کارگران خواهیم پرداخت.

بانک رفاه کارگران در یک نگاه

بانک رفاه با 62 سال تجربه در ارائه طیف وسیعی از خدمات بانکی، بهره‌مندی از 9622 نیروی انسانی و در اختیار داشتن 1017 شعبه فعال در شهرهای مختلف، یکی از بانک‌های خصوصی و مطرح کنونی محسوب می‌شود. 

این بانک که به‌عنوان ارائه‌کننده خدمات مالی و بانکداری سازمان تامین اجتماعی شناخته می‌گردد، خدمات بانکی مختلفی نیز به اقشار مختلف جامعه ارائه می‌کند. از جمله این خدمات بانکی می‌توان به بانکداری خرد، بانکداری سرمایه‌گذاری، بانکداری اختصاصی، وام‌های مسکن و کارت‌های اعتباری اشاره کرد.

بانک رفاه کارگران علاوه بر ارائه خدمات بانکی مختلف، استفاده از خدمات مالی در زمینه‌هایی همچون بورس، صرافی، بیمه و تجارت الکترونیک را در قالب زیرمجموعه‌های بانک، برای مشتریان خود، امکان‌پذیر ساخته است.

معرفی دو شیوه استخدام در بانک رفاه کارگران

معمولا استخدام بانک رفاه کارگران به دو صورت انجام می‌شود. در ادامه درباره هر یک از این دو روش استخدامی توضیح خواهیم داد.

استخدام از طریق برگزاری آزمون استخدامی 

یکی از شیوه‌های استخدام در بانک رفاه کارگران، جذب نیرو از طریق برگزاری آزمونهای استخدامی است. معمولا آزمون بانک رفاه به‌صورت سالانه زیر نظر مرکز آزمون این بانک برگزار می‌گردد. 

این آزمون که برای جذب بخشی از نیروی انسانی متخصص صورت می‌گیرد، طبق زمان‌بندی مشخصی انجام نمی‌شود؛ بلکه بسته به اعلام نیاز واحدهای اجرایی و استانی بانک رفاه کارگران، امکان برگزاری آن در مقاطع مختلف زمانی وجود خواهد داشت.

ثبت نام آزمون استخدام بانک رفاه کارگران 1402 از تاریخ 21 فروردین تا 9 اردیبهشت انجام شده است. اما همان‌طور که گفته شد، نمی‌توان گفت که در سال آینده نیز در همین تاریخ، ثبت‌نام انجام خواهد شد. با دنبال‌کردن سایت این بانک و همچنین سایت سازمان سنجش می‌توانید از زمان دقیق ثبت‌نام و برگزاری آزمون استخدامی آن مطلع شوید.

شرایط ثبت‌نام در آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران

داوطلبان برای شرکت در آزمون استخدام بانک رفاه کارگران باید دارای شرایط عمومی و اختصاصی که از سوی بانک در نظر گرفته شده، باشند. در دفترچه راهنمای این آزمون استخدامی، شرایط به‌صورت کامل توضیح داده شده است. 

از جمله مهم‌ترین شرایط عمومی می‌توان به شروط زیر اشاره کرد:

  • داشتن تابعیت کشور ایران و تعهد به نظام جمهوری اسلامی ایران
  • اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از دین‌های رسمی کشور
  • داشتن کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت دائم غیرپزشکی
  • داشتن حداکثر 27 سال سن برای فارغ‌التحصیلان دوره کارشناسی و حداکثر 30 سال برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد (افزوده شدن مدت‌زمان خدمت نظام‌وظیفه به حداکثر سن متقاضی برای آقایان)
  • پذیرش دارندگان مدرک کارشناسی و یا کارشناسی ارشد با حداقل معدل 15
  • برخورداری از سلامت فیزیکی و روحی لازم برای انجام امور بانکی
  • عدم محرومیت از اشتغال در سازمان‌های دولتی

جزئیات دفترچه استخدام بانک رفاه کارگران 1402

بانک رفاه کارگران هم‌زمان با اعلام رسمی زمان ثبت‌نام آزمون استخدامی و انتشار اطلاعیه‌ای دراین‌خصوص، دفترچه راهنمای استخدامی بانک را بر روی سایت خود به آدرس refah-bank.ir بارگذاری می‌کند. در این دفترچه، درباره شرایط عمومی و اختصاصی ثبت‌نام، مدارک موردنیاز و فهرست موقعیت‌های شغلی و ظرفیت هر یک از آن‌ها توضیحات کاملی داده شده است.

علاوه بر این، در دفترچه استخدامی بانک رفاه به رشته‌های تحصیلی مورد پذیرش برای هر یک از فرصت‌های شغلی اشاره شده است. از جمله رشته‌های تحصیلی موردنیاز برای استخدام در این بانک می‌توان به رشته‌هایی همچون گرایش‌های مختلف مدیریت، اقتصاد، حسابداری، آمار، ریاضی، مهندسی کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات اشاره کرد.

منابع آزمون استخدام بانک رفاه کارگران 1402

در دفترچه استخدامی، علاوه بر موارد ذکر شده، مفاد آزمون عمومی و تخصصی نیز مشخص خواهد شد. در نتیجه، بعد از انتشار اطلاعیه استخدام بانک رفاه کارگران و مطلع شدن از زمان برگزاری آزمون، می‌توانید بر اساس مفاد آزمون، منابع آزمون استخدامی را تهیه کنید. مطالعه این منابع به آمادگی بیشتر شما برای حضور در جلسه آزمون کمک خواهد کرد. 

 علاوه بر این، برای آشنایی بیشتر با سوالات آزمون استخدامی بانک رفاه، می‌توانید نمونه سوالات استخدامی سال‌های گذشته را تهیه و مطالعه کنید. این کار نیز به شما کمک می‌کند با آمادگی بیشتری در جلسه آزمون استخدامی حضور پیدا کنید.

نتایج آزمون استخدام بانک رفاه کارگران 1402

نتایج آزمون استخدامی بانک رفاه، مدتی بعد از برگزاری آزمون بر روی سایت این بانک قرار می‌گیرد. داوطلبان در زمان اعلامی از سوی بانک می‌توانند به سایت مراجعه کرده و از نتیجه این آزمون مطلع شوند.

البته باید به این نکته اشاره کرد که نتایج اولیه شامل اسامی چندبرابر ظرفیت پذیرفته‌شدگان است. در نتیجه، قبولی در این آزمون به معنای قبولی و استخدام قطعی نیست. متقاضیان در صورت قبولی در این مرحله، باید سایر مراحل استخدامی از جمله مصاحبه تخصصی، رفتاری و روان‌شناختی و احراز توانمندی‌ها و سلامت کامل فیزیکی و روحی را نیز با موفقیت پشت سر بگذرانند تا بتوانند در این بانک استخدام شوند.

استخدام از طریق آگهی استخدامی در سایت‌های کاریابی 

یکی دیگر از شیوه‌های استخدام بانک رفاه کارگران، انتشار آگهی استخدامی در سایت‌های کاریابی از جمله سایت کاریابی و استخدامی جاب ویژن است. در واقع، این بانک برای برخی از موقعیت‌های شغلی از جمله تحلیل‌گر نرم‌افزار و برنامه‌نویس ASP.NET Core ، از طریق درج آگهی در سایت‌های کاریابی و استخدامی، نیروی متخصص جذب می‌کند.

برای استخدام شدن در این‌گونه مشاغل باید آگهی‌های استخدام مربوط به بانک رفاه کارگران را در سایت‌های کاریابی بررسی کرده و برای موقعیت شغلی موردنظر خود رزومه بفرستید.

مشاهده آگهی‌های استخدام بانک رفاه کارگران در جاب ویژن

شما می‌توانید از طریق همین صفحه از سایت استخدامی جاب ویژن، آگهی‌های استخدام بانک رفاه کارگران را مشاهده کنید. علاوه بر این، می‌توانید با استفاده از رزومه‌ساز دوزبانه سایت جاب ویژن، به‌صورت رایگان برای خود رزومه بسازید و برای موقعیت‌های شغلی موردنظرتان ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر toggle