استخدام شرکت الکتروژن
استخدام شرکت الکتروژن

استخدام در شرکت الکتروژن

3.4company score
electrogenco.com 1001 تا 5000 نفر
بزرگترین تولید کننده الکتروموتور در ایران
سال تاسیس 1367
صنعت کالاهای الکتریکی و لوازم خانگی تولیدی / صنعتی
نوع مالکیت خصوصی
نوع فعالیت شرکت ایرانی دارای مشتریان داخلی و خارجی
آدرس وبسایت electrogenco.com

امتیاز سازمان

3.4
درباره ما
شرکت الکتروژن از بزرگترین تولیدکنندگان الکتروموتور درخاورمیانه و تامین کننده انواع الکترو موتور های مختلف و پمپ های آب مورد نیاز صنایع مرتبط می باشد. این شرکت پس از تاسیس درسال 1367 در ابتدا موفق به ساخت پیچیده ترین و دقیقترین قالب و ابزار های خطوط تولید شد. الکتروژن در سال های 1996 و 2009 میلادی موفق به دریافت لیسانس از شرکت Hanning آلمان، Sisme و Sole ایتالیا گردید وانواع الکتروموتورهای مشعل، ماشین لباسشویی و فنکوئل خود را تحت لیسانس این شرکت ها تولید می کند و علاوه بر بازار داخلی بخشی از سهم بازار های خارجی را نیز در اختیار گرفته است. همچنین شرکت الکتروژن با طراحی و ساخت اولین الکتروموتورهای راندمان بالا(High Efficient) فصلی نو در فن آوری صنعت الکترو موتور سازی در کشور گشوده است. شرکت با استقرار سیستم مدیریت کیفیت و دریافت گواهینامه های مربوطه موفق گردیده تا کلیه فرایندهای خود را بصورت موثر کنترل و پایش نماید. این شرکت با دریافت گواهینامه T/1002 از اداره استاندارد بعنوان بازوی قدرتمند اجرایی در خدمت متولیان کیفیت و ایمنی کشور قرار دارد. این شرکت تولیدی و صنعتی با ایجاد فرآیند تحقیق و توسعه فعالیت های برنامه ریزی، سازماندهی و اجرای پروژه های تحقیاتی، آزمایشی و نمونه سازی در راستای طرح های تجاری و استراتژی تحقیق و توسعه را هدایت می کنند. شرکت با تامین خدمات پس از فروش در راستای جلب رضایت مشتریان به عنوان مهمترین هدف خود اقدام کرده است.
توضیحات بیشتر angle
فرصت‌های شغلی
شرکت الکتروژن
کارشناس حسابداری صنعتی
شرکت الکتروژن
تهران، خلیج فارس

2 روز پیش

مشاهده

شرکت الکتروژن
مسئول دفتر مدیر عامل
شرکت الکتروژن
تهران، سعادت آباد

2 روز پیش

مشاهده

فوری
شرکت الکتروژن
مهندس مکانیک طراحی - آقا
شرکت الکتروژن
احمدآباد مستوفی

4 روز پیش

مشاهده

شرکت الکتروژن
کارشناس سیستم - SAP PP
شرکت الکتروژن
اسلام شهر

5 روز پیش

مشاهده

شرکت الکتروژن
رییس تولید (واحد ماشینکاری)
شرکت الکتروژن
اسلام شهر

6 روز پیش

مشاهده

شرکت الکتروژن
کارشناس تضمین کیفیت
شرکت الکتروژن
اسلام شهر

6 روز پیش

مشاهده

شرکت الکتروژن
کارشناس برنامه ریزی تولید
شرکت الکتروژن
اسلام شهر

6 روز پیش

مشاهده

شرکت الکتروژن
انباردار - آقا
شرکت الکتروژن
اسلام شهر

12 روز پیش

مشاهده

شرکت الکتروژن
کارشناس خدمات پس از فروش
شرکت الکتروژن
اسلام شهر

12 روز پیش

مشاهده

شرکت الکتروژن
مدیر حسابداری مالی
شرکت الکتروژن
تهران، سعادت آباد

13 روز پیش

مشاهده

شرکت الکتروژن
کارشناس حسابداری فروش
شرکت الکتروژن
تهران، فتح - صنعتی

13 روز پیش

مشاهده

شرکت الکتروژن
کارگر اپراتور
شرکت الکتروژن
احمدآباد مستوفی

31 روز پیش

مشاهده

شرکت الکتروژن
کارمند انتظامات و نگهبانی - آقا
شرکت الکتروژن
احمدآباد مستوفی

31 روز پیش

مشاهده

سوابق ارسال رزومه برای این شرکت

سوالات متداول درباره شرکت الکتروژن

1 برای ارسال رزومه برای موقعیت‌های شغلی شرکت الکتروژن از طریق جاب ویژن چقدر هزینه باید پرداخت کنم؟
2 مزیت استفاده از جاب ویژن برای کاریابی و ارسال رزومه به واحد جذب و استخدام شرکت الکتروژن چیست؟
3 چطور می‌توانم از آخرین فرصت‌های شغلی شرکت الکتروژن مطلع شوم؟

شرکت الکتروژن؛ تولیدکننده برتر انواع الکتروموتور در ایران

شرکت الکتروژن یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان الکتروموتور در سطح خاورمیانه است که با بهره‌گیری از پرسنل متخصص و خط تولید پیشرفته اتوماتیک و نیمه اتوماتیک خود توانسته است بخش زیادی از بازار تولید الکتروموتور و پمپ آب را در ایران و خاورمیانه در دست بگیرد. در حال حاضر این کارخانه با دردست‌داشتن خط تولید مجهز خود، در زمینی به مساحت بالغ بر 150 هزار مترمربع و با همکاری بیش از 1500 پرسنل متخصص، در حوزه تولید محصولات باکیفیت ایرانی فعالیت می‌کنند. محصولات این شرکت از 0.05 کیلووات تا 45 کیلووات بوده و با استانداردهای کیفی جهانی تطابق دارند.

تاریخچه شرکت الکتروژن

تاریخ تأسیس این شرکت به سال 1367 برمی‌گردد. البته در آن زمان الکتروژن با نام تجاری «Zhan Light Co.» تأسیس شده بود و به امر واردات و صادرات لوازم‌خانگی الکترونیکی و ماشین‌آلات صنعتی مشغول بود. باتوجه‌به شرایط خاص کشور در آن زمان، مدیران و سهام‌داران کلیدی شرکت تصمیم گرفتند سیاست کاری خود را تغییر دهند و در راستای قطع وابستگی به کشورهای خارجی و اشتغال‌زایی داخلی قدم بردارند. به همین دلیل الکتروژن از شرکتی که فعالیت آن صادرات و واردات بود، به شرکتی تولیدی با نام «صنایع برودتی ایران» که فعالیت اصلی آن تولید یخچال و فریز بود، تغییر کاربری داد.

پس از مدتی و در سال 1370، سیاست‌های تولیدی این شرکت باز هم دچار تغییرات اساسی شد. در آن زمان مدیران شرکت باتوجه‌به مسائل متعددی مثل محدودیت تولید الکتروموتور داخلی و نیاز به واردات از چین، تصمیم گرفتند وارد بازار تولید انواع الکتروموتور، موتور کولر، محصولات پمپ، الکتروپمپ و ... شوند. در نتیجه نام شرکت در آن سال به شرکت الکتروژن (Electrogene) تغییر یافت.

در آن زمان شرکت الکتروژن در زمینی به وسعت 1000 مترمربع و با تنها 20 کارمند در جنوب شهر تهران فعالیت می‌کرد. بعد از گذشت زمان کوتاهی، تولید الکتروموتور در این کارخانه رشد چشمگیری یافت و مدیران کارخانه مجبور شدند تولیدات خود را به مکانی بزرگ‌تر با وسعت 50 هزار مترمربع واقع در احمدآباد مستوفی انتقال داده و با 1500 کارمند به کار خود ادامه دهند.

افتخارات شرکت الکتروژن

از زمانی که این شرکت به احمدآباد مستوفی منتقل شده است، تولیدات این کارخانه رشد چشمگیری پیدا کرده و علاوه بر کمیت تولید، به کیفیت آن‌ها نیز افزوده شده است. در حال حاضر الکتروموتورهای تولیدی توسط این کارخانه به‌عنوان کم‌مصرف‌ترین الکتروموتور داخلی شناخته شده و فروش بالایی دارند.

این شرکت در حال حاضر یکی از پیشرفته‌ترین مراکز طراحی، تحقیق و توسعه الکتروموتور در ایران را دارا بوده و در این زمینه با دانشگاه‌های معتبر داخل کشور همکاری می‌کند. رشد چشمگیر تولیدات و استقبال مصرف‌کنندگان داخلی از تولیدات این شرکت باعث شد 100 هزار مترمربع دیگر به زمین‌های کارخانه اضافه شود. این شرکت با هدف افزایش کیفیت تولیدات، ورود به بازارهای جهانی و افزایش کیفیت محصولات تولید داخل به کار خود ادامه می‌دهد.

شرکت الکتروژن دارای گواهینامه ISO 9001-2008 است و طبق آن توانسته است فرایندهای خود را به‌صورت مؤثری پالایش و کنترل کند. همچنین همه محصولاتی که در این شرکت تولید می‌شوند نشان استاندارد CE از اتحادیه اروپا را دارا هستند.

ازآنجاکه الکتروژن قصد دارد رضایت حداکثری مشتریان خود را به دست آورد، روی واحد کنترل کیفی خود نظارت دقیقی دارد. کنترل کیفی در این شرکت از مرحله ورود ماده اولیه به خط تولید آغاز شده و تا زمان تولید قطعات و محصولات نهایی به‌صورت مداوم ادامه دارد. کنترل کیفی محصولات نهایی این شرکت در آزمایشگاه فیزیک پیشرفته‌ای انجام می‌شود که دارای گواهینامه T/1002 از اداره استاندارد است. الکتروژن موفق شد در سال‌های 1387 و 1388 عنوان واحد نمونه کیفی را دریافت کند. همچنین در سال 1389 توانست عنوان مسئول کنترل کیفیت نمونه از اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی را به دست آورد.

محصولات تولید شده در الکتروژن

مهم‌ترین محصولات تولیدشده در کارخانه الکتروژن عبارت‌اند از:

  • الکتروموتور کولر (دینام کولر)
  • پمپ آب کولر
  • الکتروموتور فن
  • موتور فن کوئل
  • الکتروموتور کولری پرتابل
  • الکتروموتور هود
  • الکتروموتور آسانسور
  • الکتروموتور دربازکن
  • الکتروموتور مشعل
  • پمپ آب خانگی
  • الکتروموتور استاندارد
  • پمپ کف کش
  • موتور ماشین لباسشویی
  • پمپ آب خنک‌کننده

آدرس شرکت الکتروژن

اگر قصد استخدام شدن در این شرکت را دارید بهتر است بدانید که استخدام شرکت الکتروژن در دو بخش دفتر مرکزی و کارخانه انجام می‌شود. 

آدرس دفتر مرکزی شرکت الکتروژن تهران

شرکت الکتروژن سعادت آباد (دفتر مرکزی) در میدان کاج، خیابان سرو غربی، شماره 17 قرار دارد. ساعت کاری شرکت الکتروژن در دفتر مرکزی شنبه تا چهارشنبه از 8 الی 17 است.

آدرس شرکت الکتروژن اسلامشهر

همان‌طور که پیش‌ازاین گفته شد، کارخانه الکتروژن در اسلامشهر و شهر احمدآباد مستوفی قرار دارد. آدرس شرکت الکتروژن احمدآباد مستوفی، تهران، بزرگراه آزادگان، احمدآباد مستوفی، گلستان سوم، شماره 22 است. ساعات کاری شرکت الکتروژن کارخانه شنبه تا چهارشنبه از ساعت 6:45 الی 18:10 و پنجشنبه‌ها از ساعت 6:45 الی 14:00 است. 

این شرکت در شهرهای دیگر شعبه نداشته و دفتر مرکزی و کارخانه آن در استان تهران قرار دارد؛ بنابراین اگر به دنبال موقعیت‌های شغلی شرکت الکتروژن تبریز یا شهرهای دیگر هستید، می‌توانید برای استخدام در نمایندگی‌های فروش این شرکت اقدام کنید.

شرایط استخدام در الکتروژن

جذب نیرو شرکت الکتروژن از طریق درج آگهی در سایت‌های کاریابی انجام می‌شود. از آنجا که حوزه اصلی فعالیت این شرکت تولیدات صنعتی است، افرادی که در رشته‌های فنی و مهندسی تحصیل کرده‌اند شانس استخدام بالایی در الکتروژن خواهند داشت. از جمله مهم‌ترین موقعیت‌های شغلی موردنیاز این شرکت می‌توان به کارشناس مهندسی تولید، کارشناس برنامه‌‌ریزی تولید، کارشناس برنامه‌ریزی و کنترل پروژه‌ها، کارشناس تدارکات، کارشناس جذب و استخدام، کارشناس جبران خدمات و استخدام کارشناس متخصص توسعه سازمانی اشاره کرد.

اگر قصد دارید آمادگی خود را برای همکاری با این شرکت اعلام کنید می‌توانید از طریق همین صفحه، رزومه خود را برای موقعیت‌های شغلی یاد شده ارسال کنید. روشن است که پیش از هر اقدام دیگری، باید یک رزومه حرفه‌ای که در آن سوابق کاری، تحصیلی و مهارت‌هایتان درج شده است داشته باشید. پیشنهاد ما به کارجویان این است که از طریق بخش «رزومه‌ساز» تنها در چهار قدم و در کمترین زمان ممکن، رزومه حرفه‌ای خود را با قالب استاندارد بسازید. پس از ساخت حساب کاربری در جاب ویژن و تکمیل اطلاعات رزومه، می‌توانید به همین صفحه برگشته و با مطالعه شرح شغل و نیازمندی‌های هر موقعیت شغلی، درخواست همکاری خود را ارسال کنید. کارشناس جذب و استخدام الکتروژن پس از مطالعه رزومه شما، درصورتی‌که با معیارهای استخدامی شرکت همخوانی داشته باشید با شما جهت دعوت به مصاحبه تماس خواهد گرفت.

مشاهده آگهی‌های شغلی پربازدید

کارشناس برنامه‌ریزی و کنترل پروژه‌ها   کارشناس تدارکات   کارشناس جذب و استخدام   متخصص توسعه سازمانی

مشاهده بیشتر toggle