استخدام پرشیا خودرو
استخدام پرشیا خودرو
پرشیا خودرو 4.4company score
persiakhodro.ir 501 تا 1000 نفر
پرشیا خودرو
سال تاسیس 1383
صنعت خودرو و صنایع وابسته
نوع مالکیت خصوصی
نوع فعالیت شرکت ایرانی دارای مشتریان داخلی
آدرس وبسایت persiakhodro.ir

امتیاز سازمان

4.4
درباره ما
پرشیاخودرو نامیست آشنا برای هر کس که نهایت لذت رانندگی را با خودروهای بی همتای ب.ام.و و مینی در پهنه گسترده کشور ایران تجربه می کند. گروه خودروسازی ب.ام.و با اصالت 100 ساله، قدمتی دیرینه در ایران داشته و در حال حاضر یکی از با اصالت ترین برند های خودرویی حاضر در بازار خودرویی کشور است. حدود 80 سال از ورود اولین محصول ب.ام.و به ایران می گذرد و اکنون به لطف شرکت پرشیاخودرو، موفق ترین خودروساز رده بالای اروپایی در کشور است. شرکت پرشیاخودرو با بیش از یک دهه تجربه در زمینه فروش و ارائه خدمات به خودروهای ب.ام.و، اکنون آماده ارائه خدمات متنوع در زمینه فروش و خدمات پس از فروش برای ب.ام.و سواران ایرانی بوده تا نهایت لذت رانندگی را با خیالی آسوده تجربه کنند. این شرکت از سال 1396 برند خودروسازی MINI (برند زیر مجموعه گروه ب.ام.و) را به ویترین محصولات خود افزوده و کنار عرضه خودروهای جذاب مینی، خدمات پس از فروش آن را نیز ارائه می دهد.
توضیحات بیشتر angle
فرصت‌های شغلی
فوری
پرشیا خودرو

4.4

سرایدار - آقا
پرشیا خودرو
لواسانات

7 روز پیش

مشاهده

پرشیا خودرو

4.4

کارشناس تحلیل داده
پرشیا خودرو
تهران، جاده مخصوص | 20 - 15 میلیون تومان

10 روز پیش

مشاهده

پرشیا خودرو

4.4

کارشناس نمایندگی فروش خودرو - آقا
پرشیا خودرو
تهران، شریعتی

29 روز پیش

مشاهده

فوری
پرشیا خودرو

4.4

کارآموز منابع انسانی و اداری (دانشجو)
پرشیا خودرو
تهران، جاده مخصوص
پاره وقت dotامکان جذب کارآموز

58 روز پیش

مشاهده

فوری
پرشیا خودرو

4.4

کارشناس فروش قطعه (فروشگاه)
پرشیا خودرو
تهران، بازار

59 روز پیش

مشاهده

پرشیا خودرو

4.4

کارشناس فروش خودرو (دفتر مرکزی)
پرشیا خودرو
تهران، جاده مخصوص

62 روز پیش

مشاهده

بسته شده
فوری
پرشیا خودرو

4.4

کارشناس ایمنی و بهداشت (حفاظت فردی)
پرشیا خودرو
تهران، جاده مخصوص
پاره وقت

14 روز پیش

مشاهده

بسته شده
فوری
پرشیا خودرو

4.4

کارشناس فنی مهندسی
پرشیا خودرو
تهران، جاده مخصوص

64 روز پیش

مشاهده

بسته شده
پرشیا خودرو

4.4

کارشناس ارشد بازرگانی خارجی
پرشیا خودرو
تهران، جاده مخصوص

44 روز پیش

مشاهده

بسته شده
فوری
پرشیا خودرو

4.4

کارشناس کنترل پروژه
پرشیا خودرو
تهران، جاده مخصوص

62 روز پیش

مشاهده

بسته شده

سوابق ارسال رزومه برای این شرکت

سوالات متداول درباره استخدام پرشیا خودرو

1 چرا باید از سایت جاب ویژن برای پیدا کردن آگهی‌های استخدام پرشیا خودرو استفاده کنم؟
2 آیا ارسال رزومه به آگهی‌های استخدام پرشیا خودرو از طریق سایت کاریابی جاب ویژن هزینه‌ای دارد؟
3 چگونه می‌توانم در سریع‌ترین زمان ممکن از آگهی‌های استخدام پرشیا خودرو مطلع شوم؟

آگهی های استخدام پرشیا خودرو؛ معرفی پرشیا خودرو و شرایط استخدامی این شرکت

یکی از شرکت‌های فعال در صنعت خودروسازی کشور، شرکت پرشیا خودرو است. محصولات این شرکت نه‌تنها موردتوجه مشتریان داخلی قرار گرفته است، بلکه آگهی های استخدام پرشیا خودرو 1402 را می‌توان جزء محبوب‌ترین آگهی‌های شغلی در صنعت خودروسازی دانست.

اگرچه شرکت‌های خودروساز داخلی با ساخت و تولید خودروهایی مانند خودرو پرشیا، سمند و پراید می‌کوشند تا محصولات متنوعی را در اختیار مصرف‌کنندگان بازار خودرو قرار دهند، اما فعالیت واردکنندگانی مانند شرکت پرشیا خودرو می‌تواند به جلب رضایت مشتریان داخلی کمک فراوانی نماید. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به معرفی پرشیا خودرو و برخی از نیازمندی‌های شغلی این شرکت بپردازیم.

معرفی پرشیا خودرو

بدون تردید کیفیت، تنوع و جذابیت خودروهای تولیدشده در شرکت‌های بزرگ و معتبر اروپایی، موردتوجه بسیاری از مصرف‌کنندگان و مشتریان داخلی بازار خودرو است. به همین دلیل همواره بخشی از بازار خودروی کشور، به فروش و عرضه خودروهای خارجی اختصاص یافته است. یکی از شرکت‌های واردکننده و عرضه‌کننده خودرو در ایران، شرکت پرشیا خودرو (persia khodro) است.

شرکت پرشیا خودرو با حدود یک دهه تجربه فعالیت در صنعت خودروسازی کشور، عرضه‌کننده خودروهای لوکس با نام‌های تجاری بی.‌ام.دبلیو و مینی در ایران است. این شرکت خصوصی که فعالیت خود را از سال 1383 در ایران شروع کرده است، یکی از واردکنندگان مطرح در صنعت خودروسازی است. اگرچه خودروسازان مطرح خارجی همچون گروه خودروسازی BMW شهرت و آوازه‌ای جهانی دارند، اما می‌توان بخشی از اعتبار و سود این شرکت‌ها را ناشی از فعالیت شرکت‌هایی مانند پرشیا خودرو دانست.

شرکت پرشیا خودرو با ارائه خدمات متنوع در حوزه فروش و بازاریابی محصولات bmv و mini، توانسته است فضایی رقابتی را در بازار خودروی رشت، تهران، مشهد و سایر شهرهای کشور ایجاد نماید. از خدمات پرشیا خودرو در حوزه فروش و بازاریابی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فروش کلیه محصولات برندهای bmw و mini
  • بازسازی و فروش خودروهای بی.ام.و
  • فروش مکمل‌های سوخت و روغن‌موتور
  • فروش قطعات خودروهای bmw
  • ارائه بسته‌های فروش خودرو و امکان محاسبه اقساط خودرو در سایت شرکت

استخدام در پرشیا خودرو

در کنار آگهی‌های استخدام شرکت خودروسازی ایران‌خودرو و آگهی‌هایی مانند آگهی‌های استخدام نمایندگی پورشه، بنز و مازراتی در ایران، آگهی‌های استخدام در پرشیا خودرو جزء محبوب‌ترین آگهی‌های شغلی در بازار کار کشور هستند. در حقیقت شرکت پرشیا خودرو (persiankhodro) را می‌توان یکی از بهترین شرکت ها برای استخدام کارجویان آقا و خانم دانست.

برای کاریابی و اطلاع از جدیدترین فرصت‌های استخدام صافکار، کارآموز بخش فروش و بازاریابی و آگهی‌های استخدام کارشناس بخش سرمایه انسانی و پشتیبانی در این شرکت، پیشنهاد می‌کنیم روزانه به صفحه اختصاصی شرکت پرشیا خودرو در سایت جاب ویژن سر بزنید. همچنین برای اطلاع از جدیدترین دوره‌های کارآموزی و آموزش تکنسین های پرشیا خودرو، بهتر است از اطلاع‌رسانی‌های شغلی سایت جاب ویژن استفاده کنید. 

در صورت تمایل برای همکاری با این شرکت، می‌توانید رزومه کاری خود را از طریق سایت جاب ویژن به آگهی های استخدام پرشیا خودرو تهران، پرشیا خودرو زنجان و آگهی استخدام پرشیا خودرو در سایر نمایندگی‌های این شرکت ارسال نمایید.

همچنین با مراجعه به سایت استخدام پرشیا خودرو، می‌توانید نیازمندی‌های شغلی این شرکت را مشاهده کرده و فرم استخدام پرشیا خودرو 1402 را تکمیل نمایید. در ادامه، به برخی از جدیدترین فرصت‌های استخدام پرشیا خودرو نگاهی خواهیم انداخت.

شرایط استخدام پرشیا خودرو در فرصت شغلی کارگر انبار

یکی از نیازمندی‌های شغلی درج‌شده در آگهی‌های استخدام شرکت پرشیا خودرو، آگهی استخدام کارگر انبار است. از شرایط احراز شغل کارگر انبار می‌توان به شرایط استخدامی زیر اشاره کرد:

  • کارت پایان خدمت یا معافیت دائم
  • آشنایی به امور انبارداری
  • سابقه کاری مرتبط
  • آشنایی به امور تحویل و چیدمان کالا

شرایط استخدام مسئول حراست در شرکت پرشیا خودرو

یکی از شغل‌های بسیار مهم در شرکت‌های بزرگ و معتبر، فرصت شغلی مسئول حراست است. شرکت پرشیا خودرو برای استخدام کارجویان آقا در این حرفه، شرایط زیر را در آگهی‌ استخدام پرشیا خودرو تهران عنوان کرده است:

  • ارائه حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط
  • آشنایی با نرم‌افزارهای ورد و آفیس
  • آشنایی کامل به امور حراست و نگهبانی
  • توانایی تهیه گزارش‌های موردنیاز مدیریت

فرصت شغلی کارشناس فنی مکانیک در شرکت پرشیا خودرو

از شرایط احراز شغل کارشناس فنی مکانیک در شرکت پرشیا خودرو، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی مکانیک
  • کارت پایان خدمت یا معافیت دائم
  • آشنایی به تعمیرات خودروی خارجی
  • آشنایی به قطعات خودروی خارجی

شرایط استخدام کارآموز بهداشت حرفه‌ای در پرشیا خودرو

اگر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در حوزه‌های ایمنی و محیط‌زیست هستید و سابقه کاری کمی در حوزه بهداشت حرفه‌ای دارید، می‌توانید رزومه کاری خود را از طریق سایت جاب ویژن، برای آگهی استخدام کارآموز بهداشت حرفه‌ای در شرکت پرشیا خودرو ارسال نمایید. از شرایط استخدامی در این شغل می‌توان به آشنایی با اصول و دستورالعمل‌های موجود در حوزه بهداشت حرفه‌ای اشاره نمود.

آدرس شرکت پرشیا خودرو

دفتر مرکزی شرکت پرشیا خودرو در تهران، کیلومتر 6 جاده مخصوص کرج قرار دارد. همچنین این شرکت دارای چندین نمایندگی در استان‌های مختلف است. از نمایندگی‌های شرکت پرشیا خودرو می‌توان به نمایندگی‌های این شرکت در مشهد، کرمان، شیراز، اهواز و تبریز اشاره کرد. برای دریافت نشانی دقیق شرکت در شهرهای مختلف، می‌توانید به آدرس سایت شرکت پرشیا خودرو مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر toggle