استخدام شرکت هیربدان
استخدام شرکت هیربدان

استخدام در شرکت هیربدان

3.7company score
hirbodan.com 201 تا 500 نفر
نفت و گاز، پتروشیمی، نیروگاه
سال تاسیس 1379
صنعت نفت، گاز و پتروشیمی شرکت های خدماتی / پیمانکاران
نوع مالکیت خصوصی
نوع فعالیت شرکت ایرانی دارای مشتریان داخلی و خارجی
آدرس وبسایت hirbodan.com

امتیاز سازمان

3.7
درباره ما
شرکت هیربدان به عنوان یک مجموعه کاملا خصوصی، در سال 1379 توسط گروهی از مهندسین و مدیران حرفه ای، با تجربه و متخصص به عنوان یک شرکت پیمانکار اجرائی کلید در دست فعالیت خود را در زمینه نفت و گاز، پتروشیمی و نیروگاهی آغاز نموده و در طی بیش از 18 سال از تأسیس آن، توانسته است با توجه به قابلیت ها و رتبه بندی های سازمان مدیریت و برنامه ریزی، بیش از ده ها پروژه در بخش های مختلف اعم از نفت و گاز، پتروشیمی، نیروگاهی و صنعتی را در داخل و یا خارج از کشور، با موفقیت به اتمام رسانیده و تحویل نماید. در حال حاضر بیش از 300 کارمند شامل مهندسین، تکنسین ها، متخصصین و پرسنل اداری در دفاتر تهران و کارگاه های پروژه های شرکت، مشغول به کار می باشند.
توضیحات بیشتر angle
فرصت‌های شغلی
شرکت هیربدان
کارشناس طراحی پایپینگ
شرکت هیربدان
تهران، آرارات

امروز

مشاهده

شرکت هیربدان
کارشناس ارشد برنامه ریزی و کنترل پروژه
شرکت هیربدان
تهران، ونک

4 روز پیش

مشاهده

شرکت هیربدان
نیروی خدماتی - آقا
شرکت هیربدان
تهران، ونک

7 روز پیش

مشاهده

شرکت هیربدان
کارشناس مواد (متریال خوردگی)
شرکت هیربدان
تهران، آرارات

10 روز پیش

مشاهده

شرکت هیربدان
کارشناس برنامه ریزی و کنترل پروژه
شرکت هیربدان
تهران، ونک

11 روز پیش

مشاهده

شرکت هیربدان
کارشناس حقوقی و دعاوی
شرکت هیربدان
تهران، ونک

18 روز پیش

مشاهده

شرکت هیربدان
کارشناس کنترل مدارک DCC
شرکت هیربدان
تهران، ونک

49 روز پیش

مشاهده

شرکت هیربدان
کارشناس توسعه بازار
شرکت هیربدان
تهران، آرارات

22 روز پیش

مشاهده

شرکت هیربدان
حسابدار
شرکت هیربدان
تهران، ونک

27 روز پیش

مشاهده

شرکت هیربدان
کارمند اداری
شرکت هیربدان
شیراز

60 روز پیش

مشاهده

شرکت هیربدان
مهندس طراحی برق
شرکت هیربدان
تهران، آرارات

61 روز پیش

مشاهده

شرکت هیربدان
کارشناس مناقصات و توسعه کسب و کار
شرکت هیربدان
تهران، آرارات

33 روز پیش

مشاهده

سوابق ارسال رزومه برای این شرکت

سوالات متداول درباره شرکت هیربدان

1 چگونه می‌توانم برای آگهی‌های استخدام شرکت هیربدان رزومه بفرستم؟
2 چرا برای شرکت هیربدان رزومه بفرستم؟
3 آیا برای کار کردن در شرکت هیربدان باید دارای کارت پایان خدمت باشم؟

معرفی شرکت هیربدان و فرصت‌های استخدام در این شرکت

این شرکت، کار خود را به عنوان یک سازمان غیردولتی در سال 1379 آغاز کرد. شرکت پیمانکاری هیربدان را تعدادی از مهدسین و مدیران باتجربه، تأسیس کرده‌اند. این سازمان، به طور تخصصی، پروژه‌های نفت و گاز و نیروگاهی را اجرا می‌کند. از مهم‌ترین پروژه‌های انجام شده به دست مهندسین این شرکت می‌توان به احداث نیروگاه پالایشگاه بندرعباس، احداث پتروشیمی ایلام، پروژه شتاب دهنده استارت آپی نیروان، پروژه هیربدان شیراز در زمینه تولید اوره و آمونیاک و مدیریت انتقال فناوری نیروگاه‌های بادی در کشور برای اولین بار، اشاره کرد.

این کشور توانسته است با اجرای پروژه‌هایی در کشورهای همسایه، به عنوان یکی از مهم‌ترین شرکت‌های پیمانکاری بین‌المللی در ایران، شناخته شود. HIRBODAN، در طول بیش از 20 سال فعالیت خودش، پروژه‌های متنوعی را برای مشتریانی مثل شرکت ملی گاز ایران، شرکت مهندسی و توسعه نفت، شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی و بسیاری از سازمان‌های دیگر ایران و کشورهای همسایه، انجام دهد.

مدیریت هیربدان بر عهده جناب آقای ابراهیم منظری توکلی قرار دارد. 

در ادامه با فرصت‌های شغلی این شرکت آشنا می‌شوید. شما می‌توانید از طریق کاریابی جاب ویژن، برای این فرصت‌های شغلی، رزومه بفرستید.

فرصت‌های استخدام شرک هیربدان

این شرکت، در حال حاضر بیش از 300 نفر نیروی تخصصی دارد ولی همواره در حال توسعه و نیازمند جذب نیروی انسانی جدید است. در ادامه، جدیدترین فرصت‌های استخدام این سازمان را به شما معرفی می‌کنیم.

استخدام کارشناس آموزش و توسعه منابع انسانی

برای کار کردن به عنوان کارشناس آموزش و توسعه منابع انسانی باید دارای حداقل 5 سال سابقه کار مرتبط باشید. سابقه کار در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، مزیت محسوب می‌شود. برای احراز این شغل باید دارای مدرک تحصیلی در رشته مهندسی صنایع یا مدیریت، بازرگانی یا کسب و کار باشید. این شغل نیازمند تسلط به نرم‌افزارهای زیر است:

  • Microsoft Front Page
  • Math Type
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft One Note
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft Visio
  • Microsoft Project
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Word

برای احراز این شغل باید در سطح متوسط به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید.

جذب تحلیلگر اقتصادی در شرکت هیربدان

برای کار کردن به عنوان تحلیل‌گر اقتصادی در این سازمان باید دارای حداقل 5 سال سابقه کار مشابه و سابقه کار مرتبط با حوزه نفت، گاز و پتروشیمی باشید. این جایگاه شغلی، نیازمند مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت، بازرگانی یا کسب و کار است. کسی که در این جایگاه شغلی قرار می‌گیرد باید به CMFAR مسلط باشد.

استخدام کارشناس حسابداری

برای احراز شغل کارشناس حسابداری در شرکت پیمانکاری هیربدان، باید دارای حداقل 5 سال سابقه کار در حوزه حسابداری و تجربه کار کردن در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی باشید. این جایگاه شغلی، نیازمند مدرک کارشناسی مالی و حسابداری و آشنایی با نرم‌افزار همکاران سیستم در سطح پیشرفته است. 

جذب مسئول دفتر مدیریت خانم

این شرکت، از خانم هایی که دارای حداقل یک سال سابقه کار مشابه و تجربه کار کردن در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی هستند، دعوت می‌کند که برای شغل مسئول دفتر مدیریت، رزومه ارسال کنند. این جایگاه شغلی نیازمند آشنایی به نرم‌افزارهای زیر، در سطح متوسط است:

  • Microsoft Front Page
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft One Note
  • Microsoft PowerPoint
  • Microsoft Visio
  • Microsoft Project
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Word

این شغل، نیازمند آشنایی با زبان انگلیسی در سطح متوسط است.

استخدام تحصیلدار آقا

برای کار کردن به عنوان تحصیلدار در این سازمان معتبر، باید حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط داشته باشید. این جایگاه شغلی نیازمند مدرک تحصیلی بالایی نیست و با یک مدرک دیپلم نیز می‌توانید به عنوان تحصیلدار در این شرکت، استخدام شوید.

جذب کارشناس بازرگانی

در صورتی که حداقل یک سال سابقه کار به عنوان کارشناس بازرگانی و سابقه فعالیت در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی را دارید، می‌توانید برای آگهی استخدام کارشناس بازرگانی در شرکت هیربدان، رزومه بفرستید. 

برای کار کردن در این جایگاه شغلی، باید در سطح متوسط، با زبان انگلیسی آشنا باشید. مدرک تحصیلی در یکی از رشته‌های فنی و مهندسی، شانس شما را برای احراز این شغل، بالا می‌برد.

استخدام انباردار مالی

کار کردن به عنوان انباردار مالی در این شرکت، نیازمند حداقل 5 سال سابقه کاری مرتبط و مدرک تحصیلی لیسانس در رشته مالی و حسابداری است. برای احراز این شغل باید به نرم‌افزارهای مایکروسافت ورد، اکسل و اوت لوک و نرم‌افزارهای تخصصی حسابداری مثل همکاران سیستم و راهکاران، مسلط باشید.

جذب کارشناس منابع انسانی در شرکت هیربدان

احراز شغل کارشناس منابع انسانی در این سازمان نیازمند حداقل مدرک تحصیلی لیسانس در یکی از رشته‌های ریاضی، آمار، مدیریت، بازرگانی یا کسب و کار و آشنایی با زبان انگلیسی در سطح متوسط است. این جایگاه شغلی، حداقل سه سال سابقه کار در حوزه منابع انسانی نیاز دارد.

استخدام راننده

شرکت هیربدان به راننده خودروهای سبک و سنگین هم نیاز دارد. برای احراز این شغل، باید گواهینامه مرتبط و حداقل 5 سال سابقه کاری داشته باشید. روابط عمومی بالا از شرایط احراز این جایگاه شغلی است.

جذب کارمند کارخانه

برای کار کردن به عنوان کارمند کارخانه باید حداقل 2 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه داشته باشید. این جایگاه شغلی نیازمند تسلط به نرم‌افزار مایکروسافت ورد و آشنایی با نرم‌افزارهای مایکروسافت اکسل و مایکروسافت اوت لوک است.

دیگر فرصت‌های شغلی

دیگر فرصت‌های شغلی در شرکت هیربدان به شرح زیر هستند:

  • کارشناس کنترل پروژه
  • مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • کارشناس ابزار دقیق
  • کارشناس مکانیک
  • نقشه کش برق
  • کارشناس فرآیند
  • مهندس پروژه

شرایط استخدام در هیربدان

برای کار کردن در اکثر جایگاه‌های شغلی در این شرکت باید دارای مدرک لیسانس از یکی از دانشگاه‌های مطرح کشور باشید. مهارت در زبان انگلیسی، شامل مهارت در خواندن و نوشتن و مهارت‌های مکالمه‌ای به زبان انگلیسی، اهمیت زیادی برای استخدام شدن در این شرکت دارد. از دیگر شرایط استخدام در هیربدان می‌توان  به مهارت‌های ICDL اشاره کرد. به علاوه، آقایان برای کار کردن در این شرکت باید دارای کارت پایان خدمت باشند.

مشاهده آگهی‌های استخدام در شهرهای مختلف ایران

تهران     بندرعباس     ایلام     شیراز 

مشاهده بیشتر toggle