سوالات متداول درباره شرکت شاتل
معرفی شرکت شاتل و فرصتهای شغلی آن
گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل که در سال 1381 تاسیس شده است، تاکنون برای بیش از 2500 نفر نیروی انسانی بهطور مستقیم اشتغالزایی کرده است. گفتنی است که شرکت شاتل، یکی از بزرگترین شرکت های فعال در حوزه خدمات رسانی و دسترسی به اینترنت در کشور با بیش از 3 میلیون کاربر در سراسر ایران است. این شرکت در ابتدا فعالیت خود را با 20 نفر از کارشناسان متخصص در حوزه خدمات دسترسی به اینترنت از طریق تلفن یا همان Dial up و کارت تلفن بین المللی آغاز کرد. با گسترش فعالیت این شرکت، خدماتی از جمله اینترنت پر سرعت ADSL2+ برای اولین بار در ایران و پهنای باند بصورت DSL و بی سیم نیز به این شرکت افزوده شد. هم اکنون شرکت شاتل ارائه دهنده خدمات وسیع و مختلفی در حوزه اینترنت پر سرعت و خدمات تکمیلی مرتبط با آن است.
شرکت shatel حدودا 400 دفتر نمایندگی رسمی در سراسر کشور دارد که به صورت مستمر خدمات خود را در سراسر کشور عرضه می کند. قابل ذکر است که در ده سال گذشته این شرکت رشد 80 درصدی در نیروی انسانی خود را تجربه کرده است. به همین دلیل فرصت های شغلی زیادی نیز در این شرکت وجود دارد. همچنین Shatel به مدت 4 سال متوالی از 1395 تا 1398 مقام اول را در حوزه بهترین محل کار کسب کرده است.
بیش از 95 درصد از کارکنان شرکت شاتل را افراد متخصص و فارغ التحصیلان دانشگاهی در حوزه های رشته های فنی، فناوری اطلاعات، مدیریت، بازرگانی، اقتصاد و رشته های مرتبط دیگر تشکیل می دهد.
خدمات و محصولات شاتل
خدمات شاتل بسیار گسترده است و این شرکت در سالهای اخیر توانسته است محصولات خود را بیشتر از قبل توسعه دهد. خدمات این شرکت به شرح زیر است:
- سرویس اینترنت پرسرعت شاتل ADSL2+
- تلفن همراه با سیم کارت شاتل موبایل
- تلفن ثابت و اپلیکیشن شاتل تاک
- خدمات اتصال نقطه به نقطه
- خدمات میزبانی سرور
- تهیه و نصب تجهیزات شبکههای دسترسی
- خدمات پهنای باند
- خدمات Transmission
- تماشای آنلاین فیلم و سریال در نماوا
فرم استخدام شاتل
شما میتوانید در همین صفحه از سایت کاریابی جاب ویژن آگهیهای استخدام شاتل را مشاهده کنید و بهصورت رایگان برای آنها رزومه بفرستید. همچنین میتوانید فرم استخدام این شرکت را در سایت رسمی آن تکمیل کنید. فرصتهای شغلی شاتل هماکنون عبارتاند از:
فروش و بازاریابی:
- سرگروه گرافیک و خلاقیت هنری
- کارشناس فروش
- گرافیست
- کارشناس بازاریابی و تبلیغات
- کارشناس بازاریابی همکاریهای سازمانی
- کارشناس ارزیابی بهبود فرایندها و عملکرد
- کارشناس طراحی و تجربه کاربری
- کارشناس نگهداری وبسایت و اپلیکیشنها
نماوا:
- کارشناس انتخاب محتوا
- طراح رابط کاربری UI/UX
- کارشناس DevOps
- برنامهنویس back-end
- برنامهنویس front-end
- کارشناس بازاریابی
- کارشناس سیستم مدیریت محتوا
- کارشناس تدوین و روتسکوپی
- اسکرام مستر
- کارشناس ارشد سئو
فنی:
- کارشناس عملیات شبکه
- کارشناس فنی Voice
- کارشناس برق
- کارشناس پشتیبانی فنی مشترکین سازمانی
مالی:
- کارشناس حسابداری مالی
خدمات فنی مشتریان:
- کارشناس پشتیبانی فنی مشترکین
مدیریت کیفیت:
- کارشناس share point
- کارشناس ارزیابی رضایت مشترکین
- کارشناس سیستمها و بهبود روشها
- کارشناس رسیدگی به شکایات
امور مخابراتی و زیرساختها:
- کارشناس امور قرارداد مجتمعها و سایتها
- کارشناس امور مخابراتی و زیرساختها
IT:
- کارشناس HelpDesk
شما میتوانید برای مشاهده چکیده شغل و شرایط استخدامی هرکدام، روی آن کلیک کنید. سپس در صورت تمایل روی گزینه «ارسال رزومه» کلیک کنید. سپس به قسمت فرم هدایت میشوید که باید در آن مشخصات فردی خود را تکمیل کنید و به مراحل بعدی بروید تا فرم را تکمیل کرده و در صورت تایید صلاحیت رزومهتان، با شما برای تعیین وقت مصاحبه تماس گرفته شود.
مراحل استخدام شاتل
همانطور که گفتیم، برای استخدام در شاتل باید یا در سایت جاب ویژن و یا در سایت رسمی این شرکت فرم استخدامی آن را تکمیل کرده و رزومهتان را ارسال کنید. بعد از این کار، مراحل زیر برای استخدام کارجویان طی خواهد شد:
- ارسال رزومه
- مصاحبه مقدماتی و تخصصی که مجموعا 3 تا 4 بار خواهد بود.
- مصاحبه نهایی
- آغاز همکاری
سوالات مصاحبه استخدامی شاتل
همانطور که گفتیم، برای استخدام در شاتل باید در مصاحبههای تخصصی و عمومی آن شرکت کنید. در این مصاحبهها بسته به شغل موردنظر شما، سوالاتی از شما پرسیده میشود. این سوالات مصاحبه در بخش عمومی معمولا مشابه سوالات مصاحبه در اغلب شرکتها است و معمولا مربوط به سنجش مهارتهای نرم و دلایل ترک شغل قبلی است. بااینحال، در قسمت مصاحبه تخصصی سوالات مربوط به حوزه شغلیتان از شما پرسیده میشوند تا مهارتهای سخت شما را مورد سنجش قرار دهند. برخی اوقات این سوالات نیز در قالب آزمون استخدامی از شما پرسیده میشوند. فراموش نکنید که آمادگی قبلی برای جلسات مصاحبه به موفقیت هرچه بیشتر شما کمک خواهد کرد.
فرصتهای شغلی شاتل
در ادامه قصد داریم فرصتهای شغلی شاتل را با هم بررسی کنیم و شرایط استخدامی هرکدام را بیان کنیم.
استخدام کارشناس فروش
کارشناسان فروش معمولا وظیفه معرفی محصولات و خدمات شرکت را به مشتریان بالقوه بر عهده دارند. همچنین بسته به اندازه سازمانها، کارشناس و مدیر بازاریابی و فروش میتواند بهصورت تیمی یا فردی فعالیت کند.
استخدام کارشناس فروش و پشتیبانی فنی
کارشناس پشتیبان فنی و خدمات پس از فروش مسئولیت ارتباط با مشتریان و حل مشکلات آنها را بر عهده دارد. همچنین این افراد باید به سوالات مشتریان در مورد محصولات و خدمات نیز پاسخ دهند. برای احراز این شغل، اتمام خدمت سربازی یا معافیت از آن الزامی است. همچنین سابقه کاری کمتر از دو سال و مدرک تحصیلی کارشناسی کامپیوتر یا فناوری اطلاعات برای این شغل موردنیاز است.
استخدام تحلیلگر داده
معمولا تحلیلگران داده مسئولیت دریافت دادههای خام و تبدیل آنها به دادههایی معنادار را بر عهده دارند. همچنین این این افراد بر فرایند کلی جمعآوری و ذخیرهسازی دادهها نظارت میکنند. برای استخدام در این شغل باید حداقل مدرک کارشناسی یکی از رشتههای فنی مهندسی یا علوم پایه و حداقل دو سال سابقه کاری در سمت مشابه داشته باشید. همچنین آقایان باید دارای کارت پایان خدمت یا معافیت دائم باشند.
استخدام کارشناس حسابدار
حسابداران معمولاً مسئولیت نظارت بر جریان مالی شرکت و ثبت معاملات تجاری مختلف را بر عهده دارند. همچنین این افراد باید کلیه اسناد حسابداری و مالی را در سیستم ثبت کرده و گزارشهای ماهیانه مالی را ارائه دهند. گفتنی است که برای استخدام در این شغل باید حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط و مدرک کارشناسی ارشد مالی و حسابداری داشته باشید.
استخدام کارشناس فروش و بازاریابی
کارشناسان فروش و بازاریابی معمولا وظیفه معرفی محصولات و خدمات شرکت را به مشتریان بالقوه بر عهده دارند. همچنین بسته به اندازه سازمانها، کارشناس و مدیر بازاریابی و فروش میتواند بهصورت تیمی یا فردی فعالیت کند. شرکت شاتل از کارجویان با 2 سال سابقه کاری مرتبط و مدرک لیسانس یکی از رشتههای مدیریت، بازرگانی یا کسبوکار دعوت به همکاری میکند.
استخدام کارشناس تولید محتوا
کارشناسان تولید محتوا مسئولیت نگارش مقالات و متون مختلف را برای سایت بر عهده دارند. همچنین این افراد باید مطالب سایت را بهروزرسانی کرده و تقویم محتوایی برای بلاگ تعیین کنند. در برخی شرکتها، آشنایی این افراد با اصول سئو نیز ضروری است. برای استخدام در این شغل باید حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط و مدرک کارشناسی یکی از رشتههای مدیریت، بازرگانی یا کسبوکار را داشته باشید.
سایر فرصتهای شغلی شرکت شاتل عبارتاند از:
- استخدام کارشناس پهنای باند و راهکارهای خاص
- استخدام تکنسین نصب و نیروی دکلکار
- استخدام کارشناس سیستمها و روشها
- استخدام کارشناس voip
- کارشناس توسعه نرمافزار
- کارمند منابع انسانی
شما میتوانید قبل از ارسال رزومه برای این موقعیتهای شغلی، با استفاده از رزومهساز رایگان و دوزبانه جاب ویژن برای خودتان رزومهای حرفهای با قالبی استاندارد بسازید. قابل ذکر است که شرکت شاتل در بسیاری از شهرهای ایران شعبه دارد و شما میتوانید برای آگهیهای استخدام شاتل در تهران، استخدام شاتل تبریز، استخدام شاتل کرج، استخدام شاتل در اهواز، استخدام شاتل اصفهان و... در همین صفحه رزومه بفرستید.