سوالات متداول درباره آگهیهای استخدام مبین نت
فرصتهای شغلی شرکت ارتباطات مبین نت و شرایط استخدامی آن
شرکت ارتباطات مبین نت که زیرمجموعه همراه اول است، در آذرماه سال 1387 تاسیس شده است. این شرکت در حوزه ارائه خدمات ارتباطی باندپهن بی سیم فعالیت میکند. شرکت مبین نت علاوه بر ارائه خدمات در حوزه اینترنت خانگی، طیف گستردهای از خدمات مانند اینترنت سازمانی و خدمات هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا را ارائه میکند. گفتنی است که شرکت مبین نت در سال 1395 در بین 200 شرکت برتر ایرانی قرار گرفت. این شرکت تاکنون بهصورت غیرمستقیم برای 5 تا 6 هزار نفر از افراد در کشور اشتغالزایی کرده است.
افتخارات مبین نت
- نشان عضویت طلایی فروم اینترنت اشیا ایران
- نشان حمایت از دانشگاه شریف
- برترین اپراتور FWA در چهار دوره پیاپی
- حضور در بین 100 شرکت برند برتر
- گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرفکننده
- نشان سرآمدی در کیفیت
- گواهینامه بینالمللی کیفیت برتر از کانادا
فرصتهای شغلی مبین نت
شما میتوانید در همین صفحه از جاب ویژن تمامی آگهیهای استخدام مبین نت را مشاهده کنید و بهصورت رایگان برای آنها رزومه بفرستید. همچنین با مراجعه به سایت رسمی این شرکت، میتوانید انواع فرصتهای شغلی مبین نت را مشاهده کنید. در ادامه برخی از رایجترین فرصتهای شغلی مبین نت همراه با شرایط استخدامی هرکدام را شرح خواهیم داد.
کارشناس طرح و مهندسی سامانههای سازمانی
افرادی که در زمینه مدیریت پروژه و مدیریت سرویس تجربه کاری دارند، میتوانند در این شغل استخدام شوند. تحصیلات موردنیاز برای این موقعیت شغلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات، کامپیوتر و سایر رشتههای مرتبط است. همچنین مهارتهای ارتباطی قوی، مهارت مذاکره و مهارت تصمیمگیری برای این شغل موردنیاز است.
کارشناس منابع انسانی
تیم منابع انسانی مبین نت به یک کارشناس منابع انسانی با حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط و مدرک تحصیلی در یکی از رشتههای مدیریت منابع انسانی، مهندسی صنایع و MBA نیاز دارد. برای استخدام بهعنوان کارشناس منابع انسانی در مبین نت باید توانایی تجزیه و تحلیل، حل مسئله، کار گروهی و مهارتهای ارتباطی قوی داشته باشید.
کارشناس دیجیتال مارکتینگ
برای استخدام در مبین نت بهعنوان کارشناس دیجیتال مارکتینگ به حداقل 2 سال سابقه کاری مرتبط، تسلط بر برنامهریزی و اجرای کمپینهای تبلیغاتی، تسلط بر اصول سئو، آشنایی با google analytics و... نیاز است.
کارشناس تحقیق و توسعه
کسانی که در رشته فناوری اطلاعات، MBA یا مهندسی صنایع تحصیل کردهاند و با تحقیقات بازار، تحلیل رقبا و مدلهای بازاریابی آشنا هستند، میتوانند برای موقعیت شغلی کارشناس تحقیق و توسعه رزومه ارسال کنند.
مسئول دفتر
مسئول دفتر مسئولیت هماهنگی و اجرای امور اداری شرکت، تنظیم جلسات مختلف، و پاسخگویی به تماسهای دریافتی را بر عهده دارد. برای این شغل نیاز به تحصیلات در رشته خاصی نیست؛ اما داشتن مدرک کارشناسی ضروری است.
سایر فرصتهای شغلی مبیننت عبارتاند از:
- کارشناس تحقیق و توسعه
- کارشناس ارتباطات با کارکنان
- کارشناس فروش سازمانی B2B
- کارشناس پشتیبانی عوامل فروش
- کارشناس پشتیبانی فروش سازمانی
- کارشناس فروش مستقیم
- و...
ارسال رزومه برای استخدام در مبین نت
همانطور که گفتیم شما میتوانید در همین صفحه از سایت جاب ویژن برای فرصتهای شغلی مبین نت بهصورت رایگان رزومه ارسال کنید. همچنین اگر به سایت رسمی این شرکت سری بزنید، میتوانید از قسمت درباره مبین نت و استخدام، برای فرصتهای شغلی فعال این شرکت رزومه ارسال کنید. علاوه بر این، میتوانید رزومه خود را به آدرس ایمیل jobs@mobinnet.net ارسال کنید.
کار در شرکت مبین نت مزایای زیادی از جمله بورس آموزشی، تسهیلات رفاهی، تسهیلات ورزشی، امکانات رفاهی و... دارد.
آدرس شرکت مبین نت
دفتر مرکزی: تهران، تقاطع شهید مطهری و ولیعصر، بعد از هتل بزرگ تهران، جنب بانک اقتصاد نوین
ساختمان فنی: تهران، بعد از سهراه تهرانپارس، ابتدای اتوبان دماوند، روبهروی پمپ بنزین جوادیه، ساختمان صنایع ارتباطی پایا
جستجوی فرصتهای شغلی در سایت کاریابی جاب ویژن
شما میتوانید برای مشاهده آگهیهای استخدامی تمامی گروههای شغلی در سایت جاب ویژن در سراسر ایران، به صفحه فرصتهای شغلی مراجعه کرده و با استفاده از فیلترهای مختلف نوار جستجوی پیشرفته، مشاغل موردنظر خود را پیدا کنید. این فیلترها عبارتاند از:
- عنوان شغلی: با استفاده از این قسمت میتوانید عنوان شغلی موردنظرتان را جستجو کنید.
- گروه شغلی: یکی دیگر از مزایای استفاده از سایت جاب ویژن، دستهبندی مشاغل در گروههای شغلی مختلف است که با استفاده از آن میتوانید بهراحتی تمامی فرصتهای شغلی گروه شغلی مدنظرتان را مشاهده کنید.
- شهر: اگر به دنبال فرصتهای شغلی در شهر محل زندگیتان هستید، میتوانید با استفاده از این فیلتر آنها را مشاهده کنید.
- سابقه کاری: از این قسمت میتوانید میزان سابقه کاری خود را مشخص کنید.
- حقوق: این فیلتر برای مشخص کردن بازه حقوقی مدنظرتان است تا فرصتهای شغلی بر این اساس برای شما نمایش داده شوند.
- نوع همکاری: گزینههای این قسمت شامل تماموقت، پارهوقت و قراردادی/ پروژهای است.
- امکان دورکاری: برای مشاهده موقعیتهای شغلی با امکان دورکاری، میتوانید این گزینه را فعال کنید.
- امکان کارآموزی: اگر سابقه کاری ندارید یا به دنبال فرصتهای کارآموزی هستید، میتوانید با فعالسازی این گزینه تمامی این فرصتها را مشاهده کنید.
- سطح ارشدیت: با استفاده از این قسمت میتوانید سطح شغلی خودتان را مشخص کنید که از کارمند تا مدیر ارشد متغیر است.
- زمان انتشار: با استفاده از این گزینه میتوانید زمان انتشار آگهیهای استخدامی را مشخص کنید که بازه آن از سه روز تا یک ماه متغیر است.
- مزایا و تسهیلات: با استفاده از گزینههای این فیلتر میتوانید مزایا و تسهیلات مدنظرتان مانند پاداش، وام، بن غذا، بیمه و ... را انتخاب کنید.
- نام سازمان: اگر میخواهید فرصتهای شغلی سازمان خاصی را مشاهده کنید، از این قسمت نام آن را جستجو کنید.