روایت چوپان از سال 1370 با هدف تولید محصولات لبنی سالم و با کیفیت شروع شد و این سفر متعهدانه به کیفیت، 34 سال است که با وجود تمام فراز و نشیبهایی که تا به امروز پشت سر گذاشتیم، ادامه دارد. چوپان از ابتدا تا به امروز بر تأمین لبنیات سلامتمحور در سبد غذایی خانواده ایرانی و استفاده از بهترین مواد اولیه وفادار بوده است. چوپان فعالیت خود را با تولید شیر و ماست شروع کرد و امروز با محصولات متنوعی از جمله انواع ماست (چکیده، موسیر، همزده)، شیر و شیرهای طعمدار، دوغ، خامه ساده و خامههای طعمدار و انواع پنیر به فعالیت خود ادامه میدهد. ما باور داریم که تولید غذا با رویکرد «همیشه تازه، همیشه سلامت» سهم بهسزایی در توسعه سلامت جامعه ایرانی دارد و در این مسیر با تولید محصولات لبنی پاستوریزه و هموژنیزه تازه و فاقد مواد نگهدارنده و افزودنی، بیشازپیش در راستای بهبود کیفیت تغذیه هموطنان خود تلاش میکند. در حالحاضر بیش از 70 نوع محصول لبنی در چوپان تولید میشود که در سراسر ایران در دسترس است. امیدواریم با اتکاء به رضایت مشتریان خود و تعهد به ارزشهای پیشروی چوپان در تولید، بتوانیم چشمانداز درخشانی برای سلامت جامعه ایرانی ترسیم کنیم.
کار کردن در چوپان چطور است؟
«سواد چوپانی» و «چوپانِ شنوا» دو کلیدواژه برای معرفی فرهنگ سازمانی ماست. یادگیری مستمر و حلمسئلهی گفتگومحور از ارزشهای اصلی ما در سازمان است. ما در چوپان ساعات زیادی را با حضور متخصصان تراز اول مدیریت، جامعهشناسی، روانشناسی و ... به رشد و توسعهی فردی و تیمی همکارانمان اختصاص دادهایم و مسیر پیشرفت در چوپان از آموزش مستمر میگذرد. پیشرفت در چوپان چندبعدی است و دریچه دید ما به آموزش بینرشتهای است. فرهنگ سازمانی انعطافپذیر و امن در سازمان ما این امکان را میدهد تا همکاران بتوانند داوطلبانه و خلاقانه ایدههای جدید خود را در مواجهه با چالشها به اتاق گفتگو و بالاترین سطح تصمیمگیری بیاورند.