لوگو جاب‌ویژن
شرکت تجارت ایران مال
www.iranmall.com 1001 تا 5000 نفر
سال تاسیس 1393
صنعت تجارت | بازرگانی
نوع مالکیت خصوصی
نوع فعالیت شرکت ایرانی دارای مشتریان داخلی و خارجی
آدرس وبسایت www.iranmall.com
درباره ما
بازار بزرگ ایران موسوم به «ایران مال» به عنوان یکی از پنج مال برتر جهان، جزو عظیم‌ترین پروژه‌های تجاری، فرهنگی و اجتماعی است که بین دو کلان‌شهر تهران و کرج واقع شده است. اهداف ایران‌مال تفکر و اندیشه‌ای که منجر به ساخت «ایران‌مال» شده است، تمامی باورهای دینی و ملی و داشته‌های تاریخی، جغرافیایی، فرهنگی و تمدنی را ترکیب نموده است، تا جهانیان اراده وعزم متخصصان ایرانی را با حیرت وشگفتی به تماشا بنشینند. این بازار بی‌نظیر با ارائه بهترین محصولات موسسات معتبر بین المللی و بهترین کالاهای داخلی، نماد یک اقدام زیر بنایی در تحقق توسعه پایدار اقتصادی- اجتماعی و فرهنگی است. اهداف اصلی این پروژه شامل موارد زیراست. کمک به رشد و توسعه پایدار اقتصادی جذب گردشگر داخلی و خارجی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و ایجاد اشتغال پایدار ارائه محیطی سالم برای تفریح، اوقات فراغت و خرید تمامی افراد جامعه به ویژه جوانان کشور و کشورهای همسایه آشنایی هر چه بیشتر مردم با تاریخچه و هویت فرهنگ ایرانی- اسلامی کمک به تسریع روند توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کمک به اقتصاد ملی از طریق افزایش تبادلات تجاری، مثبت کردن تراز تجاری و رهایی از اتکای اقتصاد ملی به نفت معکوس نمودن روند خروج ارز از کشور و مثبت کردن تراز تجاری در حوزه‌های تجارت داخلی و تجارت بین‌الملل کمک به ارتقای توانمندی شرکت‌ها و کمپانی‌های ایرانی در ارائه محصول و افزایش کیفیت و رضایت‌مندی مشتریان با واقع شدن و همجواری با شرکت‌های قدرتمند خارجی توسعه
توضیحات بیشتر angle
فرصت‌های شغلی