کشف فرصت های جدید در بازار، توسعه محصولات پرمخاطب و مشتری محور و یافتن مشتری ها و بازارهای مناسب داخلی و بین المللی، از اساسی ترین دغدغه های شرکت ها و کسب وکارهای ایرانی است. ما در اسپارک بر آنیم تا با بکارگیری آخرین روش ها و ابزارهای تحلیلی روز دنیا در کنار شرکت ها به تحلیل بازارهای هدف آنان، ارزیابی محصولات و فناوری های رقبایشان و نیز کشف و شناسایی فرصت های تجاری پیش رویشان کمک کنیم. هدف اسپارک ارتقای حداکثری هوش رقابتی و کسب وکاری مشتریان خود تا مرحله ی تبدیل شدن به یک کسب وکار در سطح و استانداردهای بین المللی است.