افق نگرش ایرانیان در 2 حوزه «تحقیقات بازاریابی» و «تبلیغات غیر رسانه ای» فعال است. همکاری با تیمی جوان، پرانرژی، با انگیزه و در محیطی صمیمی همواره نقطه قوت ما بوده است و همین موضوع باعث دستیابی ما به نتایج رضایت بخش شده است.
ما در بخش «تحقیقات بازاریابی» به شرکت های تولید کننده کالا و خدمات کمک می کنیم تا دیدگاه دقیق تری از وضعیت بازار، نظرات مصرف کنندگان، فعالیت رقبا و ... داشته باشند. با داشتن این اطلاعات، شرکت ها خواهند توانست تا در مسیر فعالیت خود، گام های مطمئن تری بر دارند.
در سوی دیگر، بسیاری از اوقات، شرکت ها تمایل دارند تا در کنار فعالیت های رسانه ای خود، ارتباط نزدیکتر و تاثیرگذارتری با مخاطبین خود داشته باشند. ما در بخش «تبلیغات غیر رسانه ای»، این خدمت را به شرکت ها ارائه می دهیم و با ارائه طرح ها و کمپین های غیر رسانه ای، آنها را در تعامل مستقیم با مخاطبینشان یاری می کنیم.