استخدام انتشارات مدرسان شریف
استخدام انتشارات مدرسان شریف

استخدام در انتشارات مدرسان شریف

3.8company score
modaresanesharif.ac.ir 51 تا 200 نفر
کتاب های آموزشی کارشناسی ارشد و دکتری
سال تاسیس 1382
صنعت رسانه / چاپ و نشر آموزش / پژوهش
نوع مالکیت خصوصی
نوع فعالیت شرکت ایرانی دارای مشتریان داخلی
آدرس وبسایت modaresanesharif.ac.ir

امتیاز سازمان

3.8
درباره ما
انتشارات مدرسان شریف دارای مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، متشکل از متخصصان باتجربه حوزه آموزش، قویترین و معتبرترین مرکز برگزاری دوره های آمادگی آزمونهای دکترا، کارشناسی ارشد و کاردانی به کارشناسی می باشد. با افزایش دوره های آمادگی آزمون در سالهای اخیر، این مؤسسه با ارائه خدمات آموزشی با کیفیت، شاهد استقبال چشمگیر جمع کثیری از دانشجویان بوده و با افتخار اعلام می دارد که توانسته تأثیر شگرفی در موفقیت دانش پذیران داشته باشد و رتبه های تک رقمی و برتر را به عنوان آینده سازان ایران معرفی نماید که این مهم نشان دهنده به ثمر نشستن گنجینه تجربیات چندین ساله و پشتکار بی نظیر مدیریت و همکاری و تلاش پرسنل این مؤسسه می باشد. از دیگر دستاوردهای این مجموعه، فعالیت طولانی و رو به رشد انتشارات مدرسان شریف می باشد که با تألیف کتاب های آموزشی در مقاطع دکترا، کارشناسی ارشد و کاردانی به کارشناسی گام بزرگی در ایجاد فرصت های برابر آموزشی برداشته و حضور هر ساله در نمایشگاه بین المللی کتاب و استقبال کم نظیر جامعه دانشگاهی از کتب این انتشارات، گویای برتری و افتخارات بی همتای این سازمان در بین ناشران دانشگاهی می باشد. خدمات آموزشی مدرسان شریف در زمینه برآورده کردن نیازهای داوطلبان، در قالب کلاس های حضوری (فقط در تهران)، آزمون های آزمایشی، پکیج های آموزشی و مشاوره و هدایت تحصیلی ارائه می گردد و شما نیز می توانید با پیوستن به خانواده بزرگ مدرسان شریف و با توکل بر ایزد منان، تلاش خود و بهره گیری از تکنولوژی آموزشی این مؤسسه، نام خود را در لوح زرین افتخارات مدرسان شریف درج نمائید.
توضیحات بیشتر angle
فرصت‌های شغلی
انتشارات مدرسان شریف
طراح داخلی (3D) - خانم
انتشارات مدرسان شریف
تهران، انقلاب | 12 - 15 میلیون تومان

7 روز پیش

مشاهده

فوری
انتشارات مدرسان شریف
حسابدار
انتشارات مدرسان شریف
تهران، انقلاب

7 روز پیش

مشاهده

انتشارات مدرسان شریف
سرایدار - آقا
انتشارات مدرسان شریف
تنکابن

10 روز پیش

مشاهده

انتشارات مدرسان شریف
کارمند حسابداری
انتشارات مدرسان شریف
تهران، انقلاب

10 روز پیش

مشاهده

انتشارات مدرسان شریف
مسئول دفتر مدیریت - خانم
انتشارات مدرسان شریف
تهران، انقلاب

10 روز پیش

مشاهده

فوری
انتشارات مدرسان شریف
تایپیست (مسلط به فرمول)
انتشارات مدرسان شریف
تهران، انقلاب
امکان دورکاری

10 روز پیش

مشاهده

انتشارات مدرسان شریف
کارمند اداری
انتشارات مدرسان شریف
تهران، انقلاب

10 روز پیش

مشاهده

انتشارات مدرسان شریف
مولف (مقطع دبیرستان گروه تجربی)
انتشارات مدرسان شریف
تهران، انقلاب

9 روز پیش

مشاهده

انتشارات مدرسان شریف
نیروی خدماتی و نظافت - خانم
انتشارات مدرسان شریف
تهران، انقلاب

10 روز پیش

مشاهده

انتشارات مدرسان شریف
مولف کتاب های نظام مهندسی (رشته عمران)
انتشارات مدرسان شریف
تهران، انقلاب

10 روز پیش

مشاهده

انتشارات مدرسان شریف
منشی اداری - خانم
انتشارات مدرسان شریف
تهران، انقلاب

10 روز پیش

مشاهده

انتشارات مدرسان شریف
مولف کتب تقویتی( ابتدایی تا کنکور) - خانم
انتشارات مدرسان شریف
تهران، انقلاب
امکان دورکاری

38 روز پیش

مشاهده

انتشارات مدرسان شریف
مولف (مقطع دبیرستان-گروه علوم انسانی)
انتشارات مدرسان شریف
تهران، انقلاب

37 روز پیش

مشاهده

سوابق ارسال رزومه برای این شرکت

سوالات متداول درباره مدرسان شریف

1 آیا ارسال رزومه برای مدرسان شریف در سایت جاب ویژن برای من هزینه‌ای دارد؟
2 آیا فرصت شغلی برای دانشجویان در مدرسان شریف وجود دارد؟
3 آیا فرصت شغلی در مدرسان شریف در شهرهای مختلف ایران وجود دارد؟

معرفی مدرسان شریف و شرایط استخدامی این موسسه

انتشارات مدرسان شریف که در سال 1382 تأسیس شده است، یکی از بزرگ‌ترین مؤسسه‌های آموزشی دارای مجوز رسمی از وزارت علوم و تحقیقات است. این مؤسسه با برگزاری آزمون‌های آزمایشی ارشد، دکتری و کاردانی به کارشناسی توانسته است تأثیر زیادی روی آمادگی دانشجویان و موفقیت آن‌ها در کنکور بگذارد. از دیگر فعالیت‌های این مؤسسه می‌توان به تألیف کتاب‌های آموزشی کنکور، برگزاری کلاس‌های آموزشی، پکیج‌های آموزشی و مشاوره تحصیلی اشاره کرد.

خدمات آموزشی مدرسان شریف

همان‌طور که گفته شد، این مؤسسه برگزارکننده آزمون‌های آزمایشی ارشد، دکتری و کاردانی به کارشناسی است. از دیگر خدمات آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کلاس‌های آنلاین

قبل از شیوع ویروس کرونا، کلاس‌های حضوری برای آمادگی داوطلبان کنکور در تهران برگزار می‌شد؛ اما بعد از همه‌گیری کرونا، هم‌اکنون این کلاس‌ها در قالب کلاس‌های آنلاین برگزار می‌شوند. در این کلاس‌ها امکان پرسش و پاسخ بین اساتید و داوطلبان و مشاهده آفلاین جلسات وجود دارد.

بسته‌های آموزشی

بسته‌های آموزشی این موسسه در فروشگاه آنلاین برای داوطلبانی که به هر دلیلی امکان حضور را در کلاس‌های آنلاین ندارند، ارائه می‌شود. این بسته‌ها شامل، دی‌وی‌دی آموزشی، دو مرحله آزمون خود سنجی، کتاب مشاوره و برنامه‌ریزی و کتاب‌های آموزشی است. این کتاب‌های آموزشی شامل تست‌های آزمون‌های 10 تا 15 سال اخیر است که تمامی منابع را برای داوطلبین پوشش می‌دهد.

کتاب‌های آموزشی

کتاب‌های آموزشی مدرسان شریف به دو نوع فیزیکی و الکترونیکی وجود دارند. کتاب‌های فیزیکی شامل کتاب‌های دکتری، کارشناسی ارشد، پرستاری، وکالت و قضاوت است. همچنین کتاب‌های الکترونیکی منابع مربوط به آزمون‌های دکتری، کارشناسی ارشد و آزمون استخدامی را در برمی‌گیرد. در کتاب‌های استخدامی، منابع مربوط به آزمون‌های استخدامی مختلف مانند سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی پیدا می‌شود.

مشاوره تحصیلی

در مشاوره تحصیلی، افرادی که خود دارای رتبه‌های برتر تک‌رقمی یا دورقمی هستند و آموزش‌های روانشناسی لازم را برای تشخیص تیپ شخصیتی داوطلبین دیده‌اند، برنامه‌های مطالعاتی آن‌ها را مدیریت کرده و به آن‌ها مشاوره‌های لازم را می‌دهند. همچنین این افراد می‌توانند در نکات و فنون تست‌زنی و مطالعه مؤثر به داوطلبین کنکور کمک کنند.

خدمات مربوط به مشاوره تحصیلی به دو بخش کلی خدمات مربوط به طرح مشاوره و پشتیبان و خدمات مربوط به طرح مدیر برنامه (ویژه داوطلبین کارشناسی ارشد) تقسیم می‌شوند. طرح مشاوره و پشتیبان برای افرادی که در آزمون‌های آزمایشی ثبت‌نام کرده‌اند، رایگان است. برای استفاده از این طرح، می‌توانید با شماره تماسی که در سایت رسمی این موسسه در اختیار شما قرار می‌گیرد، تماس بگیرید و به مدت 10 دقیقه از یکی از افرادی که در رشته شما رتبه تک رقمی یا دو رقمی کسب کرده است، مشاوره بگیرید.

در طرح دوم یعنی طرح مدیر برنامه، داوطلبین علاوه بر برخورداری از مشاوره‌های طرح اول، از برنامه‌ریزی‌های درسی و تماس‌های تلفنی هفتگی نیز برخوردار می‌شوند. در این طرح، مشاور خود به‌صورت هفتگی و منظم با داوطلبین تماس می‌گیرد و تا روز کنکور همراه آن‌ها است.

آزمون‌های آزمایشی

آزمون‌های آزمایشی علاوه بر آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد، شامل آزمون قضاوت و وکالت نیز می‌شود. در همین راستا، مدرسان شریف خدمات آموزشی متنوعی را برای متقاضیان شرکت در این آزمون‌ها که شامل 4 مرحله آزمایشی آزمون قضاوت و بسته‌ها و کتب آموزشی مختلف است، در اختیار داوطلبین می‌گذارد. برای خرید از فروشگاه آنلاین و شرکت در آزمون‌های آزمایشی، باید ابتدا در سایت ثبت‌نام کرده و حساب کاربری خود را تکمیل کنید.

در برگزاری این آزمون‌های آزمایشی موارد زیر رعایت می‌شود:

  • رعایت توزیع نرمال و پراکندگی سؤالات
  • قرار دادن دام یا تله تستی
  • انطباق با منابع آزمون
  • تحلیل آزمون‌های پیشین
  • محاسبه ضریب دشواری سؤالات
  • تغییر و تدوین سؤالات جدید
  • دفترچه پاسخ‌نامه تشریحی

استخدام در مدرسان شریف

این موسسه مانند سایر سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی، نقش پررنگی در اشتغال‌زایی کشور ایفا کرده است؛ به‌طوری‌که فرصت‌های شغلی زیادی برای دانشجویان و تازه فارغ‌التحصیلان بدون سابقه کار در این موسسه فراهم شده است. برای همکاری با مدرسان شریف، هم می‌توانید در سایت جاب ویژن رزومه بفرستید و هم در سایت اصلی این موسسه، فرم همکاری پر کنید. فرم استخدام سایت مدرسان شریف مخصوص دانشجویانی است که از خدمات این موسسه استفاده کرده‌اند و رتبه یک تا دو رقمی در کنکور به دست آورده‌اند.

به‌روزترین و جدیدترین انواع آگهی استخدام مشاغل مختلف، در همین صفحه در سایت جاب ویژن منتشر و به‌روزرسانی می‌شوند. برای مشاهده شرایط و شرح وظایف هر موقعیت شغلی، می‌توانید روی هرکدام از آن‌ها کلیک کنید. به‌عنوان‌مثال، در آگهی استخدام مترجم مدرسان شریف، شرایط استخدام به شرح زیر است:

  • خانم
  • حداقل مدرک کارشناسی زبان و ادبیات
  • تسلط بر زبان انگلیسی در حد متوسط
  • دارای حداقل یک سال سابقه کار

سایر موقعیت‌های استخدام موسسه مدرسان شریف عبارت‌اند از:

استخدام منشی مدیریت خانم

وظیفه منشی در شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف معمولاً برنامه‌ریزی و هماهنگی جلسات و وقت‌های ملاقات، پاسخگویی به تماس‌های تلفنی، حسابداری و حسابرسی بخش‌های مختلف مالی است. شرایط استخدام منشی در این موسسه عبارت است از:

  • حداقل مدرک لیسانس
  • حداقل دو سال سابقه کار در سمت مشابه
  • دارای روابط عمومی بالا

استخدام برنامه‌نویس Back-end PHP

برنامه‌نویسان بک‌اند مسئولیت توسعه قسمتی از وب‌سایت را بر عهده دارند که برای کاربران قابل مشاهده نیست و به اصطلاح به آن سمت سرور (Server-side) گفته می‌شود. این موسسه به یک برنامه‌نویس بک‌اند با شرایط زیر نیاز دارد:

  • تسلط بر node js، Go، HTML & CSS و PHP به‌طور پیشرفته
  • تسلط به mysql
  • حداقل سابقه کار دو سال
  • حداقل مدرک کارشناسی رشته‌های کامپیوتر یا IT
  • کار به‌صورت تمام‌وقت و حضوری

استخدام نمایندگی فروش در اصفهان

انتشارات مدرسان شریف در شهرهای مختلف ایران از جمله اصفهان، شیراز، مشهد، کرج و... نمایندگی دارد که در آن از کارجویان علاقه‌مند دعوت به همکاری می‌کند. یکی از این فرصت‌های شغلی، نماینده فروش در اصفهان با شرایط زیر است:

  • 2 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه
  • ترجیحاً ساکن اصفهان
  • فعال در زمینه آموزش

استخدام تایپیست

از فرصت‌های شغلی پرتکرار این موسسه می‌توان به آگهی استخدام تایپیست مدرسان شریف اشاره کرد. شرایط احراز این شغل به شرح زیر است:

  • دارای دو سال سابقه کاری مرتبط
  • آشنا به تایپ فارسی و لاتین
  • آشنا به صفحه‌آرایی

شما می‌توانید برای هریک از فرصت‌های شغلی موسسه مدرسان شریف که در این مطلب گفته شد و یا در همین صفحه وجود دارند، به صورت رایگان رزومه ارسال کنید.

مشاهده آگهی‌های شغلی در شهرهای بزرگ

شیراز          مشهد          کرج        تهران

مشاهده بیشتر toggle