پلتفرم «باما» در بهمن 1388، زمانی که هنوز صحبتی از اکوسیستم استارت اپی در ایران وجود نداشت، با هدف سوق دادن فروشندگان و خریداران خودرو به دنیای مجازی و تسهیل فرایند داد و ستد بین آن ها آغاز به کار کرد.
در سال گذشته این پلتفرم ، علاوه بر دستیابی و پشت سر گذاشتن این هدف اولیه، به تدریج به سمت تبدیل شدن به مرجع معتبر قیمت و اطلاعات بازار خودرو در کشور حرکت کرده است.
رویکرد ویژه ی بنیان گذاران «باما» نسبت به کسب و کار دیجیتالی از همان اول تمایز ملموسی را در شخصیت و عملکرد آن با دیگر بازیگران بازار ایجاد کرد که در همه جلوه های هویتی این پلتفرم قابل شناسایی است. یکی از نمونه های بارز این تمایز، حفظ جایگاه و تداوم موفقیت مجموعه با اتکا به تیمی کوچک و چابک است. به همین دلیل، تک تک اعضای تیم «باما» نقشی بسیار محوری در ادامه ی شکل دهی به این داستان موفقیت دارند.