🔻مونوپی برندی با اسم ترکیبی یا به اصطلاح Brandable Name هست که از دو کلمه «Moon» و «Happy» ایجاد شده و تولدش بر پایه اسم «مَـهشاد» شکل گرفت که یکی از دو بنیانگذار اصلی مونوپیه...
«مهشاد گودرزی» که خودش سالها در حوزه سلامت، ورزش و بلاگری این حوزه فعالیت داشت و البته داره، تو ذهنش ایده راهاندازی یک کسبوکار شخصی رو پرورش میداد تا اینکه با «حمید» آشنا میشه، حمید هم با سابقه فعالیت در حوزههای مختلف کسبوکار از مدیر محصول تا مدیریت برند و تکنولوژی و... به ایده مهشاد لباس اجرایی میپوشونه و این دو با همراهی و همفکری هم «مونوپی» رو خلق میکنن...
🔻ارزشهایی که مونوپی بر اساس اون خلق شده:
کمک به مردم برای بهبود سبک زندگیشون در حوزه سلامت، تغذیه و ورزش
شادی و سگرمی جمعی همراه با تقویت فعالیتهای بدنی و ذهنی
طراحی و اجرای چالشها، مسابقات و برنامههای آموزشی که جنبه توسعه فردی و تیمی داشته باشه
تشکیل کامینیوتیهای فعال با هدف توسعه جمعی از هر نقطه دنیا
طراحی ابتکارتی با هدف ترویج مسئولیتهای اجتماعی
توجه ویژه به مسائل زیستمحیطی با دغدغهای جهانی
مأموریت برند: کمک به جامعه جهانی برای بهبود حال جسمی و روانی آنها به وسیله: پلتفرمهای هوشمند، آموزشهای کاربردی، برگزاری مسابقه و چالشهای توسعه فردی و جمعی و هر روش عملیاتی دیگر که نتیجه آن حال بهتر انسانها باشه.
🔻تاریخ تولد: فروردین 1401
🔻کهنالگو یا آرکتایپ غالب: «کهنالگوی جستجوگر»
مشخصههای کلیدی آرکتایپ جستجوگر: هوشمند، ماجراجو و کنجکاو، روشمند و فرآیندمحور، مشاهدهگر، سرزنده
🔻شعار اصلی برند: جادهای رو طی کنید که کمتر پیموده شده!
🔻شیوه سرمایهگذاری: تزریق مالی همبنیانگذاران (Bootstrapping)
🔻نقد کارراها و مخاطبهای مونوپی: به صورت کلی، 87% رضایت در استفاده از خدمات و محصولات
فضای مونوپی کاملاً دوستانه و پویاست و به دلیل داشتن چالشهای استارتاپی پر از فضای یادگیری و پیشرفته که اگه علاقهای به ماجراجویی و پذیرفتن چالشهای جدید داشته باشی اینجا همون جاییه که دنبالشی...
خواستن از تو، بقیهش با مونوپی...