شرکت نرم افزاری سپیدز در سال 1378 فعالیت خود را با هدف ارائه راهکارهای جامع و نوین نرم افزاری مدیریت رستوران آغاز کرد. شناخت صحیح از نیازهای رو به رشد بازار و به کارگیری آن در تولید محصول، مجموعه نرم افزارها و برنامه های مدیریت رستوران سپیدز را بعنوان کارآمدترین راه حل مدیریت رستوران مطرح کرده است. در حال حاضر بیش از 20هزار مجموعه غذایی شامل رستوران، فست فود و کافی شاپ، از نرم افزار رستوران و خدمات این مجموعه استفاده می کنند.
ما در سپیدز به حفظ و کرامت انسانی، مسئولیت پذیری، روحیه همکاری و تعلق سازمانی، شایسته سالاری و نظم و امنیت به عنوان ارزش های سازمانی مان پایبند هستیم و بر این باوریم که برای همکارانمان به عنوان ارزشمندترین سرمایه های انسانی محیط امن و دوستانه ای ایجاد کنیم و مسیر توسعه و پیشرفت مهارت ها را هموار کنیم تا بتوانیم با یکپارچگی سازمانی و نوآوری در محصولات مان مزیت رقابتی مان را حفظ کنیم.
این باور همیشگی ماست که مسیر تعالی، رشد و توسعه بدون داشتن محیطی پویا و همراهی تیمی خلاق و پرانگیزه میسر نخواهد شد.
مزایای شرکت:
فرصت رشد و یادگیری
فضای کاری مدرن، دلپذیر، کاملا دوستانه و مبتنی بر احترام
قرارداد رسمی
بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی
صبحانه، کمک هزینه ناهار و کمک هزینه ورزش
پرداخت پاداش مبتنی بر عملکرد
حقوق و مزایای کافی و به موقع
مزیت های رقابتی سپیدز:
• بیش از 20 سال فعالیت در صنعت رستورانی کشور
• برند برتر نرم افزاری کشور در بخش رستورانی
• دارای بیش از 65 درصد سهم بازار مجموعه های غذایی کشور
• مورد اعتماد بیش از 90 درصد برندهای برتر رستوران، فست فود و کافی شاپ
• شریک تجاری همکاران سیستم
محدوده شرکت
سعادت آباد
ساعت کاری شرکت
شنبه الی چهارشنبه 9 الی 17 و پنجشنبه ها یک هفته در میان