آشنایی با خدمات غذای سازمانی در اچ آر مارکت

نوشته شده توسط جاب ویژن
زمان مطالعه: 4دقیقه
آشنایی با خدمات غذای سازمانی در اچ آر مارکت

برای افزایش راندمان و بهره‌وری کاری، تعیین زمان مشخص برای سرو ناهار اهمیت بسیاری دارد. اکثر ادارات ترجیح می‌دهند تا ناهار کارکنان را از کترینگ‌ تهیه کنند تا هنگام صرف ناهار باهم وقت گذرانده و لذت ببرند. غذای سازمانی مانند کباب‌ها، خورشت‌ها و انواع سالاد برای شرکت‌ها در حجم بالا تدارک دیده ‌می‌شود. تهیه غذای سالم و باکیفیت نشان‌دهنده میزان اهمیت کارفرما به کارکنان و کارگران خود است. از همین رو، اچ آر مارکت به کمک سازمان‌ها آمده تا بهترین ارائه‌دهندگان خدمات غذای سازمانی را انتخاب کنند.

ویژگی بهترین غذای سازمانی

بهترین غذای سازمانی

اغلب شرکت‌ها و سازمان‌ها غذایی باکیفیت و خوش‌طعم را برای کارکنان خود می‌خواهند. اولین فاکتور برای انتخاب یک کترینگ، طعم و کیفیت غذای آن است. غذای سازمانی ایده‌آل باید ترکیبی از کیفیت، تنوع و تعادل غذایی را داشته باشد. این غذاها باید حاوی مواد اولیه تازه و سالم باشند تا نیازهای تغذیه‌ای کارکنان را تأمین کنند. استفاده از پروتئین‌های سالم مانند گوشت کم‌چرب، مرغ یا ماهی به همراه کربوهیدرات‌های پیچیده همچون نان‌های سبوس‌دار و برنج قهوه‌ای، به همراه انواع سبزیجات و سالادها می‌تواند انرژی و تمرکز کاری کارکنان را در طول روز افزایش دهد.

همچنین، تنوع در منوها و وجود چند گزینه غذایی مختلف به افراد اجازه می‌دهد با توجه به سلیقه و نیازهای فردی خود، غذایی مناسب انتخاب کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های غذای سازمانی خوب، رعایت بهداشت و نظافت در تمام مراحل تهیه و سرو غذا است. از آماده‌سازی و پخت تا بسته‌بندی و تحویل غذا، باید تمامی پروتکل‌های بهداشتی به دقت رعایت شوند تا سلامت کارکنان تضمین گردد. علاوه بر این، اهمیت توجه به سلیقه‌ها و نیازهای غذایی خاص افراد مانند گیاه‌خواری یا حساسیت‌های غذایی می‌تواند تجربه مثبت‌تری برای کارکنان ایجاد کند و در نتیجه، رضایت بیشتری را به همراه داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره HRMARKET کلیک کنید.

آیا سفارش غذای سازمانی باعث افزایش انگیزه در پرسنل می‌شود؟

خوب است در زندگی پر مشغله و ماشینی امروز، به فکر رفاه کارکنان خود باشید. با افزایش اهمیت دادن به این موضوع، بهره‌وری و کارایی کارکنان بیشتر شده و آن‌ها از کار کردن در سازمان احساس بهتری پیدا می‌کنند. تهیه دست جمعی غذای سازمانی برای کارکنان یکی از روش‌هایی است که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا از فضای کاری دور و کنار هم جمع شوند. همیشه غذا بر بهره‌وری و عملکرد افراد شرکت‌ تأثیر مستقیمی داشته است و در واقع سفارش غذای سازمانی می‌تواند بر انگیزه، روحیه، نگرش و رضایت کارکنان تأثیر گذاشته و دیدگاه آن‌ها نسبت به شرکت را مثبت نگه دارد.

سفارش غذای سازمانی نه تنها به رفاه جسمی کارکنان کمک می‌کند، بلکه نقش مهمی در تقویت روابط میان کارکنان و ایجاد حس همبستگی در محیط کار دارد. زمانی که پرسنل در کنار هم غذا میل می‌کنند، فرصتی برای تعاملات غیررسمی و دوری از فشارهای کاری ایجاد می‌شود که این امر به کاهش استرس و افزایش روحیه تیمی می‌انجامد.

همچنین، وقتی کارکنان حس کنند که شرکت به نیازهای آن‌ها اهمیت می‌دهد و برای سلامتی و راحتی آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند، انگیزه و تعهد آن‌ها نسبت به کار در سازمان افزایش می‌یابد.

مزایای استفاده از اچ آر مارکت برای تهیه غذای سازمانی

مزایای غذای سازمانی

اچ آر مارکت به عنوان پلتفرمی پیشرو، امکان مشاهده و مقایسه ارائه‌دهندگان غذای سازمانی را برای مدیران فراهم می‌کند تا بهترین گزینه را متناسب با نیازهای شرکت خود انتخاب کنند. این پلتفرم با ارائه مجموعه‌ای از خدمات و ابزارها، فرآیند سفارش غذا را برای سازمان‌ها آسان‌تر و سریع‌تر کرده است. برخی از مزایای استفاده از اچ آر مارکت شامل موارد زیر است:

  • پشتیبانی قوی: تیم اچ آر مارکت نیازها و اولویت‌های سازمان شما را در انتخاب بهترین ارائه‌دهنده غذا بررسی و پیگیری می‌کند.
  • رزومه عالی ارائه‌دهندگان: این پلتفرم با ارائه اطلاعات شفاف و رزومه‌ عالی از ارائه‌دهندگان، به مدیران اطمینان می‌دهد که غذای باکیفیت و مطابق با استانداردهای شرکت خود را دریافت خواهند کرد.
  • ارسال به‌موقع و گرم: ارائه‌دهندگان منتخب در اچ آر مارکت متعهد به تحویل غذا به‌موقع و گرم هستند.
  • تنوع غذایی عالی: از میان غذاهای ایرانی، محلی، فرنگی، رژیمی و فست‌فود گزینه‌های مختلفی برای سازمان خود پیدا خواهید کرد.
  • سلامت مواد اولیه: تمامی ارائه‌دهندگان معرفی‌شده در اچ آر مارکت از مواد اولیه باکیفیت و تحت نظارت بهداشتی استفاده می‌کنند، که باعث تضمین سلامت غذای کارکنان می‌شود.

مطلب مرتبط: آشنایی کامل با اچ آر مارکت؛ بازارچه خدمات منابع انسانی

غذای سازمانی در اچ آر مارکت

غذای سازمانی در اچ آر مارکت

امروزه دغدغه بسیاری از مدیران منابع انسانی تأمین نیاز‌های پرسنل خود بوده و از جمله این نیاز‌ها، تأمین غذای سازمانی است. در قدیم به دلیل نداشتن منابع کافی مدیران منابع انسانی بیشتر وقت خود را صرف تهیه لیست ارائه‌کنندگان خدمات سازمانی می‌کردند؛ اما امروزه اچ آر مارکت به کمک این واحدهای نیروی انسانی آمده و فرایند تأمین نیاز‌های پرسنل را تسهیل کرده‌ است.

پلتفرم اچ آر مارکت با ارائه لیستی از ارائه‌کنندگان خدمات به شرکت‌ها فرآیند تامین غذای سازمانی را سرعت بخشیده‌ است. به طور مثال برای تأمین نیاز‌های غذایی پرسنل دو گروه از ارائه‌دهندگان یعنی اسنپ‌فود سازمانی و گروه صنایع غذایی فارسی را معرفی کرده که از کیفیت خوبی نیز برخوردارند. در ادامه می‌توانید بیشتر با این دو ارائه دهنده غذای سازمانی آشنا شوید.

مطلب مرتبط: همه چیز درباره خدمات هدیه سازمانی در اچ آر مارکت

گروه صنایع غذایی فارسی

گروه صنایع غذایی فارسی به رسالت خود که حفظ کیفیت و سلامت غذای سازمانی بوده پایبند‌ است. این گروه همیشه بهترین غذا‌ها را با مرغوب‌ترین متریال اولیه به عرضه می‌رساند. همچنین، گروه صنایع غذایی فارسی با طراحی منو غذایی طبق نظر کارشناسان تغذیه، استفاده از مواد اولیه مرغوب، تنوع غذایی، طعم بی‌نظیر غذا، ارسال سفارش‌ها در جعبه‌های نگهدارنده دما، سیستم ثبت سفارش آنلاین و پشتیبانی و پیگیری سفارش به سازمان‌ها خدمات ارائه می‌کند.

منوی این گروه نیز که با توجه به اصول تغذیه تشکیل شده به شرح زیر است:

  • نوع اول: غذاهای اصلی برنجی و ایرانی
  • نوع دوم: غذاهای بدون برنج و خوراک‌ها
  • نوع سوم: ساندویچ و فست‌فود
  • نوع چهارم: غذاهای گیاهی
  • نوع پنجم: دسر و سالاد‌ها

گروه اسنپ فود سازمانی

شعار راهکاری ساده و اقتصادی برای تأمین غذا سازمانی مربوط به اسنپ‌فود سازمانی است که سفارش آنلاین از طریق پلتفرمی جامع را امکان‌پذیر و کار را برای تیم مدیریت منابع انسانی شرکت‌ها تسهیل کرده است. بهترین راه تأمین غذای سازمانی که منجر به بهبود امکانات رفاهی و افزایش کارایی کارمندان می‌شود، استفاده از این سرویس است. شما با استفاده از اسنپ‌فود سازمانی از تخفیفات ۲۰ درصدی، ارسال رایگان و به‌موقع، نظارت بر کیفیت، فاکتور رسمی و غذای باکیفیت بهره می‌برید.

سخن پایانی

تهیه غذای سازمانی از دغدغه‌های اساسی بین سازمان‌ها است که همیشه به گوش می‌رسد. پیدا کردن یک شرکت برای تهیه غذاهای باکیفیت بالا برای پرسنل، کار راحتی نیست. اما اچ آر مارکت با جمع‌آوری و معرفی انواع ارائه‌دهندگان این خدمات، مقایسه و انتخاب را برای مدیران سازمان‌ها و کارشناسان منابع انسانی ساده‌تر کرده است. سازمان‌های همکار اچ آر مارکت با داشتن ویژگی‌هایی همچون منوی متنوع، وقت‌شناسی و قیمت مناسب و با ارائه غذا سازمانی باکیفیت و خوب، متمایز از دیگر رقبا هستند.

نویسنده

دسته بندی :
hrmarket
بدون دیدگاه