هر آنچه باید درباره خدمات وام سازمانی در اچ آر مارکت بدانید!

نوشته شده توسط جاب ویژن
زمان مطالعه: 4دقیقه
هر آنچه باید درباره خدمات وام سازمانی در اچ آر مارکت بدانید!

امروزه، تنوع وام‌های موجود بسیار زیاد شده است. مزایا و ویژگی‌های بسیار زیادی در پی بهره بردن از خدمات وام سازمانی وجود دارد که می‌تواند کار را برای متقاضیان راحت‌تر کند. زمانی که شما وام سازمانی را در اختیار کارکنان خود قرار می‌دهید، می‌توانید خرید انواع کالاها از جمله تلفن، لوازم جانبی، لباس، زیورآلات، طلا و… را برای آن‌ها تسهیل کنید. این تسهیلات مالی در قالب وام سازمانی، امکان خرید اقساط و برخورداری از سرویس اعتباری را برای افراد فراهم می‌کنند و کارمندان می‌توانند با استفاده از آن‌ها از فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری خرید خود را انجام دهند.

خدمات وام سازمانی شامل چه مواردی است؟

خدمات وام سازمانی

زمانی که خدمات وام سازمانی را در اختیار کارکنان خود قرار می‌دهید، آن‌ها می‌توانند نیازهای خود را در زمینه‌های بسیار مختلفی به طور وسیع و گسترده پاسخ دهند. شما می‌توانید برای افزایش رضایت شغلی کارکنان خود، امکان دریافت وام سازمانی، کارت اعتباری یا حتی پرداخت اقساطی در برخی فروشگاه‌ها را در اختیار آن‌ها قرار دهید. افراد می‌توانند وام یا سرویس اعتباری خود را برای خرید در فروشگاه‌های فعال در یک یا چند حوزه زیر استفاده کنند.

خدمات دیجیتال

با استفاده از وام سازمانی کارمندان می‌توانند انواع محصولات دیجیتال و با کیفیت را بدون محدودیت از فروشگاه‌های معتبر تهیه نمایند. این فروشگاه‌ها گارانتی محصولات را نیز به آن‌ها ارائه می‌دهند. در نتیجه بهره‌مندی از وام سازمانی می‌تواند به افراد در تهیه جدید‌ترین محصولات دیجیتال کمک کند.

طلا و زیورآلات

افراد می‌توانند از خدمات وام سازمانی بهره‌مند شده و طلا و زیورآلات موردنیاز خود را هم به‌صورت حضوری و هم به‌صورت اینترنتی تهیه کنند.

خانه و آشپزخانه

تنوع محصولات مورد نیاز برای خانه و آشپزخانه بسیار زیاد است. کارکنان شما می‌توانند انواع ظروف موردنیاز، وسایل برقی و… را از مجموعه‌های معتبر تهیه کرده و هزینه آن را با وام سازمانی یا کارت اعتباری بپردازند.

کالای سوپر مارکتی

با استفاده از سرویس‌های اعتباری، وام‌های سازمانی یا خرید قسطی، کارمندان می‌توانند انواع محصولات و کالاهای سوپر مارکتی را بدون دغدغه از فروشگاه‌های حضوری یا آنلاین خریداری کنند.

مد و پوشاک

سرویس‌های اعتباری و خرید اقساطی امکان تهیه انواع محصولات مختلف در زمینه مد و پوشاک نظیر کت و شلوار، مانتو، چادر و… را برای کارکنان شما فراهم می‌کنند.

سفر و تفریحات

سفر و تفریحات نیز از دیگر خدمات ارائه شده به‌حساب می‌آیند که می‌توانید با استفاده از سرویس‌های اعتباری یا خرید قسطی در اختیار کارمندان خود قرار دهید. با استفاده از خدمات ارائه شده، کارکنان می‌توانند به سفر و تفریح بپردازند و دغدغه نبود هزینه مربوط به سفر خود را نداشته باشند.

بیمه و خدمات

با استفاده از وام سازمانی، افراد می‌توانند انواع بیمه‌های موجود نظیر بدنه خودرو، موتورسیکلت و… را مطابق نیازهای خود تامین کند.

درمان و سلامت

درمان و سلامت همیشه در اولویت قرار دارد و باید در راستای آن قدم برداشت. وام سازمانی می‌تواند در زمینه درمان و سلامت نیز خدمات ویژه بسیاری به کارکنان شما ارائه دهد تا بتوانند وضعیت سلامت خود را ارزیابی کرده و در صورت نیاز از راهکارهای درمانی متناسب استفاده کنند.

دیگر خدمات وام سازمانی

وام سازمانی، سرویس‌های اعتباری و خرید اقساطی در حوزه‌های دیگری از جمله کافه و رستوران، ابزارآلات خودرو، ورزش، درمان و سلامت، آرایشی و بهداشتی، فرهنگ و هنر، بیمه و خدمات، مبل و تجهیزات اداری و وسیله نقلیه و موتورسیکلت و… نیز قابل استفاده هستند.

اچ آر مارکت بهترین خدمات منابع انسانی برای سازمان شما

خدمات وام، خرید اقساط و سرویس اعتباری چه تأثیری روی رضایت شغلی کارکنان خواهند داشت؟

تاثیر وام سازمانی

بدون شک تأثیرات خدمات وام سازمانی بسیار گسترده و وسیع است و نمی‌توان از این مزایا و ویژگی‌ها چشم پوشید. زمانی که افراد از وام سازمانی بهره‌مند می‌شوند، می‌توانند تجهیزات و وسایل مورد نیاز خود را بدون نگرانی و دردسر فراهم کنند. بدین ترتیب کیفیت زندگی آن‌ها افزایش یافته و امکانات بیشتری برای انجام امور روزمره خود در اختیار خواهند داشت.

برخورداری از اعتبار خرید با وجود کارمزد پایین و منطقی و همچنین دسترسی به طیف گسترده و وسیع خدمات و کالاها از مهم‌ترین مزایای خدمات وام سازمانی به‌حساب می‌آیند. کاهش دغدغه‌های مالی کارکنان سازمان، سبب افزایش تمرکز، بهره‌وری و انگیزه آن‌ها برای انجام وظایفشان می‌شود.

مطلب مرتبط: اچ آر مارکت؛ بازارچه‌ای یکپارچه از خدمات منابع انسانی

انواع خدمات وام سازمانی در اچ آر مارکت

نحوه دریافت وام سازمانی

به‌منظور بهره‌مندی از خدمات وام سازمانی در ابتدای امر باید تامین کنندگان آن را شناسایی کرده و خدمات ارائه شده توسط آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. برای مثال، فدکس و فدکس شاپ از جمله مجموعه‌هایی هستند که می‌توانید برای تامین مالی پرسنل خود با آن‌ها قرارداد ببندید. اگر قصد همکاری با سرویس BNPL (الان بخر بعدا پرداخت کن) فدکس را داشته باشید، می‌توانید با توجه به شرایط سازمان خود، اعتبار مشخصی را در اختیار کارکنان قرار دهید. افراد می‌توانند با استفاده از اعتبار تخصیص یافته خرید خود را انجام داده و هزینه آن را به صورت قسطی با فدکس تسویه کنند.

فدکس

فدکس، شرکتی نوآور در حوزه مالی و سبک زندگی، مجموعه‌ای از خدمات را برای ارتقای سطح زندگی افراد و سازمان‌ها ارائه می‌دهد. با تمرکز بر رفع محدودیت‌ها و افزایش بهره‌وری، فدکس راهکارهای ایده‌آلی را برای تامین اعتبار پرسنل سازمان شما ارائه می‌دهد.

  • باشگاه سبک زندگی فدکس به عنوان قلب تپنده این خدمات، به پرسنل سازمان شما امکان دسترسی به طیف وسیعی از مزایا از جمله اعتبار مادام العمر، برنامه‌ریزی سفر، خرید آسان و مطمئن و… را می‌دهد.
  • راهکار همیشه با ارائه اعتبار با کارمزد پایین و برنامه‌های بازپرداخت منعطف، به پرسنل شما قدرت خرید بیشتر و آسودگی خاطر را هدیه می‌دهد.
  • راهکار پرداخت آتی فدکس نیز با امکان تسویه تا 75 روز بدون کارمزد و برنامه‌های بازپرداخت متنوع، به پرسنل شما کمک می‌کند تا بدون نگرانی از محدودیت‌های مالی، نیازهای خود را برآورده کنند.

فدکس با ارائه خدمات سفر، خرید یار و سبک زندگی، به دنبال ارتقای سطح رفاه و انگیزه پرسنل سازمان شما است. این خدمات به طور اختصاصی برای مدیران ارشد و اعضای خاص باشگاه فدکس نیز ارائه می‌شوند.

مطلب مرتبط: معرفی خدمات تخفیف سازمانی در اچ آر مارکت

فدکس‌شاپ

در دنیای امروز، دسترسی به ابزارها و تجهیزات دیجیتال برای انجام وظایف و ارتقای سطح زندگی امری ضروری است. فدکس‌شاپ با ارائه طیف وسیعی از کالاهای دیجیتال با برندهای معتبر و با قیمتی مناسب، به شما کمک می‌کند تا این امکان را برای کارکنان خود فراهم کنید. با توجه به اعتباری که به کارکنان خود اختصاص می‌دهید، آن‌ها می‌توانند به سادگی خرید آنلاین انجام داده و هزینه آن را به صورت اقساط بپردازند.

سخن پایانی

وام سازمانی و امکان خرید اقساط و برخورداری از سرویس اعتباری از خدمات بسیار کارآمد و عالی به‌حساب می‌آیند که می‌توانند سازمان شما را در زمینه‌های متنوعی یاری دهند. با استفاده از این نوع تسهیلات، افراد می‌توانند انواع تجهیزات و وسایل مورد نیاز خود را با آسودگی خاطر خریداری کنند. تسهیلاتی که قدرت خرید کارکنان را افزایش می‌دهند، از مهم‌ترین مزایایی هستند که روی رضایت شغلی آن‌ها تاثیر می‌گذارند. به همین دلیل، بسیاری از سازمان‌های موفق برای کاهش دغدغه‌های مالی پرسنل خود سراغ این نوع خدمات می‌روند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اچ آر مارکت کلیک کنید.

نویسنده

دسته بندی :
hrmarket
بدون دیدگاه