بررسی آگهی‌های استخدام کارشناس برنامه ریزی و بازار کار این شغل

نوشته شده توسط ریحانه اهرابی
زمان مطالعه: 9دقیقه
بررسی آگهی‌های استخدام کارشناس برنامه ریزی و بازار کار این شغل

اغلب شرکت‌ها برای دستیابی به اهداف تجاری خود و رسیدن به موفقیت، از کارشناسان برنامه ریزی کمک می‌گیرند. این افراد به سازمان‌ها کمک می‌کنند تا زمان‌بندی‌های لازم را برای دستیابی به اهداف تعیین کنند و تصویری شفاف از مدیریت عملکرد سازمان در اختیار مدیران بگذارند. معمولاً آگهی‌های استخدام کارشناس برنامه ریزی، توسط انواع مختلفی از صنایع و سازمان‌ها منتشر می‌شوند و به دنبال آن، وظایف اصلی این کارشناسان می‌تواند با یکدیگر متفاوت باشد.

در این مقاله از سایت استخدامی جاب ویژن، قصد داریم به طور کامل وظایف و مسئولیت‌های کارشناس برنامه ریزی را برای شما شرح داده و انواع مشاغلی را که کارشناس برنامه ریزی می‌تواند در آن استخدام شود، نام ببریم تا با این شغل بیشتر آشنا شوید.

کارشناس برنامه ریزی به چه کسی گفته می‌شود؟

کارشناس برنامه ریزی به چه کسی گفته می‌‌شود؟

به‌طورکلی، کارشناس برنامه ریزی در یک سازمان باید اطمینان حاصل کند که پروژه‌ها طبق برنامه پیش می‌روند، در زمانی که برای آن‌ها تعیین شده است انجام می‌شوند و نیازهای مشتری را برآورده می‌کند. همچنین این افراد، مسائل و مشکلاتی را که ممکن است برای پروژه‌ها پیش آید، پیش‌بینی کرده و آن‌ها را برطرف می‌کنند.

کارشناسان برنامه ریزی بسته به نوع صنعتی که در آن کار می‌کنند، می‌توانند وظایف مختلفی نیز ایفا کنند. به‌عنوان‌مثال، کارشناس برنامه ریزی فروش مسئولیت‌های متفاوتی از کارشناس برنامه ریزی خرید دارد. انواع مشاغل مربوط به کارشناس برنامه ریزی که در ادامه هرکدام را شرح می‌دهیم، عبارت‌اند از:

  • کارشناس برنامه ریزی استراتژیک
  • کارشناس برنامه ریزی فروش
  • کارشناس برنامه ریزی تولید
  • کارشناس برنامه ریزی خرید
  • کارشناس برنامه ریزی محصول
  • کارشناس برنامه ریزی و بودجه
  • کارشناس برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد
  • کارشناس برنامه ریزی و انبار (کنترل بودجه انبار)
  • کارشناس برنامه ریزی تأمین مواد اولیه
  • کارشناس برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)
  • کارشناس برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات
    و…

برای مشاهده آگهی‌های استخدام کارشناس برنامه ریزی و کنترل پروژه کلیک کنید.

تحصیلات موردنیاز برای استخدام کارشناس برنامه ریزی

اغلب کارشناسان برنامه ریزی، حداقل مدرک لیسانس در رشته مهندسی صنایع دارند. همچنین رشته‌های دیگر مانند مهندسی مکانیک، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی یا مدیریت کسب‌وکار نیز به این شغل مرتبط هستند. علاوه بر تحصیلات، بدیهی است که داشتن مهارت‌های مرتبط با این شغل و دانش کافی در این زمینه نیز از مواردی است که کارفرمایان هنگام استخدام کارشناس برنامه ریزی به آن اهمیت زیادی می‌دهند.

استخدام

وظایف و مسئولیت‌های کارشناس برنامه ریزی

وظایف کارشناس برنامه ریزی، تجزیه‌وتحلیل برنامه‌ریزی‌های مربوط به پروژه، هماهنگی با افراد، پیشنهاد استراتژی مختلف به مدیران و اطمینان یافتن از روند منظم پروژه‌ها است. با درنظرگرفتن همه این مسئولیت‌ها، شغل کارشناس برنامه ریزی به سطوح بالایی از مهارت‌های ارتباطی، سازماندهی و هماهنگی نیاز دارد.

همان‌طور که پیش‌ازاین گفتیم، وظایف کارشناسان برنامه ریزی ممکن است با هم متفاوت باشد. بااین‌حال، در ادامه، مسئولیت‌هایی را که بین آن‌ها مشترک است، ذکر کرده‌ایم.

  • تهیه و تدوین استراتژی‌ها
  • تدوین دستورالعمل‌ها و فرایندهای سازمانی شرکت
  • اطمینان از رعایت الزامات برنامه‌ها و ارزیابی ریسک‌ها
  • هماهنگی با تیم توسعه محصول و مدیریت ارتباطات با بخش‌های مختلف
  • تهیه کلیه گزارش‌های هماهنگی با مشتریان خارجی
  • تهیه و پیاده‌سازی تمام گزارش‌های مورد نیاز و تغییرات سیستم‌ها
  • برنامه ریزی فعالیت‌های بخش‌های مختلف
  • تجزیه‌وتحلیل فعالیت‌ها برای اطمینان یافتن از مطابقت با مقررات کیفیت و خدمات محصول
  • ارائه سطح مطلوب خدمات به مشتریان و آماده‌سازی اسناد و مدارک برای کارکنان
  • مدیریت کلیه مکاتبات و اطمینان یافتن از صحت اسناد

انواع مشاغل مرتبط با کارشناس برنامه ریزی

کارفرمایان در موقعیت‌های شغلی مختلفی اقدام به استخدام کارشناس برنامه ریزی می‌کنند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

کارشناس برنامه ریزی استراتژیک

کارشناس برنامه ریزی استراتژیک، در ایجاد استراتژی‌ها و اهداف تجاری و ارائه پیشنهادات مختلف برای رسیدن به این اهداف مشارکت می‌کند. همچنین این افراد باید سیاست‌های شرکت را به‌خوبی بشناسند تا استراتژی‌های تجاری را با موفقیت تعیین کرده و به مدیران سازمان ارائه دهند.

وظایف مهم کارشناس برنامه ریزی استراتژیک عبارت‌اند از:

  • تجزیه‌وتحلیل اهداف سازمان
  • تعیین مشکلات موجود در سازمان و بهبود آن‌ها
  • انجام تحقیقات بازار و تجزیه‌وتحلیل روند بازار و صنعت
  • ارزیابی اثربخشی استراتژی‌ها و اعمال تغییرات در صورت لزوم

همچنین اغلب کارجویانی که برای آگهی‌های استخدام کارشناس برنامه ریزی استراتژیک اقدام می‌کنند، دارای مدرک کارشناسی بازاریابی، تجارت، مدیریت مالی و سایر رشته‌های مرتبط هستند.

کارشناس برنامه ریزی فروش

کارشناس برنامه ریزی فروش

استخدام کارشناس برنامه ریزی فروش، به‌طورکلی، برای پیگیری روند فروش و موجودی، تجزیه‌وتحلیل روند فروش و رهبری تیم‌های فروش صورت می‌گیرد. کارفرمایان در هنگام استخدام کارشناس برنامه ریزی فروش، از شما انتظار دارند که بتوانید مشخصات محصول و خدمات را به طور واضح و کامل برای دیگران توضیح دهید و دارای مهارت‌های حل مشکل باشید.

وظایف کارشناس برنامه ریزی فروش عبارت‌اند از:

  • هماهنگی تیم فروش و کمک به جذب و آموزش نیروهای جدید
  • تجزیه‌وتحلیل عملکرد تیم فروش و برنامه ریزی جلسات آموزشی
  • انجام تحقیقات بازار و به اشتراک گذاشتن یافته‌ها و اطلاعات با تیم
  • تدوین استراتژی‌های افزایش مشتری
  • تعیین اهداف فروش
  • پیش‌بینی دقیق فروش و تخصیص منابع به‌منظور دستیابی به اهداف
  • مدیریت شبکه فروشندگان و تأمین‌کنندگان
  • حفظ روابط با مشتریان
  • اطلاع از جدیدترین پیشرفت‌های بازاریابی و فروش

رزومه ساز

کارشناس برنامه ریزی تولید

کارشناسان برنامه ریزی تولید باتوجه به استاندارهای کیفیت، تولید محصولات را سازمان‌دهی می‌کنند و باید از زمان تولید محصولات شرکت برای توزیع به‌صرفه، اطمینان حاصل کنند. این افراد در برنامه‌‌ریزی‌های تولید محصولات و روش‌های بهینه سازی آن‌ها مهارت دارند. داشتن ارتباطات اجتماعی قوی و مهارت‌های کامپیوتری برای این نقش بسیار مهم است.

شرح وظایف اغلب آگهی‌های استخدام کارشناس برنامه ریزی تولید شامل موارد زیر است:

  • ارائه روش‌های برنامه ریزی تولید
  • برنامه ریزی و اولویت‌بندی تولید برای اطمینان یافتن از بازده بالا و کاهش تأخیر
  • تعیین نیروی انسانی، تجهیزات و مواد اولیه موردنیاز برای بخش تولید
  • حل مسائل و مشکلات بخش تولید
  • برنامه ریزی و پیش‌بینی تعداد محصولات نهایی، محصولات معیوب و…
  • تهیه و ارائه گزارش وضعیت و عملکرد
  • همکاری با بخش کنترل کیفیت، انبار و سایر کارکنان بخش تولید

کارشناس برنامه ریزی خرید

وظایف کارشناس برنامه ریزی خرید معمولاً شامل مدیریت تأمین‌کنندگان کالا و اطمینان حاصل کردن از کیفیت، هزینه و زمان تحویل کالا و خدمات است. همچنین این افراد در تعیین و توسعه استراتژی‌های خرید و برنامه‌ریزی برای تأمین محصولات و مواد اولیه شرکت نیز مسئول هستند.

کارشناس برنامه ریزی محصول

کارشناس برنامه ریزی محصول، اهدافی را که در رفع نیازهای مشتریان اهمیت دارد، با حفظ سیاست‌های تجاری شرکت، تعیین می‌کند. از دیگر وظایف این کارشناسان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تجزیه‌وتحلیل برنامه ریزی مدیریت محصول
  • تعیین ویژگی‌های محصولات برای مذاکره با تأمین‌کنندگان
  • نظارت بر کلیه مراحل مربوط به محصول از تولید تا فروش و بازاریابی آن
  • تجزیه‌وتحلیل محصولات رقیب و برآورد هزینه و قیمت محصولات
  • و…

کارشناس برنامه ریزی و بودجه

کارشناسان برنامه ریزی و بودجه مسئولیت تجزیه‌وتحلیل آمار و اطلاعات مربوط به امور مالی و اهداف استراتژیک و اقتصادی پروژه‌ها را برعهده دارند. همچنین این افراد، پروژه‌های مختلف را از نظر اقتصادی ارزیابی می‌کنند، جریان نقدینگی سازمان را پیش‌بینی می‌کنند و در تخصیص بودجه به بخش‌های مختلف سازمان و مدیریت بهینه منابع نیز مشارکت می‌کنند.

کارشناس برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد

از وظایف مهم این افراد می‌توان به نظارت بر اجرای صحیح OKRها، طراحی فرآیندهای کسب‌و‌کار و نظارت بر پیشرفت پروژه‌ها اشاره کرد. کارشناس برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد باید به تحلیل سیستم‌ها و داده‌ها مسلط باشد و با سیستم‌های مدیریت کیفیت محصول نیز آشنایی داشته باشد.

کارشناس برنامه ریزی و انبار

کارشناس برنامه ریزی و انبار باید روی امور مربوط به انبار، کنترل و برنامه‌ریزی و کنترل کیفیت موجودی انبار تسلط کافی داشته باشد. اغلب کارجویانی که برای آگهی‌های استخدام کارشناس برنامه ریزی و انبار اقدام می‌کنند، معمولاً دارای حداقل مدرک لیسانس مهندسی صنایع هستند.

کارشناس برنامه ریزی و تأمین مواد اولیه

کارشناس برنامه ریزی و تأمین مواد، مسئول تهیه مواد اولیه و سایر قطعات و منابع موردنیاز برای تولید محصولات است. محیط کار این افراد معمولاً در کارخانه است و برای انجام وظایف خود باید ابتدا با بخش‌های مهندسی شرکت هماهنگی‌های لازم را انجام داده و مقادیر مواد و قطعات اولیه موردنیاز را تعیین کنند. همچنین با بخش خرید شرکت نیز همکاری می‌کنند تا مواد اولیه موردنیاز را از فروشندگان تهیه کنند. به‌طورکلی، این افراد ارتباط میان بخش طراحی و تولید محصولات را نیز برقرار می‌کنند.

کارشناس برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)

کارشناس برنامه ریزی منابع سازمانی، درک کاملی از فرآیندهای سازمانی و ابزارهای توسعه ERP دارد. این افراد معمولا توسط شرکت‌ها استخدام می‌شوند یا مستقل و پروژه‌ای کار می‌کنند. منابع سازمانی معمولاً شامل نیروی انسانی، مواد و محصولات، سرمایه و دارایی‌های شرکت است. در حقیقت کارشناسان ERP با تحلیل داده‌های مختلف، روی مدیریت فرآیندهای منابع انسانی، مدیریت موجودی و تأمین کالا، مدیریت امور مالی و… نظارت می‌کنند.

حقوق کارشناس برنامه ریزی در ایران چقدر است؟

حقوق کارشناس برنامه ریزی

حقوق کارشناسان برنامه ریزی بسته به آنکه در چه شهری کار می‌کنند، سطح شغلی آن‌ها چگونه است و میزان سابقه کاری و تحصیلات آن‌ها چقدر است، معمولاً با یکدیگر متفاوت است. در گزارش حقوق و دستمزد جاب ویژن نظرسنجی‌ای بین 846 نفر از کارشناسان برنامه ریزی انجام شد که در آن، حقوق دریافتی خود را در سال 1400 و پیش‌بینی افزایش حقوق خود را در سال 1401 گزارش کرده‌اند. در جداولی که در ادامه آورده شده‌اند، میانگین درآمد ماهیانه دریافتی یک کارشناس برنامه ریزی را در شهرهای مختلف ایران با سطوح مختلف شغلی در سال 1400 مشاهده می‌کنید:

شهر کارشناس کارشناس ارشد مدیر
تهران 7 میلیون تومان 10 میلیون تومان 15 میلیون تومان
شهرهای بزرگ (کرج، مشهد، اهواز، اصفهان، تبریز، شیراز) 6.3 میلیون تومان 8 میلیون تومان
شهرهای کوچک 5.2 میلیون تومان 7.3 میلیون تومان

بازار کار استخدام کارشناس برنامه ریزی در ایران چگونه است؟

اگر به صفحه فرصت شغلی سایت استخدام جاب ویژن سری بزنید، مشاهده خواهید کرد که برای موقعیت شغلی کارشناس برنامه ریزی، هم‌اکنون، 480 فرصت شغلی فعال وجود دارد که همین امر نشان‌دهنده بازار کار خوب آن است. همچنین همان‌طور که در بخش‌های قبلی به آن اشاره کردیم، کارشناسان برنامه ریزی می‌توانند در انواع مختلفی از مشاغل و صنایع استخدام شوند. بااین‌حال، میزان سابقه کاری و مهارت‌های فردی نیز روی شانس شما برای استخدام شدن تأثیر زیادی می‌گذارد. به همین دلیل بسیار مهم است که تحصیلات کافی برای کار در این موقعیت شغلی را کسب کرده و روی تقویت مهارت‌هایتان کار کنید تا شانس خود را برای استخدام در یک سازمان خوب با حقوق مناسب بالاتر ببرید.

مهارت‌های فردی موردنیاز برای استخدام کارشناس برنامه ریزی

در ادامه تعدادی از مهارت‌های کلیدی که برای موفقیت در شغل کارشناس برنامه ریزی نیاز است، برای شما شرح داده‌ایم. همچنین اگر آگهی‌های استخدام کارشناس برنامه ریزی را بررسی کنید، می‌توانید مهارت‌های مهمی را که برای اکثر کارفرمایان مهم است، مشاهده کنید.

مهارت‌های تحلیلی

کارشناس برنامه ریزی باید قادر به تجزیه‌وتحلیل اطلاعات مختلف و استفاده از این اطلاعات برای ایجاد برنامه‌های استراتژیک مناسب برای یک سازمان باشد. نمونه‌هایی از تجزیه‌وتحلیل‌هایی که این افراد ممکن است انجام دهند شامل تجزیه‌وتحلیل بازار، تجزیه‌وتحلیل داده‌ها و امکان‌سنجی است. مهارت‌های تحلیلی خوب برای کارشناس برنامه ریزی استراتژیک شامل موارد زیر است:

  • تفکر سیستماتیک
  • تفکر منطقی
  • استدلال استقرایی یا قیاسی
  • و…

مهارت‌های ارتباطی

کارشناس برنامه ریزی، بیشتر وقت خود را در ارتباط با دیگران صرف می‌کند. آن‌ها باید بتوانند اطلاعاتی را که برای کمک به شرکت در دستیابی به اهداف آن تهیه کرده‌اند، به طور مؤثر با دیگران به اشتراک بگذارند. همچنین باید شنونده‌ای فعال برای درک نیازهای شرکت و نیازهای فردی کارکنان باشند. نمونه‌هایی از مهارت‌های ارتباطی کارشناسان برنامه ریزی عبارت‌اند از:

  • مذاکره
  • همکاری
  • گوش‌دادن فعالانه
  • انتقاد سازنده
  • سخنرانی عمومی
  • ارتباط کلامی
  • ارتباط نوشتاری
  • ارتباط غیرکلامی

مهارت‌های رهبری و مدیریت

بسیاری از کارشناسان برنامه ریزی، مدیریت و رهبری تیم‌های خود را بر عهده دارند که در این صورت نیاز است تا روی مهارت‌های رهبری و مدیریت تسلط کامل داشته باشند. حتی کسانی که نقش مدیریتی ندارند، بهتر است مهارت‌های رهبری قوی داشته باشند تا به همکاران خود کمک کنند تا به هدف مشترکی که از اهداف کلی شرکت پشتیبانی می‌کند، برسند.

مهارت حل مسئله

معمولاً یکی از مهم‌ترین وظایف کارشناس برنامه ریزی در هر سازمانی، حل مشکلات است. به‌عنوان‌مثال، اگر اهداف مالی شرکتی برآورده نشود، یک کارشناس برنامه ریزی برای ارزیابی وضعیت فعلی شرکت و تدوین برنامه‌ای مناسب برای رسیدن به آن اهداف استخدام خواهد شد. همچنین این افراد باید بتوانند داده‌ها را به طور مؤثر تجزیه‌وتحلیل کنند و از مهارت‌های خود برای ایجاد راه‌حل‌های مناسب استفاده کنند.

مهارت‌های تفکر انتقادی

مهارت تفکر انتقادی به توانایی فرد در تجزیه‌وتحلیل اطلاعات و نتیجه‌گیری مناسب گفته می‌شود. کارشناس برنامه ریزی باید منابع مختلف از جمله حقایق و داده‌ها را ارزیابی کرده و بر اساس این اطلاعات به نتیجه‌گیری نهایی برسد.

مهارت‌های روش تحقیق

کارشناسان برنامه ریزی باید محققان بسیار خوبی باشند؛ زیرا باید تحقیقات متنوعی روی روند بازار و صنعت انجام دهند و بیشتر وظایف آن‌ها بر اساس انجام تحقیقات و توسعه استراتژی‌های مناسب است. مهارت‌های روش تحقیق شامل توجه به جزئیات، جمع‌آوری اطلاعات و تفسیر آن‌ها است.

مهارت‌های بازاریابی

کارشناس برنامه ریزی باید اطلاعات مختلفی از بازاری که در آن کار می‌کند، داشته باشد. همچنین آن‌ها باید تحقیقات بازار را برای شناسایی راه‌حل‌های مربوط به بازاریابی انجام دهند و استراتژی‌های سازمانی و مشکلاتی را که مانع این استراتژی‌ها می‌شوند، تفسیر کنند تا به توسعه اهداف بازاریابی کمک کنند.

مهارت‌های توسعه کسب‌وکار

توسعه کسب‌وکار جزء مهمی از برنامه ریزی استراتژیک است؛ زیرا به افزایش ارزش شرکت از طریق توسعه بازارها و مشتریان کمک می‌کند. داشتن درک قوی از تکنیک‌های به‌روز توسعه کسب‌وکار، یکی از موارد مهمی است که کارفرمایان هنگام استخدام کارشناس برنامه ریزی به آن توجه زیادی می‌کنند.

دانش فناوری اطلاعات

بسیاری از کارشناسان برنامه ریزی برای تحلیل داده‌ها و اطلاعات، از دانش فناوری اطلاعات خود استفاده می‌کنند. نمونه‌هایی از مهارت‌های خوب فناوری اطلاعات موردنیاز برای کارشناس برنامه ریزی عبارت‌اند از:

  • عیب‌یابی
  • دانش کامپیوتر
  • توانایی استفاده از برنامه‌ها و سیستم‌های رایانه‌ای مختلف
  • اتوماسیون
  • تحلیل داده‌ها
  • زیرساخت داده
  • تجزیه‌وتحلیل سیستم‌ها
  • و…

چگونه آگهی‌های استخدام کارشناس برنامه ریزی را پیدا کنیم؟

چگونه آگهی‌های استخدام کارشناس برنامه ریزی را پیدا کنیم؟

برای آنکه موقعیت‌های استخدامی کارشناس برنامه ریزی را مشاهده کنید، می‌توانید به صفحه آگهی کار سایت جاب ویژن مراجعه کرده و از قسمت گروه شغلی، گزینه «تحلیل و توسعه کسب‌وکار/ استراتژی/ برنامه ریزی/ تحلیل داده و اطلاعات» را انتخاب کنید. حتی می‌توانید در قسمت عنوان شغلی، «کارشناس برنامه ریزی» را تایپ کرده تا آگهی‌های استخدامی آن برای شما نمایش داده شود.

شما می‌‌توانید برای اطلاع از جدیدترین موقعیت‌های استخدام کارشناس برنامه ریزی، در کانال تلگرامی جاب ویژن به آدرس jobvision@ عضو شوید تا هرروز از به‌روزترین فرصت‌های شغلی باخبر شوید. همچنین بات تلگرامی جاب ویژن (jobvisionbot@) موقعیت‌های شغلی منطبق با رزومه‌تان را برای شما ارسال می‌کند که در صورت تمایل برای هریک از آن‌ها می‌توانید رزومه بفرستید. اگر هنوز رزومه حرفه‌ای ندارید، با رزومه ساز استخدام رایگان برای خودتان به دو زبان فارسی و انگلیسی، رزومه استاندارد بسازید.

برای مشاهده دقیق‌تر آگهی‌های استخدامی می‌توانید از نوار جستجوی پیشرفته سایت نیز کمک بگیرید. به‌عنوان‌مثال، اگر به دنبال آگهی استخدام کارشناس برنامه ریزی تولید در اصفهان هستید، بعد از انتخاب گروه شغلی موردنظر، از قسمت انتخاب شهر، «تمامی شهرهای اصفهان» یا «(شهر موردنظر)+ اصفهان» را انتخاب کنید و گزینه جستجو در مشاغل را بزنید.

گزینه‌های دیگری که در جستجوی پیشرفته وجود دارند، سابقه کاری، نوع همکاری، میزان حقوق، سطح شغلی، زمان انتشار، صنعت، نام سازمان و مزایا و تسهیلات است.

جمع‌بندی

کارشناس برنامه ریزی به‌طورکلی، مسئولیت نظارت بر پروژه‌های مختلف شرکت، ارزیابی آن‌ها و تعیین و برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف تجاری شرکت را بر عهده دارد. این کارشناسان می‌توانند در صنایع مختلفی از جمله خرید، فروش، تولید، انبار و… کار کنند. اغلب کارشناسان برنامه ریزی، معمولاً دارای مدرک کارشناسی یا بالاتر در رشته مهندسی صنایع یا مدیریت بازرگانی و رشته‌های مرتبط دیگر هستند. حقوق و بازار کار این شغل در ایران نسبتاً خوب است و اگر در شهر تهران برای آگهی استخدام کارشناس برنامه ریزی اقدام کنید، حقوق متفاوت‌تری نسبت به شهرهای دیگر ایران دریافت خواهید کرد.

برای مشاهده موقعیت‌های استخدام کارشناس برنامه ریزی می‌توانید به صفحه فرصت شغلی سایت استخدام جاب ویژن سری بزنید و در صورت تمایل برای آن‌ها رزومه ارسال کنید.

منبع: indeed.com

نویسنده

  • ریحانه اهرابی

    من ریحانه، فارغ التحصیل رشته مهندسی شیمی از دانشگاه شریف هستم و از همان زمان عاشق نویسندگی و فعالیت در نشریه‌های مختلف دانشگاه بودم. به همین دلیل بعد از فارغ التحصیلی، علایقم را دنبال کردم و در حوزه تولید محتوا مشغول به کار شدم. بعد از یک سال فعالیت در این حوزه توانستم با اصول سئو آشنا شده و مسیر خود را به فعالیت در حوزه سئو تغییر بدهم. هم اکنون به عنوان کارشناس سئو فعالیت می‌کنم و عاشق حوزه شغلیم هستم.

دسته بندی :
معرفی مشاغل
بدون دیدگاه