همچاپ، یک مجموعه تبلیغاتی باتجربه در حوزه بازاریابی و تبلیغات در محصولات نقطه فروش (POSM)، توسط یک تیم از متخصصان تبلیغاتی با بیش از دو دهه تجربه تأسیس شده است. این متخصصان پس از سالها کار با برندهای معتبر کشور در صنایع مختلف از جمله غذایی، داروئی و...، متوجه شدند که فضای خردهفروشی ایران با یک چالش بزرگ روبرو است: ناکارآمدی بازاریابی و تبلیغات در نقطه فروش!
اما چالشهای ساده همیشه راهحلهای سادهای ندارند، بنابراین با گرد هم آوردن برخی از بهترین استعدادهای بازاریابی، مهندسی و توسعه نرمافزار، راهحلی نوآورانه برای این چالش ارائه شد، این راهحلها منجر به خلق برند همچاپ شد. همچاپ با استفاده از فناوریهای پیشرفته، فرایندهای بازاریابی و تبلیغات در محصولات نقطه فروش را سادهتر و کارآمدتر کرده است. همچاپ مسئولیت کامل اجرای فرایند را برای مشتریان خود بر عهده میگیرد و پیچیدگیها را برای آنها برطرف میکند. این شرکت به مشتریان خود کمک میکند تا روی فرایند فروش خود تمرکز کنند و نتایج بسیار فوقالعادهای را به دست آورند.