استخدام یکتانت
استخدام یکتانت
یکتانت 3.9company score
yektanet.com 201 تا 500 نفر
بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران
سال تاسیس 1395
صنعت بازاریابی و تبلیغات
نوع مالکیت خصوصی
نوع فعالیت شرکت ایرانی دارای مشتریان داخلی و خارجی
آدرس وبسایت yektanet.com

امتیاز سازمان

3.9
درباره ما
داستانِ یکتانت، از بهمن ماه سال 1395 شروع شد. 5 نفر جوان بلندپرواز و جسور، با این فکر که بازار تبلیغات آنلاین ایران را متحول کنند، یک راه پرچالش - ولی لذت بخش - را شروع کردند. اولین قدمِ این راه، راه اندازی تبلیغات همسان بود که تا قبل از آن در ایران جایی نداشت. یکی دو سال گذشت و بعد از اینکه در پروژه تبلیغات همسان موفق شدند، تبلیغات بنری کلیکی را شروع کردند. آن موقع تعدادشان به 10 نفر رسیده بود؛ ولی هنوز هم بزرگ فکر می کردند و می دانستند که به این زودی ها قرار نیست متوقف شوند. عطش پیشرفت و دیدنِ تاثیری که روی رشد کسب وکارهای ایرانی داشتند، انگیزۀ آن ها را بیشتر کرد تا مقصد دیجیتال مارکتینگ ایران باشند. حالا یکتانت به تیم بزرگ تری با حدود 400 عضوِ حرفه ای تبدیل شده و زیرمجموعه های مختلفی، از جمله جریان، یک لینک، نجوا و ادیوری را در بر می گیرد. یکتانت تلاش می کند که محیطی امن برای شکوفایی استعدادها و دنبال کردنِ آرزوهای تان فراهم کند. محیطی که در آن دیده می شوید، شنیده می شوید و روزبه روز رشد می کنید.
توضیحات بیشتر angle
فرصت‌های شغلی
یکتانت
Head of Account Management Team
یکتانت
تهران، سعادت آباد

2 روز پیش

مشاهده

یکتانت
Key Account Manager
یکتانت
تهران، سعادت آباد

10 روز پیش

مشاهده

یکتانت
System Administrator
یکتانت
تهران، شهرک غرب

14 روز پیش

مشاهده

یکتانت
Performance Marketing Domain Supervisor
یکتانت
تهران، سعادت آباد

15 روز پیش

مشاهده

یکتانت
کارشناس فروش تلفنی
یکتانت
تهران، سعادت آباد

16 روز پیش

مشاهده

یکتانت
Art Director
یکتانت
تهران، شهرک غرب

17 روز پیش

مشاهده

یکتانت
کارشناس ارشد کسب و کار
یکتانت
تهران، سعادت آباد

19 روز پیش

مشاهده

یکتانت
B2B Sales Specialist-Jaryan
یکتانت
تهران، سعادت آباد

20 روز پیش

مشاهده

یکتانت
Sales Specialist
یکتانت
تهران، شهرک غرب

31 روز پیش

مشاهده

یکتانت
Senior Security Engineer
یکتانت
تهران، سعادت آباد

42 روز پیش

مشاهده

یکتانت
Site Reliability Engineer
یکتانت
تهران، سعادت آباد

43 روز پیش

مشاهده

یکتانت
Senior Site Reliability Engineer
یکتانت
تهران، سعادت آباد

43 روز پیش

مشاهده

یکتانت
Senior Front-End Developer
یکتانت
تهران، سعادت آباد

43 روز پیش

مشاهده

یکتانت
Senior Software Engineer
یکتانت
تهران، سعادت آباد

43 روز پیش

مشاهده

یکتانت
Software Engineer
یکتانت
تهران، سعادت آباد

43 روز پیش

مشاهده

فوری
یکتانت
حسابدار ارشد خزانه
یکتانت
تهران، سعادت آباد

43 روز پیش

مشاهده

سوابق ارسال رزومه برای این شرکت

سوالات متداول درباره استخدام یکتانت

1 آیا برای استخدام شدن در یکتانت به کارت پایان خدمت نیاز دارم؟
2 چگونه می‌توانم برای یکتانت رزومه بفرستم؟
3 آیا ارسال رزومه برای یکتانت برای من هزینه‌ای دارد؟

معرفی شرکت یکتانت و آگهی‌های استخدام در این سازمان

شرکت یکتانت را می‌توان بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده خدمات بازاریابی دیجیتال و مهم‌ترین پلتفرم تبلیغاتی در ایران دانست. این شرکت، در سال 1396 توسط ایماژ رایور راه‌اندازی شد تا رابطی بین کسب و کارها و رسانه‌ها باشد. کسب و کارهای مختلف یا تبلیغ‌کنندگان می‌توانند به واسطه yektanet، تبلیغات خود را در پر بازدیدکننده‌ترین رسانه‌های کشور مثل زومیت، ورزش 3، تسنیم، فارس، فرارو، خبر آنلاین، اقتصاد نیوز و ... به اشتراک بگذارند.

این شرکت با مدریت پیمان فخاریان یکی از بهترین سازمان‌های ایران از نظر فرهنگ سازمانی است. مجموعه یکتانت، یک مجموعه استارت‌آپی و جوان است و بهترین فضا را برای رشد و پیشرفت حرفه‌ای پرسنل خودش فرآهم می‌آورد. 

خدمات یکتانت

مهم‌‌ترین خدمات یکتانت، فرآهم آوردن بستری برای تبلیغات کسب و کارها در بزرگ‌ترین رسانه‌های کشور است. شرح خدمات و جزئیات بیشتر را می‌توانید در وبسایت یکتانت مشاهده کنید.

استخدام شرکت یکتانت

به طور کلی می‌توان آگهی‌های استخدام در این شرکت را به سه دسته زیر، تقسیم‌بندی کرد:

  • مشاغل بیزنسی
  • مشاغل فنی و مهندسی
  • مشاغل منابع انسانی و اداری

این شرکت، به سرعت در حال توسعه است و در هر کدام از واحدهای بالا، نیروی انسانی قبول می‌کند. در ادامه، شما را با جدیدترین فرصت‌های شغلی در yektanet آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید.

مشاغل بیزنسی

استخدام اکانت منیجر

برای استخدام شدن به عنوان اکانت منیجر در این سازمان باید سابقه کار مرتبط در حوزه دیجیتال مارکتینگ و روابط عمومی بسیار خوبی داشته باشید. 

استخدام کارشناس روابط عمومی

احراز این جایگاه شغلی در یکتانت نیازمند حداقل یک سال سابقه کار همسان و آشنایی با صنعت تبلیغات آنلاین است. 

جذب کارشناس فروش سازمانی

برای کار کردن به عنوان کارشناس فروش سازمانی در این شرکت تبلیغات آنلاین، باید سابقه کار در حوزه دیجیتال مارکتینگ داشته و به صنعت تبلیغات، به ویژه تبلیغات آنلاین، آشنا باشید. تجربه فروش سازمانی B2B و آشنایی اولیه با دیجیتال مارکتینگ برای این جایگاه شغلی ضروری است.

استخدام طراح گرافیک

برای احراز این شغل در yektanet باید به نرم‌افزارهای Figma، Adobe XD یا اسکچ، مسلط باشید. این شغل، نیازمند آشنایی با نرم‌افزاهای ادوبی ایلوستریتور و ادوبی فتوشاپ است. سابقه کار طراحی UI/UX یا کار مشابه برای استخدام به عنوان گرافیست در این شرکت، ضروری است. داشتن مدرک تحصیلی در رشته‌های طراحی گرافیک یا ارتباط تصویری و گذراندن دوره‌های طراحی گرافیک برای این شغل، مزیت محسوب می‌شود.

جذب اینفلوئنسرمارکتر در یکتانت

برای استخدام شدن به عنوان اینفلوئنسر مارکتر در این سازمان، باید به ورد و اکسل آشنایی داشته و سابقه کاری مرتبط داشته باشید. این جایگاه شغلی، نیازمند مشتری‌مداری، مهارت‌های ارتباطی بسیار قوی، توانایی مذاکره و متقاعدسازی، علاقه‌مندی به اینستاگرام و تلگرام و توانایی تحمل فشار کاری بالا است.

استخدام کارشناس پشتیبانی و امور مشتریان

آن دسته از کارجویان که در مذاکره و متقاعدسازی مهارت دارند و از مهارت‌های ارتباطی خوبی بهره‌مند هستند، می‌توانند برای آگهی‌های استخدام کارشناس فروش و پشتیبانی، رزومه بفرستند. 

استخدام کارشناس ارتباط با رسانه‌ها

این شغل نیازمند یک سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه و کار کردن در کمپین‌های تبلیغاتی است. برای کار کردن به عنوان پابلیشر اکانت منیجر باید سابقه کار در حوزه دیجیتال مارکتینگ هم داشته باشید.

فرصت‌های شغلی فنی و مهندسی در یکتانت

جذب Data scientist سیستم‌های ریکامندیشن

برای احراز این شغل، باید حداقل 2 سال سابقه کار با الگوریتم‌های تولید ریکامندیشن داشته باشید. این شغل، نیازمند دانش بالایی در رابطه با الگوریتم‌های Collaborative و Content Based تولید ریکامندیشن و مفاهیم آماری الگوریتم‌های یادگیری ماشین است.

در صورتی که شرایط فوق را دارید و با یکی از زبان‌های برنامه نویسی، به ویژه پایتون یا جاوا کار کرده‌اید، سابقه کار با فناوری کلان داده را دارید حتما برای این فرصت شغلی، رزومه بفرستید.

استخدام برنامه نویس جاوا اسکریپت SDK

برای احراز شغل برنامه نویس جاوا اسکریپت SDK در یکتانت باید به  زبان جاوا اسکریپت Node.JS آشنا و به HTML/CSS مسلط باشید. این شغل، نیازمند آشنایی با وب‌پک و ابزارهای ماژولاسیون، آشنایی با APIهای وب و فناوری‌های MP و PWA، آشنایی با سئوی تکنیکال، تسلط به برنامه‌نویسی شیء‌گرا، طراحی API و پروتکل http است.

استخدام کارشناس کنترل و تضمین کیفیت

برای استخدام به عنوان کارشناس کنترل و تضمین کیفیت در این سازمان باید با مفاهیم APIها آشنا باشید، دقت و تمرکز بسیار بالایی در جزئیات داشته باشید و بتوانید مستندات و گزارش‌هایی در این‌باره، تولید کنید.

جذب برنامه نویس React/React Native

این شغل نیازمند اطلاعات کافی در رابطه با فناوری‌های سمت کاربر اصلی مثل HTML/CSS و جاوا اسکریپت است. سابقه کار با فریم‌ورک‌های جاوا اسکریپت، مثل React و React Native برای این شغل، ضروری است. برای احراز این جایگاه شغلی باید به مفاهیم طراحی واکنش‌گرا مسلط و با استانداردهای طراحی وب و سئو، آشنا باشید. اطلاعات پایه‌ای در رابطه با فناوری‌های بکند برای این شغل، ضروری است.

استخدام طراح UI/UX

برای کار کردن به عنوان طراح UI/UX در یکتانت باید سابقه کار مرتبط، روحیه کار تیمی و توان کار کردن به صورت همزمان روی چندین پروژه را داشته باشید. این شغل نیازمند سابقه کار در طراحی پرسشنامه‌ها، مصاحبه‌ها و تست‌های usability کاربران محصول را دارد و تحصیلات در رشته‌های مرتبط با طراحی و علوم یا مهندسی کامپیوتر، مزیت محسوب می‌شود.

دیگر فرصت‌های شغلی در حوزه فنی و مهندسی

  • استخدام برنامه نویس ارشد Front-end
  • استخدام مهندس DevOps
  • استخدام مهندس ارشد نرم‌افزار
  • استخدام برنامه نویس ارشد وردپرس

فرصت‌های شغلی یکتانت در حوزه منابع انسانی

استخدام مدیر منابع انسانی

برای استخدام به عنوان مدیر منابع انسانی در yektanet باید حداقل 7 سال سابقه کاری مرتبط در حوزه منابع انسانی داشته باشید. این جایگاه شغلی، نیازمند تسلط به فرآیندهای مختلف HR، تسلط به قوانین کار در جمهوری اسلامی ایران و توانایی‌های مدیریتی خوب است.

دیگر فرصت‌های شغلی در حوزه منابع انسانی در یکتانت

  • استخدام کارشناس ارشد جذب و استخدام
  • ادمین منابع انسانی
  • اچ آر جنرالیست
  • کارشناس مالی اداری

دیگر فرصت‌های استخدام در شرکت یکتانت

به غیر از فرصت‌های شغلی که در بالا به شما معرفی کردیم، این شرکت، در جایگاه‌های شغلی زیر نیز نیازمند نیروی انسانی است:

  • آبدارچی
  • Campaign Manager
  • مدیر داخلی
  • کارشناس ارشد آموزش و توسعه

مشاهده آگهی‌های استخدام در گروه‌های شغلی پرتقاضا

دیجیتال مارکتینگ    منابع انسانی     برنامه نویس     طراح UI/UX

مشاهده بیشتر toggle