شبکه ارتباطات آرمانی به عنوان یکی از بزرگترین صاحبان رسانه در کشور با بیش از 1500 رسانه، فعالیت خود را به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات محیطی در سال 1391 آغاز کرد.
آرمانی در این مدت افتخار همکاری با بیش از 200 برند داخلی و خارجی را داشته و با تکیه بر دانش روز و تخصص خود سعی در خلق بالاترین ارزش افـزوده برای مشتریان خود داشته است. تجربیات با ارزش و نیروی کار متخصص ما موجب شده است نام آرمانی جزو برترین آژانسهای رسانه محیطی در ایران باشد که دامنه فعالیت آن تمـامی گستره جغرافیایی ایران را در بر می گیرد.
برنامهریزی هوشمند رسانه و اجرای کمپینهای موفق برای برندهای مطرح به همراه پایش دقیق و گزارش دهی دورهای از وضعیت کمپین و همچنین ارائه شاخص های اثر بخشی رسانه دلیل اصلی تمایل همکاری مشتریان ایرانی و بین المللی با این آژانس رسانه محیطی بوده است.