استخدام شرکت داروسازی تسنیم
استخدام شرکت داروسازی تسنیم
3.7company score
tasnimpharma.com 51 تا 200 نفر
تولید محصولات دارویی و مکمل های داروئی
سال تاسیس 1380
صنعت دارو
نوع مالکیت خصوصی
نوع فعالیت شرکت ایرانی دارای مشتریان داخلی و خارجی
آدرس وبسایت tasnimpharma.com

امتیاز سازمان

3.7
درباره ما
شرکت داروسازی تسنیم در سال 1380 بنیان نهاده شد و جزء معدود داروسازی های خصوصی کشور است. مسئولان شرکت از همان ابتدا مدرن ترین تجهیزات تولید دارو با بهره مندی از بهترین روش های کنترل کیفیت تحت اصول (GMP (Good Manufacturing Process را به کار گرفتند. همچنین با توجه به اهمیت کیفیت بسته بندی و درک نیاز بازار به این امر مهم، تجهیز کارخانه به آخرین و پیشرفته ترین تکنولوژی بسته بندی را در دستور کار خود قراردادند. بیش از صد سال از تاسیس نخستین کارخانه داروسازی ایران می گذرد، در این فاصله صنایع داروسازی ایران رشد خوبی داشته اند، اما مشکل بزرگ صنایع دارویی کشور کهنه بودن ساختمان ها، تجهیزات تولید و حتی فرمولاسیون تولید دارو است که برخی نهادهای نظلرتی به این مشکل اشاره داشته اند. در سمینار بین المللی GMP که در سال 1385 با حضور کارشناسان سازمان بهداشت جهانی (WHO) در تهران برگزار شد، از کیفیت ضعیف بسته بندی به عنوان یکی از مشکلات و موانع بزرگ در راه توسعه صادرات داروی ایران یادشد.
توضیحات بیشتر angle

سوالات متداول درباره داروسازی تسنیم

1 آیا ارسال رزومه برای آگهی‌های استخدام داروسازی تسنیم برای من هزینه‌ای دارد؟
2 چگونه می‌توانم آگهی‌های استخدام داروسازی تسنیم را که به‌صورت دورکاری یا کارآموزی هستند، مشاهده کنم؟

معرفی داروسازی تسنیم و بررسی جدیدترین آگهی‌های استخدام آن

شرکت داروسازی تسنیم یک شرکت ایرانی و خصوصی است که در سال 1380 تاسیس شده است. این شرکت که مشتریان داخلی و خارجی دارد، در حوزه تولید داروهای کپسول، قرص و مکمل‌های ویتامینی و مواد معدنی فعالیت می‌کند و تاکنون محصولات گوناگونی به بازار و داروخانه های سراسر کشور عرضه کرده است. بخش تحقیق و توسعه تسنیم در سال 1387 تاسیس شد و از آن سال این شرکت داروسازی همواره با کمک پژوهشگران این بخش، روند رشد بسیار خوبی داشته است.

درباره داروسازی تسنیم

همان‌طور که گفتیم، شرکت داروسازی تسنیم داروهای مختلفی از جمله قرص‌ها، کپسول‌ها و ویتامین‌ها را تولید و عرضه می‌کند. داروسازی تسنیم در سال 1380 در زمینی به مساحت هزار متر مربع در ایوانکی افتتاح شد و در سال 1385 به بهره‌برداری رسید و نخستین خدمات و محصولات دارویی تسنیم به بازار عرضه شد. در این داروسازی، محصولات دارویی بر طبق اصول GMP تولید می‌شود. همچنین از به‌روزترین و جدیدترین دستگاه‌های بسته‌بندی دارویی در این داروسازی استفاده می‌شود. قابل ذکر است که یکی از کارخانه‌های این شرکت داروسازی در سمنان واقع شده است.

تعداد محصولات تولیدی این داروسازی تا به امروز 67 محصول بوده است و طبق پیش‌بینی سایت رسمی تسنیم، تا سال 2022 این عدد به 107 محصول خواهد رسید.

استخدام شرکت داروسازی تسنیم

آگهی‌های استخدام و فرصت‌های شغلی تسنیم همواره در این صفحه از سایت جاب ویژن به‌روزرسانی می‌شوند و شما می‌توانید برای آن‌ها به‌صورت رایگان رزومه بفرستید. در ادامه برخی از آگهی‌های استخدامی این شرکت را با هم بررسی می‌کنیم.

سرپرست امور اداری

مدیر یا سرپرست امور اداری معمولا در شرکت‌ها مسئولیت برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر کلیه خدمات اداری و پشتیبانی را بر عهده دارد. این افراد در سازمان‌های بزرگ مسئول نظارت بر عملکرد سایر کارکنان اداری نیز هستند. 

کارشناس برنامه‌ریزی تولید و انبار

مدیر انبار مسئولیت نظارت بر ورودی و خروجی‌های انبار، اطلاع از موجودی انبار، تهیه برنامه تولید و انبار و ... را بر عهده دارد. داروسازی تسنیم در این شغل فقط از بین آقایان سنین 35 تا 45 سال به‌صورت تمام‌وقت استخدام می‌کند.

رئیس آزمایشگاه

یک مدیر یا مسئول آزمایشگاه معمولا وظیفه انجام تست‌‌ها و آزمون‌های مختلف دارویی را بر عهده دارد و روی کار سایر افرادی که در آزمایشگاه فعالیت می‌کنند، نظارت دارد. در بسیاری از شرکت‌ها، رئیس آزمایشگاه زیرنظر مدیر کنترل کیفیت کار می‌کند.

کارشناس برنامه‌ریزی

کارشناس برنامه ریزی در یک سازمان باید اطمینان حاصل کند که پروژه‌ها طبق برنامه پیش می‌روند، در زمانی که برای آن‌ها تعیین شده است انجام می‌شوند و نیازهای مشتری را برآورده می‌کند. همچنین این افراد، مسائل و مشکلاتی را که ممکن است برای پروژه‌ها پیش آید، پیش‌بینی کرده و آن‌ها را برطرف می‌کنند.

کارشناس سوپروایزر فروش

کارشناسان فروش معمولا وظیفه معرفی محصولات و خدمات شرکت را به مشتریان بالقوه بر عهده دارند. همچنین بسته به اندازه سازمان‌ها، کارشناسان فروش می‌توانند به‌صورت تیمی یا فردی فعالیت کنند. معمولا کارشناس سوپروایزر فروش مسئولیت نظارت بر تیم‌های فروش را نیز بر عهده دارد.

کارشناس تحقیقات بازار

کارشناس تحقیقات بازار به‌طور‌کلی به مطالعه بازارهای مختلف برای بررسی شرایط فروش محصول می‌پردازد. همچنین این افراد به شرکت‌ها در مورد شرایط فروش محصولات، بازار هدف و قیمت آن مشاوره می‌دهند. معمولا داشتن مدرک تحصیلی یکی از رشته‌های مدیریت یا تجربه کاری در حوزه بازاریابی و فروش برای این شغل در داروسازی تسنیم از الزامات است.

استخدام کارشناس اداری

به طور کلی کارشناسان یا کارمندان اداری وظیفه پاسخگویی به تماس‌ها، انجام نامه‌نگاری‌ها و مکاتبات مختلف و ارتباط با مشتریان را بر عهده دارند. معمولا برای این شغل نیاز به تحصیلات خاصی نیست و برخی شرکت‌ها حداقل مدرک لیسانس از این افراد می‌خواهند. 

استخدام کارشناس IT

یک کارشناس IT باید دانش کافی در حوزه نرم افزار، سخت‌افزار و برنامه‌نویسی و انواع شبکه داشته باشد. معمولا تحصیلات این افراد حداقل مدرک لیسانس رشته کامپیوتر یا فناوری اطلاعات است. داروسازی تسنیم برای این شغل فقط از آقایان با داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت استخدام می‌کند.

سایر موقعیت‌های شغلی رایج در این داروسازی عبات‌اند از:

  • کارشناس حسابداری
  • تکنسین فنی (برق)
  • انباردار فنی
  • اپراتور تولید
  • کارشناس بازرگانی خارجی
  • کارشناس بازرگانی داخلی
  • کارگر خدماتی
  • و...

آدرس داروسازی تسنیم

آدرس داروسازی تسنیم ایوانکی: جاده خاوران، شهرک صنعتی ایوانکی، خیابان آموزش، خیابان پژوهش

کارخانه داروسازی تسنیم گرمسار: سمنان، گرمسار، بخش ایوانکی، بلوار آزادی

دفتر مرکزی: میدان آرژانتین، خیابان گاندی، کوچه یک، پلاک 11، واحد 6

تلفن تماس: 88480316-021

جستجوی آگهی‌های استخدامی در سایت کاریابی جاب ویژن

شما می‌توانید در همین صفحه از سایت جاب ویژن برای موقعیت‌های شغلی داروسازی تسنیم، رزومه ارسال کنید. همچنین اگر به دنبال موقعیت‌های شغلی سایر شرکت‌ها یا مشاغل هستید، می‌توانید به صفحه فرصت‌های شغلی سری بزنید و با استفاده از نوار جستجوی پیشرفته سایت و فیلترهای مختلف آن، مشاغل موردنظر خود را به‌راحتی جستجو کنید. در ادامه به بررسی فیلترهای مختلف صفحه فرصت‌های شغلی خواهیم پرداخت.

  • عنوان شغلی: اولین گزینه نوار جستجو مربوط به عنوان شغل موردنظر شماست که می‌توانید آن را در این قسمت تایپ کنید.
  • گروه شغلی: با استفاده از گزینه می‌توانید گروه شغلی موردنظرتان را انتخاب کنید. 
  • شهر: اگر به دنبال آگهی‌های استخدامی در شهر محل زندگیتان هستید، می‌توانید از این فیلتر استفاده کنید.
  • سابقه کاری موردنیاز: اگر به دنبال آگهی‌های استخدامی با سابقه کاری مشخصی هستید، می‌توانید از این قسمت کمک بگیرید.
  • حقوق: با استفاده از این فیلتر می‌توانید بازه حقوقی شغل موردنظرتان را انتخاب کنید تا فرصت‌های شغلی بر اساس میزان حقوق برای شما نمایش داده شوند.
  • نوع همکاری: با استفاده از این قسمت می‌توانید نوع همکاری که به‌صورت تمام‌وقت، پاره‌وقت یا پروژه‌ای است، انتخاب کنید.
  • سطح ارشدیت: گزینه‌های این قسمت از کارمند تا مدیر ارشد متغیر است و شما می‌توانید با استفاده از این گزینه ها، سطح شغلی آگهی‌های استخدامی را انتخاب کنید.
  • زمان انتشار: این فیلتر مربوط به زمان انتشار آگهی‌های استخدامی در سایت جاب ویژن است که از سه روز تا یک ماه متغیر است.
  • نام سازمان: اگر به دنبال موقعیت‌های شغلی سازمان و شرکت خاصی هستید، می‌توانید نام آن را در این لیست پیدا کنید.
  • مزایا و تسهیلات: اگر در شغل دلخواهتان به دنبال مزایا و تسهیلات خاصی هستید، می‌توانید از گزینه‌های این قسمت کمک بگیرید.
  • امکان کارآموزی: اگر به‌تازگی فارغ‌التحصیل شده‌اید و یا سابقه کاری چندانی ندارید، می‌توانید با استفاده از فعالسازی این گزینه، تمامی فرصت‌های کارآموزی را مشاهده کنید.
  • امکان دورکاری: اگر به دنبال مشاغل دورکاری هستید، می‌توانید این گزینه را در نوار جستجوی پیشرفته سایت فعال کنید.

قبل از ارسال رزومه برای آگهی‌های استخدامی می‌توانید از رزومه ساز رایگان و دو زبانه جاب ویژن نیز برای ساخت رزومه‌ای حرفه‌ای کمک بگیرید.

مشاهده آگهی‌های استخدام گروه‌های شغلی پرتقاضا

کارشناس اداری         کارشناس برنامه‌ریزی و تولید انبار         رئیس آزمایشگاه      تکنسین فنی (برق)             

مشاهده بیشتر toggle