استخدام اسنپ شاپ
استخدام اسنپ شاپ
3.7company score
201 تا 500 نفر
تجارت الکترونیک و خدمات آنلاین
سال تاسیس 2020
صنعت اینترنت / تجارت الکترونیک / خدمات آنلاین
نوع مالکیت خصوصی
نوع فعالیت شرکت ایرانی دارای مشتریان داخلی

امتیاز سازمان

3.7
درباره ما
اسنپ شاپ به عنوان سرویس جدید سوپر اپلیکیشن اسنپ، امکان خرید آنلاین از بزرگ ترین و معتبرترین فروشگاه ها و برندهای محصولات دیجیتال, آرایشی بهداشتی, لوازم خانه، فرهنگ وهنر، مد و پوشاک، ورزش و سفر و لوازم خودرو را در ایران فراهم می کند. فرهنگ سازمانی اسنپ شاپ، بر پایه احترام، دوستی، مسئولیت پذیری و پیشرفت است. در اسنپ شاپ همواره فضایی دوستانه و صمیمی برقرار است که فرآیند تبادل ایده و نوآوری را تسهیل می کند. «موفقیت کسب وکار، نتیجه تلاش تیم های آن است» و همواره در اسنپ شاپ بر این مساله تاکید داریم و برای تلاش تیمها ارزش زیاد قائل می شویم. در اسنپ شاپ همواره در تلاشیم تا بهترین و رضایت بخش ترین شرایط کاری ممکن را فراهم کنیم. مواردی مثل امکان دورکاری با پرداخت هزینه اینترنت و ارسال میز و صندلی، کدهای تخفیف فوق العاده برای استفاده روزانه از اسنپ و اسنپ فود، انجام تست رایگان کرونا به صورت هفتگی، بیمه تکمیلی رایگان و هدایای مناسبتی، فقط بخشی از مزایای همکاری با اسنپ شاپ محسوب می شود.
توضیحات بیشتر angle

سوالات متداول درباره استخدام اسنپ شاپ

1 آیا ارسال رزومه برای آگهی‌های استخدام اسنپ شاپ رایگان است؟
2 چطور می‌توانم در شرکت اسنپ شاپ استخدام شوم؟
3 شرایط استخدام اسنپ شاپ چیست؟

استخدام اسنپ شاپ؛ فرصت‌های شغلی و شرایط استخدام

اسنپ شاپ یکی از سرویس‌های سوپراپلیکیشن اسنپ (اسنپ گروپ) است که در سال 99 فعالیت خود را شروع کرد. این سرویس امکان خرید از نزدیک‌ترین فروشگاه‌ها و مراکز خرید را به کاربر می‌دهد. این سرویس از شرکت اسنپ بیش از 100 نفر کارمند داشته و در حال حاضر تنها در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز و مشهد فعال است. در ادامه جدیدترین فرصت‌های شغلی و آگهی‌های استخدام اسنپ شاپ را بررسی می‌کنیم.

مزایا و خدمات اسنپ شاپ

اسنپ شاپ با هدف سرعت بخشیدن و ساده‌سازی زندگی روزمره و ایجاد تجربه خرید راحت‌تر فعالیت خود را آغاز کرد. سرویس اسنپ شاپ امکان خرید از فروشگاه‌های «آرایشی و بهداشتی»، «فرهنگ و هنر»، «مد و پوشاک»، «دیجیتال» و «خانه و آشپزخانه» را برای کاربران فراهم کرده است. خرید کالا از سرویس اسنپ شاپ چند مزیت اساسی برای کاربران دارد:

  • ارسال زیر 2 ساعت: یکی از ویژگی‌هایی که در حال حاضر تنها سرویس اسنپ شاپ به کاربرانش ارائه می‌کند، ارسال سریع و زیر 2 ساعت محصولات است.
  • تضمین اصالت کالا: اسنپ شاپ فروشگاه‌ها و اصل بودن کالاهای آن‌ها را بررسی کرده و مواردی که برای مشتری ارسال می‌شوند ضمانت اصالت کالا دارند.
  • خرید از برترین فروشگاه‌ها: فروشگاه‌های اسنپ شاپ از شناخته شده‌ترین و برترین فروشگاه‌های شهر بوده و از این نظر می‌توان از اصالت و کیفیت کالاها اطمینان پیدا کرد.
  • امکان خرید همزمان از چند فروشگاه: کاربران می‌توانند کالاهای مورد نظر خود را در یک سفارش و از فروشنده‌های مختلف خریداری کرده و پرداخت انجام دهند.
  • ارائه کد تخفیف: سرویس اسنپ شاپ برای خرید اول و به صورت دوره‌ای به کاربران خود کدتخفیف ارائه می‌دهد.

فرصت‌های شغلی اسنپ شاپ

سوپر اپلیکیشن اسنپ جدیدترین آگهی‌های استخدامی خود را در حوزه غذا، دارو، حمل و نقل و دیگر سرویس‌ها در سایت کاریابی جاب ویژن منتشر می‌کند. در ادامه تعدادی از جدیدترین فرصت‌های شغلی در استخدام اسنپ را بررسی می‌کنیم. 

 مدیر محصول

استخدام مدیر محصول یا  Product Managerیکی از فرصت‌های شغلی جدید در سرویس اسنپ شاپ است. مدیر محصول اسنپ شاپ باید فردی پرانرژی، خلاق و عاشق ساختن محصول بوده و توانایی کار در یک محیط پرفشار و متغیر را داشته باشد. داشتن مهارت تیم‌ورک برای کار با تیم‌های مختلف درون سازمانی، بازه سنی بین 22 تا 35 و داشتن تجربه کار مرتبط از شروط استخدام در این فرصت شغلی هستند.

توسعه دهنده فرانت‌اند

توسعه دهنده فرانت‌اند یا Front-End Developer از موقعیت‌های شغلی جدید و مهم در استخدام اسنپ شاپ است. استخدام در این موقعیت شغلی نیازمند داشتن حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط، تسلط به React، JavaScript و Html و  CSSاست. توسعه دهنده فرانت‌اند نقش مهمی در ایجاد و توسعه فیچرهای جدید ظاهر محصول، اطمینان از امکان‌پذیری اجرای طراحی UI و UX، و بهینه‌سازی اپلیکیشن برای داشتن سرعت و دقت بالاتر دارد.

کارشناس CRO

کارشناس CRO یا بهینه‌سازی نرخ تبدیل (Conversion Rate Optimization)، یکی از موقعیت‌های شغلی مهم در استخدام اسنپ شاپ است. کارشناس CRO مسئول اجرای تست A/B، همکاری با تیم‌های مختلف در جهت درک بهتر نیازها و مشکلات کاربر و بهبود تجربه کاربری برای افزایش نرخ تبدیل است. استخدام در این موقعیت شغلی نیازمند داشتن حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط، تسلط بر گوگل آنالیتیکس، و زبان انگلیسی بالاتر از متوسط است. 

کارشناس لجستیک

از وظایف کارشناس لجستیک می‌توان به ثبت سوابق سفارش‌ها و ارسال‌ها، پیگیری وضعیت ارسال‌ها برای رسیدن به اهداف مشخص شده، تهیه اسناد لازم مربوط به لجستیک، مدیریت موارد مربوط به لجستیک از سمت خدمات مشتریان، خدمات دهندگان، ارسال و دیگر بخش‌ها، بررسی شاخص‌های کلیدی مربوط به ارسال، و تهیه گزارش منظم برای ارائه به مدیر لجستیک اشاره کرد. استخدام در این موقعیت شغلی نیازمند 3 سال سابقه کار مرتبط، مدرک کاردانی مهندسی صنایع یا مدیریت، بازرگانی یا کسب و کار و امکان سفر به خارج از تهران است.

اسکرام مستر

داشتن آشنایی کامل با مفاهیم توسعه چابک نرم افزار و همچنین فریم ورک اسکرام، توانایی کار در محیط استارتاپی و متغیر، و داشتن حداقل یک سال سابقه کار مشابه از شروط اصلی استخدام در این موقعیت شغلی هستند. اسکرام مستر مسئول تسهیلگری ارتباطات درون تیمی و همچنین ارتباط با سایر تیم‌ها، مشاهده دقیق و کمک به بهبود KPI های مد نظر تیم، و شفاف‌سازی و کمک به مکتوب کردن دانش ضمنی تیم است. 

تحصیلدار

استخدام تحصیلدار آقا از موقعیت‌های شغلی منتشر شده در آگهی‌های استخدام اسنپ شاپ است. استخدام در این موقعیت شغلی نیازمند داشتن گواهینامه موتور سیکلت، سابقه کاری مرتبط، آشنایی با مناطق تهران، داشتن روابط سازمانی مناسب و گواهی عدم سوء پیشینه است. سن استخدام در این موقعیت شغلی 18 تا 40 سال است. 

مزایا و تسهیلات شرکت اسنپ شاپ

مزایا و تسهیلات شرکت اسنپ شاپ برای کارکنان شامل موارد زیر می‌شود:

  • بیمه درمان تکمیلی
  • ساعت کاری منعطف
  • فضای استراحت
  • اتاق بازی
  • پزشک سازمانی
  • بسته‌ها و هدایای مناسبتی
  • امکان دورکاری با پرداخت هزینه اینترنت

مشاهده آگهی‌های استخدام اسنپ شاپ در سایت کاریابی جاب ویژن

شما می‌توانید در همین صفحه از سایت کاریابی جاب ویژن، انواع آگهی‌های استخدامی و فرصت‌های شغلی 1403 اسنپ شاپ را مشاهده کرده و برای آگهی استخدام مورد نظرتان رزومه بفرستید. همچنین برای مشاهده آگهی‌های استخدام مورد نظر خود می‌توانید با وارد کردن نام موقعیت شغلی در نوار جستجوی بالای همین صفحه، فرصت شغلی مد نظرتان را مشاهده کنید. شما می‌توانید قبل از ارسال رزومه به فرصت‌های شغلی، با استفاده از رزومه ساز دوزبانه جاب ویژن، رزومه‌ای استاندارد و حرفه‌ای برای خودتان بسازید.

فیلترهای مختلف سایت جاب ویژن شامل میزان حقوق، گروه شغلی، مزایا، امریه سربازی، امکان کارآموزی، امکان دورکاری، نوع همکاری، نام سازمان، شهر و سابقه کاری است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید راحت‌تر موقعیت شغلی با شرایط مورد نظرتان را پیدا کنید. 

مشاهده بیشتر toggle