داستان اسمارتک (Smartech) از یک تیم کوچک و پرانگیزه آغاز شد که تمرکز آن بر مقیاسپذیری و نرمافزار بود. ما در زمینهی مارکتینگ تکنولوژی (مارتک) پس از سعیوخطاهای مرسوم شرکتهای نوپا، به توسعه محصول مارکتینگ اتومیشن پرداختیم. این محصول که با نام اینترک (inTrack) به بازار عرضه شد توانسته پابهپای رقبای نامآشنای بینالمللیاش از بازار سهم بگیرد.
تقریباً همزمان با انتشار اینترک در سال 1400 و استقبال اولین مشتریان از آن، ا تصمیم گرفتیم سبد محصولاتمان را در زمینهی مارکتینگ تکنولوژی کامل کنیم. از این رو در سال 1400 تیم اَدوِرج (AdVerge)، اَفیلیو (Affilio) را شکل دادیم. ادوِرج به عنوان شبکه تبلیغات دیجیتال (Digital Ad-Network) و اَفیلیو به عنوان سیستم همکاری در فروش (Affiliate Management System) فعالیت میکنند. از طرف دیگر اوایل سال 1401 ادتریس (Adtrace) را به عنوان پلتفرم اتریبیشون و انالیتیکس اپلیکیشن به مجموعه محصولات خود اضافه کردیم.
در اسمارتک هدف ما ایجاد ارتباطی مؤثر بین کسبوکارها و مشتریان آنهاست. تخصص و تعهد تیم ما این است که محصولات و خدماتی نوآورانه و مبتنی بر بهروزترین فناوریها توسعه دهیم تا به رشد و پیشرفت کسبوکارهای مختلف کمک کنیم.