استخدام نماوا - شاتل لند
استخدام نماوا - شاتل لند

استخدام در نماوا - شاتل لند

namava.ir 201 تا 500 نفر
نماوا، یک وب سایت تماشای آنلاین فیلم و سریال
سال تاسیس 1393
صنعت اینترنت / تجارت الکترونیک / خدمات آنلاین رسانه / چاپ و نشر
نوع مالکیت خصوصی
نوع فعالیت شرکت ایرانی دارای مشتریان داخلی و خارجی
آدرس وبسایت namava.ir
درباره ما
نماوا ، به روزترین سرویس تماشای آنلاین فیلم و سریال ایرانی است که در بردارنده هزاران ساعت فیلم های هیجان انگیز، انیمیشن و سریال های روز داخلی و خارجی است. با توجه به منسوخ شدن لوح های فشرده و DVD های حاوی فیلم و سریال در آینده نزدیک ، نماوا به عنوان به روز ترین سرویس تماشای آنلاین فیلم و سریال در کشور تلاش کرده است آرشیو کاملی از فیلم های داخلی و خارجی ، انیمیشن ، سریال های روز ایرانی و خارجی و مستندهای دست اول را به ساده ترین شیوه در اختیار عاشقان فیلم و سینما قرار دهد.
توضیحات بیشتر angle
فرصت‌های شغلی
نماوا - شاتل لند
کارشناس شبکه های اجتماعی
نماوا - شاتل لند
تهران، شریعتی

287 روز پیش

مشاهده

بسته شده
نماوا - شاتل لند
کارشناس Backend Developer
نماوا - شاتل لند
تهران، شریعتی

364 روز پیش

مشاهده

بسته شده
نماوا - شاتل لند
Senior IOS Developer
نماوا - شاتل لند
تهران، شریعتی

374 روز پیش

مشاهده

بسته شده
نماوا - شاتل لند
کارآموز اسکرام مستر
نماوا - شاتل لند
تهران، شریعتی
امکان جذب کارآموز

419 روز پیش

مشاهده

بسته شده
نماوا - شاتل لند
کارشناس ارشد دیجیتال مارکتینگ
نماوا - شاتل لند
تهران، شریعتی

426 روز پیش

مشاهده

بسته شده
نماوا - شاتل لند
مسئول دفتر - خانم
نماوا - شاتل لند
تهران، شریعتی

419 روز پیش

مشاهده

بسته شده
نماوا - شاتل لند
کارشناس تست نرم افزار
نماوا - شاتل لند
تهران، شریعتی

460 روز پیش

مشاهده

بسته شده
نماوا - شاتل لند
کارشناس Front-End
نماوا - شاتل لند
تهران، شریعتی
امکان دورکاری

460 روز پیش

مشاهده

بسته شده
نماوا - شاتل لند
کارشناس DevOps
نماوا - شاتل لند
تهران، شریعتی

460 روز پیش

مشاهده

بسته شده
نماوا - شاتل لند
کارشناس اسکرام مستر
نماوا - شاتل لند
تهران، شریعتی

438 روز پیش

مشاهده

بسته شده

سوابق ارسال رزومه برای این شرکت

سوالات متداول درباره نماوا

1 آیا برای کار کردن در نماوا باید کارت پایان خدمت داشته باشم؟
2 چگونه می‌توانم برای آگهی‌های استخدام نماوا رزومه بفرستم؟
3 سایت نماوا متعلق به کدام شرکت است؟

معرفی سایت نماوا و فرصت‌های شغلی در شرکت شاتل لند

سایت نماوا، پلتفرم آنلاین شرکت شاتل لند در حوزه پخش اینترنتی فیلم و سریال فعالیت می‌کند. شرکت شاتل لند یا سرزمین شاتل، یک شرکت زیرمجموعه از گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل است. وبسایت نماوا با تمام نقطه ضعف‌هایی که در مقایسه با نتفلیکس دارد، در حال توسعه است و روز به روز، نیروی انسانی بیشتری جذب می‌‌کند تا بتواند مخاطبان بیشتر و به تبع، درآمد بیشتری داشته باشد. در ادامه، در رابطه با این پلتفرم ایرانی پخش آنلاین فیلم و سریال، بیشتر آشنا خواهید شد. با کاریابی جاب ویژن همراه باشید.

آشنایی با نماوا

همانطور که تا اینجا گفتیم، namava یک سایت ایرانی دارای پخش آنلاین فیلم و سریال است و می‌توان آن را نوعی تلویزیون اینترنتی دانست که با فناوری VOD کار می‌کند. کاربران می‌توانند با خرید اشتراک از این وبسایت، فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی را به صورت آنلاین، تماشا کنند. این پلتفرم، علاوه بر وبسایت، دارای یک اپلیکیشن موبایل است که به سرعت نیاز به آپدیت دارد و به همین دلیل، شاتل لند، همواره به دنبال استخدام برنامه نویس اندروید و iOS است.

فیلم‌ها و سریال‌های خارجی در نماوا به صورت دوبله شده، با زیرنویس انگلیسی یا با زیرنویس فارسی پخش می‌شوند و شما می‌توانید هر کدام از این گزینه‌ها را انتخاب کنید. این وبسایت، علاوه بر پخش فیلم‌ها و سریال‌های ویژه بزرگسالان، محتواهای ویژه‌ای با عنوان نماوا کودکان هم تولید می‌کند. یکی از ویژگی‌های مثبت خدمات این پلتفرم پخش فیلم و سریال، اینترنت رایگان است. با تماشای محتواهای ویدئویی namava، حجم بسته اینترنت شما مصرف نمی‌شود.

البته نماوا تنها پلتفرم پخش اینترنتی فیلم و سریال در ایران نیست. پلتفرم‌های دیگری مثل فیلیمو، لنز و ... نیز سرویس‌های مشابهی ارائه می‌دهند.

فرصت‌های شغلی و استخدام نماوا

سایت namava متعلق به شرکت شاتل لند، در حال حاضر، به سرعت در حال توسعه است و در جایگاه‌های شغلی مختلفی از آگهی استخدام مترجم نماوا گرفته تا بازاریابی و تبلیغات، به نیروی انسانی نیاز دارد. در ادامه، در رابطه با فرصت‌های شغلی در این سازمان، صبحت خواهیم کرد.

مشاغل حوزه برنامه‌نویسی سایت و موبایل

همانطور که گفتیم، شرکت شاتل لند دارای یک وبسایت و اپلیکشن برای ارائه خدمات است. با توجه به رقبای قدرتمند داخلی و خارجی و حجم بالای محتوایی که روز به روز روی این پلتفرم آپلود می‌شود، این شرکت، بیش از هر چیز دیگری، به برنامه نویس سایت و برنامه نویس موبایل نیاز دارد. 

نماوا در حال حاضر، نیاز بالایی به استخدام توسعه‌دهنده front-end (React developer)دارد. برای احراز این شغل باید حداقل 3 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه داشته باشید. تسلط به React برای این شغل، ضروری است و باید سطح زبان شما، بالاتر از متوسط باشد.

شرکت شاتل لند، به استخدام توسعه‌‌دهنده Back-End (.Net Developer)هم نیاز دارد. برای استخدام در این جایگاه شغلی باید حداقل 1 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه داشته و در حد پیشرفته به .NET مسلط باشید. آشنایی در حد متوسط با C# برای این شغل، ضرورت دارد. 

همانطور که گفتیم، شاتل لند دارای یک اپلیکیشن موبایل برای پلتفرم namava است و بنابراین، نیاز بالایی به جذب توسعه دهنده Mobile App (اندروید و iOS) دارد. برای کار کردن به عنوان برنامه‌نویس iOS در این سازمان باید حداقل 2 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه و سابقه کار در حوزه تجارت الکترونیک داشته و به C# مسلط باشید.

فرصت‌های شغلی نماوا در حوزه بازاریابی و تبلیغات

همانطور که گفتیم، این پلتفرم در حال حاضر، رقبای سرسختی مثلی فیلیمو دارد و بنابراین، شدیدا نیازمند بازارایابی و تبلیغات است. البته با وجود بودجه‌های هنگفتی که در اختیار شاتل لند قرار دارد، این شرکت، مشکلی در تبلیغات ندارد و از طریق روش‌های سنتی مثل ارسال توده‌ای پیامک، تبلیغاتش را انجام می‌دهد.

با این حال، namava در حوزه دیجیتال مارکتینگ هم بیکار ننشسته و در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، تلگرام و توییتر هم بسیار فعال است. 

این شرکت در حال حاضر، نیاز بالایی به استخدام کارشناس بازاریابی دارد. برای احراز این شغل در شاتل لند باید حداقل 2 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه و حداقل مدرک لیسانس مدیریت، بازرگانی، کسب و کار، کامپیوتر یا فناوری اطلاعات داشته باشید. به علاوه، سطح زبان انگلیسی شما برای این جایگاه شغلی باید بالاتر از متوسط باشد.

نماوا به کارشناس سئو هم نیاز دارد و برای این جایگاه شغلی، کسانی را استخدام می‌کند که حداقل 2 سال سابقه کار به عنوان کارشناس سئو داشته باشند و زبان انگلیسی آن‌ها، بالاتر از سطح متوسط باشد. به علاوه، این جایگاه شغلی، نیازمند آشنایی با HTML، کپی‌رایتینگ و تولید محتوای بصری است که معمولا جزء مهارت‌های یک سئوکار محسوب نمی‌شوند.

دیگر فرصت‌های شغلی در namava

به غیر  از شغل‌هایی که در بالا به شما معرفی کردیم، این شرکت در جایگاه‌های شغلی متعدد دیگری نیز، استخدام می‌کند که مهم‌ترین‌های آن‌ها به شرح زیر هستند:

  • کارشناس زیرساخت‌های فنی
  • کارشناس تست اتوماتیک نرم افزار
  • کارشناس تست نرم افزار
  • کارشناس انتخاب محتوا
  • کارشناس توسعه CRM

در صورتی که دوست داشته باشید در یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شاتل کار کنید اما ساکن تهران نیستید یا فرصت شغلی مناسب برای شما در namava وجود ندارد، می‌توانید برای آگهی استخدامی در نمایندگی شاتل در شهر خود، رزومه بفرستید.

شرایط استخدام در نماوا

شرایط استخدام در این شرکت، شباهت زیادی به سازمان‌های دولتی دارد. با اینکه نوع مالکیت این شرکت، در ظاهر، خصوصی است اما همانند یک سازمان دولتی اداره می‌شود. بنابراین، آقایان برای استخدام شدن در این شرکت باید دارای کارت پایان خدمت باشند و برای اکثر فرصت‌های شغلی، مدرک تحصیلی مرتبط، اهمیت دارد. 

مشاهده آگهی‌های استخدام در گروه‌های شغلی پرتقاضا

بازاریابی    کارشناس سئو    برنامه نویس

مشاهده بیشتر toggle