استخدام قسطی کلاب
استخدام قسطی کلاب

استخدام در قسطی کلاب

ghesticlub.com 11 تا 50 نفر
قسطی کلاب سایت فروش نقدی یا اقساطی کالا است.
سال تاسیس 1397
صنعت اینترنت / تجارت الکترونیک / خدمات آنلاین
نوع مالکیت خصوصی
نوع فعالیت شرکت ایرانی دارای مشتریان داخلی
آدرس وبسایت ghesticlub.com
درباره ما
سایت "قسطی کلاب" به عنوان بزرگترین و سایت فروش اقساطی کالا در ایران شناخته شده است. قسطی کلاب سایت فروش اقساطی کالا است و به منظور ایجاد امکان خرید اقساطی و آسان کالاها شروع به فعالیت نموده است. تیم قسطی کلاب یک تیم فعال و جوان از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه امیر کبیر است که در کوتاهترین زمان ممکن توانسته است به افتخارات فراوانی دست یابد.
توضیحات بیشتر angle
فرصت‌های شغلی
قسطی کلاب
حسابدار
قسطی کلاب
تهران، طرشت

301 روز پیش

مشاهده

بسته شده
قسطی کلاب
کارمند فروش و بازاریابی
قسطی کلاب
تهران، طرشت

618 روز پیش

مشاهده

بسته شده
قسطی کلاب
بازاریاب
قسطی کلاب
تهران، باقرخان

1067 روز پیش

مشاهده

بسته شده
قسطی کلاب
پروموتر بازاریابی
قسطی کلاب
تهران، ستارخان

1067 روز پیش

مشاهده

بسته شده
قسطی کلاب
کارشناس تولید محتوا
قسطی کلاب
تهران، ستارخان

1067 روز پیش

مشاهده

بسته شده
قسطی کلاب
کارشناس سئو
قسطی کلاب
تهران، ستارخان

1067 روز پیش

مشاهده

بسته شده
قسطی کلاب
کارشناس امور مشتریان- خانم
قسطی کلاب
تهران، ستارخان | 3 - 4 میلیون تومان

1141 روز پیش

مشاهده

بسته شده
قسطی کلاب
کارمند اداری (خانم)
قسطی کلاب
تهران، ستارخان

1180 روز پیش

مشاهده

بسته شده
قسطی کلاب
کارشناس قیمت گذاری کالا در سایت
قسطی کلاب
تهران، ستارخان

1197 روز پیش

مشاهده

بسته شده
قسطی کلاب
طراح و گرافیست
قسطی کلاب
تهران، ستارخان

1197 روز پیش

مشاهده

بسته شده

سوابق ارسال رزومه برای این شرکت

سوالات متداول درباره قسطی کلاب

1 آیا برای استخدام در شرکت قسطی کلاب نیاز به کارت پایان خدمت دارم؟
2 چگونه می‌توانم برای آگهی‌های استخدام قسطی کلاب رزومه ارسال کنم؟
3 چرا برای قسطی کلاب رزومه بفرستم؟

معرفی شرکت قسطی کلاب و آگهی‌های استخدام این شرکت

قسطی کلاب، یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین در ایران است و به دلیل فرآهم آوردن امکان خرید اقساطی گوشی و به‌صورت اینترنتی برای مشتریان خود، در حال تبدیل شدن به یک رقیب جدی برای فروشگاه‌های بزرگی مثل دیجی کالا است.

این فروشگاه اینترنتی، محصولات بسیار متنوعی، از لوازم خانگی گرفته تا لوازم نقلیه، وسایل آرایشی و بهداشتی، کالاهای دیجیتال مثل گوشی و لپ تاپ و بسیاری از کالاهای متنوع دیگر را به صورت نقد و اقساط و با تخفیف و البته، اینترنتی، به فروش می‌رساند.

 به علاوه، این شرکت، یک وبلاگ بسیار جامع برای قرار دادن اطلاعات مفید در اختیار کاربران دارد که اکثر محتواهای آن، راهنمای خرید محصولات متنوعی هستند که در این فروشگاه به فروش می‌رسند.

آشنایی با شرکت قسطی کلاب

این شرکت را می‌توان یکی از اولین پلتفرم‌های فروش اقساطی آنلاین در کشور دانست که در سال 1396، تأسیس شده است. هدف از تأسیس این فروشگاه که به همت جمعی از جوانان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های صنعتی شریف و امیرکبیر راه‌اندازی شده، فرآهم آوردن امکان خرید قسطی برای مردم کشور در شرایط اقتصادی کنونی کشور است.

این وبسایت، محصولات بسیار متنوعی را به فروش می‌رساند. مشتریان می‌توانند از طریق ثبت نام در قسطی کلاب، هر کدام از محصولات این فروشگاه را به صورت نقد و اقساط خریداری کنند.

فرصت‌های استخدام قسطی کلاب

این سازمان، فروشگاهی اینترنتی است که رقبای زیادی در بازار ایران دارد. به همین دلیل، این شرکت در حال حاضر، در حال توسعه نیروی انسانی برای افزایش توان رقابتی خود در بازار است و در جایگاه های شغلی مختلفی، همکار می پذیرد.

فرصت‌های شغلی برنامه نویسی

محصول اصلی این فروشگاه اینترنتی، وبسایت فروشگاهی و اپلیکیشن فروشگاهی آن است. بنابراین، بیش از هر چیزی به برنامه نویس نیاز دارد. برنامه نویسان بکند و فرانت اند، توسعه دهندگان اپلیکیشن های iOS و اندروید و طراحان رابط کاربری و تجربه کاربری می توانند برای قسطی کلاب رزومه بفرستند.

برای اینکه به عنوان برنامه نویس در این سازمان مشغول به کار شوید، باید حداقل 1سال سابقه کار داشته باشید. این فروشگاه اینترنتی در حال حاضر نیازمند استخدام برنامه‌نویس  PHP Full Stack است.

فرصت‌های شغلی در حوزه بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ

شاید بتوان دیجیتال مارکتینگ را مهم ترین حوزه کاری در قسطی کلاب دانست و در حال حاضر، تمرکز زیادی روی استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ در این سازمان وجود دارد.

این فروشگاه اینترنتی در تمامی شبکه های اجتماعی پرطرفدار دارای پیج هایی فعال است و با داشتن یک بلاگ حرفه ای، توانسته ترافیک نسبتا خوبی را به وبسایت خود، هدایت کند. با این حال، با توجه به قدرتمند بودن رقبا، این شرکت نیاز دارد که با توسعه تیم دیجیتال مارکتینگ خود، هم در شبکه های اجتماعی و هم در حوزه سئو و تولید محتوای وب، بتواند در رقابت باقی بماند.

این فروشگاه اینترنتی، در حال حاضر، به شدت روی سئو و تولید محتوا متمرکز شده است. برای کار کردن به عنوان کارشناس سئو در این سازمان، حداقل یک سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه مورد نیاز است. تسلط به گوگل آنالیتیکس برای این جایگاه شغلی، ضرورت دارد. همچنین، برای شغل کارشناس سئو باید به اصول سئو off-page و on-page، به گوگل وب مستر، ابزارهای moz و سرچ کنسول، تجزیه و تحلیل رقبا و لینک بیلدینگ خارجی مسلط باشید. 

از دیگر شرایط کار کردن در این جایگاه شغلی می توان به نیاز به سطح بالای زبان انگلیسی، توانایی تحقیق کلمات کلیدی و توانایی ویرایش محتوا اشاره کرد.

این شرکت برای نوشتن محتوای محصولات و کپی رایتینگ و نیز، تولید محتوای بلاگ، نیاز بالایی به استخدام کپی رایتر و نویسنده دارد. 

برای استخدام شدن به عنوان کارشناس تولید محتوا در ghesticlub، باید حداقل یک سال سابقه کار در جایگاه شغلی مشابه داشته باشید. آشنایی به سئو محتوا، تسلط به مجموعه آفیس، تسلط به زبان انگلیسی و ترجمه انگلیسی به فارسی، تسلط به نوشتن محتوا در حوزه فناوری و سرعت بالای تولید محتوا، از جمله معیارهای لازم برا استخدام شدن در این جایگاه شغلی است.

اگر یک سال سابقه در حوزه سوشال مدیا دارید، می‌توانید برای آگهی استخدام کارشناس شبکه‌های اجتماعی در قسطی کلاب رزومه بفرستید. از جمله شرایط احراز این شغل می‌توان به آشنایی با الگوریتم اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی، مسلط بودن به ترفندهای جذب فالوور، آشنایی با کمپین‌های بازاریابی در سوشال مدیا، تسلط به ویرایش عکس و ویدئو و تسلط به زبان انگلیسی اشاره کرد.

البته این سازمان، فقط خودش را محدود به بازاریابی دیجیتالی نکرده و بازاریابی آفلاین نیز انجام می‌دهد. برای استخدام بازاریاب حضوری در این فروشگاه اینترنتی نیاز به حداقل یک سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه است و باید بتوانید با اعتماد به نفس بالا و با تکیه بر مهارت‌های مذاکره، با مشتریان بالقوه صحبت کنید.

همچنین، فرصت‌هایی نیز برای استخدام پروموتر بازاریابی در فروشگاه قسطی کلاب وجود دارد.

استخدام گرافیست در قسطی کلاب

این فروشگاه اینترنتی برای بخش‌های مختلف سایت و بلاگ خود، نیازمند کارهای گرافیکی است و از طراحان گرافیک دعوت می‌کند تا رزومه‌های خود را ارسال کنند. برای کار کردن به عنوان طراح گرافیست در این سازمان باید حداقل یک سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه داشته و به نرم‌افزارهای ادوبی فتوشاپ، ادوبی ایلستریتور، ادوبی ایندیزاین و افتر افکتس مسلط باشید. از دیگر مهارت‌های لازم برای این جایگاه شغلی می‌توان به توانایی طراحی برند، برندینگ محصولات و طراحی پست و استوری حرفه‌ای برای اینستاگرام و نیز، مهارت در طراحی کاتالوگ، اشاره کرد.

استخدام در واحد پشتیبانی از مشتریان

یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها در هر سایت فروشگاه، بخش روابط عمومی و پشتیبانی از مشتریان است. این فروشگاه اینترنتی از کارجویان خانم دارای حداقل یک سال سابقه کار در جایگاه شغلی مشابه و مسلط به ورد و اکسل که با اصول CRM آشنایی دارند، دعوت می‌کند تا به عنوان کارشناس پشتیبانی از مشتریان، رزومه خود را ارسال کنند.

از دیگر فرصت‌های استخدام در این فروشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استخدام انباردار
  • استخدام کارشناس فروش
  • استخدام کمک حسابدار
  • استخدام کارشناس ورود اطلاعات

شرایط و مزایای کار کردن در قسطی کلاب

این فروشگاه اینترنتی، یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های ایران است و محیطی عالی برای کار کردن دارد. یکی از شرایط استخدام در این فروشگاه، سن بین 20 تا 35 سال است. بنابراین، با استخدام در این شرکت، در یک محیط پویا و جوان، مشغول به کار خواهید شد. قسطی کلاب، تأکید زیادی روی سابقه کار ندارد و بیشتر تمرکز خود را روی سرمایه‌گذاری بر توسعه سازمانی و آموزش پرسنل گذاشته است.

مشاهده آگهی‌های استخدام در گروه‌های شغلی مختلف

کارشناس پشتیبانی از مشتریان    گرافیست    دیجیتال مارکتینگ    برنامه‌نویسی

مشاهده بیشتر toggle