معرفی آلاله ارجمند، مشاور و مدیر منابع انسانی

نوشته شده توسط نجوا کندری
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی آلاله ارجمند، مشاور و مدیر منابع انسانی

آلاله ارجمند، یکی از متخصصان مطرح منابع انسانی است که در حال حاضر مدیریت منابع انسانی کانون ایران نوین و شرکت بهار سامانه شرق را بر عهده دارد. علاوه بر این، او به‌عنوان مشاور منابع انسانی و مدرس دانشگاه نیز فعالیت می‌کند.

کمپین back to work

مسیر شغلی و سوابق کاری

برای آشنایی بیشتر با این متخصص منابع انسانی به بررسی مسیر شغلی و سوابق کاری او خواهیم پرداخت.

شروع مسیر حرفه‌ای با فعالیت به‌عنوان Network Administrator

ارجمند مسیر حرفه‌ای خود را با فعالیت در شرکت طیور بهاران به‌عنوان Network Administrator آغاز کرد. همکاری او با این شرکت نزدیک به یک سال به طول انجامید. او در ادامه مسیر شغلی خود به شرکت بستان سرمای غرب پیوست. او بیش از دو سال به همکاری خود با این شرکت به‌عنوان Network Administrator (مدیر شبکه) ادامه داد.

ادامه مسیر حرفه‌ای با فعالیت به‌عنوان Human Resources Manager در شرکت بهساز شفا تجهیز

وی در ادامه مسیر شغلی، به‌عنوان سازنده، بیزینس شخصی خود را در زمینه پروژه‌های عمرانی آغاز کرده و پیش برد. باتوجه به داشتن سابقه کاری در محیط صنعتی، خانم ارجمند توانست در مدت 3.5 سال چندین پروژه عمرانی را به‌صورت حضوری پیاده‌سازی و اجرا کند.

او در ادامه مسیر حرفه‌ای خود، به مدت 1 سال با شرکت بهساز شفا تجهیز به‌عنوان Human Resources Manager (مدیر منابع انسانی) همکاری کرد. این شرکت در زمینه تجهیزات پزشکی – مغز و اعصاب و دستگاه‌ها و لوازم عمومی پزشکی فعالیت می‌کند.

فعالیت به‌عنوان Human Resources Manager در شرکت رایا پردازش نوتریکا

آلاله ارجمند در ادامه فعالیت حرفه‌ای خود در زمینه منابع انسانی، به شرکت رایا پردازش نوتریکا پیوست. او نزدیک به یک سال، مدیریت منابع انسانی این شرکت را بر عهده داشت. شرکت رایا پردازش نوتریکا، تولیدکننده اپلیکیشن بوم‌رنگ و شرکتی فعال در حوزه متمرکزسازی پرداخت از طریق بارکد است.

مدیر منابع انسانی در شرکت بهار سامانه شرق و کانون ایران نوین

وی بیش از 5 سال است که به‌صورت پاره‌وقت به تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی می‌پردازد و از یک سال پیش تاکنون مدیریت منابع انسانی کسب‌وکار خود را نیز بر عهده دارد.

علاوه بر این، او در حال حاضر به‌عنوان مدیر منابع انسانی شرکت بهار سامانه شرق (شرکتی فعال در زمینه خریدوفروش و واردات تجهیزات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات) و کانون ایران نوین (سازمانی پویا در حوزه تبلیغات، برندینگ و بازاریابی) به فعالیت خود در حوزه منابع انسانی ادامه می‌دهد.

برای مشاهده لینکدین آلاله ارجمند کلیک کنید.

آلاله ارجمند؛ یکی از همراهان جاب ویژن و کارجویان در کمپین بک تو ورک (back to work)

آلاله ارجمند که تجربه‌های موفقی در مدیریت منابع انسانی در شرکت‌های مختلف داشته، یکی از همراهان جاب ویژن در کمپین بک تو ورک است. او در کنار تعداد دیگری از متخصصان منابع انسانی مطرح کشور در قالب این کمپین، با انجام کارهایی همچون بررسی رزومه، ارائه پیشنهادهای مختلف به کارجویان و اصلاح رزومه، به کارجویانی که در این مدت اخیر تعدیل شده‌اند، کمک می‌کنند.

هدف اصلی کمپین Back to Work کمک به کارجویان تعدیل شده است تا با اصلاح و بهبود رزومه از طریق پیشنهادهای افرادی همچون آلاله ارجمند، بتوانند آسان‌تر و سریع‌تر در شغل دلخواه خود استخدام و مشغول به کار شوند.

اگر شما کارجوی گرامی نیز با مشکل تعدیل‌نیروی سازمان قبلی خود روبه‌رو شده و شغل خود را از دست داده‌اید، می‌توانید با ثبت رزومه خود، از کمک‌ها و راهنمایی‌های آلاله ارجمند و دیگر افراد فعال در حوزه HR استفاده کنید.

نویسنده

  • نجوا کندری

    من نجوا هستم؛ دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی‌ارشد مطالعات معماری ایران از دانشگاه تهران. از سال‌ها قبل به نوشتن، پژوهش و تکنولوژی‌های مرتبط به آن‌ها، علاقه زیادی داشتم. همین موضوع هم باعث شد به حوزه تولید محتوا و موضوعات مشابهی مثل کپی‌رایتینگ، سئو، دیجیتال مارکتینگ و استراتژی محتوا گرایش پیدا کنم و دوره‌های مختلفی را در این زمینه‌ها بگذرانم. در حال حاضر به‌عنوان کارشناس تولید محتوا فعالیت می‌کنم و به نوشتن در حوزه‌های مختلفی همچون معماری، توسعه فردی و به‌صورت تخصصی‌تر، کاریابی، مشغول هستم. بسیار خوشحالم که می‌توانم با نوشته‌هایم، راهنمایی برای افرادی که در ابتدای راه مسیر شغلی یا تغییر شغل هستند، باشم و در حد توانم، به آن‌ها در این مسیر پرپیچ‌وخم، کمک کنم.

بدون دیدگاه