معرفی نیکناز حجت، سرپرست منابع انسانی در کیمیا کالای رازی

نوشته شده توسط پروا رحمتی
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی نیکناز حجت، سرپرست منابع انسانی در کیمیا کالای رازی

نیکناز حجت از متخصصان حوزه منابع انسانی با بیش از 7 سال سابقه کار است. او دارای گواهینامه بین المللی مدیریت منابع انسانی (PHRi) از آکادمی مهرپندار است و در طول فعالیت حرفه‌ای خود با شرکت‌های دارویی بزرگی مانند اروند فارمد (زیر مجموعه سیناژن)، کیمیا کالای رازی و گروه درمان یاب همکاری داشته است. نیکناز حجت در حوزه شناسایی، جذب و استخدام استعدادها، ارزیابی عملکرد، بررسی رزومه و مدیریت امور مرتبط با منابع انسانی تخصص دارد.

کمپین back to work

تحصیلات

نیکناز حجت دارای مدرک کارشناسی رشته مدیریت منابع انسانی از دانشگاه شهید بهشتی است. او تحصیلات خود را در مقطع ارشد رشته MBA در دانشگاه آزاد ادامه داده است.

سوابق کاری نیکناز حجت

  • متخصص منابع انسانی- گروه تجارت و اطلاعات

مسیر کاری حرفه‌ای نیکناز حجت در حوزه منابع انسانی از سال 94 با همکاری به عنوان متخصص منابع انسانی گروه تجارت و اطلاعات (Info & Trade group) آغاز شد. گروه تجارت و اطلاعات ارائه دهنده خدمات جامع نمایشگاهی برای شرکت‌ها در ایران، روسیه و ترکیه است. این همکاری به مدت 2 سال و 5 ماه ادامه یافت.

  • Human Resources Generalist گروه درمان یاب

نیکناز حجت در سال‌های 96 تا 98 به عنوان Human Resources Generalist با گروه درمان‌یاب همکاری داشته است. گروه شرکت های درمان یاب در زمینه واردات، تولید، توزیع، و تحقیق و توسعه حوزه دارو، مکمل‌های غذایی و تجهیزات پزشکی فعالیت دارد.

  • Talent Acquisition Supervisor اروند فارمد

در سال 99، نیکناز حجت فعالیت خود با شرکت اروند فارمد را تحت عنوان Talent Acquisition Supervisor آغاز کرد. شرکت زیست اروند فارمد تولید کننده محصولات دارویی مکمل، شیمیایی و گیاهی خوراکی و پوستی و تزریقی است. این شرکت که از زیرمجوعه‌های گروه دارویی سیناژن است، بیش از 200 نفر پرسنل دارد. نیکناز حجت در مدت 1 سال و 6 ماه همکاری خود با این شرکت، در امور مرتبط با شناسایی و جذب و استخدام استعدادها فعالیت داشته است.

  • سرپرست منابع انسانی- کیمیا کالای رازی

نیکناز حجت در سال 1400 همکاری خود را به عنوان سرپرست منابع انسانی با شرکت دارویی کیمیا کالای رازی آغاز کرد. او در حال حاضر در این موقعیت شغلی مشغول به فعالیت است. شرکت کیمیا کالای رازی از شرکت‌های پیشرو و نوآور در زمینه تولید فرآورده‌های دارویی، مکمل و بهداشتی است.

برای مشاهده لینکدین نیکناز حجت کلیک کنید.

نیکناز حجت و کمپین بازگشت به کار (Back To Work) جاب ویژن

سایت کاریابی و استخدام جاب ویژن در همکاری با کارشناسان و مدیران فعال و موفق حوزه منابع انسانی، کمپینی با عنوان «Back to Work» راه‌اندازی کرده است. هدف از این کمپین کمک به کارجویان گرامی است که در شرایط سخت امروزی جامعه با تعدیل و اخراج مواجه شدند.

کارجویان می‌توانند در این کمپین رزومه خود را برای جاب ویژن ارسال کنند. رزومه‌های دریافت شده توسط متخصصان منابع انسانی مثل نیکناز حجت بررسی می‌شوند و پیشنهاداتی به کارجویان در جهت کمک به کاریابی ارائه داده می‌شود. نیکناز حجت و دیگر متخصصان حوزه منابع انسانی در این کمپین با ارائه پیشنهاداتی در زمینه اصلاح رزومه، دوره‌های آموزشی مناسب برای ارتقای مهارت‌ها و هرآنچه که برای بهبود وضعیت حرفه‌ای خود نیاز دارید، به شما در جهت بازگشت به کار و بهبود مسیر شغلی‌تان کمک خواهند کرد.

نویسنده

بدون دیدگاه