معرفی ساناز سال افزون، کارشناس توسعه سرمایه انسانی در مبین نت

نوشته شده توسط مهدی نعمتی
زمان مطالعه: 2دقیقه
معرفی ساناز سال افزون، کارشناس توسعه سرمایه انسانی در مبین نت

خانم ساناز سال افزون یکی از کارشناسان حوزه منابع انسانی است که در حوزه جذب و استخدام نیروهای کاری متخصص و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی فعالیت دارد. خانم سال افزون با داشتن سابقه کاری قابل‌توجه در حوزه امور اداری، آشنایی ‌خوبی نسبت به بخش‌های مختلف یک سازمان دارا است.

یکی دیگر از ویژ‌گی‌های قابل‌توجه در سابقه کاری خانم سال افزون، فعالیت طولانی‌مدت ایشان در حوزه فناوری اطلاعات، خدمات آنلاین و صنعت تلکام است. آشنایی با فرصت‌های شغلی مختلف در این حوزه، خانم ساناز سال افزون را به یکی از کارشناسان دارای صلاحیت برای بررسی رزومه‌های کاری کارجویان تبدیل کرده است.

کمپین back to work

تحصیلات ساناز سال افزون

خانم ساناز سال افزون دارای مدرک کارشناسی از موسسه آموزش عالی خراسان است.

سوابق کاری و تجربیات ساناز سال افزون

خانم ساناز سال افزون فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 2015 میلادی با کار در شرکت ارتباطات مبین نت شروع کرده است. ایشان به مدت حدود 5 سال در جایگاه شغلی مسئول دفتر، با شرکت ارتباطات مبین نت همکاری داشته است.

خانم سال افزون در ادامه همکاری خود با این شرکت فعال در صنعت تلکام، هم‌اکنون در سمت کارشناس منابع انسانی با شرکت مبین نت همکاری دارد. خوب است بدانید که شرکت مبین نت یکی از شرکت‌های خصوصی باسابقه در حوزه تلکام است که فعالیت خود را از سال 1387 در این صنعت شروع کرده است.

خانم سال افزون در سال‌های اخیر با فعالیت در حوزه جذب و استخدام نیروهای متخصص در شرکت مبین نت، نقش برجسته‌ای در جذب نیروهای توانمند در صنعت تلکام داشته است. به شکلی که می‌توان بخشی از پیشرفت‌های حاصل‌شده در شرکت مبین نت را ناشی از جذب افراد توانمند و متخصص در فرصت‌های شغلی مختلف دانست.

مشارکت در انجام اموری مانند انتشار آگهی‌های استخدامی و برگزاری مصاحبه‌های شغلی، بخشی از فعالیت‌های خانم سال افزون در حوزه منابع انسانی است. از دیگر فعالیت‌های خانم ساناز سال افزون در این حوزه، می‌توان به رسیدگی به امور کارکنان شرکت مبین نت در بخش منابع انسانی اشاره کرد. خوب است بدانید که این شرکت هم‌اکنون دارای بیش از 500 نیروی کاری متخصص در مشاغل مختلف است.

برای مشاهده لینکدین ساناز سال افزون کلیک کنید.

ساناز سال افزون و کمپین بک تو ورک

اگر به دنبال پیدا کردن شغل مناسبی در حوزه کاری موردعلاقه خود هستید، بهتر است در ابتدا نسبت به اصلاح و ویرایش رزومه کاری خود اقدام کنید. برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم نمونه رزومه کاری خود را برای کمپین بک تو ورک (Back to work) ارسال نمایید. در این صورت کارشناسان حوزه منابع انسانی مانند خانم ساناز سال افزون، راهنمایی‌های لازم را برای اصلاح و ویرایش رزومه کاری به شما ارائه خواهند داد.

نویسنده

  • مهدی نعمتی

    مهدی نعمتی هستم، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی عمران. علاقه‌مندی من به تحقیق و مستندسازی موضوعاتی که یاد گرفته‌ام، از من یک تولیدکننده محتوا ساخته است. همواره از ترجمه مقالات انگلیسی و ارائه مشاوره به دیگران لذت برده‌ام و از اینکه بتوانم سهمی در ارائه محتوای ارزشمند، به‌روز و با اطلاعات درست و دقیق به مخاطب خود داشته باشم، احساس خوبی دارم. شعار من به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا: تنها حرف خوب است که باید مکتوب بماند!

بدون دیدگاه