معرفی پریسا یکتاسرشت، People & Organization Development Manager در شرکت گلدیران

نوشته شده توسط نجوا کندری
زمان مطالعه: 3دقیقه
معرفی پریسا یکتاسرشت، People & Organization Development Manager در شرکت گلدیران

پریسا یکتاسرشت یکی از متخصصان باتجربه منابع انسانی در ایران است که بیش از یک دهه سابقه فعالیت در این حوزه را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد. او در حال حاضر به‌عنوان People & Organization Development Manager (مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی) در شرکت گلدیران مشغول به کار است.

در ادامه، برای آشنایی بیشتر با این فعال حوزه HR، به بررسی تحصیلات و سوابق حرفه‌ای او خواهیم پرداخت.

کمپین back to work

تحصیلات

یکتاسرشت مقطع کارشناسی خود را در رشته مترجمی زبان انگلیسی در دانشگاه آزاد اسلامی گذرانده است. او مدرک کارشناسی ارشد خود را نیز در رشته آموزش زبان انگلیسی از همین دانشگاه دریافت کرده است. همچنین وی دارای مدرک کارشناسی ارشد توسعه منابع انسانی از دانشگاه آزاد اسلامی و رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه بهشتی است. علاوه بر این، او دارای مدرک مدیریت منابع انسانی از موسسه مدیریت صنعتی است.

مسیر شغلی و سوابق کاری

در این بخش، به بررسی مسیر شغلی و سوابق کاری این متخصص منابع انسانی، خواهیم پرداخت.

شروع مسیر حرفه‌ای با فعالیت در شرکت Tüyap Tüm Fuarcılık Yapım A.Ş

پریسا یکتاسرشت مسیر حرفه‌ای خود در زمینه منابع انسانی را با فعالیت در شرکت Tüyap Tüm Fuarcılık Yapım A.Ş آغاز کرد. او به مدت 3.5 سال به فعالیت خود در این شرکت ادامه داد و در این مدت، موقعیت‌های شغلی مختلفی همچون Human Resources Generalist و Marketing Communications Lead را تجربه نمود.

ادامه مسیر حرفه‌ای با پیوستن به CSE Global (Australia & New Zealand)

خانم پریسا یکتاسرشت در ادامه مسیر حرفه‌ای خود در زمینه منابع انسانی، به CSE Global پیوست. او در این شرکت، به فعالیت در موقعیت‌های شغلی مختلفی از جمله Human Resources Executive (مدیر اجرایی منابع انسانی)، Human Resources Business Partner (شریک تجاری منابع انسانی) و Senior HRBP (Country HR Manager) (مدیر منابع انسانی کشور) پرداخت. همکاری او با این شرکت بیش از چهار سال ادامه پیدا کرد.

فعالیت به‌عنوان Human Resource Supervisor در دیجی‌کالا

وی با فعالیت در شرکت دیجی‌کالا، گام بعدی مسیر حرفه‌ای خود را برداشت. یکتاسرشت بیش از یک سال در این شرکت به‌عنوان Human Resource Supervisor به فعالیت پرداخته و سرپرستی منابع انسانی را بر عهده داشته است.

ادامه مسیر حرفه‌ای با پیوستن به کارگزاری فارابی

پریسا یکتاسرشت در ادامه فعالیت حرفه‌ای خود در زمینه منابع انسانی، به کارگزاری فارابی پیوست. او بیش از یک سال به همکاری خود با این شرکت ادامه داد و در این مدت در موقعیت‌های شغلی Talent Acquisition & Employer Branding Manager (مدیر استعدادیابی و برندینگ کارفرمایی) و Head of Learning & Organization Development Department (مدیر دپارتمان آموزش و توسعه سازمان) به فعالیت پرداخت.

همکاری با شرکت گلدیران

وی در ادامه مسیر شغلی خود نزدیک به دو سال است که با شرکت گلدیران همکاری می‌کند. او در این مدت، موقعیت‌های شغلی Head of Talent Acquisition & Managementent و People & Organisation Development Manager را در این شرکت تجربه کرده است. وی در حال حاضر نیز به‌عنوان People & Organisation Development Manager (مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی) در گلدیران به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

برای مشاهده لینکدین پریسا یکتاسرشت کلیک کنید.

پریسا یکتاسرشت؛ یکی از همراهان جاب ویژن در کمپین بک تو ورک (back to work)

پریسا یکتاسرشت که تجربه‌های موفقی در حوزه منابع انسانی داشته، یکی از همراهان جاب ویژن در کمپین بک تو ورک است. او در کنار تعداد دیگری از متخصصان منابع انسانی مطرح کشور در قالب این کمپین، با انجام کارهایی همچون بررسی رزومه، ارائه پیشنهادهای مختلف به کارجویان و اصلاح رزومه، به کارجویانی که در این مدت اخیر تعدیل شده‌اند، کمک می‌کنند.

هدف اصلی کمپین Back to Work کمک به کارجویان تعدیل شده است تا با اصلاح و بهبود رزومه از طریق پیشنهادهای افرادی همچون پریسا یکتاسرشت، بتوانند آسان‌تر و سریع‌تر در شغل دلخواه خود استخدام و مشغول به کار شوند.

اگر شما کارجوی گرامی نیز با مشکل تعدیل‌نیروی سازمان قبلی خود روبه‌رو شده و شغل خود را از دست داده‌اید، می‌توانید با ثبت رزومه خود، از کمک‌ها و راهنمایی‌های پریسا یکتاسرشت و دیگر افراد فعال در حوزه HR استفاده کنید.

نویسنده

  • نجوا کندری

    من نجوا هستم؛ دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی‌ارشد مطالعات معماری ایران از دانشگاه تهران. از سال‌ها قبل به نوشتن، پژوهش و تکنولوژی‌های مرتبط به آن‌ها، علاقه زیادی داشتم. همین موضوع هم باعث شد به حوزه تولید محتوا و موضوعات مشابهی مثل کپی‌رایتینگ، سئو، دیجیتال مارکتینگ و استراتژی محتوا گرایش پیدا کنم و دوره‌های مختلفی را در این زمینه‌ها بگذرانم. در حال حاضر به‌عنوان کارشناس تولید محتوا فعالیت می‌کنم و به نوشتن در حوزه‌های مختلفی همچون معماری، توسعه فردی و به‌صورت تخصصی‌تر، کاریابی، مشغول هستم. بسیار خوشحالم که می‌توانم با نوشته‌هایم، راهنمایی برای افرادی که در ابتدای راه مسیر شغلی یا تغییر شغل هستند، باشم و در حد توانم، به آن‌ها در این مسیر پرپیچ‌وخم، کمک کنم.

بدون دیدگاه