معرفی امید مرادیان، مدیر منابع انسانی شرکت دانا سیستم کیش

نوشته شده توسط نجوا کندری
زمان مطالعه: 4دقیقه
معرفی امید مرادیان، مدیر منابع انسانی شرکت دانا سیستم کیش

امید مرادیان یکی از متخصصان مطرح منابع انسانی کشور با بیش از 13 سال تجربه کاری در زمینه‌های مرتبط با منابع انسانی است. از جمله این حوزه‌ها، می‌توان به مواردی همچون برنامه‌ریزی منابع انسانی، جذب، استعدادیابی، استخدام، آموزش و توسعه، ارزیابی و مدیریت عملکرد، حقوق و دستمزد و نظام جبران خدمات اشاره کرد.

امید مرادیان کاردانی خود را در رشته کامپیوتر اخذ کرد و از همان سال‌ها به تدریس کامپیوتر در آموزشگاه‌ها مشغول شد. بعدها فعالیت خود را در سازمان فنی‌حرفه‌ای و مجتمع فنی ادامه داد و پس از آن به تدریس کامپیوتر خصوصا اکسل پیشرفته در سازمان‌ها و شرکتهای بزرگ پرداخت. همچنین امید مرادیان کارشناسی خود را در رشته مدیریت صنعتی و پس از آن مدرک کارشناسی ارشد خود را نیز در همین رشته اخذ نمود و در حال حاضر مدیریت منابع انسانی و اداری شرکت دانا سیستم کیش را برعهده دارد.

کمپین back to work

مسیر شغلی و سوابق حرفه‌ای

در ادامه، برای آشنایی بیشتر با این متخصص منابع انسانی، به بررسی مسیر شغلی و سوابق کاری این فرد خواهیم پرداخت.

مدیر منابع انسانی در بهساران طب

امید مرادیان فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه منابع انسانی با فعالیت در شرکت بهساران طب که یکی از شرکت‌های تولید تجهیزات پزشکی است، به‌ عنوان کارشناس آموزش منابع انسانی شروع نمود و پس از آن طی ۵ سال فعالیت در این شرکت توانست با کسب تجربه و آموختن دانش مربوطه به این حوزه، به سمت مدیر منابع انسانی و مدیر اجرایی این شرکت ارتقا یابد. وی طی پنج سال فعالیت در این شرکت توانست فرآیندهای سازمانی همچون جذب و استخدام، آموزش، ارزیابی عملکرد و جانشین پروری را اجرا نماید.

سرپرست منابع انسانی در سولیکو – کاله

مرادیان در ادامه مسیر شغلی خود وارد گروه سولیکو شد و به مدت دو سال، سرپرستی منابع انسانی گروه سولیکو را برعهده داشت. گروه سولیکو – کاله یک شرکت بین‌المللی در حوزه صنایع غذایی است که به تولید سبد کاملی از محصولات مختلف همچون محصولات لبنی، بستنی، نوشیدنی، اسنک و غذای آماده می‌پردازد. امید در طول مدت حضور خود در گروه سولیکو در فرآیندهای مختلف منابع انسانی از جمله آموزش و توسعه فعالیت گسترده‌ای داشت و توانست در فرآیند آموزش‌های از راه دور پرسنل بهبودهای موثری انجام دهد.

سرپرست آموزش و توسعه در آدورا طب

او در گام بعدی، فعالیت خود را به‌ عنوان مسئول واحد آموزش و توسعه در شرکت آدورا طب ادامه داد. در این شرکت فرآیندهای آموزش و توسعه را بهبود بخشید. وی همچنین در این شرکت در بخش جذب و استخدام خصوصا در مصاحبه جذب سمت‌های سرپرستی به بالا نیز فعالیت و نقش موثری داشته است. آدورا طب به‌عنوان پخش‌کننده محصولات دارویی و بهداشتی شرکت‌های بزرگ دارویی شناخته می‌شود. این محصولات در سه دسته محصولات دارویی، تجهیزات پزشکی و مکمل‌ها توزیع می‌گردد.

مدیر منابع انسانی در الفبای سفر

امید مرادیان در ادامه مسیر حرفه‌ای خود، وارد کسب و کار مسافرتی و تفریحی شد و با عنوان مدیر منابع انسانی و اداری در یکی از بزرگترین شرکت‌های مسافرتی به نام نقطه پرواز شروع به فعالیت کرد. او پس از دوره‌ای کوتاه با حفظ سمت، مدیر منابع انسانی شرکت مسافرتی الفبای سفر نیز شد و مدیریت منابع انسانی هر دو مجموعه با حدود ۳۰۰ نفر پرسنل را برعهده گرفت. او در طول این همکاری ۴ساله با هر دو مجموعه توانست بسیاری از فرآیندهای منابع انسانی از جمله جذب، استخدام، آموزش و ارزیابی عملکرد و نظام جبران خدمات را پیاده سازی و اجرایی نماید.

شرکت‌های نقطه پرواز و الفبای سفر به عنوان مجری تخصصی تورهای مسافرتی داخلی و خارجی و همچنین فروش بلیط هواپیما به صورت آنلاین از معروف‌ترین شرکت های این حوزه هستند.

مدیر منابع انسانی در دانا سیستم کیش

امید مرادیان از یک سال پیش تاکنون مدیریت منابع انسانی (Human resource management) شرکت دانا سیستم کیش را بر عهده دارد و در حال حاضر نیز در همین موقعیت شغلی، مشغول به فعالیت است.

دانا سیستم کیش، یک شرکت دانش‌بنیان در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که به طور تخصصی در حوزه پیاده‌سازی سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) فعالیت می‌نماید. در واقع، این شرکت کلیه خدمات مربوط به حوزه طراحی، تولید، نگهداری، پشتیبانی، مشاوره و راه‌اندازی سیستم‌های یکپارچه و برنامه‌ریزی منابع سازمانی و اتوماسیون اداری را ارائه می‌کند.

امید در طول تمام این سال‌ها دست از آموختن بر نداشت و در طول سال‌های فعالیت حرفه‌ای خود توانست مدارک بین‌المللی مختلفی در حوزه منابع انسانی کسب نماید و همواره و در حال حاضر نیز مشغول به دانش آموختن در این حوزه است.

برای مشاهده لینکدین امید مرادیان کلیک کنید.

امید مرادیان؛ یکی از همراهان جاب ویژن و کارجویان در کمپین بک تو ورک (back to work)

امید مرادیان که تجربه‌های موفقی در مدیریت منابع انسانی از جمله جذب، استخدام، آموزش، توسعه، ارزیابی و مدیریت عملکرد و نظام جبران خدمات را در شرکت‌های مختلف داشته، یکی از همراهان جاب ویژن در کمپین بک تو ورک است.

او در کنار تعداد دیگری از متخصصان منابع انسانی مطرح کشور در قالب این کمپین، با انجام کارهایی همچون بررسی رزومه، ارائه پیشنهادهای مختلف به کارجویان و اصلاح رزومه، به کارجویانی که در این مدت اخیر تعدیل شده‌اند، کمک می‌کنند.

هدف اصلی کمپین Back to Work کمک به کارجویان تعدیل شده است تا با اصلاح و بهبود رزومه از طریق پیشنهادهای افرادی همچون امید مرادیان، بتوانند آسان‌تر و سریع‌تر در شغل دلخواه خود استخدام و مشغول به کار شوند. اگر شما کارجوی گرامی نیز با مشکل تعدیل نیروی سازمان قبلی خود روبه‌رو شده و شغل خود را از دست داده‌اید، می‌توانید با ثبت رزومه خود، از کمک‌ها و راهنمایی‌های امید مرادیان و دیگر افراد فعال در حوزه HR استفاده کنید.

نویسنده

  • نجوا کندری

    من نجوا هستم؛ دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی‌ارشد مطالعات معماری ایران از دانشگاه تهران. از سال‌ها قبل به نوشتن، پژوهش و تکنولوژی‌های مرتبط به آن‌ها، علاقه زیادی داشتم. همین موضوع هم باعث شد به حوزه تولید محتوا و موضوعات مشابهی مثل کپی‌رایتینگ، سئو، دیجیتال مارکتینگ و استراتژی محتوا گرایش پیدا کنم و دوره‌های مختلفی را در این زمینه‌ها بگذرانم. در حال حاضر به‌عنوان کارشناس تولید محتوا فعالیت می‌کنم و به نوشتن در حوزه‌های مختلفی همچون معماری، توسعه فردی و به‌صورت تخصصی‌تر، کاریابی، مشغول هستم. بسیار خوشحالم که می‌توانم با نوشته‌هایم، راهنمایی برای افرادی که در ابتدای راه مسیر شغلی یا تغییر شغل هستند، باشم و در حد توانم، به آن‌ها در این مسیر پرپیچ‌وخم، کمک کنم.

بدون دیدگاه