استخدام شرکت شیمیایی بهداش
استخدام شرکت شیمیایی بهداش
3.4
behdashco.com 501 تا 1000 نفر
شرکت شیمیایی بهداش تولید کننده انواع مواد اولیه صنعت شوینده
سال تاسیس 1362
صنعت تولیدی / صنعتی نفت، گاز و پتروشیمی
نوع مالکیت خصوصی
نوع فعالیت شرکت ایرانی دارای مشتریان داخلی و خارجی
آدرس وبسایت behdashco.com

امتیاز سازمان

3.4
درباره ما
شرکت شیمیایی بهداش در سال 1362 به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده انواع ترکیبات فعال سطحی (Surfactants) کشور تاسیس شد. در حال حاضر این شرکت با 9 کارخانه فعال به عنوان یکی از اصلی ترین تولید کننده های مواد اولیه و واسطه ای در صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی، فولاد، کاشی و سرامیک، پتروشیمی، نفت و گاز است.
توضیحات بیشتر angle

سوالات متداول درباره استخدام شرکت شیمیایی بهداش

1 هزینه استفاده از رزومه‌ساز جاب ویژن برای ساخت رزومه چقدر است؟
2 چطور می‌توانم فرصت‌های کارآموزی در شرکت بهداش را پیدا کنم؟
3 مزیت استفاده از جاب ویژن برای کاریابی چیست؟

استخدام شرکت شیمیایی بهداش

شرکت بهداش (behdash co) در سال 1368 تأسیس شده و از جمله بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات بهداشتی در کشور است که به افزایش تولید داخلی و کاهش واردات انواع مواد شوینده کمک بسزایی کرده است. بهداش به‌عنوان اولین و تنها تولیدکننده ماده زئولایت در داخل کشور شناخته می‌شود و دارای واحدهای دیگری مثل سولفوناسیون، سولفاسیون و اولئوکمیکال است. البته بهداش فقط در زمینه تولید فعالیت نداشته و به ارائه خدمات فنی مهندسی و تعمیراتی برای شرکت‌های گروه و خارج گروه مهدتاژ نیز مشغول است. این شرکت تجارب بالایی در زمینه ساخت پلنت مجموعه، طراحی و ساخت کارخانه‌های شیمیایی دارد.

استخدام شرکت شیمیایی بهداش

آدرس شرکت شیمیایی بهداش، تهران، بزرگراه ستاری، خیابان مخبری، خیابان افخمی، نبش حیدری مقدم شرقی، پلاک 106 است. همچنین کارخانه شرکت بهداش در قزوین، کیلومتر 14 جاده بوئین‌زهرا، پارک صنعتی لیا مستقر است.

استخدام در این شرکت از طریق پر کردن فرم در سایت شرکت بهداش یا ارسال رزومه از طریق آگهی استخدام منتشرشده در سایت‌های کاریابی انجام می‌شود. شما می‌توانید موقعیت‌های شغلی این شرکت مثل استخدام تکنسین فنی، استخدام مسئول دفتر مدیرعامل، حسابدار، کارمند کارگزینی، سرپرست کارگزینی، کارشناس برنامه‌ریزی فنی، کارشناس صادرات و ... را در این صفحه مشاهده کنید. درصورتی‌که تمایل به ارسال رزومه برای این شرکت دارید، می‌توانید با مراجعه به رزومه‌ساز، رزومه حرفه‌ای خود را با قالب استاندارد ایجاد کنید. پس از ساخت رزومه، به صفحه فرصت‌های شغلی بهداش بازگشته و رزومه را برای موقعیت شغلی درخواستی خود ارسال کنید.

محصولات شرکت شیمیایی بهداش

در کارخانجات سولفوناسیون این شرکت انواع الکل‌های ساده و اتوکسیله سنتتیک و طبیعی، الکیلات‌ها و آلفا ال لفین و نظایر این‌ها، سولفونه شده و انواع املاح سدیم، پتاسیم و اتانول آمین‌ها تولید می‌شود. همچنین در واحد اولئو کمیکال بهداش، آمفوترکی‌ها، نانیونیک‌ها، کاتیولیک‌ها و STS تولید می‌شود. از این مواد در تولید انواع مواد شوینده، مایعات صابونی، خمیردندان، صابون طبی، پودر شوینده و غیره استفاده می‌شود. همچنین بهداش یکی از تأمین‌کنندگان مواد اولیه ده‌ها کارخانه بهداشتی و آرایشی است.

مشاهده بیشتر