استخدام آسان پرداخت
استخدام آسان پرداخت
آسان پرداخت 4.5company score
asanpardakht.ir 501 تا 1000 نفر
شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت (PSP)
سال تاسیس 1388
صنعت اینترنت / تجارت الکترونیک / خدمات آنلاین گردشگری / هتلداری
نوع مالکیت خصوصی
نوع فعالیت شرکت ایرانی دارای مشتریان داخلی
آدرس وبسایت asanpardakht.ir

امتیاز سازمان

4.5
درباره ما
شرکت آسان پرداخت (آپ) با هدف گسترش و تسهیل خدمات پرداخت الکترونیک در اردیبهشت سال 88 تاسیس گردید. این شرکت بگونه ای طراحی شده تا با بکارگیری تجهیزات و ابزار به روز دنیا در برگیرنده طیف وسیعتری از انواع پرداخت الکترونیک باشد.
توضیحات بیشتر angle
فرصت‌های شغلی
آسان پرداخت

4.5

کارشناس مبارزه با پول شویی
آسان پرداخت
تهران، امانیه

دیروز

مشاهده

آسان پرداخت

4.5

کارشناس حسابداری خزانه
آسان پرداخت
تهران، امانیه

3 روز پیش

مشاهده

آسان پرداخت

4.5

کارمند دبیرخانه - خانم
آسان پرداخت
تهران، امانیه

6 روز پیش

مشاهده

آسان پرداخت

4.5

کارشناس توسعه و پشتیبانی درگاه اینترنتی
آسان پرداخت
تهران، امانیه

8 روز پیش

مشاهده

آسان پرداخت

4.5

کارشناس منابع انسانی
آسان پرداخت
تهران، هفت تیر

14 روز پیش

مشاهده

آسان پرداخت

4.5

Front-End Developer (Angular)
آسان پرداخت
تهران، امانیه
امکان دورکاری

14 روز پیش

مشاهده

آسان پرداخت

4.5

کارمند عملیات دستگاه پوز
آسان پرداخت
پردیس

30 روز پیش

مشاهده

آسان پرداخت

4.5

برنامه نویس C# .Net
آسان پرداخت
تهران، امانیه
امکان دورکاری

30 روز پیش

مشاهده

آسان پرداخت

4.5

کارشناس مرکز تماس (Call Center)
آسان پرداخت
تهران، امانیه

31 روز پیش

مشاهده

آسان پرداخت

4.5

گرافیست
آسان پرداخت
تهران، امانیه

51 روز پیش

مشاهده

آسان پرداخت

4.5

کارشناس مالی
آسان پرداخت
تهران، امانیه

51 روز پیش

مشاهده

آسان پرداخت

4.5

کارشناس فروش - خانم
آسان پرداخت
تهران، امانیه

52 روز پیش

مشاهده

آسان پرداخت

4.5

کارشناس پایگاه داده (SQL Server)
آسان پرداخت
تهران، امانیه

52 روز پیش

مشاهده

آسان پرداخت

4.5

مسئول مشتریان کلیدی (Key Account Manager)
آسان پرداخت
تهران، امانیه

59 روز پیش

مشاهده

آسان پرداخت

4.5

کارشناس مانیتورینگ - آقا
آسان پرداخت
تهران، امانیه

59 روز پیش

مشاهده

آسان پرداخت

4.5

کارشناس شبکه های اجتماعی
آسان پرداخت
تهران، امانیه

59 روز پیش

مشاهده

سوابق ارسال رزومه برای این شرکت

سوالات متداول درباره استخدام شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ)

1 چطور می‌توانم برای موقعیت‌های شغلی شرکت آسان پرداخت (آپ) رزومه خود را ارسال کنم؟
2 محصولات شرکت آسان پرداخت چیست؟
3 آیا ارسال رزومه برای موقعیت‌های شغلی شرکت آپ از طریق جاب ویژن رایگان است؟

درباره شرکت آسان پرداخت (اپلیکیشن آپ)، محصولات کلیدی و شرایط شغلی

شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ) از سال 1388 تاسیس شده و تمرکز آن از ابتدا روی سیستم‌های پرداخت الکترونیکی بوده است. خدمات این شرکت شامل اپلیکیشن پرداخت آپ، درگاه پرداخت اینترنتی آپ، دستگاه کارتخوان آپ (POS) و *7333# (USSD) است. در این مطلب درباره این شرکت و محصولات کلیدی آن صحبت کرده و در ادامه فرصت های شغلی و استخدام آسان پرداخت را بررسی خواهیم کرد.

محصولات کلیدی و راهکارهای شرکت آسان پرداخت آپ

محصولات کلیدی آسان پرداخت شامل موارد زیر است:

  • اپلیکیشن پرداخت آپ
  • *733#
  • دستگاه کارتخوان آسان پرداخت
  • درگاه پرداخت اینترنتی آپ

اپلیکیشن پرداخت آپ

اپلیکیشن آپ (Asan Pardakht Application) یکی از مهم‌ترین محصولات نرم‌افزاری این شرکت و پرکاربردترین اپلیکیشن پرداخت در کشور است که خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌کند؛ از جمله این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشاهده موجودی کارت بانک‌های عضو شبکه شتاب
  • خرید شارژ سیم‌کارت برای خود و دیگران
  • انتقال وجه کارت به کارت
  • خرید شارژ اینترنت همراه و ADSL
  • پرداخت قبض میان‌دوره و پایان‌دوره موبایل
  • پرداخت مبالغ به موسسات خیریه مثل رعد، محک و ...
  • پرداخت قبوض (تلفن همراه، تلفن ثابت، برق و ...)
  • خرید انواع بیمه
  • پرداخت کرایه تاکسی
  • خرید بلیت سفر
  • رزرو هتل
  • سرمایه‌گذاری در بورس
  • خرید و فروش سهام عدالت
  • کیف پول دیجیتال
  • خدمات خودرو
  • تله‌پرداز
  • امتیازگیری

خدمات *733#

با شماره‌گیری *733# کاربران می‌توانند بدون نیاز به اتصال به اینترنت و با استفاده از هر نوع گوشی موبایلی، کلیه خدماتی را که اپلیکیشن آپ ارائه می‌کند، انجام دهند. خدمات این سرویس کاملاً مشابه با اپلیکیشن بوده و شامل خرید شارژ اینترنت، کارت به کارت، پرداخت قبوض، خرید شارژ سیمکارت، نیکوکاری، بیمه و ... است.

دستگاه کارتخوان آپ

شرکت آسان پرداخت یکی از ارائه‌دهندگان مهم خدمات دستگاه کارتخوان در کشور است. این دستگاه‌ها با سرعت بالا و کیفیت قابل قبول خود و بهره‌مندی از بهترین برندهای جهان، توانسته‌اند جای خود را در میان فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور باز کنند.

خدمات دستگاه‌های کارتخوان آسان پرداخت شامل موارد زیر است:

  • قابلیت اتصال به نرم‌افزارهای مدیریت فروشگاه
  • پرداخت از طریق سرویس تله‌پرداز آپ
  • دریافت گزارش آنلاین از طریق اپلیکیشن آپ و پورتال پذیرندگان
  • پرداخت قبوض جریمه و عوارض
  • خرید شارژ سیمکارت
  • اعلام موجودی

انواع دستگاه‌های کارتخوان آسان پرداخت شامل پایانه‌های تلفنی (Dial Up)، پایانه‌های فروشگاهی (PC-POS)، پایانه‌های اینترنتی (LAN)، پایانه‌های همراه (M-POS)، پایانه‌های سیار (GPS) و پایانه‌های بی‌سیم (Wi-Fi) است.

درگاه پرداخت اینترنتی آپ

شرکت آسان پرداخت به کسب و کارها و فروشگاه‌های اینترنتی، خدمات درگاه پرداخت نیز ارائه می‌کند. از جمله قابلیت‌های درگاه آسان پرداخت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت تعریف چند شماره شبا
  • گزارش‌دهی اختصاصی براساس فیلترها از طریق اپلیکیشن آپ، پورتال پذیرندگان و وب سرویس
  • تسهیم مبالغ بین چند حساب فعال یا حساب‌های افراد مختلف
  • خرید شارژ سیمکارت، بسته اینترنت و پرداخت قبوض
  • یکپارچه‌سازی کیف پول آپ با درگاه پرداخت

آدرس شرکت آسان پرداخت آپ

دفتر مرکزی شرکت آپ در تهران، خیابان ولیعصر، پائین‌تر از چهارراه پارک‌وی، کوچه مهناز، شماره 8 ساختمان آسان پرداخت پرشین مستقر است. البته این شرکت در استان‌های مختلف کشور دارای نمایندگی هم هست؛ نمایندگان آپ در سایر استان‌ها وظیفه بازاریابی و پشتیبانی محصولات شرکت مثل کارتخوان، درگاه پرداخت و اپلیکیشن آپ را به عهده دارند.

جستجوی فرصت‌های شغلی شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ)

استخدام در شرکت آسان پرداخت پرشین در موقعیت‌های شغلی متنوعی انجام می‌شود. برای مشاهده موقعیت‌های شغلی این شرکت می‌توانید به سایت‌های کاریابی آنلاین سر بزنید و برای موقعیت‌های شغلی مدنظر خود رزومه ارسال کنید. یکی از سایت‌های استخدامی که آگهی‌های استخدام آپ را منتشر می‌کند، جاب ویژن است.

شما می‌توانید با ثبت‌نام در جاب ویژن، در چهار قدم رزومه حرفه‌ای خود را به دو زبان فارسی و انگلیسی تکمیل کنید. بعد از تکمیل رزومه، به صفحه فرصت‌های شغلی مراجعه کنید و به کمک فیلترهای مختلف مثل عنوان شغلی، گروه شغلی، سابقه کاری، نوع همکاری، سطح ارشدیت، مزایا و تسهیلات و ... آگهی‌های مدنظر خود را پیدا کنید. همچنین می توانید با استفاده از فیلتر «نام سازمان»، به جستجوی موقعیت‌های شغلی شرکت موردعلاقه خود (مثل آسان پرداخت) بپردازید و فرصت‌های دعوت به همکاری آسان پرداخت را مشاهده کنید.

برخی از موقعیت‌های شغلی که آپ برای آن‌ها از متخصصان دعوت به همکاری می‌کند عبارتند از:

استخدام برنامه ‌نویس NET. (Back-End Developer)

شرایط استخدام این موقعیت شغلی در آپ عبارت است از:

  • دارا بودن سابقه کار مشابه (حداقل 2 سال)
  • دار بودن تحصیلات مرتبط دانشگاهی (کامپیوتر یا فناوری اطلاعات)
  • مهارت در برنامه‌نویسی #C و .Net Core
  • تسلط به RESTFUL APIs
  • تجربه توسعه Multi-Thread Application
  • شناخت و درک مفاهیم OOP،  SOLID و Design Patterns

استخدام رئیس حسابرسی داخلی

شرایط استخدام در این شغل عبارت است از:

  • تحصیلات مرتبط (رشته‌های حسابداری و مدیریت مالی)
  • تسلط به امور قراردادها
  • تسلط به گزارش‌
  • های حسابداری
  • سابقه کار مرتبط
  • مسئولیت‌پذیری

استخدام تکنسین تاسیسات

شرایط استخدام به عنوان تکنسین در آپ عبارتند از:

  • تحصیلات دیپلم و فوق‌دیپلم برق و مکانیک
  • مهارت در امور فنی مثل برقکاری، آهن کشی، برق و مکانیک
  • مهارت در امور فنی نگهداری از تاسیسات مرکزی آب، برق، گاز، تلفن، فاضلاب و آسانسور
  • کنترل ایمنی تاسیسات و تجهیزات ایمنی به منظور پیشگیری از بروز حوادث

استخدام کارشناس تحلیل کسب و کار

شرایط استخدام کارشناس تحلیل کسب و کار در آپ عبارت است از:

  • تحصیلات حداقل لیسانس در رشته‌های مرتبط مثل صنایع، مدیریت بازرگانی و مدیریت کسب و کار
  • تسلط بر مدل‌های تحلیل کسب و کار
  • مهارت در نگارش Business Plan و Business Vision
  • امکان‌سنجی اقتصادی و تحلیل مالی

استخدام انتظامات

شرایط استخدام نیروی نگهبان و حراست در شرکت آسان پرداخت پرشین عبارت است از:

  • قدرت جسمانی بالا
  • صبوری و خستگی‌ناپذیری
  • قاطعیت
  • آراستگی
  • آشنایی با مقررات امنیتی و دستورالعمل های حفاظتی

استخدام برنامه‌نویس Python

شرایط استخدام برنامه‌نویس پایتون در آپ عبارت است از:

  • دانش کافی درباره Python  و Django
  • تجربه کار با Linux، OOP
  • دانش و تجربه کافی در زمینه پایگاه داده‌ها (مثل mysql)
  • دانش و تجربه کافی در زمینه Redis،  mongoDB، celery، RabbitMQ
  • دانش در زمینه Docker و grpc
  • تجربه کار با سیستم‌های ورژن کنترل مثل Git

استخدام کارشناس مرکز تماس

شرایط استخدام کارشناس مرکز تماس (پشتیبان مشتریان) عبارت است از:

  • تحصیلات حداقل فوق دیپلم
  • مهارت ارتباطی قوی
  • مهارت حل مسئله
  • روابط عمومی بالا
  • توانایی کار در شیفت صبح، بعدازظهر یا شب

باوجود اینکه محل فعالیت برخی از کارشناس‌های مرکز تماس در پارک فناوری پردیس واقع است، اما این شرکت استخدام کارشناس مرکز تماس دورکار را نیز در برنامه خود دارد.

استخدام برنامه نویس وب

فردی که به عنوان برنامه‌نویس وب در آسان پرداخت آپ استخدام می‌شود باید دارای شرایط زیر باشد:

  • تسلط به HTML، CSS و AngularJS
  • تسلط به برنامه‌نویسی با زبان #C
  • آشنایی با جاوا اسکریپت
  • آشنایی با پایگاه داده‌های تحت مرورگر
  • آشنایی با مفاهیم وب سرویس
  • آشنایی با معماری میکروسرویس

مشاهده فرصت‌های شغلی در شهرهای بزرگ

تهران    تبریز    زنجان     مشهد   اصفهان

مشاهده بیشتر toggle