استخدام افرانت
استخدام افرانت

استخدام در افرانت

2.8company score
afranet.ir 51 تا 200 نفر
توسعه اینترنت و تجارت الکترونیک
سال تاسیس 1376
صنعت اینترنت / تجارت الکترونیک / خدمات آنلاین
نوع مالکیت خصوصی
نوع فعالیت شرکت ایرانی دارای مشتریان داخلی
آدرس وبسایت afranet.ir

امتیاز سازمان

2.8
درباره ما
شرکت افرانت در سال 1376 با هدف توسعه اینترنت و تجارت الکترونیک در کشور تاسیس گردیده و در سال 1390 وارد فرابورس ایران شده است. طی این سال ها، افرانت توانسته است در ارائه خدمات پهنای باند اینترنت اختصاصی، خدمات دیتاسنتر، رایانش ابری و تجارت الکترونیکی خود را به عنوان پیشگام در خدمت رسانی به وزارتخانه ها، سازمان ها و موسسات متعدد دولتی، نیمه دولتی و خصوصی معرفی و تثبیت نماید
توضیحات بیشتر angle
فرصت‌های شغلی
افرانت
کارشناس حسابداری مدیریت
افرانت
تهران، سهروردی

5 روز پیش

مشاهده

افرانت
کارشناس سیستم ها و روش ها
افرانت
تهران، سهروردی

83 روز پیش

مشاهده

بسته شده
افرانت
کارشناس تحلیل و پایش فرآیندها
افرانت
تهران، سهروردی

89 روز پیش

مشاهده

بسته شده
افرانت
مدیر فناوری اطلاعات
افرانت
تهران، سهروردی

92 روز پیش

مشاهده

بسته شده
افرانت
کارشناس ISMS
افرانت
تهران، سهروردی

99 روز پیش

مشاهده

بسته شده
افرانت
تکنسین شیفتی دیتاسنتر و تاسیسات - آقا
افرانت
تهران، سهروردی

106 روز پیش

مشاهده

بسته شده
افرانت
DevOps Engineer
افرانت
تهران، سهروردی

114 روز پیش

مشاهده

بسته شده
افرانت
کارشناس سایت دیتاسنتر - آقا
افرانت
تهران، سهروردی

112 روز پیش

مشاهده

بسته شده
افرانت
کارشناس Help Desk - آقا
افرانت
تهران، سهروردی

112 روز پیش

مشاهده

بسته شده
افرانت
کارشناس Help Desk - آقا
افرانت
تهران، سهروردی

106 روز پیش

مشاهده

بسته شده

سوابق ارسال رزومه برای این شرکت

سوالات متداول درباره شرکت افرانت

1 چرا باید برای شرکت افرانت رزومه ارسال کنم؟
2 آیا ارسال رزومه به آگهی استخدام افرانت هزینه دارد؟
3 آگهی‌های استخدامی شرکت افرانت مربوط به کدام مشاغل است؟

استخدام افرانت؛ به پهنای باند باورنکردنی در مسیر ارتقای شغلی خود نزدیک می‌شوید! 

آیا شما هم دوست دارید در یکی از شرکت‌های پیشتاز در صنعت اینترنت و تجارت الکترونیک استخدام شوید؟ اگر با کسب و کارهای فعال در حوزه فناوری اطلاعات در ایران کمی آشنا باشید، احتمالا با گذشتن نام شرکت افرانت از ذهنتان، به سوال مطرح شده پاسخ منفی نخواهید داد! اما احتمالا با خود می‌گویید چطور ممکن است از آگهی استخدام جدید این شرکت معتبر به‌سرعت باخبر شوم؟ آیا ممکن است در بین انبوهی از متقاضیان استخدامی، اولین نفری باشم که رزومه خود را ارسال می‌کنم؟ بهتر است بدانید که پاسخ تمام سوالات شما اینجا است! چراکه در این صفحه از سایت کاریابی جاب ویژن می‌توانید به‌راحتی از جدیدترین آگهی‌ استخدام افرانت (afranet) باخبر شوید. اما در ادامه توضیحات بیشتری درباره این شرکت ایرانی ارائه می‌دهیم. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم قبل از ارسال رزومه، حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. 

فرم استخدام افرانت

از آنجایی که از میزان اشتیاق شما برای ارسال رزومه به این شرکت باخبریم! در ابتدای این مقاله به بیان توضیحاتی درباره قسمت فرم استخدام در سایت شرکت می‌پردازیم. بدین منظور در پایین صفحه اصلی شرکت و در قسمت دسترسی سریع، روی عبارت فرم استخدام کلیک کنید. با ورود به صفحه جدید ضمن مشاهده فرصت‌های شغلی مورد نیاز شرکت، می‌توانید در پایین صفحه لینک مربوط به فرم استخدام را نیز مشاهده کنید. با کلیک بر روی عبارت «فرم استخدام» در این صفحه، فرم آنلاین شرکت قابل مشاهده خواهد بود.

 در این فرم با انتخاب شغل درخواستی خود از بین گزینه‌های موجود، می‌توانید عنوان شغلی خود را نیز وارد نمایید. سپس با تکمیل اطلاعات فردی مانند نام، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه و کد ملی، اطلاعات تماس خود را نیز وارد نمایید. در ادامه کافی است برخی از اطلاعات درخواست‌شده در قسمت‌ سوابق تحصیلی و سوابق کاری را نیز وارد نمایید. اگر در دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اید، حتما نام و مشخصات دوره را وارد کنید. 

بعد از تکمیل سایر اطلاعات مانند میزان آشنایی به زبان انگلیسی و پاسخ‌گویی به چندین سوال دیگر، در نهایت می‌توانید رزومه خود را نیز بارگذاری نمایید. با تأیید اطلاعات ارسالی و ارسال فرم استخدام، یک ایمیل از طرف شرکت به ایمیلی که در هنگام تکمیل فرم ارائه کرده‌اید ارسال می‌شود. این ایمیل حاوی یک کد پیگیری است که از این کد می‌توانید برای پیگیری درخواست استخدامی خود و یا ویرایش رزومه ارسالی استفاده کنید.

خدمات افرانت چیست؟

باتوجه به این موضوع که این شرکت با سابقه‌ فعالیتی در حدود بیش از دو دهه در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران است، عجیب نیست که خدمات این شرکت نیز جامع و متنوع باشند. از جمله خدمات افرانت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرور اختصاصی
  • فضای دیتاسنتر
  • خدمات پهنای باند
  • ایمیل سازمانی
  • سرور ابری
  • پشتیبان‌گیری
  • شبکه توزیع محتوا
  • فضای ذخیره‌ساز ابری

در ادامه به طور خلاصه درباره هر یک از خدمات ارائه شده در این شرکت توضیحات بیشتری خدمت شما کارجویان عزیز ارائه می‌دهیم.

سرور اختصاصی

این شرکت با تحویل فوری و نصب سیستم عامل مورد نیاز، یک سرور فیزیکی را به صورت اختصاصی در اختیار مشتری قرار می‌دهد. در این سرور از سخت‌افزارهای روز دنیا استفاده شده است و امکان ارائه پورت‌هایی با ظرفیت بیشتر از 1 گیگابایت بر ثانیه نیز وجود دارد. 

فضای دیتاسنتر افرانت

یکی دیگر از خدمات این شرکت ارائه فضای دیتاسنتر برای کسب و کارها و میزبانی سرور افرانت است. در این فضا متقاضیان می‌توانند سرورها، تجهیزات و سخت‌افزارهای خود را نگهداری کنند.

خدمات پهنای باند

چنانچه شرکت و یا سازمانی تمایل به استفاده از پهنای باند اختصاصی داشته باشد، این شرکت می‌تواند این امکان را به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن، در اختیار مشتریان قرار دهد.

ایمیل سازمانی

یکی از نیازهای شرکت‌ها و سازمان‌ها، داشتن یک ایمیل اختصاصی و رسمی برای کسب و کار خود است. این شرکت می‌تواند سرویس پست الکترونیکی را نیز در اختیار سازمان‌ها قرار دهد.

سرور ابری

یکی از خدمات ارزشمند این شرکت امکان استفاده کاربران از سرورهای ابری است که به‌راحتی و با چند کلیک، کاربران می‌توانند سرور دلخواه خود را ایجاد و از آن استفاده کنند.

پشتیبان‌گیری

با استفاده از امکان پشتیبان‌گیری، مشتریان می‌توانند با اطمینان بیشتری نسبت به ذخیره‌سازی اطلاعات خود اقدام کنند. در این سرویس، امکان ارسال گزارش‌های هفتگی، ماهانه و یا سالانه به مشتریان وجود دارد.

شبکه توزیع محتوا

با استفاده از سرویس شبکه توزیع محتوا (CDN)، امکان افزایش دسترسی به محتوای سایت‌ها در زمان‌هایی که درخواست از طرف کاربران به سمت سرور بالا است، وجود خواهد داشت. همچنین، افزایش امنیت وبسایت یکی دیگر از مزایای استفاده از این سرویس است.

فضای ذخیره‌سازی ابری

جهت ذخیره‌سازی و مدیریت‌نمودن داده‌های بزرگ، شرکت‌ها می‌توانند از فضای ذخیره‌سازی ابری استفاده کنند. بنابراین در این روش، داده‌ها و اطلاعات کسب و کارها در یک فضای ابری نگهداری می‌شوند. 

فرصت‌های استخدام جدید افرانت در سایت کاریابی جاب ویژن

احتمالا با خواندن این مطلب سوالی که از خود پرسیده‌اید این است که آیا برای حرفه مورد علاقه من جایی در این شرکت وجود دارد؟ فرصت‌های استخدامی در این شرکت معتبر کدامند؟ درست است که باتوجه به حوزه کاری این شرکت، مشاهده فرصت‌های استخدامی مانند استخدام کارشناس سرویس‌های شبکه، مهندس شبکه، استخدام کارشناس فنی (NOC/FO) و استخدام طراح شبکه دیتاسنتر در افرانت چیز عجیبی نیست، اما فرصت‌های شغلی دیگری نیز وجود دارند که کارجویان می‌توانند در این مشاغل نیز مشغول به کار شوند.

به عنوان مثال استخدام مسئول دفتر و استخدام کارشناس منابع انسانی (Human Resources)، از دیگر فرصت‌های استخدامی در این شرکت معتبر در حوزه فناوری اطلاعات و اینترنت است. با استخدام در افرانت ممکن است شرایط کاری تمام وقت و یا شیفتی در انتظار شما باشد. درباره حقوق و مزایا نیز جای نگرانی نیست. چراکه معمولا در آگهی‌های استخدامی شرکت‌های معتبر، شرایط کاری خوبی برای کارجویان درنظرگرفته می‌شود. به عنوان مثال ممکن است در آگهی‌های استخدامی این شرکت، با آگهی استخدام نگهبان با حقوق و مزایا به همراه بیمه تکمیلی نیز مواجه شوید.

سایر فرصت‌های استخدامی افرانت عبارت‌اند از:

  • استخدام نظافتچی     
  • استخدام آبدارچی
  • کارشناس شبکه
  • مدیر حسابداری
  • کارشناس تحلیل و پایش فرایندها
  • و...

مشاهده آگهی‌های استخدام در گروه‌های شغلی مختلف

مسئول دفتر     کارشناس سرویس‌های شبکه     نگهبان    مدیر حسابداری

مشاهده بیشتر toggle