چشمانداز توسنتکنو بهعنوان شرکتی دانشبنیان و تولیدکننده راهکارهای جامع بانکداری و پرداخت الکترونیک در ایران، «پیشروبودن در شکلدهی تجربه خوشایند مردم از جامعه دیجیتال» تعریف شده و مأموریت آن «کاربردیکردن فناوریهای نوین برای توسعه جامعه دیجیتال» است. این شرکت با تمرکز بر موضوع «تحول شعب»، همراه بانکها در سفر دیجیتالی آنهاست. توسعه راهکارهای نوآورانه برای کاربردیکردن تکنولوژیهای جدید دیجیتال و سرمایهگذاری برای افزایش قابلیتهای هوش مصنوعی در آنها، از برنامههای اصلی توسنتکنو است. این شرکت در حوزه سرویس، بهدنبال ارائه خدمات تخصصی متمایز و مطلوب به بانکها و شرکتهای ارائهکننده خدمات پرداخت الکترونیک ایران است.
نگاه توسنتکنو به همکاران که سرمایه انسانی شرکت هستند، بر سه محور اصلی استوار شده است. به باور مدیران ارشد شرکت، این سه محور اصلی به رقمخوردن تجربه همکاری مطلوب همکاران کمک خواهد کرد.
محور اول: بهباشی یا حس خوب
محور دوم: رشد و توسعه فردی
محور سوم: ایجاد ارتباطهای مثبت و تعاملهای سازنده