معرفی بهاره احمدی، مدیر منابع انسانی در مجموعه کامکار و استارتاپ تسو

نوشته شده توسط نجوا کندری
زمان مطالعه: 3دقیقه
معرفی بهاره احمدی، مدیر منابع انسانی در مجموعه کامکار و استارتاپ تسو

خانم بهاره احمدی یکی از متخصصان مطرح حوزه منابع انسانی است. او در حال حاضر به‌عنوان مدیر منابع انسانی شرکت نما آگهی مشغول به کار بوده و به‌عنوان یک هدهانتر موفق نیز شناخته می‌شود.

تحصیلات

بهاره احمدی، مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی دریافت کرده است. وی در ادامه، به دلیل علاقه خود به حوزه منابع انسانی، در مقطع کارشناسی ارشد، رشته مدیریت منابع انسانی را انتخاب کرده و این دوره را در دانشگاه تهران گذرانده است.

علاوه بر این، او در زمینه مدیریت، مدیریت استعداد و استراتژی کسب‌وکار، توانایی و مهارت دارد.

کمپین back to work

مسیر شغلی و سوابق کاری

در ادامه، برای آشنایی بیشتر با این متخصص منابع انسانی، به بررسی مسیر شغلی و سوابق کاری این فرد خواهیم پرداخت.

شروع مسیر حرفه‌ای با فعالیت در شرکت‌های مختلف به‌عنوان کارشناس منابع انسانی

خانم احمدی در ابتدای مسیر شغلی خود بیش از یک سال به‌عنوان حسابدار در شرکت کارگزاری بانک سامان به فعالیت پرداخت. سپس، بیش از پنج سال را به‌صورت فریلنسری در حرفه شخصی خود مشغول به کار شد.

او در ادامه مسیر شغلی خود، به حوزه منابع انسانی علاقه‌مند شده و پس از اتمام مقطع ارشد خود در رشته مدیریت منابع انسانی، به مدت سه ماه برای پیداکردن تجربه کاری در این حوزه، به‌صورت کارآموز، به فعالیت پرداخت.

پس از آشنا شدن با این حوزه از طریق تجربه عملی، با شرکت‌های مختلفی به‌عنوان کارشناس منابع انسانی همکاری کرد و توانست در این مدت، تجربه‌های مختلفی را در این حوزه کسب کند. تمرکز روی انجام تست‌های روان‌شناختی پیش از استخدام، انجام فرایند استخدام برای شرکت‌هایی که این فرایند را برون‌سپاری می‌کردند و همچنین برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی زنان، از جمله فعالیت‌های خانم احمدی در مدت ذکر شده است.

کارشناس منابع انسانی در شرکت Netbina (نت بینا)

او در ادامه مسیر حرفه‌ای خود در حوزه منابع انسانی، به‌عنوان کارشناس منابع انسانی در شرکت نت بینا مشغول به کار شد. وی مسئول اجرای همه فرایند مربوط به استخدام در این شرکت بود. شرکت نت بینا، یک آژانس دیجیتال مارکتینگ است که به‌عنوان ارائه‌دهنده تمامی خدمات تبلیغات آنلاین در بستر اینترنت شناخته می‌شود.

مدیر منابع انسانی در شرکت Namademan (نماد من)

بهاره احمدی، گام بعدی مسیر شغلی خود را از طریق همکاری با شرکت نماد من به‌عنوان مدیر منابع انسانی برداشت. او در طول همکاری خود با این شرکت، به بهینه‌سازی استراتژی‌های منابع انسانی و فرایند جذب و حفظ کارکنان آن، کمک کرد.

کارشناس استخدام در شرکت بادکوبه

وی در ادامه فعالیت خود در زمینه منابع انسانی، همکاری خود را با شرکت بادکوبه آغاز کرد. بادکوبه به‌عنوان یک شرکت تبلیغاتی خلاق با بیش از 20 سال سابقه کاری در این حوزه شناخته می‌شود.

Headhunter به‌صورت فریلنسری

خانم احمدی از چهار سال پیش تا کنون به‌عنوان یک headhunter به‌صورت فریلنسری مشغول به فعالیت است. یک هدهانتر، استعدادهای حرفه‌ای را شناسایی کرده و در طی فرایند هدهانتینگ، تلاش خود را می‌کند که با استفاده از روش‌های گوناگون و پیشنهادهای شغلی خاص، برای همکاری با افراد مختلف مذاکره کند. این افراد ممکن است که در حال حاضر در سازمان‌های دیگری مشغول به کار باشند.

در واقع می‌توان گفت، وظیفه اصلی یک headhunter، استعدادیابی و استخدام نیروی کاری کلیدی برای موقعیت‌های شغلی مهم سازمان است که به‌آسانی با استفاده از روش‌های سنتی استخدام، جذب نمی‌شوند.

برای مشاهده لینکدین بهاره احمدی کلیک کنید.

بهاره احمدی؛ یکی از همراهان جاب ویژن و کارجویان در کمپین بک تو ورک (back to work)

بهاره احمدی که تجربه‌های موفقی در حوزه منابع انسانی داشته، یکی از همراهان جاب ویژن در کمپین بک تو ورک است. او در کنار تعداد دیگری از متخصصان منابع انسانی مطرح کشور در قالب این کمپین، با انجام کارهایی همچون بررسی رزومه، ارائه پیشنهادهای مختلف به کارجویان و اصلاح رزومه، به کارجویانی که در این مدت اخیر تعدیل شده‌اند، کمک می‌کنند.

هدف اصلی کمپین Back to Work کمک به کارجویان تعدیل شده است تا با اصلاح و بهبود رزومه از طریق پیشنهادهای افرادی همچون بهاره احمدی، بتوانند آسان‌تر و سریع‌تر در شغل دلخواه خود استخدام و مشغول به کار شوند.

اگر شما کارجوی گرامی نیز با مشکل تعدیل نیروی سازمان قبلی خود روبه‌رو شده و شغل خود را از دست داده‌اید، می‌توانید با ثبت رزومه خود، از کمک‌ها و راهنمایی‌های بهاره احمدی و دیگر افراد فعال در حوزه HR استفاده کنید.

نویسنده

  • نجوا کندری

    من نجوا هستم؛ دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی معماری و کارشناسی‌ارشد مطالعات معماری ایران از دانشگاه تهران. از سال‌ها قبل به نوشتن، پژوهش و تکنولوژی‌های مرتبط به آن‌ها، علاقه زیادی داشتم. همین موضوع هم باعث شد به حوزه تولید محتوا و موضوعات مشابهی مثل کپی‌رایتینگ، سئو، دیجیتال مارکتینگ و استراتژی محتوا گرایش پیدا کنم و دوره‌های مختلفی را در این زمینه‌ها بگذرانم. در حال حاضر به‌عنوان کارشناس تولید محتوا فعالیت می‌کنم و به نوشتن در حوزه‌های مختلفی همچون معماری، توسعه فردی و به‌صورت تخصصی‌تر، کاریابی، مشغول هستم. بسیار خوشحالم که می‌توانم با نوشته‌هایم، راهنمایی برای افرادی که در ابتدای راه مسیر شغلی یا تغییر شغل هستند، باشم و در حد توانم، به آن‌ها در این مسیر پرپیچ‌وخم، کمک کنم.

بدون دیدگاه