معرفی سید حسین ابراهیم زاده، HR Business Partner در گروه زر

نوشته شده توسط مهدی نعمتی
زمان مطالعه: 3دقیقه
معرفی سید حسین ابراهیم زاده، HR Business Partner در گروه زر

سید حسین ابراهیم زاده یکی از متخصصان برجسته حوزه منابع انسانی در کشور است که در شرکت‌های بزرگ و معتبری فعالیت داشته است. یکی از حوزه‌های کاری آقای سید حسین ابراهیم زاده، در رابطه با ارتقای برند کارفرمایی است. ایشان با ارائه راه‌کارهای کاربردی در حوزه منابع انسانی، نقش برجسته‌ای در کمک به مدیران سازمانی و شرکت‌های مختلف داشته‌ است.

از دیگر زمینه‌های کاری آقای سید حسین ابراهیم زاده، ارائه‌ کمک‌های لازم به کارجویان و کارکنان سازمان‌های مختلف در جهت توسعه فردی افراد است. ایشان با بررسی توانایی‌ها و مهارت‌های افراد مختلف، بهترین شیوه‌های توسعه فردی را به نیروهای کاری پیشنهاد می‌دهند. همچنین ارائه راهنمایی و مشاوره‌های لازم برای رزومه نویسی حرفه‌ای و استاندارد، از دیگر فعالیت‌های تخصصی آقای سید حسین ابراهیم زاده در حوزه منابع انسانی است.

کمپین back to work

از دیگر موضوعات موردعلاقه آقای سید حسین ابراهیم زاده در حوزه منابع انسانی، ارائه مشاوره‌های لازم برای برنامه‌ریزی شغلی است. دستیابی به پیشرفت شغلی بدون تعیین دقیق اهداف شغلی و ایجاد یک برنامه زمانی منسجم و هدفمند، غیرممکن خواهد بود.

آقای سید حسین ابراهیم زاده یکی از متخصصان باسابقه در حوزه منابع انسانی هستند که می‌توانند به‌خوبی کارجویان را در مسیر شغلی یاری نمایند. به همین دلیل است که می‌توانیم ایشان را به‌عنوان یکی از کارشناسان برجسته منابع انسانی، برای کمک به کارجویان در مشاغل مختلف معرفی نماییم.

یکی دیگر از مواردی که آقای سید حسین ابراهیم زاده را به‌ مشاوری توانمند در حوزه کاریابی و استخدام تبدیل کرده است، توانایی و مهارت ایشان در ارائه راهنمایی‌های لازم برای شرکت در جلسات مصاحبه‌ شغلی است. تفاوتی نمی‌کند که شما خود را برای استخدام شدن در کدام شرکت یا سازمان آماده می‌کنید؛ شما همواره می‌توانید با دریافت مشاوره از آقای سید حسین ابراهیم زاده، آمادگی خود را برای شرکت در مصاحبه کاری افزایش دهید.

تحصیلات سید حسین ابراهیم زاده

آقای سید حسین ابراهیم زاده دارای مدرک کاردانی از دانشگاه آزاد اسلامی، در حوزه طراحی محصول است. همچنین ایشان دارای مدرک کارشناسی در رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه بابلسر هستند. آقای سید حسین ابراهیم زاده با ادامه تحصیل در حوزه مدیریت، در سال 2021 میلادی موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد خود از دانشگاه البرز در رشته MBA شده است.

سوابق کاری و تجربیات سید حسین ابراهیم زاده

آقای سید حسین ابراهیم زاده در سوابق کاری خود، سابقه تدریس دروسی مانند طراحی صنعتی را دارا است. از دیگر سوابق کاری آقای سید حسین ابراهیم زاده، می‌توان به فعالیت در شرکت شیمی دارویی دارو پخش اشاره کرد. ایشان در این شرکت به‌عنوان مهندس تضمین کیفیت، نقش مهمی در ارتقای انگیزه کارکنان و بهبود کیفیت محصولات داشته است.

از فعالیت‌های حرفه‌ای آقای سید حسین ابراهیم زاده در حوزه منابع انسانی، می‌توان به کار در شرکت صنایع غذایی ماسترفوده اشاره کرد. ایشان در این شرکت ضمن فعالیت در حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی، نقش مهمی در برگزاری مصاحبه‌های شغلی و ارتقای برند کارفرمایی داشته است.

همچنین در سوابق کاری آقای سید حسین ابراهیم زاده، همکاری با شرکت داروسازی مهردارو به‌عنوان سرپرست آموزش و تضمین کیفیت مشاهده می‌شود. ایشان هم‌اکنون در گروه زر، به‌عنوان شریک ارشد تجاری در حوزه منابع انسانی مشغول به فعالیت هستند.

برای مشاهده لینکدین سید حسین ابراهیم زاده کلیک کنید.

سید حسین ابراهیم زاده و کمپین بک تو ورک جاب ویژن

اگر به دنبال نوشتن یک رزومه حرفه‌ای هستید، بهتر است از کارشناسان خبره منابع انسانی برای رزومه نویسی استاندارد کمک بگیرید. دلیل این موضوع این است که این کارشناسان به شکل تخصصی در حوزه جذب و استخدام فعالیت دارند. به‌علاوه این کارشناسان معمولا به‌عنوان مدیران منابع انسانی، جزء تصمیم‌گیرندگان کلیدی برای استخدام کارجویان در شرکت‌های بزرگ هستند.

با ارسال نمونه رزومه کاری خود برای کمپین بک تو ورک (Back to work)، می‌توانید به‌راحتی از نظرات کارشناسان برجسته منابع انسانی مانند آقای سید حسین ابراهیم زاده، به‌منظور ارتقای کیفیت نمونه رزومه کاری خود استفاده کنید.

نویسنده

  • مهدی نعمتی

    مهدی نعمتی هستم، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی عمران با معدل 19.02. علاقه‌مندی من به تحقیق و مستندسازی موضوعاتی که یاد گرفته‌ام، از من یک تولیدکننده محتوا ساخته است. همواره از ترجمه مقالات انگلیسی و ارائه مشاوره به دیگران لذت برده‌ام و از اینکه بتوانم سهمی در ارائه محتوای ارزشمند، به‌روز و با اطلاعات درست و دقیق به مخاطب خود داشته باشم، احساس خوبی دارم. شعار من به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا: تنها حرف خوب است که باید مکتوب بماند!

بدون دیدگاه